Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-11, 12:07   #91
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Två till spel i spreadsheetet gällande kvällens spel.

Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-16, 13:20   #92
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Ett nytt spel i spreadsheetet då FC Köpenhamn är för stora favoriter enligt spelbolagen.

Satte endast ett spel av tre under helgen så miniförlust och vi jobbar fortfarande mot -5u. Kanske till helgen!

Föregående helgs spel blev till stor del inställda då det blev utryckning till BB och förlossningen, klart är att familjen utökats med en grabb välmående och stabil på över 4kg.

Tyvärr åkte vi på magsjuka direkt efteråt så det har varit några tuffa dagar men nu är vi på bättringsvägen.

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rojiblanco (+5)
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 11:25   #93
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Randers lyckades inte skaka Köpenhamn, som resultatmässigt vann enkelt med 3-0. Statistiken talar dock ett annat språk med endast 4-3 i SoG.

Possession 54-46
Goal attempts 8-11
Shot on goal 4-3
Shots off goal 4-5

Normal utdelning brukar vara ca ett mål på var fjärde skott så Köpenhamn får sägas ha haft stor utdelning i matchen.

Det gör också att jag är nöjd med värderingen innan match med 44% chans till vinst för Köpenhamn och då 56% chans för att Randers skulle knipa minst en poäng.

Tar det lugnt med spel idag och fokuserar morgondagens och helgen matcher.


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 12:45   #94
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Silverfalk Visa inlägg
Ett nytt spel i spreadsheetet då FC Köpenhamn är för stora favoriter enligt spelbolagen.

Satte endast ett spel av tre under helgen så miniförlust och vi jobbar fortfarande mot -5u. Kanske till helgen!

Föregående helgs spel blev till stor del inställda då det blev utryckning till BB och förlossningen, klart är att familjen utökats med en grabb välmående och stabil på över 4kg.

Tyvärr åkte vi på magsjuka direkt efteråt så det har varit några tuffa dagar men nu är vi på bättringsvägen.

Lycka till!
Grattis till nyförvärvet!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-19, 18:37   #95
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Dagens


Har ett spel som ser fint ut men det är redan 19:45. Zwolle v Den Haag, känns riktigt bra

Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-20, 08:06   #96
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Gårdagen satt fint. Med en vändning efter att ha varit i underläge med 0-1. Nice med lite medflyt!

On the go.

Har tre spel i spreadsheetet.


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-21, 09:11   #97
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Två spel i spreadsheetet.


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-22, 08:23   #98
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Dagens m.m


Kommer bli en del spel idag men får återkomma under lunchen.

Dagens 22/9
Le Havre v Metz, Metz ML, Odds 2,56, Insats 10, Pinnen
Kommentar:
Metz leder ligue 2, har riktigt bra form medans Le havre har förlorat två sista. Senast lagen möttes vann Metz hemma och kryssade på bortaplan. Ingen av lagen har några större problem med skador etc.


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-23, 13:51   #99
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Efter att Lewandovski hängt fem baljor blev gårdagens matcher en lång kräftgång. 3 Förluster och 1 Push.

Nya tag i dag med två spel i spreadsheetet. Kommer också att spela Troyes v St Etienne, St Etienne ML eller rak 2:a, om oddset vänder upp närmare matchstart. Det finns spelvärde i 2,2 som oddset ligger på nu men om vi har lite tur så vänder det upp till matchstart.


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-23, 17:54   #100
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Kommer att spela Troyes v St Etienne några minuter in i matchen om det finns läge för det. Tar ML >1,6 om det händer inom 10 minuter.


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-23, 18:09   #101
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Spelat blev 2a till odds 2,3. Pinnen hade inte ML som valmöjlighet
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 09:52   #102
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Dagens


Etienne tog en stabil 1-0 seger och två av gårdagens spel satt.

Hammarby-Gefle får tas upp i listan som ett misstag. Jag insåg försent att Gefle redan klarat kontraktet och därmed har mindre att spela för.

Dagens
RB Leipzig v Freiburg, Freiburg +0,25, Insats 10, Odds 2,13 Pinnen
Kommentar:
Tycker oddsen är ordentligt felsatta här. Form,ratings osv


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 10:14   #103
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Fast ingen i världen kan tyckt att det var befogat att bajen droppade ner till 1,50 ca. Själv spelade jag givetvis också andra sidan men Gefle verkade väldigt omotiverat som du skrev.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-25, 12:40   #104
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Dagens 25/9


Två spel till kvällen och ett spel tycker jag är riktigt fint.

Dagens
Nurnberg v A Bielefeld, Nurnberg, Insats 10, Odds 2,03, Pinnen.
Kommentar
Ratings, Form, Bra hemma.


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-29, 12:21   #105
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Analys


Europeiska cupmatcher i dagarna så tar en liten paus och göra en minianalys.

Spreadsheet
238 Spel, -13,61u, ROI 93,88%
Kommentar:
Efter att ha sett en positiv trend har vi av dom senaste 10 enbart satt 2 spel. Kostsamt och tråkigt, men thats life. 262 spel kvar och innan dess drar jag inga större växlar.

Dagens
49 Spel, -1,7u, ROI 96%
Kommentar:
Något högre ROI än i spreadsheetet men även här ett minus resultat.

Kelly - Har som jag tidigare nämnt testat att spela efter Kelly formeln.

http://www.winnergambling.com/sports...ly-calculator/

Inställd på kelly divider 5. Resan är minst sagt skakig och efter senaste tidens nedåt trend så har rullen backat med ca 45%. Som jag också nämnde så spelar jag med pengar jag kan förlora och tanken är att maximera eventuell vinst. Nu gäller det bara att börja vinna!

Hur kommer jag då fram till mina spel och kommer vi att kunna vända på steken.

1) Ratings - Bygger på statistik från de tre senaste åren och jag använder mig dessutom av "shots on goal" i de ligor jag kan. Det jag skapar är ett anfallsvärde och ett försvarsvärde för respektive lag (målsnitt). Sedan är det bara att ta lag 1 anfall mot lag 2 försvar och ta fram ett förväntat antal mål för lag 1 resp lag 2. Därefter har jag en statiskt hemmaplansfördel som jag använder för alla ligor. En enkel poisson fördelning visar sedan hur stor sannolikhet respektive resultat har att inträffa. För att ett spel ska vara intressant vill jag ha ett övervärde om minst 15%.

2) Form - Fokuserar på två senaste matcherna, men försöker även väga in de sista 5 matcherna. Jag är dock osäker på hur mycket formen påverkar framtida resultat. Skulle vara superintressant om någon kunde studera ämnet eller visa en studie på hur mycket det faktiskt påverkar kommande resultat.

3) Hemma/borta - Enkel analys av lagens senaste hemma/borta resultat.

4) Truppen - Ser om respektive lag har många spelare borta (röda kort eller skador).

Slutsatsen blir en procentsats för 1-X-2 och därefter försöker jag välja det spel som ger en sannolikhet med ca 50% eller högre och ett odds mer än 15% över.


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td