Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-08, 17:34   #1
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Jakk-No Limit-US Sports+annat


Namnet valde jag for att jag vill rekomendera spel som alla kan spela med stora eller sma insatser oavsett kassa. Forhoppningsvis kommer oxa vinsterna vara obegransade

Jag har en del erfarenhet i branchen och bra kontakter. Jag kommer lagga egna spel men oxa annat som jag far fran annat hall. Jag sjalv ar mest insatt i US Sports och dar andras ju inte oddsen lika mycket sa manga spel kommer darifran.

Lasare far garna skriva i min trad men da ska det vara nagot konstruktivt och ingen bullshit!!!!

Jag kommer skriva en hel del pa engelska men oxa en del svenska.

Malet med denna dagboken ar att vi vinna pa spel dar inte oddsen andras sa snabbt och dar man kan fa in tunga bets Jag har haft en roi pa 110% en langre tid sa det blir oxa malet har.
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 17:38   #2
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Godkänner den här, lycka till med dina spel!

/MOD
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 18:31   #3
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3415


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jobba på! får se hur det går
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 18:38   #4
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Far tacka for fortroendet

Ska oxa namna att alla spel kommer vara mellan 1-10 units. Ibland kommer jag kommentera spelen och ibland inte.
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 19:58   #5
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Ok here we go with the first play. I got to admit I love the ugly home dogs.....

Oakland +1.5 over Tampa 1.92 @ Pinnacle 4 units

I would suggest waiting as we might get better odds closer to kick
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 23:51   #6
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Om du orkar så skulle iaf jag uppskatta om hela namnen i lagen skrevs ut eller om du angav vilken US-sport det gällde.

För oss lite mindre insatta hjälper det att lokalisera picksen, nu är väl visserligen basketen slut snart och jag antar att det handlar om MLB. Bara en tanke dock!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 01:40   #7
 
Johns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 107

John
Stats: 2 - 0 - 0
ROI: 173.00%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakk Visa inlägg
Ok here we go with the first play. I got to admit I love the ugly home dogs.....

Oakland +1.5 over Tampa 1.92 @ Pinnacle 4 units

I would suggest waiting as we might get better odds closer to kick
Snyggt!

Hade vart intressant att höra hur du tänkte när du la spelet, då de flesta (mig själv inräknad) trodde stenhårt på Tampa.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (1-0-0):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av John den 2010-05-09 klockan 01:49.
John är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 02:44   #8
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av John Visa inlägg
Snyggt!

Hade vart intressant att höra hur du tänkte när du la spelet, då de flesta (mig själv inräknad) trodde stenhårt på Tampa.
Ok, sahar funkar det for mig. Jag fick detta spelet av en bra kontakt. Jag kollade sjalv upp spelet och tyckte det sag bra ut.

Jag tittar pa hur oddsen ror sig, vilka som spelar vad, helt enkelt laser av marknaden....

Min asikt ar att om man spelar mot ett lag som Tampa ar det ganska sakert att man har varde pa sin sida. Med 13-1 pa bortaplan i ar sa ar det inte manga som kommer vaga ga emot dom och oddsmakers vet detta. Dom har grym koll pa dessa lag som ar "public favorites" eftersom om oddsen ar for hoga dar kan det latt bli ensidig action om sharps och public spelar samma sida=bookien torskar. Imo ska man ha stor respekt for de som satter oddsen i US Sports. Det ar battre att spela sa man behover samma sida som dom....

Sa darfor gillar jag att spela pa "ugly dogs" som jag namde innan. Baseball ar ju en grymt bra "dog sport" eftersom det skraller en hel del och det spelas mycket matcher.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 18:53   #9
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Ok in a hurry since this one starts in 15 min

Chicago White Sox over Toronto 1.89 @ Pinnacle 6 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 00:17   #10
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

VERY interesting situation in tonight’s game between Orlando and Atlanta. The whole world wants Orlando but yet Pinnacle opened this line at -5 1.93. As I’m writing this it’s at -6 1.94 and that is also a very good offer compared to most other books for those betting Orlando. At most public books you can get +7 at good odds. This is a HUGE difference and it’s clear that Pinnacle wants Orlando action. There are some big fish betting Atlanta big tonight or Pinnacle is wanting to take big risk. It might be both but I don’t really care. It’s a great sign that Atlanta is probably the right side to be on tonight.

Most people believe Orlando will win easy tonight but imo it takes some balls to win at US sports and go with the underdogs the public hates.

I love the +7 s but some of the euro books offer crazy good prices on the money line as well. I will divide my bets over the whole game as this Atlanta team is very streaky.

I suggest waiting until closer to tipoff to take these bets as the numbers are likely to get even better…..

I will also have baseball on here soon….
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 00:54   #11
 
kruks avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 87
Sharp$: 983

kruk2011
Stats: 34 - 22 - 0
ROI: 117.08%
Vinstprocent: 60.71%

Standard

Skulle vara fint om du fixade så man såg spreadsheetet med den inbyggda funktionen, nu ligger det en felaktig länk i signaturen istället. Hur som helst är det kul att läsa vad du skriver .
kruk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 00:58   #12
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Final action on the Atlanta game

Atlanta +7 over Orlando fullgame 1.91 @ Nordicbet.Bodog 4 units

Atlanta +3.5 first half 1.92 @ 188bet 2 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 01:18   #13
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Here are a few home dogs tonight I like.

Colorado over Philadelphia 2 @ Pinnacle 4 units

LA Angels over Tampa Bay 2.31 @ Pinnacle 4 units


I also like Detroit over Yankees but that has started. I might take it live if we get a good offer…..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 01:22   #14
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kruk Visa inlägg
Skulle vara fint om du fixade så man såg spreadsheetet med den inbyggda funktionen, nu ligger det en felaktig länk i signaturen istället. Hur som helst är det kul att läsa vad du skriver .
ajda, det var ju inte sa bra. Ska forsoka fixa det...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 01:58   #15
 
Johns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 107

John
Stats: 2 - 0 - 0
ROI: 173.00%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakk Visa inlägg
Final action on the Atlanta game

Atlanta +7 over Orlando fullgame 1.91 @ Nordicbet.Bodog 4 units

Atlanta +3.5 first half 1.92 @ 188bet 2 units
Vad menas med +7 och +3.5?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (1-0-0):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
John är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 02:06   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av John Visa inlägg
Vad menas med +7 och +3.5?
att laget han spelat på i detta fallet Atlanta har hcp på +7. Så dom får till godo räkna sig dom poängen för att jämna ut de mer då de andra laget e sedd som favoriter.

Atlanta - Orlando

7-0 när matchen börjar då i poängställningen ett litet försprång. Och samma gäller för halvtid. Då har dom +3.5 poäng försprång. Hoppas de hjälpte nåt
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 14:44   #17
 
Johns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 107

John
Stats: 2 - 0 - 0
ROI: 173.00%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fangtastic Visa inlägg
att laget han spelat på i detta fallet Atlanta har hcp på +7. Så dom får till godo räkna sig dom poängen för att jämna ut de mer då de andra laget e sedd som favoriter.

Atlanta - Orlando

7-0 när matchen börjar då i poängställningen ett litet försprång. Och samma gäller för halvtid. Då har dom +3.5 poäng försprång. Hoppas de hjälpte nåt
Säker på det?

Måste ju vara något annat då +7 knappast skulle ge ett sånt odds om det är ett handicap på antal runs?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (1-0-0):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
John är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 14:50   #18
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ta bort


Titta på fel match
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 14:52   #19
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

Spelet gällde i gårdagens Basket, Atlanta Hawks vs Orlando Magic troligtvis!
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 14:56   #20
 
Johns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 107

John
Stats: 2 - 0 - 0
ROI: 173.00%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grezea Visa inlägg
Spelet gällde i gårdagens Basket, Atlanta Hawks vs Orlando Magic troligtvis!
Haha aa nu förstår jag, lite väl insnöad på baseballen för tillfället

Hur som helst mycket trevlig tråd, ska inte störa mer med mina dumma frågor!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (1-0-0):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av John den 2010-05-11 klockan 15:15.
John är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 15:11   #21
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2178
Standard

Intressant att du valde Atlanta, själv spelade jag Orlando Magic och ganska hårt dessutom. Vilka mer anledningar hade du till att Atlanta skulle vinna eller gick du bara på hur public bettade?
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-12, 10:31   #22
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Today starts with tennis first match is in 30 min

WTA Madrid

Ivanovic over Jankovic 3+ Pinnacle, Betfair 6 units

For smaller bettors game hcp is a great option at pinnacle +3.5 2.06
I would put half on +3.5 and half on win match.


ATP Madrid

Fish over Meltzer 3.4+ @ Betfair 4 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-12, 10:34   #23
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Intressant att du valde Atlanta, själv spelade jag Orlando Magic och ganska hårt dessutom. Vilka mer anledningar hade du till att Atlanta skulle vinna eller gick du bara på hur public bettade?
Den viktigaste anledningen var som jag skrev i mitt inlagg att oddsen/linan pa Pinnacle sag riktigt bra ut for Atlanta. Jag blev oxa rekomenderad spelet av en bra kalla sa da fick det bli ett tungt spel.....
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-12, 10:39   #24
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2178
Standard

Okej för jag tänkte att årets playoff har varit helt galet där public vunnit hur mycket som helst så linemovements och public% kan man praktiskt taget slänga ut genom fönstret då det inte gäller för i år. Lycka till med resten av dina spel
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-12, 10:50   #25
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Okej för jag tänkte att årets playoff har varit helt galet där public vunnit hur mycket som helst så linemovements och public% kan man praktiskt taget slänga ut genom fönstret då det inte gäller för i år. Lycka till med resten av dina spel
Personligen tycker jag manga gor misstaget att man faster for stor vikt vid statistik eller trender som inte har nog med underlag for att vara fair.
Du namner att "public" har vunnit massor i arets playoff men hur manga matcher har det egentligen varit sa har langt. Inte sarskilt manga....

Manga "*******" fortsatter att betta pa "sina" lag som dom vann pa senast och med tanke pa att Orlnado har "tackt" ratt manga matcher sa var det inte sa konstigt att det kom in mycket pengar pa kassa public books.....
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-12, 11:02   #26
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakk Visa inlägg
Personligen tycker jag manga gor misstaget att man faster for stor vikt vid statistik eller trender som inte har nog med underlag for att vara fair.
Du namner att "public" har vunnit massor i arets playoff men hur manga matcher har det egentligen varit sa har langt. Inte sarskilt manga....

Manga "*******" fortsatter att betta pa "sina" lag som dom vann pa senast och med tanke pa att Orlnado har "tackt" ratt manga matcher sa var det inte sa konstigt att det kom in mycket pengar pa kassa public books.....
Vad menar du med statistik och trender som inte har nog med underlag?

Har du följt playoffsen och public% i år eller? För det kan man inte tro när du säger att "*******" inte vunnit så många matcher i år. Public har vunnit hur mycket som helst i playoffs eller vad sägs om alla överspel på totalerna som suttit speciellt i West. Jag anpassar mig hellre för vad som funkar i årets playoffs än vad som inte gör det och i årets playoffs så vinner public mer än vad dom gjort tidigare. (Tex överspelet i Cleveland - Boston ca 70% var på över, Lakers mot Jazz i match 4 osv). Dessutom så är inte fade av public en garanti för att gå plus du hamnar runt 50% strecket om du blint följer procent osv.

Du får kalla mitt spel "square" eller vad som helst men så länge det sitter är jag nöjd för faktum är att vem som helst såg att Atlanta redan hade gett upp. När stjärnan i laget säger att han skiter i om fansen kommer till matchen och när det inte ens är fullsatt i playoffs så vet man att laget har gett upp. Lägg till faktum att Orlando spelar den bästa basketen som LAG just nu och att dom är bättre än Atlanta på alla positioner och statistiskt "äger" det laget så vet jag inte varför någon skulle vilja lägga sina pengar på ett lag som gett upp innan matchen ens börjat.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-12, 12:13   #27
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Vad menar du med statistik och trender som inte har nog med underlag?

Har du följt playoffsen och public% i år eller? För det kan man inte tro när du säger att "*******" inte vunnit så många matcher i år. Public har vunnit hur mycket som helst i playoffs eller vad sägs om alla överspel på totalerna som suttit speciellt i West. Jag anpassar mig hellre för vad som funkar i årets playoffs än vad som inte gör det och i årets playoffs så vinner public mer än vad dom gjort tidigare. (Tex överspelet i Cleveland - Boston ca 70% var på över, Lakers mot Jazz i match 4 osv). Dessutom så är inte fade av public en garanti för att gå plus du hamnar runt 50% strecket om du blint följer procent osv.

Du får kalla mitt spel "square" eller vad som helst men så länge det sitter är jag nöjd för faktum är att vem som helst såg att Atlanta redan hade gett upp. När stjärnan i laget säger att han skiter i om fansen kommer till matchen och när det inte ens är fullsatt i playoffs så vet man att laget har gett upp. Lägg till faktum att Orlando spelar den bästa basketen som LAG just nu och att dom är bättre än Atlanta på alla positioner och statistiskt "äger" det laget så vet jag inte varför någon skulle vilja lägga sina pengar på ett lag som gett upp innan matchen ens börjat.

Blev lite missforstand har! ber om ursakt att jag kanske inte utrycker mig pa basta satt. Jag haller helt med att public vunnit som bara den i slutspelet. Jag menar bara att det inte spelats sa manga matcher i slutspelet att man kan dra nagra slutsatser pa det.

Jag haller oxa med om att "public fade" rakt av inte ar ett vinnade recept.

Sen tycker jag inte du behover ta det jag skriver sa personligt. Jag skrev bara varfor jag tyckte Atlanta var "ratt sida". Du haller inte med och det ar ju helt ok. Pa ett forum som detta forsoker vi ju bara hjalpa varandra att vinna....

Finns ju ratt mycket att diskutera pa detta amne och jag kommer nog skriva ett langre inlagg om mina asikter.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-12, 12:29   #28
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakk Visa inlägg
Blev lite missforstand har! ber om ursakt att jag kanske inte utrycker mig pa basta satt. Jag haller helt med att public vunnit som bara den i slutspelet. Jag menar bara att det inte spelats sa manga matcher i slutspelet att man kan dra nagra slutsatser pa det.

Jag haller oxa med om att "public fade" rakt av inte ar ett vinnade recept.

Sen tycker jag inte du behover ta det jag skriver sa personligt. Jag skrev bara varfor jag tyckte Atlanta var "ratt sida". Du haller inte med och det ar ju helt ok. Pa ett forum som detta forsoker vi ju bara hjalpa varandra att vinna....

Finns ju ratt mycket att diskutera pa detta amne och jag kommer nog skriva ett langre inlagg om mina asikter.
Inte spelats så många matcher? Det har hittills spelat 62 matcher i slutspelet och det är ett utmärkt underlag för att dra några slutsatser i årets playoffs. Du kan inte dra slutsatser från förra årets playoffs så varifrån får du ditt underlag om jag får fråga?

Jag har inte tagit något personligt jag skrev bara vad jag tyckte om att spela på Atlanta och vem som helst kunde se att dom skulle lägga sig ner och dö den enda rätt sidan i den matchen var Orlando och hade Orlando förlorat där så skulle man pounda skiten ur dom på hemmaplan i G5. Sen kan du hålla på och kalla ditt spel "sharp" om det är enklare men faktum är att Orlando -anything var det enda rätta vadet i den matchen.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 21:45   #29
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Today I will have a few baseball plays. I post the first early since it seems like it’s steaming down a bit, especially at Pinnacle

Minnesota +1.5 runs 1.8 @ IBC, Exp 2 units
Minnesota ml 2.6+ 2 units @ various 2 units

I usually likes to go against the Yanks and Pinnacle agrees here so clearly worth medium stake imo.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 23:56   #30
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Tonights plays

SF Giants -1 1.99 @ Pinnacle 5 units

Tampa Bay/Seattle over 8.5 1.94 @ Matchbook 5 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-15, 18:52   #31
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

First play of the day is Tennis

Federer to win 2-0 sets 2.2+ @ betfair 4 units

Some late very nice offers on BF…..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-15, 19:26   #32
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakk Visa inlägg
First play of the day is Tennis

Federer to win 2-0 sets 2.2+ @ betfair 4 units

Some late very nice offers on BF…..
Löjligt lågt odds på Federer i den matchen tycker jag.

Det enda som talar för Federer är inbördes möten där han har 10-0. Ferrer kommer dock inte förlora för alltid och idag har han grym chans att vinna, Federers spel dom senaste turneringarna har varit pinsamt medan Ferrer är i väldigt bra form.

Vad får dej att tro på att Federer vinner lätt? Jag tycker tveklöst spelvärdet ligger hos Ferrer....
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-15, 19:43   #33
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Barney Gumble Visa inlägg
Löjligt lågt odds på Federer i den matchen tycker jag.

Det enda som talar för Federer är inbördes möten där han har 10-0. Ferrer kommer dock inte förlora för alltid och idag har han grym chans att vinna, Federers spel dom senaste turneringarna har varit pinsamt medan Ferrer är i väldigt bra form.

Vad får dej att tro på att Federer vinner lätt? Jag tycker tveklöst spelvärdet ligger hos Ferrer....
Tennis ar inte min sports sa jag ryggar rakt av har.

Men motiveringen var att Federer spelade mycket bra senaste matchen mot Culbis och att Federar som du sager brukar spela bra mot ferrer.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-15, 19:50   #34
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakk Visa inlägg
Tennis ar inte min sports sa jag ryggar rakt av har.

Men motiveringen var att Federer spelade mycket bra senaste matchen mot Culbis och att Federar som du sager brukar spela bra mot ferrer.
Okej, jag kan mycket väl ha fel och Federer vinner 2-0, kanske är det så att Ferrers spelstil passar Federer utmärkt. Bara undrade lite vad som låg bakom spelet då jag följt dom senaste turneringarna och Ferrer har känts klart hetare.

Men hoppas jag är fel ute så ditt spel går in, sneglar lite på matchen nu och det känns som Federer har övertag än så länge.
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-15, 23:53   #35
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Baseball snart

Atlanta -1.5 2.13 @ Pinnacle 4 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-23, 20:00   #36
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Been off for a while but is back with plays again.

1 Baseball and 2 nba plays today

Baseball is first and I will post NBA later as I think the lines will get better.

Baseball is Arizona over Toronto 2.2+ 5 units
Arizona reverse run line -1.5 3.35 @ Pinnacle 1 unit
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-24, 00:57   #37
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Been ice cold lately but I'm just going to keep trying....


VERY interesting game tonight with big odds/line movements. Phoenix opened at 1.63 @ Pinnacle is is now up to 1.91 on the ml. Joe Public is obviously pounding the Lakers mostly based on the results in this series. Public bettors have won big in the playoffs so far so imo the lines will move more than usual because of this. I say thx as I like the suns in this game.

The over is also being bet hard for the same reasons. The previous games have been crazy with the lakers scoring 124 and 128. Imo this will not continue.

I think the lakers will come out a little flat today. They have a tendency to not play their hardest all the time and imo this is the perfect spot to fade them. If they come out flat its very good for both under and phoenix so I put the same stake on both bets. It's about 50 min to tip when i write this and the odds keep going up so I wait and take my bets as close as possible.

Phoneix ml 6 units

under 219.5 6 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-24, 01:08   #38
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

under 220 2.02 @ 188bet worth 7 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-25, 01:09   #39
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

I am all over the Magic today

Orlando +7 FT 1.93 @ Pinnacle 4 units

Orlando ml 4+ 1 unit

I also have other small bets on Orlando but outside the book...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-25, 01:49   #40
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakk Visa inlägg
I am all over the Magic today

Orlando +7 FT 1.93 @ Pinnacle 4 units

Orlando ml 4+ 1 unit

I also have other small bets on Orlando but outside the book...

Lycka till! jag har samma
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-25, 14:12   #41
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Tennis I take Chardy over Hewitt 2.1+ at BF 5 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-26, 01:23   #42
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

I am currently trying to find the best number for Phoenix ml. Public bettors have moved this number significantly giving us great value with the home dog.

Phoenix 2.15 to win game 6 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 21:21   #43
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Saturday Big bets


Been very busy with other things so haven’t had time to post much lately. Big bets today so this is a must post.

Very interesting NBA game tonight and will be on the Lakers big. It's not often I bet on them each year since most of the time they are a great fade. By now, I think they will have something against the weird Suns zone D. The market also puts too much emphasis on the past few games involving these teams. The Suns got close last game and therefore we get a great underdog price here on the Lakers. A good sign is I see many very bad ******* on Phoenix today I will probably catch myself rooting for the wrong team as I have won several bets on the suns this series.

LA Lakers to win game 2.09 @ 6 units

MLB

Colorado over LA Dodgers 1.82 5 units

Boston over Kansas City 1.69 5 units

I also took a parlay of these at pinnacle for 1 units outside the book....
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 21:34   #44
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

I'm adding a fighting bet that seems to be available at most books at this price so most bettors can probably get down on this

UFC

Quinton Jackson over Rashad Evans 1.9 @ various books 4 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-01, 20:29   #45
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Some Tennis for tomorrow

Melzer over Djokovic 4.22 @ Pinnacle 4 units

Personally I have more on +5.5 2.1 for the book it's ml.

I will also have a women's bet but can't post that yet
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 02:35   #46
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Baseball for one of the late games.

Arizona-LA Dodgers under 8 1.9 6 units

Arizona ml 2.25+ 4 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 00:40   #47
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

I can't wait to watch this game. Many expect a slow paced game but i think the lakers will drive up the tempo at home. Everyone and their mother is betting the under but i think the books expected that. I don't mind needing the same side as the books.

Lakers-Celtics over 191 1.99 @ Pinnacle 5 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-06, 13:24   #48
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Tennis Final

It will be an interesting match to watch. I think there is value on most of the prices offered on Soderling. For the book is ml to win the match.

Soderling 4.3 @ Betfair 4 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-08, 00:02   #49
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

San Fran 2.3 over Cincy 5 units

Oakland 1.82 over LA Angels 4 units

Likely one more play later
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-08, 00:22   #50
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

adding St Louis at 2.4 5 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-19, 21:38   #51
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

I've been busy lately so I havn't had the time to post any bets. Very interesting WC so far with many good games. I havn't bet many games but is 3/3 so far. I will post some socer bets from now on.....

Tonight its back to the baseball grind with a few plays.

Colorado 1.91 5 units

San Diego -1.5 2.16 5 units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-19, 21:47   #52
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 172
Sharp$: 32
Standard

Supporting San Diego. Good luck
__________________
Att tala är silver, att tiga(och lyssna!) är guld.
Att samtala är platina.
Kors i taket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-20, 08:02   #53
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

I start with an early soccer bet

Paraguay -0.25 1.92 @ 188bet 5 units

2.25 is tempting but when I bet soccer I almost always pick a safer line.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-20, 17:46   #54
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 15

Jakk-Nolimit
Stats: 13 - 14 - 1
ROI: 108.40%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Two more bets for today

Ivory Coast +0.75 over Brazil 1.93 5 units

Dustin Johnson to win the US Open in Golf 4 units 1.9+
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
av min dagbok
Jakk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-20, 17:59   #55
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 172
Sharp$: 32
Standard

Damn didn't go that well for San Diego there. Better luck next time for us : )
__________________
Att tala är silver, att tiga(och lyssna!) är guld.
Att samtala är platina.
Kors i taket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td