Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-07, 18:28   #331
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Ok då vet jag att det alltid e bet365!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-09, 17:12   #332
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Spelbar rak DD idag på Halmstad!

2 Don't Wear PJ's
-Har hysterisk form, perfekt läge och önskedistans. Bara vinner.

3 Yewel Boshoeve
-Har gjort det mesta rätt sedan han kom till Sverige för sex starter sedan. Ljummet motstånd och bra läge mot vad de bästa motbuden fick talar starkt för vinst idag! Västerbostreetlite som är mest spelad av övriga är knappast snabb nog att få ledningen och kan mycket väl bli fast här.

"Live-experten" Malla garderar i första och spikar emot i andra vilket gör att oddset bör landa på goda 6-8ggr. Ger 6ggr på bet365 för den som gillar fasta odds.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-10, 10:56   #333
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

V75 Halmstad 10/7


Nightbreed/Mellby Smaragd 1.85
-Bättre förutsättningar för felfri avgång Nightbreed, som är lite bättre än raden och jag bedömer den som den bättre hästen av de två. MS har inte startat så mycket i volt och kan få det svårt från spår 5.


VOID Earl Tilly/Timetosaygoodbye 1.90
-ET har pausat ett tag men verkar bra i träning och brukar historiskt sett gå bra efter uppehåll. TTSG har inte nytta av sin startsnabbhet från bakspår. Har en startsnabb framför sig och kan få rygg ledaren här med lite tur, men känslan är att han inte kan laddas från bakspår, dessutom är kusken ingen stjärna.

Senast redigerad av Stekel den 2010-07-14 klockan 16:34.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-10, 13:50   #334
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 844
Standard

Earl Tilly vs Timetosaygoodbye finns på Expekt till 2.3. Ryggar den men hoppar den första. Tackar!
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-13, 17:47   #335
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

V65 Jägersro 13/7


Micro Mesh/Sundance Clover 1.80-MM visade vid segern att han är kraftigt i form, när han städade av bland andra Noras Bean. SC är snabb ut, har form och kan möjligen ta ledningen här, men i ett litet fält så ska det inte räcka mot loppets två favoriter.

Yolly Tolli T./Gigant Southwind 1.85
-YTT är riktigt bra för i form för dagen och tränaren säger att distansen är ett plus. GS galopperar nästan varje gång. Nu är det voltstart och hästen har inte startat på länge. Läget kan se bra ut, men en osäker häst på innerspår i volt är ingen höjdare varken för att få en bra position eller felfri avgång.

Senast redigerad av Stekel den 2010-07-14 klockan 16:33.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-13, 17:51   #336
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 0
Standard

Väldigt många nollor i Gigant Southwinds rad. Yolli Tolli mycket jämnare. Bra spel. Ryggas
Johann1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-14, 16:39   #337
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Manna/Simb Robitaille 1.80
-Manna ligger fortfarande på relativt låg summa sett till kunnande. Känns mer segstark än speedig, så dagens distans bör vara ett plus. SR har många vinster, men de är tagna i lite enklare gäng. Dessutom är det ingen slump att han gått mest lopp på kort distans, så distansen är inte till fördel denna gång.

Senast redigerad av Stekel den 2010-08-11 klockan 14:53.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-14, 17:18   #338
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Bara inflik, Susanne tror själv på seger idag enligt intervjun på tv. Men det behöver inte betyda något, dock tyckte hon att hästen kändes riktigt bra och hade svårt att se hur hon ska förlora.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 11:24   #339
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Tillbaka igen nu efter lite semester och dagens V75 ser riktigt kul ut! Intressantaste infon jag hittat är:

Year One säger Åke är långsam ut, och med det spåret kan det bli ett problem på rikstoton. Macho Gossip och speciellt Bachelors Dream är väldigt understreckade. Blir det rejält tempo kan nog Mountain Dew spurta hem det, har varit enormt bra i samtliga årets starter!

Ragged Robin ser klassig ut tycker jag och motståndet är väldigt tunt den här gången. Kanske kan ta ledningen av egen kraft, annars blir han nog släppt dit i ett tidigt skede. Quando Streamline var bra senast, men det såg bättre ut än vad det var då motståndet var riktigt uselt. Putte Topline är för långsam ut, och räcker ändå inte till i det här gänget. Spik!

Strecken och utgångslägena i guld gör det till en ganska bra deal att spika Intoxicated. Bör hålla ut konkurrenterna och kan mycket väl rinna undan. Rakas har en hysterisk form, men kan nog inte ta ledningen i den här omgivningen och då bör det bli svårt. Global Glide känns jättebra i träningen enligt Åke, och Bob Hope är också understreckad så de ska med vid gardering!

Båda favoriterna Propeller och Sir Holger känns något överstreckade även om de har visat enormt kunnande på senaste. Bronx Sisu är också bra och känns streckvärd på 12%. Ojämnt lopp och på fem-sex hästar bör det vara heltäckt.

Hallsta Lotus blir väl stor favorit nu med tillägg på kort distans, men det är svårt att vaska ut de bästa dragen emot. Mest streckvärda tycker jag Aldermarin och Vingbostjärn på start är.

Silverdivisionen känns trots (eller tack vare?) kort distans ovanligt svårlöst tycker jag. Persos Seaman och Trim är understreckade.

Intressant tilläggslopp! Chimall T.T. blir ganska stor favorit, speciellt nu när Adielsson hoppar upp, men det är hårt att ta in 40 meter på andra fina hästar. Både Mils You Love och Nahar har lite pengar på sig fortfarande. Lexington Ås kan vara omgångens mest understreckade. Såg smällfin ut senast vid första barfota och har läget!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 11:51   #340
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Dagens


Vinnare
Ragged Robin 2.25
-Klassig, spets och slut?

Trim 15.00
-Toppform trots sisådär rad.


Plats
Bachelors Dream 2.00
-Bättre än raden och kan mycket väl hitta till ledningen här

Vingbo Stjärn 11.00
-Står bra till och brukar kunna smyga med bra.

Chimall T.T. 1.65
-Årets säkraste platsspel till kanonodds?


H2H
Propeller/Strong Demand 1.95
-Handikappad av spåret, men inga problem i denna duell om han löper upp mot samma prestation som senast.

Senast redigerad av Stekel den 2010-08-11 klockan 14:53.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 18:40   #341
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Får be om ursäkt jag hade ragged Robin med :(
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 11:34   #342
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Får be om ursäkt jag hade ragged Robin med :(
Förstår inte vad du ber om ursäkt för, men det är väl en felpost antar jag...


I fortsättningen postar jag bara H2H här, och i huvudsak inför V64 och V75. Det kan nog bli några små V75-analyser också, det brukar hjälpa mig att skriva något när jag konstruerar system och då kan jag ju lika gärna posta.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-04, 15:30   #343
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Tankar inför dagens DD


Jag tyckte V64 såg ganska klurigt ut idag, och tänkte inrikta mig på DD där jag tycker mig ha hittat ett riktigt bra drag!

Jolly Broline (V-odds 15.00) har varit så dunderbra i år att han nästan skulle kunna ha haft nio raka med lite flyt på vägen. Att hästen gick 16,2 i volt som 2-åring visade redan tidigt att det här var en riktigt fin häst. Ett sammandrag av årets starter:

16/4 - Årsdebut. Hängde med lätt som tvåa men kunde inte utmana överlägsne Cheek Ribb om segern.

27/4 - Tempotorsk/bortkörd av lärling och slutar oplacerad.

8/5 - Kort startgalopp sedan undan till överlägsen spetsseger i ett ganska billigt gäng.

19/5 - Gick på topptiden 13,2aK. Utmanade omöjlige Salsa Marandaise om segern men fick ge sig på linjen.

28/5 - Enkel spetsseger i ett hyfsat stolopp.

21/6 - Enkelt undan mot något bättre motstånd.

8/7 - Tufft motstånd och hade inte en chans när hon fastnade bakom trött häst i sista sväng.

16/7 - Uttagning till StoC Gick i dödens på vinnande La Bellouet större delen av loppet och höll starkt till andraplatsen.

25/7 - Finalen i Stochampionatet. Satt i kön och fick återigen trött häst framför sig i sista sväng. Var bland de snabbaste till slut, men hade aldrig någon chans att reparera.


Borga Brunett (V-odds 9.00) har sett kanonfin ut i Stochampionatets försök och final. I försöket fick hon en fin resa och skulle ha vunnit lätt om inte Carmen Tooma fått ett helt optimal smörlopp. I finalen såg hon ut att ha en hel del sparat i mål efter att ha fått nöja sig med fjärdeplatsen från instängt läge.


Andra avdelningen kan bli svårlöst. Jag tycker att Little Rainbow verkar vara vass bakom bilen, och är lite inne på att det kan bli spets och slut där. Samtidigt känns det inte riktigt som en häst som duger till seger på den här nivån (även om det denna gång blev ett ganska billigt lopp sett till prepositionen)...


Vid närmare eftertanke är det nog en bättre idé att göra en egen DD hos bookie med dragen kombinerat med vinnarspel på Dig For Dollars (V-odds 3.25), som jag tycker står i ett kanonodds den här gången. Visst kan det vara svårt att ta tillägg och han har inte startat på ett tag, men med så få hästar i loppet och med en så enormt gynnsam preposition kan jag inte tro på förlust.


Det blev en liten sexa också nu när jag ändå satt och kikade på det:

5-6-7
1-3
9
12
6-7-11
2-9
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-11, 14:50   #344
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

V64 Solvalla 11/8


Flip A Coin Vinnare 5.25
-Har varit toppfin och har inte sett ett dugg trött ut i två raka segrar. Ganska ihåligt lopp han borde vinna om det inte strular för mycket från ett halvtråkigt spår.

Gunpowder Girl/Västerbo Currency 2.00
-VC har dåligt läge och har galopperat i 6/14 starter. GG är säkerheten själv och har en del gratis av strykningar och springspår på sitt tillägg.

Passa Flip A Coin nästa gång, han la väl bortemot 100m på startgalopp och gick snabbast av alla till slut och var bara längden efter vinnaren i mål!!!

Senast redigerad av Stekel den 2010-08-11 klockan 21:26.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 21:24   #345
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

JAAA!!! Idag satt minsann sexan och dagsnettot blev 72k! Riktigt tur i oturen då jag först inte ens tänkte kolla på startlistorna, har dåligt facit på Åby sedan de började med open stretch. Spelade efter lite betänketid V6, och det var ett bra beslut visade det sig! DD satt också, men det blev småpengar i sammanhanget. Spelar alltid streckspel med liten insats (förutom på V75 då jag har andelssystemet) så det är ganska sällan de sitter, det här är största vinsten hittills.

Raderna:

V6
3
Alla
2-3-4-5
14
2-3
3

DD
2-3
2-3
x15

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td