Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-01, 07:36   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Wanghao´s dagensdubbel Fotboll - Ishockey


Heter Torbjörn och är 26 år gammal, är bosatt i Västerås och har fina kontakter inom Västeråslagen.
Har bettat sedan jag fyllde 18 år, top 3 på en stor tipstävling Odds SM samt att jag suttit på ett av Sveriges bästa bettingforum och har över 1800 poster. Senaste storvinsten blev på jobbet faktiskt då jag drog hem tipstävlingen för Fotbolls VM. Tippade 30 matcher och fick 22 rätt (1X2 spel)

Kommer i första hand spela på Ishockey samt Fotboll, och upplägget är att jag skall försöka hitta en dubbel varje dag som jag skall spela på, insatsen kommer vara densamma och upplägget kommer vara detsamma, kommer alltid spela 2 matcher och alltid köra dubbelchans.

Bolaget jag kommer använda är Betsson, startkassan är på 500 SEK, och insatsen kommer vara 100SEK / per spel.

Frågor kan tas i PM.

Senast redigerad av Wanghao den 2010-08-01 klockan 08:16.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-01, 07:55   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Tuta och kör!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-01, 08:05   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SPEL 1:

IFK Norrköping X2, IFK Göteborg 1X Totalt odds:1.57


IK Brage ( IK Brage - Officiell hemsida ) - IFK Norrköping ( IFK Norrköping )

IK Brage inför:

Anfallaren Johan Eklund, åtta mål hittills, och yttermittfältaren Robbin Sellin drog på sig sina tredje varningar mot Trollhättan i veckan och är därmed avstängda. Det öppnar för bland annat nyförvärvet David Carlsson, som kanske kan få göra sin första match från start i anfallet.

På yttermittfältet är nog Mattias Wiklöf fortfarande inte spelklar efter sin ljumskskada. Återstår att se om nyförvärvet Niklas Sandberg kan spela, vilket han varit förhindrad av på grund av skada de senaste två matcherna, även om han fanns med på bänken mot Trollhättan.



IFK Norrköping inför:

Truppen är densamma som i senaste matchen mot Assyriska. En spelare tillkommer: backen/mittfältaren Eirik Dybendal.
IFK NORRKÖPINGS TRUPP (19 MAN):

29 Abbas Hassan (mv)
24 Niklas Westberg (mv)

8 Kristoffer Arvhage
14 Daniel Bamberg
10 Riki Cakic
13 Eirik Dybendal
25 Marcus Falk Olander
16 Shpetim Hasani
19 Imad Khalili
26 Caio Mendes
11 Russell Mwafulirwa
9 Petru Racu
4 Tobias Rickhammar
5 Viktor Rönneklev
99 Bruno Santos
22 Armin Tankovic
20 Christopher Telo
2 Anders Whass
23 David Wiklander


Kommentar: Här kan jag vara lite partisk eftersom Norrköping är ett av mina favoritlag som jag försöker se minst 1 gång varje år.
Brage saknar som sagt Eklund som gjort 8 mål och assisterat till 3 mål, ett otroligt tufft avbräck. Spelaren DC som dem tror skall ta platsen bredvid Åkervall är ingen superspelare, visst han gjorde en del mål förra säsongen i Div 1 Norra mot lag som Syrianska Kerburan, Enköping osv, men det skulle nästan jag mäkta med.

Norrköping har en riktigt intressant trupp, kanske startar Bruno ikväll istället för Russell, jag hoppas det iaf.
Man har fina tekniska yttrar som kommer runt bra på kanterna och även ytterbackarna Caio och VIktor följer bra med upp i banan.
Det är länge sedan man såg en så stark IFK trupp!

Ikväll förlorar man ICKE!



IFK Göteborg
( IFK Göteborg - officiell webbsida ) - Kalmar FF ( Kalmar FF - Småland )


IFK Göteborg inför:

Truppen:
Marcus Sandberg, Erik Dahlin, Erik Lund, Adam Johansson, Hjalmar Jonsson, Ragnar Sigurdsson, Gustav Svensson, Tobias Sana, Pär Ericsson, Stefan Selakovic, Thomas Olsson, Robin Söder, Jakob Johansson, Alexander Faltsetas, Tobias Hysén, Nicklas Bärkroth, Elmar Bjarnason, Hannes Stiller.



Kalmar FF inför:

Laget har under eftermiddagen tränat sista passet hemma i Kalmar och efter middag på kansliet är man nu på väg mot Göteborg. Truppen är ganska sargad och på skadelistan finns Robin Östlind, Etrit Berisha, Petter Wastå, Paulus Arajuuri, Emin Nouri, Daniel Sobralense och Tobias Eriksson och med de förutsättningarna har Nanne tagit ut den 19-mannatrupp som är aktuell för spel.

Truppen mot IFK Göteborg
3. Joachim Lantz, 4. Marcus Lindberg, 5. Tobias Carlsson, 7. Jimmie Augustsson, 8. Henrik Rydström ,9. Stefan Larsson ,11. Abiola Dauda ,14. Stefan Ålander ,17. Daniel Mendes ,18. Johan Bertilsson, 19. Ricardo Santos ,20. Erik Israelsson ,22. Sebastian Feddersen ,23. Mattias Johansson ,27. Joakim Karlsson ,28. Marcel Sacramento ,30. Ludvig Öhman ,45. Zlatan Azinovic ,80. Douglas Vieira


Kommentar: IFK har stark trupp och hemmaplan, Kalmar har inte imponerat på mig, har bortaplan samt en del krassliga spelare så åker ifrån Göteborg med max 1 poäng.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-01, 14:05   #4
 
woodfaces avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 145
Sharp$: 1860

Ryggsäcken
Stats: 3111 - 4646 - 242
ROI: 94.17%
Vinstprocent: 40.11%

Standard

testar och ryggar denna
woodface är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-01, 19:00   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Betryggande vinster idag för båda mina lag jag tipsade om, Göteborg vann med 3-1 och Norrköping vann med 3-2 borta mot Brage efter ha ledat med 3-0 men släppt in 2 skitmål med 20 min kvar av matchen.

Hur som helst en bra start på speldagboken.

Nuvarande kassa: 557:-

Antal avgorda spel 1.
Antal vinster 1.
Antal förlusterl 0.

Sakta men säkert rör jag mig mot tusenlappen.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-01, 19:20   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SPEL 2:

Helsingborgs IF X2, Örebro SK X2 Totalt odds:1.55
Spelstopp: 19:00 2/8 2010.


Brommapojkarna ( IF Brommapojkarna ) - Helsingborgs IF ( Helsingborgs IF - www.hif.se officiell hemsida )

Brommapojkarna inför:

BP tvingas till ändringar mot Helsingborg. Både Tim Björkström och Dalil Benyahia är avstängda. Tränaren Kim Bergstrand har startelvan i huvudet men vill fundera ytterligare ett tag innan den är officiell.

Helsingborg inför:

Hela truppen är skade- och avstängningsfri. Dessutom har konkurrensen hårdnat i truppen.

Kommentar:

BP saknar 2 viktiga spelare enligt mig, Björkström har startat 16 matcher denna säsongen och brukar vara given i startelvan. Ung kille som brukar spela mittback/högerback o har gjort det bra, Liverpool har visat intresse för honom.

Benyahia är en teknisk mittfältare som gärna drar en gubbe eller två. Har spelat från start i 13 matcher iår och hoppat in i 2.
Har vart över i England och provspelat med Man U och Chelsea och spås en bra framtid.

Så det är 2 st unga talanger som BP saknar.

Helsingborg har skade och avstängningsfri trupp och bör klara minst oavgjort borta mot BP.
Det som kan ställa till det är Brommapojkarnas nya konstgräs.


Åtvidabergs FF ( http://www.atvidabergsff.se/ ) - Örebro SK ( ÖSK [NS4 version] )

Har inte hittat någon inför rapport ifrån någon av lagen, klart är det iaf att Örebro saknar mittbacken Almebäck som är avstängd.

Kommentar:
Åtvidaberg håller inte i Allsvenskan och det visste man om innan säsongen, Örebro däremot gör det riktigt bra nu efter uppehållet och även innan. Man har värvat in lite intressanta spelare nu senaste veckan som väntas vara med i truppen mot Åtvidaberg.
Vill man hänga med i toppen så måste man klara minst oavgjort borta mot Åtvidaberg!
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 09:26   #7
 
woodfaces avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 145
Sharp$: 1860

Ryggsäcken
Stats: 3111 - 4646 - 242
ROI: 94.17%
Vinstprocent: 40.11%

Standard

Ryggar även denna, gick ju bra igår
woodface är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 11:34   #8
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 83
Sharp$: 48
Standard

ser bra ut. får jag säga en sak? X2 är samma som ahcp +0.5 .

ger lite extra.

så på t ex bet365 ger dubbel +0.5 ger 1.65 odds. och dubbel X2 ger 1.60.

gl

Senast redigerad av sahara den 2010-08-02 klockan 11:40.
sahara är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 20:19   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sahara det stämmer bra, vet att många sidor har bättre odds, men jag hade 500:- över på mitt betsson konto därför jag kör min speldagbok där


Betryggande vinster idag igen för båda mina lag jag tipsade om, Helsingborg vann med 3-1 och Örebro vann med 2-0.

En bra fortsättning på speldagboken.

Nuvarande kassa: 612:-

Antal avgorda spel 2.
Antal vinster 2.
Antal förluster 0.

Sakta men säkert rör jag mig mot tusenlappen.


Skall knåpa ihop en säker dubbel tills imorgon igen, kommer siktar på att alltid ha odds över 1.55 iaf.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 06:14   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SPEL 3:
Spelstopp: 18:00
Odds: 1.70
Insats 100:-



Hamburger SV - Chelsea FC 1X

Träningsmatcher skall man passa sig för, men jag tror att Hamburg har stor chans att knipa 1 pinne minst mot Chelsea som inte har imponerat på mig.

Senast åkte Chelsea på en förlust mot Frankfurt med 2-1 och då spelade man med den bästa möjliga startelvan.

Drogba kan vara aktuell för spel i några minuter, dock så saknar man fortfarande Cech och Alex.

Man har match på söndag mot Man U i Community Shield så jag tror inte man riskerat liv och lem i denna matchen mot Hamburg.


US Palermo - VfL Bochum 1X

Palermo har gjort det bra på försäsongen och har en intressant trupp denna säsongen, Bochum skall jag vara ärlig o säga att jag inte har någon koll på.

Bochum spelade 1-1 mot Wuppertaler SV senast iaf.

Men Palermo bör klara minst oavgjort.


Nu håller vi tummarna att i första hand Hamburg sköter sig..

Senast redigerad av Wanghao den 2010-08-05 klockan 07:43.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 06:17   #11
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

wanghao vi har något som kallas för spreadsheet som du borde använda dig uttav. Slipper du hålla bokföringen själv

Spel 3 ska det även vara på senaste spelet?

Samt en fråga, vet du vart matchen mellan Hamburger-Chelsea spelas?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 06:29   #12
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
wanghao vi har något som kallas för spreadsheet som du borde använda dig uttav. Slipper du hålla bokföringen själv

Spel 3 ska det även vara på senaste spelet?

Samt en fråga, vet du vart matchen mellan Hamburger-Chelsea spelas?
Imtech Arena, Hamburg
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-04, 05:57   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Råkade kika fel på datumen så jag har en innestående match idag "Hamburg - Chelsea" dubbelns första match gick in då Palermo fick oavgjort.

Så idag blir det inget annat spel, men skulle jag tipsa om något så är det PK-35 i Finska Div 1. Man möter ett FC Espoo som startade säsongen bra, men nu tappat mer och mer, PK har riktigt bra form och en bra trupp och runt 1.55-1.60 på 2 DNB finns på div sidor..
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-04, 19:35   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hamburg vann med 2-1 hemma mot Chelsea och Palermo fixade oavgjort mot Bochum så mitt 3e spel satt även det.

Återigen en bra fortsättning på speldagboken.

Nuvarande kassa: 682:-

Antal avgorda spel 3.
Antal vinster 3.
Antal förluster 0.


Sakta men säkert rör jag mig mot tusenlappen.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 07:59   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SPEL 4:
Spelstopp: 18:00
Odds: 1.58
Insats 100:-

FK Karabakh - Wisla Kraków 1X


Såg inte första matchen men snubblade över en youtubelänk där man ser Karabakhs målchanser.
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Fh-pSq0vVgM&feature=fvw]YouTube - ‪Wisla(Poland) 0 - 1 Qarabag(Azerbaijan)‬‎[/ame]

Lyckas man skapa så mycket borta mot Wisla så skall det mycket till att förlora hemma mot dem, Karabakh har ett fint utgångsläge nu eftersom man vann med 1-0 på bortaplan, Wisla måste framåt och Karabakh har en del intressanta tekniska spelare framåt som säkert kommer kontra in någon balja.


Anorthosis - Cercle Brugge 1X

Brugge vann första mötet, men nu har Anorthosis hemmaplan hemma i värmen.
Brugge spelade en seriematch och fick endast 1-1 då.
Tränaren gick ut o sa att spelarna var trötta tackvare cupspelet och att man siktar in sig på ligan och inte Europa League, så förmodligen ser vi en del nya spelare i startelvan till denna matchen. Väntas vara upp mot 40 grader varmt i Cypern idag.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 09:58   #16
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Snick snack att cercle inte satsar på EL, de slet ut sig förra året i cupen för att nå hit. Att de sedan kan vara nöjda med kryss är troligt. Men tränaruttalandet du nämner är i bästa fall spel för galleriet.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 15:04   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det återstår o se om det är ett spel för galleriet, jag litar iaf på det jag läst och hoppas att dem inte satsar på EL.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 19:55   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
SPEL 4:
Spelstopp: 18:00
Odds: 1.58
Insats 100:-

FK Karabakh - Wisla Kraków 1X


Anorthosis - Cercle Brugge 1X
FK Karabakh [3 - 2] Wisla Krakow

Anorthosis [3 - 1] Cercle Brugge



Återigen en bra fortsättning på speldagboken.

Nuvarande kassa: 740:-

Antal avgorda spel 4.
Antal vinster 4.
Antal förluster 0.


Sakta men säkert rör jag mig mot tusenlappen.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 21:28   #19
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3894

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Otroligt Snyggt Wanghao!!
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 21:47   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SPEL 5:
Spelstopp: 17:30
Odds: 1.50
Insats 100:-


Annelunds IF - Gunnilse IS X2


Annelund brukar ha riktigt svårt mot Gunnilse 1-7 (i våras), 1-4 och 0-4 (2008) i de tre senaste mötena.

AIFs bägge viktiga mittbackar Peter Andersson (avstängd) och Björn Holmén (skadad) saknas i morgondagens match.

Gunnilse startar med följande lag:

Dejan Gorcanac
Dennis Sköld

Avan Rekani
Erik Svensson
Hampus Nestenborg
Sulayman Traoré

Kenneth Gustavsson
Ali Selim
Ali Sanduvac
Mauricio Lopez

Haris Dedic
Moses Ssewankambo


1. FC Brno - Slavia Prag X2

Brno har de senaste säsongerna hållt till i nederdelen av tabellen och Slavia har hållit sig på den övre delen.

3 matcher har spelas denna säsongen och Brno har startat riktigt dåligt, 1-7 i målskillnad och 3 raka förluster.

Slavia har vunnit 1 och spelat 2 oavgjorda, spelade oavgjort borta mot Banik, samma Banik som Brno förlorade med 3-0 emot senaste matchen.

När dessa lagen möts så brukar det till största del bli hemmaseger, men nu är det dags för Slavia att bryta den trenden.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-06, 20:09   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
SPEL 5:
Spelstopp: 17:30
Odds: 1.50
Insats 100:-


Annelunds IF - Gunnilse IS X2


1. FC Brno - Slavia Prag X2
2-3

2-3


Återigen en bra fortsättning på speldagboken.

Nuvarande kassa: 790:-

Antal avgorda spel 5.
Antal vinster 5.
Antal förluster 0.


Sakta men säkert rör jag mig mot tusenlappen.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-06, 21:54   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SPEL 6:
Spelstopp: 15:00
Odds: 2.25
Insats 100:-


Östersunds FK - Dalkurd FF X2


Östersund är nog det sämsta lag jag har sett live iår här i Västerås, nu har man tappat en del spelare under uppehållet och av ÖFK:s senaste nyförvärv är endast mittbackslånet Erik Löfgren från GIF Sundsvall disponibel inför lördagens match mot Dalkurd.

Dalkurd har värvat 2 intressanta försvarare under uppehållet.

Brukar bli en del målrika matcherna när dessa lagen spelar, men jag tror och hoppas att Dalkurds nyförvärv gör så det blir lite ordning och reda där bak.



FC Trollhättan - Jönköpings Södra X2


Om Östersund är det tamaste laget i Div 1 Norra så är Tröllhättan motsvarigheten i Superettan.

Man läcker som ett såll bakåt och gör inte ens 1 mål per match framåt i snitt.

Firma Cederqvist/Alexandersson/Fagercrantz/Smylie fixar biffen för Jönköping som har visat helt ok form senaste matcherna.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-07, 17:55   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
SPEL 6:
Spelstopp: 15:00
Odds: 2.25
Insats 100:-


Östersunds FK - Dalkurd FF X2


FC Trollhättan - Jönköpings Södra X2
2-3

2-2


Återigen en bra fortsättning på speldagboken.

Nuvarande kassa: 915:-

Antal avgorda spel 6.
Antal vinster 6.

Antal förluster 0.


Sakta men säkert rör jag mig mot tusenlappen.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-07, 21:26   #24
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3894

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Kan man reka bättre?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-08, 06:37   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SPEL 7:
Spelstopp: 14:45
Odds: 1.66
Insats 100:-


Lechia Gdansk - Ruch Chorzow 1X



Lechia har fått behålla stöttespelarna från förra säsongen, samma tränare så man behöver inte spela in massvis med spelare och en ny tränare.

Ruch har tappat 3 viktiga spelare i Baran, Sobiech, Niedzielan, till dagens match så saknar man även Jakubowski, Janoszka, Straka, 3 spelare som brukar vara aktuella för startelvan.

I kvalet till EL så åkte man nyligen på en förlust på totalt 6-1 mot Austria Vienna, vilket inte är något att skryta över.

Gdansk klarar minst oavgjort.


Haugesund - Vålerenga X2

Vi börjar med Haugesund, laget som inte har förlorat på hemmaplan denna säsongen 6 vinster, 3 oavgjorda och o förluster, 23 mål framåt och 7 bakåt.

Till dagens match har man en hel del viktiga spelare som är osäkra och inte redo för 90 min.

Första målvakten Kristensen är garanterat borta, och en orutinerat pojk skall stå denna matchen.

Eirik Mæland som spelat 16 matcher och gjort 5 mål är skadad, försvararen Olesen som spelat 8 mål) är garanterat borta. Sorensen (18 matcher, 5 mål) och mittfältaren Orsal (6 matcher, 1 mål) är osäkra men väntas starta matchen, men inte är redo för 90 min.

Dag Roar Ørsal och DjeDje Victorien är även de osäkra på spel men väntar vara aktuella för truppen iaf.


Vålerenga gör ruggigt med mål framåt och senast vann man med 8-1 hemma mot Start, senaste matchen mot Haugesund vann man med 5-2.

Abdellaoue har gjort 9 mål på 6 matcher och är i ruggig form, Vålerenga saknar några få spelare men ingen som är nå vidare viktig för laget.

Jag tror man klarar minst oavgjort, trots att Haugesund är bra på hemmaplan.

Skulle inte Sorensen inte kunna spela så tror jag det rinner iväg för Vålerenga.

__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-08, 09:04   #26
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 83
Sharp$: 48
Standard

dags att börja rygga .

edit: så typiskt.

Senast redigerad av sahara den 2010-08-08 klockan 20:23.
sahara är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-08, 19:04   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
SPEL 7:
Spelstopp: 14:45
Odds: 1.66
Insats 100:-


Lechia Gdansk - Ruch Chorzow 1X




Haugesund - Vålerenga X2

0-0
2-0

Haugesund vinner til slutt meget fortjent. Vålerenga faller helt sammen etter pause og Haugesund fikk kontre og kontre på et stresset Vålerenga. Framover på banen skapte Vålerenga lite eller ingenting etter hvilen, og det ble for upresist og for lite tempo mot et meget hardtjobbende hjemmelag.


Nuvarande kassa: 815:-

Antal avgorda spel 7.
Antal vinster 6.
Antal förluster 1.

Bara bita ihop och komma igen imorgon.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-09, 06:13   #28
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SPEL 8:
Spelstopp: 19:00
Odds: 1.93
Insats 100:-

IFK Norrköping - Hammarby if 1X

IFK saknar landslagsspelarna Petru Racuoch Russell Mwafulirwa som är i väg med landslaget, sen saknas även Gunnar Thor Gunnarsson som blir borta flera månader.

Hammarby saknar Sebastian Castro-Tello och Andreas Dahl som båda är avstängda.

Väntas bli årets bästa publiksiffra i Superetten i Norrköping ikväll, matchen sänds även i Tv4sport.


Sirius - Västerås SK X2

Sirius har tagit ut 18 spelare till dagens match. Vilka som får spela från start, vilka som får börja på bänken och vilka som får sitta på läktaren meddelas först vid kvällens samling. Spelare som inte är aktuella för spel av nuvarande eller tidigare skadeproblem är Emir Smajic, Fredrik Söderbring, Erik Zettergren och nye Adam Outinen.
Man har även sålt Eric Jernberg till Degerfors.


Västerås SK har starkare trupp en någonsin, endast ynglingen Östlund och den ständigt skadade Temme är borta.

Tillkommer gör nyförvärvet Jonas Hellgren som väntas gå in i startelvan direkt.

IK Sirius FK - Västerås SK FK | Borta | 2010-08-09 | Fotboll | everysport.com
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-09, 07:41   #29
 
Sl4mp4s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 95
Sharp$: 87

sl4mp4 ryggar vidare
Stats: 136 - 193 - 9
ROI: 84.73%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Dagens spel får 2.08 odds på bet365 med ahcp +0.5 Norrköping
__________________
"Captain Jean-Luc Picard, of the USS Enterprise." -Cpt. Jean-Luc Picard. USS Enterprise.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Sl4mp4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-09, 08:27   #30
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 13
Standard

Hur lyckades du få Norrköping - Hammarby if : 1X till 1.90???
Nu står den i 1.28 @ bet365.
eld972 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-09, 08:31   #31
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tror att det är menat som en dubbel
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-09, 08:58   #32
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 335


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

@eld972 det är en dubbel så det blir alltså
1.28 (norrköping 1X) * 1.6 (Västerås X2) = 2.05
Zeppan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-09, 09:10   #33
 
woodfaces avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 145
Sharp$: 1860

Ryggsäcken
Stats: 3111 - 4646 - 242
ROI: 94.17%
Vinstprocent: 40.11%

Standard

Synd igår, rygg på denna.
woodface är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-09, 10:01   #34
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 13
Standard

@ Zeppan, tack, jag fattade helt enkelt inte. Trode bara att han inte hade något oodds på andra matchen ännu....
eld972 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-09, 20:00   #35
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
SPEL 8:
Spelstopp: 19:00
Odds: 1.93
Insats 100:-

IFK Norrköping - Hammarby if 1X

Sirius - Västerås SK X2

Helsike oturen pissade mig i ansiktet idag, dagens bet visar återigen att man inte skall tippa med hjärtat.

VSKs tränare efterlyste lite mer effektivitet i första halvlek. "Vi borde ha gjort 3,4,5 mål"

Ribbträff och stolpträff från VSK
, oavgjort hade kanske vart rättvisare ?
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-11, 08:59   #36
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SPEL 9:
Spelstopp: 19:00
Odds: 1.55
Insats 100:-

MIF Redhawks - V:a Frölunda HC X2

Turkiet - Rumänien 1X

Frölunda skall inte förlora mot Malmö även om det är en träningsmatch, båda lagen gick på is samtidigt och har hunnit med att spela 1 träningsmatch innan denna.

Turkiet matchar ett starkt lag och startelvan är redan klar:

Demirel
Sabri - Servet - Emre Asik* - Caglar
....Emre - Okan*...
Volkan...................Arda
Halil - Nihat

Den startelvan bör klara minst oavgjort hemma mot Rumänien!
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-11, 21:17   #37
 
woodfaces avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 145
Sharp$: 1860

Ryggsäcken
Stats: 3111 - 4646 - 242
ROI: 94.17%
Vinstprocent: 40.11%

Standard

Tack för denna, satt bra
woodface är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 08:20   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
SPEL 9:
Spelstopp: 19:00
Odds: 1.55
Insats 100:-

MIF Redhawks - V:a Frölunda HC X2

Turkiet - Rumänien 1X

1-2
2-0


Nuvarande kassa:

770:-

Antal spel 9 st
Antal vinster 7 st
Antal förluster 2 st
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 09:49   #39
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SPEL 10:
Spelstopp: 19:00
Odds: 2,01
Insats 100:-

J Södra - IFK Norrköping X2


Precis som i matchen mot GIF Sundsvall får vi även denna match stifta bekantskap med en ny spelare i J-Södra, Sheriff Suma är äntligen klar för spel. Affären med Sheriff har varit lång och utdragen men nu är han äntligen klar för spel i den gröna tröjan,
- Skönt att det äntligen är klart och att vi får dra nytta av hans kvalitéer, det ska bli kul och se, kommenterar Andreas.

Suma går alltså in i truppen, in kommer också Dennis Östlundh som är tillbaka efter avstängning. Två spelare tvingas också lämna truppen från senaste matchen, både Daryl Smylie och Tomas Backman är avstängda.


IFKTruppen är densamma som senast, sånär som på Viktor Rönneklev som fick säsongens sjätte varning mot Hammarby. Petru Racu och Russell Mwafulirwa spelar sina landskamper ikväll och hinner inte tillbaks.


Frölunda - Hv 71 1X

Frölunda spelade igår och vann mot Malmö, idag är det match igen, och det är mot HV 71 som inte spelat någon träningsmatch ännu.

Denna veckan har HV match både torsdag och fredag och därmed ingen ytterligare träning.
Alla ska få vara med och delta. Ju mer jag kan sprida på istiden över laget, ju bättre är det, berättar Karlsson.

Vad vill du se mot Frölunda imorgon?
- Detta är ju visserligen Frölundas tredje match och de har en matchuthållighet som vi saknar, men jag vill se ett hårt arbetande lag i 60 minuter och det kan räcka långt, tror HV-tränaren inför morgondagens drabbning.


Jag tror och hoppas att Frölunda tar minst 1 poäng idag igen.

Matchen spelas i Frölundaborg.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-14, 07:25   #40
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
SPEL 10:
Spelstopp: 19:00
Odds: 2,01
Insats 100:-

J Södra - IFK Norrköping X2


Frölunda - Hv 71 1X

Fyfasiken vilken fail!


SPEL 11:
Spelstopp: 15:00
Odds: 1,86
Insats 100:-

Degerfors - Sundsvall X2

Östersund - Västerås SK X2

Degerfors har inte gått bra sen man sålde Johan Bertilsson.

Tur då att det är lördag. Giffarna har nämligen vunnit samtliga lördagsmatcher den här säsongen.

Sundsvall fixar minst oavgjort ikväll.



”Västerås är bästa laget vi mött hittills” är huvudrubriken på Östersunds hemsida.

ÖFK: Alexander Hysén, Per Magnusson, Lars Oscarsson, Christoffer Fryklund, Olle Hallström, Robin Fryklund, Joe Hamill, Aleksandrs Gramovics, Martin Johansson, Lee Makel, Daniel Andersson, Ante Björkebaum, Damon Gray, Erik Löfgren, Tom Perman, Jakob Widgren, Ludvig Sundström, Pontus Englund, Viktor Hansson.

VSKs trupp verkar vara kurrant, undantaget Temme och Östling som fortsatt är skadade.
Och enligt Stefan B så är det otroligt positiva miner i laget, man har bred trupp och spelarna är riktigt sugna på att gå ut o lira offensiv fotboll.

Östersund är inget toppenlag och skall VSK hänga med i toppen så krävs det minst oavgjort!
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-15, 20:00   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
Fyfasiken vilken fail!


SPEL 11:
Spelstopp: 15:00
Odds: 1,86
Insats 100:-

Degerfors - Sundsvall X2

Östersund - Västerås SK X2

0-2
1-2


Nuvarande kassa: 756:-
Antal spel 11 st
Vinster 8 st
Förluster 3 st.

Har jobbat 12 timmars pass 2 dagar i rad, därför jag inte vart nå aktiv senaste dagarna.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-15, 20:21   #42
 
woodfaces avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 145
Sharp$: 1860

Ryggsäcken
Stats: 3111 - 4646 - 242
ROI: 94.17%
Vinstprocent: 40.11%

Standard

Tack, jag väntar så gärna
woodface är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-16, 14:48   #43
 
Sl4mp4s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 95
Sharp$: 87

sl4mp4 ryggar vidare
Stats: 136 - 193 - 9
ROI: 84.73%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eld972 Visa inlägg
Hur lyckades du få Norrköping - Hammarby if : 1X till 1.90???
Nu står den i 1.28 @ bet365.
Dubbelchans får man aldrig till 1.9. Det var en dubbel med två dubbelchanser, alltså en parlay med två spel. Läs första posten i tråden med mera
__________________
"Captain Jean-Luc Picard, of the USS Enterprise." -Cpt. Jean-Luc Picard. USS Enterprise.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Sl4mp4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-18, 16:55   #44
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Detta verkar spännande! Hoppas på fler spel. Wanghao: Kötta upp en spreadsheet!
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-27, 13:47   #45
 
woodfaces avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 145
Sharp$: 1860

Ryggsäcken
Stats: 3111 - 4646 - 242
ROI: 94.17%
Vinstprocent: 40.11%

Standard

Blir det något mer?
woodface är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-24, 13:47   #46
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Imorgon startar jag upp igen.

Men jag kommer med en enkel match redan ikväll.

Grei/Målløs - Slevik Norsk Innebandy.
1.25 på Slevikvinst hos betsafe.



Citat:
Eliteserien menn 2010/2011

Tabell:
K S U T Mål P
Slevik 10 7 3 0 74- 49 17
Gjelleråsen 10 7 1 2 79- 51 15
Fjerdingby 10 5 3 2 61- 48 13
Greåker 9 5 2 2 58- 42 12
Sveiva 11 5 2 4 61- 54 12
Tunet 9 4 3 2 66- 37 11
Sarpsborg 8 5 1 2 48- 41 11
Bækkelaget 10 3 0 7 47- 72 6
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - <- Sluttspill
Nor92 11 2 1 8 55- 84 5
Grei/Målløs 10 1 1 8 58- 80 3
----------------------------------------- <- Direkte nedrykk
Sagene 10 1 1 8 47- 96 3
Jag har tipsat om Slevik och då sa jag att J.Åhlberg var spelklar, det kom fram i efterhand att så inte var fallet, hur som helst idag gör han premiär för Slevik och kommer med största sannorlikhet att se till att Slevik tar 2 enkla poäng mot GM.

I senaste mötet vann Slevik med 3 bollar, men det var i början när Slevik var segstartade och GM faktiskt spelade ok bandy.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-24, 20:52   #47
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
Imorgon startar jag upp igen.

Men jag kommer med en enkel match redan ikväll.

Grei/Målløs - Slevik Norsk Innebandy.
1.25 på Slevikvinst hos betsafe.
Vinst med 8 mål idag för Slevik.
Johan Åhlberg 4 mål, 2 ass.
Fredrik Åhlberg 1 mål, 4 ass.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.

Senast redigerad av Wanghao den 2010-11-24 klockan 22:30.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 10:55   #48
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SPEL 12:
Spelstopp: 15:10
Odds: 1,85
Insats 100:-

Roger Federer - Robin Söderling : 1
VIK Hockey - Örebro Hockey 1x


Federer har imponerat på mig i matcherna mot Murray och Ferrer.
Tvärtom har Soda gjort, mot Murray hade han inte mycket att säga emot, och mot Ferrer såg det inte helt bra ut, trots att han vann.

Matchen sänds från kl 15:00 på Tv10.


VIK möter ikväll ett Örebro som enligt media är favoriter, fel enligt mig.
Jag var ner och kikade på VIKs träning igår, det är en hel del förändringar i laget till denna matchen, förändringar som man hoppats på jävligt länge!

Skadebeskymmerna börjar ta slut, endast J-20backen Emmerdahl är skadad.
Lindh, Öberg, Leetma, Olsson och Sandström har alla vart krassliga tidigare i November men har verkligen kommit igång nu och ser ut att vara i form igen samtliga!

Femmorna har man gjort om till kvällens match:

Fleury – McGrath - Johansson
Öberg- Ljung - Walters
Forsberg - Rasmussen - Olsson
Jonsson - Söderkvist- Sandström.

Örebro brukar ha det svårt i Rocklundahallen och senaste 2 matcherna har slutat: 3-1 och 6-1 till VIK.


När jag var och såg Örebro - VIK så vart jag riktigt fundersam hur Örebro kan ligga högt i tabellen, visst Michal är duktig i kassen, men han är kortare än min systers barn som är 13 år! Sätter du bara puckarna högt så kommer det rulla in mål.

Axelsson och Warg platsade inte i VIK så dem gick till Örebro, båda är riktigt risiga på grillorna och det vet VIK om, och i senaste matchen så satt dem bra press på dem och Axelsson var ute och cyklade både en och två gånger.

Föredetta lagkaptenen för Saik spelar numera i Örebro, Norgren har dock varit skadad större delen av säsongen och gjorde sin första match från start sist. Han är inte världens snabbaste spelaren när han ens är i form, så när inte åkt grillor ordentligt på veckor så lär han få det tufft mot VIKs skridskosnabba forwards.


Att dessa 3 utespelare kommer få det riktigt tufft mot VIKs äckligt snabba forwards i: Fleruy, McGrath, Johansson, Öberg, Walters, Ljungh, Foppa, Olsson, Slangen och Sandström.


För er som inte kan följa matchen på plats i Västerås så direktsänder Sveriges Radio P4 Västmanland torsdagens match mellan Västerås IK och Örebro i webbradion.

www.sverigesradio.se/vastmanland
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 21:19   #49
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
SPEL 12:
Spelstopp: 15:10
Odds: 1,85
Insats 100:-

Roger Federer - Robin Söderling : 1
VIK Hockey - Örebro Hockey 1x

Federer vann 2 raka set. VIK vann med 4-1.

Nuvarande kassa: 841:-
Antal spel 12 st
Vinster 9 st
Förluster 3 st.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
woodface (+1)
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-26, 09:50   #50
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SPEL 13:
Spelstopp: 19:00
Odds: 1,68
Insats 100:-

Clemensnäs HC - Tegs SK : 2
IF Sundsvall HC - Växjö Lakers HC : 2


http://www.klubben.se/clemensnashc/start.html
http://www2.idrottonline.se/template...aspx?id=547563

http://www.sundsvallhockey.se/index....1236&Itemid=70

http://www.vaxjolakers.se/website1/s...ms_12_grp-s1/3


Jag har en kompis i Clemensnäs HC och CHC är i ärlighetens namn för dåliga för denna serien, man har mött Tegs 2 gånger denna säsong och då förlorat med 8-3 och 11-3. Polaren sa igår kväll att det känns omöjligt att ta poäng mot alla lagen i serien förutom mot Kalix Ungdoms HC. Att det inte är en bra inställning vet alla om.


Sundsvall är knepiga att möta där uppe, men Växjö ser jag som seriens stabilaste lag, har imponerat på mig de 2 gångerna jag har sett dem live denna säsong.
MEN Sundsvall har en keeper som kan stå emot de värsta bombardemangerna!
Sundsvall kan säkert med stor hjälp av målvakten Tim Sandberg klara av ett oavgjort, men i längden så tror jag Växjö vinner detta!
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-26, 21:07   #51
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
SPEL 13:
Spelstopp: 19:00
Odds: 1,68
Insats 100:-

Clemensnäs HC - Tegs SK : 2
IF Sundsvall HC - Växjö Lakers HC : 2

2-5
4-6


Dubbeln satt säkert idag igen.

Nuvarande kassa: 909:-
Antal spel 13 st
Vinster 10 st
Förluster 3 st.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-26, 22:13   #52
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SPEL 14:
Spelstopp: 13:45
Odds: 1,65
Insats 100:-

Aston Villa - Arsenal Dubbelchans: X2
Sampdoria - AC Milan Dubbelchans: X2




Villa har fortsatta skadeproblem, till morgondagens match saknar man absolut:
J Hogg, J Collins, M Albrighton, E Heskey, S Petrov, A Weimann, F Delph.

H Beye, C Cuellar, S Sidwell, N Reo-Coker och J Carew är absolut inte fullt friska och ingen av dessa herrar väntas starta, 1-2 st kan tänkas sitta på bänken i bästa fall.


Arsenal saknar E Eboue, C Fabregas och E Frimpong.

G Clichy, V Diaby och T Vermaelen kan tänkas vara med i truppen.


Vart ruggigt imponerad av Arsenal i första halvlek mot Tottenscum, hoppas man kan hitta tillbaka till det spelet.

Villa däremot blev nollade borta mot Blackburn.

Tror Gunners klarar av minst oavgjort.


Sampdoria har lite av en kris nu när Cassano är på väg bort.
Förväntad startelva
Curci; Cacciatore Lucchini Gastaldello Ziegler; Guberti Poli Tissone Koman; Pazzini Marilungo


Milan har tagit ut följande trupp:

Abbiati, Amelia, Roma; Bonera, Jankulovski, Nesta, Papastathopoulos, Thiago Silva, Zambrotta, Yepes, Abate; Ambrosini, Boateng, Flamini, Gattuso, Seedorf, Strasser; Ibrahimovic, Robinho, Ronaldinho.


Framåt så hoppas jag att Zlatan - Robinho/Ronaldinho kommer ha lekstuga.

Sampdoria blir riktigt ofarliga framåt utan Cassano och Marilungo är verkligen inte en fullgod ersättare.

Tror och hoppas att Milan klarar minst oavgjort.
Matchen sänds på Tv4 Sport.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 20:59   #53
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
SPEL 14:
Spelstopp: 13:45
Odds: 1,65
Insats 100:-

Aston Villa - Arsenal Dubbelchans: X2
Sampdoria - AC Milan Dubbelchans: X2

2-4
1-1


Nuvarande kassa: 974:-
Antal spel 14 st
Vinster 11 st
Förluster 3 st.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 21:46   #54
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SPEL 15:
Spelstopp: 12:30
Odds: 1,50
Insats 100:-


Tottenham - Liverpool Ö 1.5 mål.
Inter - Parma U 3.5 mål.



Tottenham - Liverpool

4 Senaste mötena 2 mål, 3 mål, 4 mål, 6 mål.

4 Senaste matcherna Tottenham: 5mål, 6 mål, 2 mål, 6 mål.

4 Senaste matcherna Liverpool: 3mål, 2 mål, 2 mål, 2 mål.

100% av dessa matcher har klarat av Ö 1.5 mål.


Inter - Parma

4 Senaste mötena 2 mål, 2 mål, 2 mål, 5 mål.

4 Senaste matcherna Inter: 3mål, 1 mål, 2 mål, 2 mål.

4 Senaste matcherna Parma: 2mål, 1 mål, 1 mål, 2 mål.

92% av gångerna har det gått under 3.5 mål.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-29, 09:17   #55
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
SPEL 15:
Spelstopp: 12:30
Odds: 1,50
Insats 100:-


Tottenham - Liverpool Ö 1.5 mål.
Inter - Parma U 3.5 mål.

Tottenham - Liverpool satt, men vad i helsike hände i matchen Inter - Parma?

Aja bara ta nya tag.

SPEL 16:
Spelstopp: 19:00
Odds: 1,61
Insats 100:-


Luleå HF - V:a Frölunda HC 1X
Barcelona - Real Madrid Bortalaget gör mål: Ja
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td