Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-15, 09:12   #181
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Har känt att jag har tagit kassa beslut både vad gäller bettingen och pokern det senaste. Tror jag har svårt att koncentrera mig när jag har massa annat att tänka på, så har bestämt mig för att det blir minimalt med gambling innan jag har fixat ett nytt jobb...vilket nog är ett bra beslut samtidigt som det är lite tråkigt att inte lira nu när det väl drar igång igen.

Men nu skall den här fisken iväg på spa-weekend en bit ner i Europa

PS. Tippar AIK vinst idag...
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-30, 18:47   #182
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Skall så sakta börja igen nu. Har inte lika mycket att tänka på numera och kommer nog börja ta bra beslut igen. Tror iofs att jag tog bra beslut innan min paus också...men slöade kanske lite på andra områden. Och som vi alla vet, karma is a bitch...TV: En rånare död - tre gripna - Nyheter - www.hn.se
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-03, 18:03   #183
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Imorgon möter KHLs stjärnlag SKA, Carolina i en träningsmatch. Normalt så skulle jag ge fan i den iom att Europeiska lag oftast ger totalt fan i de här matcherna för att de spelas mitt under våran säsong. Men frågan är om inte KHL-spelarna vill visa att de är väl så bra som NHL-spelarna numera...och då luktar det tight, tufft och framförallt målsnålt.

Bet365 har 2.10 u5.5 vilket spontant kändes väldigt bra. Men jag kan väldigt lite om NHL...någon som har tankar angående den här matchen? Känns ju som om Carolina borde tighta till sig när de kommer att spela på stor is(eller helt ärligt så vet jag inte riktigt än om det ens är stor is)...

Över- under 7-4 för SKA hittils i år iofs...
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 11:43   #184
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Kommer att gå i mot mig själv och spela på VF som imorgon möter LHC hemma. Det här är en typisk match som hockeymiljonärerna i VF tänder till för...och gör de det så skall de ha goda chanser att ta 3 pinnar. VF har i flera år haft en tendens att spela bra i mot de andra storklubbarna och sen förlora stort i mot de sämre lagen. Och det har sett likadant ut hittills i år när de bästa prestationerna har kommit i mot FBK och HV.

Tror att det kommer vara mycket folk på läktaren för första gången i år och för första gången på flera år så är det lite fight om första spaden i VF, så den målvakten som kommer att stå lär vara heltänd vem de än är av de. Förra året så vann VF 4/5 hemmamatcher i mot LHC, vilket gör att jag ger de minst 50% chans att ta 3 pinnar här.

Frölunda - Linköping 2.40
Bolag: Bwin
Insats: 2/5
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 13:27   #185
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66 Visa inlägg
VF har i flera år haft en tendens att spela bra i mot de andra storklubbarna och sen förlora stort i mot de sämre lagen. Och det har sett likadant ut hittills i år när de bästa prestationerna har kommit i mot FBK och HV.
Är inne på helt samma spår som dig, tror också på indianvinst i morgon!
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 20:32   #186
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Finns till 2.50 nu på Unibet...vilket är ett överodds hur man än vrider och vänder på de.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 20:50   #187
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Jag ser att du också lägger en slant på Rosenborg...vi får hoppas att det går bättre än sist vi tyckte att ett odds såg bra ut i norska ligan
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 21:00   #188
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yertle Visa inlägg
Jag ser att du också lägger en slant på Rosenborg...vi får hoppas att det går bättre än sist vi tyckte att ett odds såg bra ut i norska ligan


Är Rosenborg bara hälften så bra så gamla Trondheim så skall den här gå vägen utan problem. Men frågan är ju om de är de...
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 21:01   #189
Wej
 
Wejs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Småland
Inlägg: 121
Sharp$: 264


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jag som är lite sugen på Linköping :P

Hur ser frölundas skadelista ut?
Joel Lundqvist
Christian Bäckman
Mikko Mäenpää

Linköping har inte förlorat under full tid och Frölunda har inte vunnit under full tid på hemmaplan.


Frölunda har gjort minst mål i elitserien (11st) och släppt in 22.
Linköping har gjort flest mål (24) och släppt in minst (8).


Senaste 5 mötena
08/09/2010 Klubb Vänskapsmatch Frölunda vs. Linköping 2:3
30/03/2010 Elitserien Slutspel Linköping vs. Frölunda 4:2
28/03/2010 Elitserien Slutspel Frölunda vs. Linköping 2:3
26/03/2010 Elitserien Slutspel Linköping vs. Frölunda 3:2
24/03/2010 Elitserien Slutspel Linköping vs. Frölunda 3:4





Räddningsprocent:
Fredrik Norrena LHC: 94.90
Johan Holmqvist FHC 87.0

Hittar inget om vilken målvakt som ska stå i Frölunda.


Från http://www.frolundaindians.com

- Riku Hahl körde cykel i dag, han var inte med på isen, men det är en spelare som inte viker ner sig. Är han på isen på morgondagens värmning, kommer han säkerligen att vara med och spela. Sedan får vi se hur mycket han orkar, säger Stephan.
__________________
Donator till spelbolagen
Wej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 21:02   #190
Wej
 
Wejs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Småland
Inlägg: 121
Sharp$: 264


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Förresten har du någon spreadsheet?
__________________
Donator till spelbolagen
Wej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 21:15   #191
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wej Visa inlägg
jag som är lite sugen på Linköping :P

Hur ser frölundas skadelista ut?
Joel Lundqvist
Christian Bäckman
Mikko Mäenpää

Linköping har inte förlorat under full tid och Frölunda har inte vunnit under full tid på hemmaplan.


Frölunda har gjort minst mål i elitserien (11st) och släppt in 22.
Linköping har gjort flest mål (24) och släppt in minst (8).


Senaste 5 mötena
08/09/2010 Klubb Vänskapsmatch Frölunda vs. Linköping 2:3
30/03/2010 Elitserien Slutspel Linköping vs. Frölunda 4:2
28/03/2010 Elitserien Slutspel Frölunda vs. Linköping 2:3
26/03/2010 Elitserien Slutspel Linköping vs. Frölunda 3:2
24/03/2010 Elitserien Slutspel Linköping vs. Frölunda 3:4





Räddningsprocent:
Fredrik Norrena LHC: 94.90
Johan Holmqvist FHC 87.0

Hittar inget om vilken målvakt som ska stå i Frölunda.


Från http://www.frolundaindians.com

- Riku Hahl körde cykel i dag, han var inte med på isen, men det är en spelare som inte viker ner sig. Är han på isen på morgondagens värmning, kommer han säkerligen att vara med och spela. Sedan får vi se hur mycket han orkar, säger Stephan.
Förstår mycket väl hur du tänker. Det här är ett spel som jag tar på magkänslan efter att ha följt de här laget i så många år...och det här är verkligen typiskt en sån match som VF-spelarna kommer tända till för.

Att Joel Lundqvist är borta ser jag som en ren förstärkning eftersom han i grund och botten är en rätt loj hockeyspelare som lever mycket på sin brors namn. Christian Bäckman var utan tvekan bäste Frölunda-spelare förra året...men han har saknats hela den här säsongen och de har stundtals kunnat få ihop det ändå. Dessutom har de tysken på korttidskontrakt för att täcka upp för honom. Finnen är givetvis ett avbräck...

Är rätt säker på att Honken kommer att stå imorgon(Lundström fick ju bl.a. en smäll igår) och hoppas på att han kommer att ta sin petning på rätt sätt.

Min magkänsla säger mig iaf att VF har minst 50% som sagt...

EDIT: Ja de ligger en i min profil, men är bara för eget nöjes skull.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-07, 00:15   #192
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

De som snabbar sig kan ta en liten bett på Färjestad - Djurgården som spelas på lördag och som Bwin har släppt redan nu. Vilket är för högt... Som de flesta vet så finns det en hel del rivalitet mellan lagen och DIF har förlorat 3 raka bortamatcher i år, samtidigt som de förlorade alla tre bortamatcher här förra året. Och så mycket betyder inte en bra brunkare som Marcus Nilson så att FBK skall ha mindre än 50% chans här....jag förstår inte alls hur Bwin har tänkt. Oddset kommer givetvis att sjunka till mer vettiga 1.70-1.80.

Edit: Skiter i att jag skriver värre än vanligt här. Go natt
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-07, 20:17   #193
Wej
 
Wejs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Småland
Inlägg: 121
Sharp$: 264


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

1-1 19:57

nu är jag förbannad!!!!!
__________________
Donator till spelbolagen
Wej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-07, 20:59   #194
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Var på matchen och du kan ju trösta dig med att de borde ha blivit oavgjort långt tidigare sett till spelet.

Inte en siffra rätt hade jag idag...till och med publiken hade jag hel fel på.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 13:56   #195
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

HC Csikszereda – DAB.Docler 2.20
Bolag: Unibet
Insats: 5/10


Kan ärligt talat inte allt för mycket om lagen, men vet iaf att båda är topplag och att hemmalaget som är rumäner satsar stenhårt år ifrån år på att vinna ligan. I år har man byggt laget runt två riktiga klasspelare för ligan ifrån slovakiska högstaligan. Dessa lag mötes i Ungern för typ 2 veckor sen och då vann DAB med 3-1 mycket tack vare en usel start ifrån HC och för att de två lirarna saknades.

Hela spelet bygger egentligen på att unibets odds sticker ut väldigt mycket. Bwin som fler ungrare lär spela på och som dessutom lär kunna bedöma oddset bättre har 1.75 på ettan.
__________________
Finska killar sover de också!

Senast redigerad av apekatt66 den 2010-10-08 klockan 20:11.
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td