Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-01, 17:20   #31
 
valsens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 80
Sharp$: 88


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

valsen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-01, 17:34   #32
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Även den gick in... 3/3 i khl idag, samt igår...

Däremot gjorde jag en stor miss, trodde Saipa - Pelicans började 18:30.... Hade fått tips om Pelicans ML av min finske kontakt, som bor där nere....Inget att göra åt, hoppas ni tog den ändå, Käre Holms "rekade" den.

Massor med rolig NHL inatt, Postar redan mitt O-PICK, samt ett IO-pick. Om ni vill ha hela mitt NHL card idag, kika bloggen, kommer fylla upp den med fler spel om jag hittar nått, men tills dess.

O-PICK

Spoiler:
Capitals @ 1.80


IO-PICK

Spoiler:
Devils @ 1.80

Spoiler:

Oilers @ 1.91


Som sagt, troligtvis ett till spel som kommer postas på bloggen senare, måste få reda på lite mer, en av de senare matcherna.

Senast redigerad av lieht den 2010-10-01 klockan 20:00. Anledning: La till Oilers
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-01, 17:38   #33
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 97
Standard

Dags för ett fredagslir i div. 1 D!

Hemmalaget Nyköping tar emot Arlands Wings på fredagskvällen i PEAB-arena. Nyköping har än så länge tre segrar och en väldigt överraskande förlust (Järfälla) som facit hittills. Laget är ett väntat topplag och man spelar med en frenesi och enormt mycket skridsko åkning. På hemmaplan är man mycket svårslagna och gästerna får alltid slita hårt för att få med sig någon poäng därifrån.

Wings började säsongen trögt, man inledde serien med två förluster men har sedan följt upp med två vinster. Det första riktiga provet man stötte på var Huddinge hemma vilket resulterade i förlust 1-4. Enligt rapporter är Wings ett ganska aggressivt lag som checkar högt med hög press (har själv inte sett dem i år).

Mitt spel blir: Nyköping - Wings 1,5 3u

Av den anledningen att Nyköping är ett bättre lag, man har alla kvalitéer för att kvala upp till allsvenskan. Dessutom tror jag att Nyköping är ett lag som passar Wings ganska illa, eftersom man ofta pressar högt kommer man förmodligen att bli överspelade ofta idag. Nyköpings skridskostarka forwards kommer att trampa ifrån Wings försvaret och skapa sig kontringar hela tiden, vilket de bevisat att de är duktiga på. Det enda som oroar mig lite är att detta är första gången på säsongen som Nyköping tar två raka segrar, samt att att Wings kan ha fått lite självförtroende av de två senaste segrarna (därav endast 3u). Jag tror dock inte att det räcker till idag, tror att matchen kommer likna Wings match mot Huddinge och lägg också till Nyköpings hemmafördel, etta!

Ledsen för att jag postar denna ganska sent, hoppas de som vill rygga hinner det bara!
sir_lindh är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-02, 05:08   #34
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gött med Caps & Devils

Trist att man sov bara, prioriterade Wozniacki över NHL

Blir två spel I KHL nu på morgonen, och förhoppningsvis lite fler under dagen, norska ligan har ju en omgång idag, är 100%ig i den...får se om jag hittar nåt.

KHL (Spelstopp 8:00)

Spoiler:
Novokuznetsk Under 2.5 @ 1.55

Amur ML @ 1.65



Ett tennis lir också...

Wozniacki @ 1.60

För att hon är snygg.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-02, 07:13   #35
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 604
Sharp$: 2463
Standard

Tack för era tips - ni har sjukt bra träffsäkerhet!

Synd bara att man inte hann med 08:00 spelen.

Vad är länken till din blogg förresten Theil? Tack!
tino är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-02, 11:00   #36
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Wozniacki vann, Amur Vann...Team totalen sket sig, helt otroligt hur spelet missa, 2 riktiga skitmål...som var helt betydelselösa.

Lägger in ett till KHL lir, om denna missar tar jag en paus från europa hockeyn, orkar inte missa fler.

Spoiler:
Dynamo under 5.5 @ 1.67


Lets get this!
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-02, 12:10   #37
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Orkar inte missa? Du sätter ju över 60% vad är problemet?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-02, 15:46   #38
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Vill inte vara "that guy", men jag tror du har missat att lägga in Oilersmatchen från i natt i ditt IO-sheet.

Tack för många fina picks de senaste dagarna, keep it up
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-02, 16:07   #39
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Damage: Du har helt rätt, trodde att jag bara la in oilers på bloggen (Notera mitt inlägg på morgonen) Nu är det fixat dock

Med 6 minuter kvar leder Torpedo med 1-0, jag antar att det är safe to say att den är vunnen, skönt att det finns lite logik kvar fortfarande.... 3-1 totalt idag, får anses som okej.

Lägger in ett spel i finska ligan, denna kommer inte räknas som IO eller O-pick, se det som ett tips, Jag har fått det från en av mina finska kontakter som är bosatt i landet, jag spelar det i varje fall.

Sauna PICK

Spoiler:
Lukko ML @ 1.70
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-02, 16:55   #40
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mina NHL spel för natten...

Tidiga spel då jag tror dessa två kommer att droppa, tycker dessa två spel är lika bra...

O-PICK
Spoiler:

Leafs ML @ 2.10



IO-PICK

Spoiler:
Blue Jackets ML @ 1.83


Kommer inte att edita fler spel här, utan om jag väljer att lägga till fler spel i mitt card så finns de på bloggen.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-03, 05:33   #41
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Columbus & Leafs vann. Sen vann även Lukko. 6-1 i denna dagbok igår, och 3-0 i den andra, får anses vara rätt bra, fortfarande besviken över missen...

Ett KHL spel idag, hoppas att det går in nu...För utbudet ser tunt ut annars, och då får vi se över NHL istället.

Spoiler:
Salavat over 5.5 @ 1.95


Lets get this
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-03, 07:33   #42
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Theil Visa inlägg
Columbus & Leafs vann. Sen vann även Lukko. 6-1 i denna dagbok igår, och 3-0 i den andra, får anses vara rätt bra, fortfarande besviken över missen...

Ett KHL spel idag, hoppas att det går in nu...För utbudet ser tunt ut annars, och då får vi se över NHL istället.

Spoiler:
Salavat over 5.5 @ 1.95


Lets get this
Är detta ett IO?
Vad får dig att tro på den, när Salavat är 3-10 på bortaplan när det gäller Över 5.5?
Visserligen är 3 av dom slutspel och då brukar det spelas tight, kvar har vi 3-7 när Salavat har bortaplan.

Jag brukar ha svårt att rygga ett spel när historien säger tvärtemot.

edit: Detta är de senaste sju åren.
På hemmaplan är under 5.5 5-10 de senaste 7 åren.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-03, 07:49   #43
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Historiken säger inte så mycket, när det var slutspel som sagt, plus att de hade en annan roster, som inte var lika offensiv.

Många av mina under/över spel är emot vad bolagen tror. Som igår med Bars-Salavat, slutade 7-5. Salavat hade spelat 2 matcher hemma där de är mycket stabilare och inte slarvar, båda matcherna slutade under. Kolla däremot på Salavats 3 senaste borta matcher, 5-5, 4-4, 7-5.

De har gjort flest mål, och släppt in flest mål, och det är med 8 matcher spelade, 2 mindre än alla andra. Problemet är deras inställning till spelet, de spelar otroligt lojjt och tar det lite som de kommer, säsongen är lång och de behöver inte gå fullt ut. Av Neftekhimiks 4 senaste hemmamatcher har 3 gått över, (4-2,5-4,4-3) Den enda matchen som gick under var mot slagpåsen Vitiaz, som förövrigt var en lack of motivation match.

Matcher som gått under har varit mot bottenlag, 4-0 mot amur, 2-2 mot Novokuznetsk. Bättre lag som, Kazan borta, Avangard borta, Barys Borta, Magnitogorsk hemma har slutat över...

Neftekhimik har gjort minst 4 mål i sina senaste 5 hemmamatcher (Bortsett från Vitiaz), Samma med Salavat.... Tror på överspelet här, inte helt omöjligt att det är över i 2:a perioden redan. Vet inte om det övertygade dig, postar som sagt inte mina spel med motivationer. Tar för lång tid i nuläget.

Senast redigerad av lieht den 2010-10-03 klockan 07:58.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-03, 13:37   #44
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Ryggat...uppskattar dina spel väldigt! Fortsätt .

Hur har det gått med din logga?
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-03, 15:30   #45
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lägger in mitt O-Pick i NHL redan nu , då jag siktar mig in på den tidiga matchen.


O-PICK

Spoiler:
Capitals @ 1.90
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td