Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-27, 11:17   #1
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

BlackCobra


Då har jag hittat hit och då forumet verkar mer aktivt så kanske jag byter destination från där jag lägger mina spel nu. Just i detta nu dubblerar jag mina spel så får framtiden visa vad som händer.

Mina stats hitills från den andra sidan:

Units: +180,8
ROI: 1,20
Totalt antal spel: 149
Träff%: 58
Snitt units per spel: 6,0

Entertainment: 1/1 100%
Fotboll: 55/97 57%
Handboll: 0/1 0%
Tennis: 28/48 58%
Övriga sporter: 2/2 100%

Insats:
10 : 2/4 50%
9 : 4/8 50%
8 : 11/19 58%
7 : 14/20 70%
6 : 18/28 64%
5 : 26/44 59%
4 : 9/22 41%
3 : 2/4 50%
2 : 0/0 0%
1 : 0/0 0%



Jag kommer att reka fotboll, tennis och handboll till 99% och ibland även slänga ut någon kommentar till livespel om jag ser riktigt bra värde i en pågående match. Kommentera gärna mina spel!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2011-08-27 klockan 11:56.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-27, 11:21   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

För att lägga en rek lägger du en ny tråd inom vederbörande sport och väljer att det skall vara en REK. Spreadsheet finns det en hel tråd om.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-27, 11:29   #3
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

2011-08-28 Helsingborgs - Orebro (Allsvenskan)



Datum: 2011-08-28
Tid: 14:00
Sport: Fotboll
Land: Sverige
Liga: Allsvenskan
Match: Helsingborgs - Orebro
Period: ht

Spel: Orebro +0.25 i HT
Insats: 6.00
Odds: 2.100
Bolag: Bet365

Motivering:
Har Helsingborg hittat en formsvacka tro? Två förluster mot Standard i Europa League kvalet, 0-0 mot Halmstad tills den 75e matchminuten och underläge med 0-1 mot Syrianska tills den 78e matchminuten. Där var det en rejäl skopa tur att man vann den matchen till slut med spel 11 mot 9 och mål i femte tilläggsminuten! Detta var lite kort sammanfattat vad serieledarna har hunnit med i sina senaste 5 matcher.

Örebro hade en ruskig formtopp med 4 raka vinster och 9-0 i målskillnad tills matchen mot Mjällby senast. Mjällby som har blivit lite av ett spöke för Närkelaget. Dock var Örebro värda minst en poäng i den matchen och 0-1 kom väldigt oväntat när det var hemmalaget som hade målchanserna och trycket. I Bedoyas frånvaro fick Emil Berger göra sin första match och det såg riktigt bra ut. Matchens bäste spelare blev han till slut och det är en väldigt bra offensiv kraft. Örebro har Wowoah och Paulinho avstängda till denna match. Innan matchen mot Mjällby hade Örebro gjort mål i första halvlek i 5 allsvenska matcher i rad!

Jag tittade till halvtidstabellen och faktum är att Örebro ligger 4 poäng före Helsingborg där! Helsingborg har endast lett sina matcher i halvtid i 6 av 22 matcher! Ännu intressantare blir det när man märker att Örebro faktiskt både har tagit mer poäng och har bättre målskillnad på bortaplan i halvtidstabellen än vad Helsingborg har på hemmaplan i densamma!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capital-pb (+1)

Senast redigerad av Sprite den 2011-08-27 klockan 11:45.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-27, 11:31   #4
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

2011-08-28 AIK - Syrianska FC (Allsvenskan)



Datum: 2011-08-28
Tid: 16:30
Sport: Fotboll
Land: Sverige
Liga: Allsvenskan
Match: AIK - Syrianska FC
Period: ft

Spel: Syrianska Under 0,5 mål
Insats: 10.00
Odds: 2.050
Bolag: Betway

Motivering:
AIK har målskillnaden 22-5 på 11 hemmamatcher. Syrianska har 3-22 på 11 bortamatcher. Närmaste bästa lag i hemmaförsvar har släppt in 8 mål. Närmast sämsta lag i bortaanfall har gjort 7 mål. Utan tvekan den match på hela säsongen som har bäst förutsättningar för att hemmalaget ska hålla nollan alltså.

Syrianska har dessutom Omotoyossi och lagkaptenen Özdemirak avstängda efter deras röda kort mot Helsingborg då båda fick tre matchers avstängning. AIK har hållt nollan i två raka nu medans Syrianska bara har gjort 1 mål på sina senaste 4 matcher och med tanke på den avbrutna matchen dessa lag emellan som slutade 3-0 till Syrianska efter disciplinnämndens beslut väntar jag mig ett heltaggat AIK som knappast kommer vara nonchalanta här. Inte minst då i försvaret.

Syrianska kommer ha fullt upp med att försvara sig och 0-0 vore ett kanonresultat för dem på bortaplan så varför ens fundera på att anfalla för mycket så länge inte AIK har gjort minst ett mål. Varför jag inte tror AIK leder med flera mål redan i halvlek? Jo, Teteh Bangura (som har gjort sin sista match och ska avtackas i halvtidspausen) har gjort mer än dubbelt så många mål som tvåan i den interna skytteligan och Syrianska är som sagt nöjda med 0-0.

Närmaste bolag ligger på 1.90 vad jag kan hitta. Jag personligen värderar att om dessa lag möts tre gånger på raken med samma förutsättningar som de har på söndag så gör Syrianska mål i max 1 av 3 matcher så detta odds är ju en ren bjudning och allt annat än ett maxbet vore ju tjänstefel enligt min värdering.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+3), Soap (+1)

Senast redigerad av Sprite den 2011-08-27 klockan 11:45.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-27, 12:57   #5
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

2011-08-28 Tottenham - Man City (Premier League)



Datum: 2011-08-28
Tid: 14:30
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Premier League
Match: Tottenham - Man City
Period: ft

Spel: Annat
Insats: 7.00
Odds: 2.250
Bolag: Betway

Motivering:
Jag fortsätter att spela på detta Manchester Citys målgladhet. Man har överflöd med världsanfallare och konkurrensen för en plats i startelvan är stenhård. Laget har gjort minst 3 mål i 4/5 tävlingsmatcher denna säsong och "bara" 2 mål borta mot ett visst Man U. I senaste matchen borta mot Bolton hade man 58% bollinnehav, 16 målchanser, 8 skott på mål samt 8 hörnor.

Tottenham har spelat två tävlingsmatcher kan man säga. 5-0 borta mot Hearts i Europa League och 0-3 förlust borta mot Man U. Senaste matchen då man spelade returmötet mot Hearts på hemmaplan kan man glömma för då ställde man över i princip hela ordinarie laget. På hemmaplan förväntas man ge Man City en ordentlig match och det kommer att öppna upp för det målglada bortalaget att måla flera gånger om.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)

Senast redigerad av Sprite den 2011-08-27 klockan 12:59.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-27, 13:42   #6
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Rekarna ser väldigt bra ut! Alltid roligt med nytt kunnigt folk till sidan.

Får man fråga vart du befann dig innan?

Lycka till!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-27, 13:51   #7
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Rekarna ser väldigt bra ut! Alltid roligt med nytt kunnigt folk till sidan.

Får man fråga vart du befann dig innan?

Lycka till!
Tack så mycket. Jag finns även på Guldspel under samma namn som en av experterna. Hittade dit för 3,5 månad sedan och vann månadstävlingen under min första månad där och leder även denna månadstävling efter ett litet minus under juli.

Men forumet är under all kritik och det lutar mer och mer åt att jag antagligen slutar dubblera och beger mig hit istället då forumet här verkar mycket mer aktivt.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+10), Boone (+10), Soap (+3), mars (+11), SPADERMAN (+5), umebon (+5), woodface (+5), Shell Peppe (+5)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-28, 13:44   #8
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Halv vinst på Örebro +0,25 första halvlek. Ser inte matchen men citerar sportbladets journalist. "Markus Wulcan, Olympia: PAUS. Örebro inledde starkt men sedan tog HIF över. 0-0 efter 45 spelade minuter."
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SPADERMAN (+10)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-28, 14:08   #9
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Två mål av Dzeko efter 41 minuter spelade och spelet redan i hamn

4 mål av Manchester City efter 60 minuter spelade. Fan vad lätt det här spelet satt

5-1 slutt! 4 mål av Dzeko!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linusjkpg (+2), Boone (+5)

Senast redigerad av Sprite den 2011-08-28 klockan 15:21.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-28, 16:13   #10
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

0-0 AIK - Syrianska i halvtid.

Syrianska har haft 1 enda avslut som inte ens gick på mål

uppdatering: I minut 65 har Syrianska fortfarande inte haft en enda målchans i andra halvlek

uppdatering 2: 1-0 slutt. Syrianska hade enligt aftonbladets matchfakta på livetjänst 36% bollinnehav och en ynka målchans på hela matchen och det skottet gick inte ens på mål. Supernöjd med mitt maxspel!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1), Soap (+2), Soap (+3), Boone (+4)

Senast redigerad av Sprite den 2011-08-28 klockan 17:20.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-28, 17:21   #11
 
fackfejss avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 229
Standard

fackfejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-28, 17:25   #12
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Grymma tips, uppskattas!
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-28, 17:32   #13
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Snygg start
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-28, 17:42   #14
 
Savves avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 512

Savves spel
Stats: 22 - 18 - 2
ROI: 110.43%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

Snyggt !! Grattis!!
Savve är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-28, 18:19   #15
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Grymt kul med nytt folk som verkar besitta en del kunskap. Tack för tipsen o grattis till den fina starten!
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-28, 18:23   #16
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 7
Sharp$: 82
Standard

Bra jobbat, kunde inte börja bättre.
azrael109 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-28, 18:32   #17
 
Andreas15s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 147
Sharp$: 631
Standard

Imponerande start! Blir till att hålla ett öga på tråden.
Andreas15 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-28, 19:03   #18
 
NoClues avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Södertälje
Inlägg: 119
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ill be damned. Snygg start!
NoClue är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 07:28   #19
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 24
Standard

Blir att följa och rygga dina tips, snyggt jobbat! Synd bara att de sidor jag vanligtvis spelar på inte har Ö/U-spel på endast ett lag. Blir kanske att regga sig på betway snart då.
matlagning är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 07:48   #20
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matlagning Visa inlägg
Blir att följa och rygga dina tips, snyggt jobbat! Synd bara att de sidor jag vanligtvis spelar på inte har Ö/U-spel på endast ett lag. Blir kanske att regga sig på betway snart då.
Sportingbet samt bwin brukar erbjuda dessa med annars.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 07:48   #21
 
sirmickes avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 195
Standard

Har sett dig på Guldspel
Bättre att du är här
sirmicke är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 13:38   #22
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Tack så jättemycket allihopa. Skitkul med respons för tiden jag tog att lägga rekarna.

Får se hur framtiden ser ut. Vet inte om Guldspel märkte att jag började flytta hit men har precis blivit erbjuden en Guldexpertportfölj och om jag tar erbjudandet så kan jag givetvis inte fortsätta dubblera rekarna här.

Kommer hur som helst inte att försvinna från detta fenomenala forum utan har gärna synpunkter både bra och dåliga om andras spel och funderingar kring matcher samt att livespel kan förekomma här i trådn främst inom elitseriehandbollen och premier league matcherna.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 14:18   #23
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Tack så jättemycket allihopa. Skitkul med respons för tiden jag tog att lägga rekarna.

Får se hur framtiden ser ut. Vet inte om Guldspel märkte att jag började flytta hit men har precis blivit erbjuden en Guldexpertportfölj och om jag tar erbjudandet så kan jag givetvis inte fortsätta dubblera rekarna här.

Kommer hur som helst inte att försvinna från detta fenomenala forum utan har gärna synpunkter både bra och dåliga om andras spel och funderingar kring matcher samt att livespel kan förekomma här i trådn främst inom elitseriehandbollen och premier league matcherna.


"H*n dansade en sommar"

Hmmm - en "hit and run"! Allt för att locka spelare till Guldspel, månne...! Nja, detta luktar skämt och det är ju fortfarande rötmånad, så fan vet vad detta var...?

Ja, ja - lycka till med den "nya" portföljen...!


/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-08-29 klockan 14:20.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 14:28   #24
 
Thuernmans avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 1306
Standard

Tycker det låter helt trovärdigt, när Guldspel märkte att en solid tipster var på väg att försvinna så började de omvärdera läget antar jag?

Oavsett vilket så bra jobbat med rekarna (även om jag inte ryggade).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+50)
Thuernman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 14:34   #25
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Tack så jättemycket allihopa. Skitkul med respons för tiden jag tog att lägga rekarna.

Får se hur framtiden ser ut. Vet inte om Guldspel märkte att jag började flytta hit men har precis blivit erbjuden en Guldexpertportfölj och om jag tar erbjudandet så kan jag givetvis inte fortsätta dubblera rekarna här.

Kommer hur som helst inte att försvinna från detta fenomenala forum utan har gärna synpunkter både bra och dåliga om andras spel och funderingar kring matcher samt att livespel kan förekomma här i trådn främst inom elitseriehandbollen och premier league matcherna.
Kul att det går bra de första rekarna!

Men vaddå? Efter tre satta spel ska det börjas prata om att bli tout? Har ingen koll på guldspels experter. Har dock en känsla av att man tjänar mer pengar på att följa folk här på Sharps...

Vad får man som "guldexpert" på guldspel? Lön?
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 14:36   #26
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
"H*n dansade en sommar"

Hmmm - en "hit and run"! Allt för att locka spelare till Guldspel, månne...! Nja, detta luktar skämt och det är ju fortfarande rötmånad, så fan vet vad detta var...?

Ja, ja - lycka till med den "nya" portföljen...!


/Badass
Inte det minsta hit and run. Fan vad trött jag blir på såna som kommenterar från folk som inte vet all fakta. Jag var sjukt nära på att byta till denna sida (forumet, spreedsheat och tack-kommentarerna är mycket bättre) och mitt missnöje som jag bland annat skrev i forumet kan säkert flera som har användare både här och på guldspel skriva under på!

Fick detta erbjudande idag(!) och en av anledningarna att jag tänkte lämna var för att Nani (Ace-Pro på Guldspel) bytte till denna sida några dagar tidigare. Gillar att disskutera tennis och förhoppningsvis handboll med honom. Tacka han för de tre rekarna ni fick för om flera medlemmar här tänker som du så kan jag hålla mig på andra sidor där mina spel uppskattas.

Förbättringar ska ske på Guldspel och ser vi inte några sådana inom de närmaste 1-2 månaderna kommer jag att fortsätta mitt rekande här om så är önskat oavsett om jag får ha en guldexpertportfölj eller inte.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 14:38   #27
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Inte det minsta hit and run. Fan vad trött jag blir på såna som kommenterar från folk som inte vet all fakta. Jag var sjukt nära på att byta till denna sida (forumet, spreedsheat och tack-kommentarerna är mycket bättre) och mitt missnöje som jag bland annat skrev i forumet kan säkert flera som har användare både här och på guldspel skriva under på!

Fick detta erbjudande idag(!) och en av anledningarna att jag tänkte lämna var för att Nani (Ace-Pro på Guldspel) bytte till denna sida några dagar tidigare. Gillar att disskutera tennis och förhoppningsvis handboll med honom. Tacka han för de tre rekarna ni fick för om flera medlemmar här tänker som du så kan jag hålla mig på andra sidor där mina spel uppskattas.

Förbättringar ska ske på Guldspel och ser vi inte några sådana inom de närmaste 1-2 månaderna kommer jag att fortsätta mitt rekande här om så är önskat oavsett om jag får ha en guldexpertportfölj eller inte.
Enligt den där högerrutan på Guldspel med stats verkar Ace-pro ligga minus efter nästan tusen spel? Eller är jag fortfarande bakfull?
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 14:41   #28
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Kul att det går bra de första rekarna!

Men vaddå? Efter tre satta spel ska det börjas prata om att bli tout?
TS statistik från guldspel.com lyder
  • +195,3 units
  • ROI 1,21
  • Antal spel 153

Jag tror jag talar för en majoritet av forumet när jag skriver att vi gärna ser dig flytta hit permanent! Men får du en inkomst som gör skillnad för din ekonomi från guldspel så är det väl värt att tänka efter...
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+20)

Senast redigerad av Soap den 2011-08-29 klockan 14:48.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 14:44   #29
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
TS statistik från guldspel.com lyder
  • +195,3 units
  • ROI 1,21
  • Antal spel 153
Imponerande!
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 14:50   #30
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
"H*n dansade en sommar"

Hmmm - en "hit and run"! Allt för att locka spelare till Guldspel, månne...! Nja, detta luktar skämt och det är ju fortfarande rötmånad, så fan vet vad detta var...?

Ja, ja - lycka till med den "nya" portföljen...!


/Badass
Det där låter ju bara löjligt? Om man har skills, timing och nerver att på kort tid sätta tre spel på vilket givet forum som helst har man nog det att göra det till vardags också? Förstår inte riktigt hur du resonerar?
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 14:55   #31
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
TS statistik från guldspel.com lyder
  • +195,3 units
  • ROI 1,21
  • Antal spel 153

Jag tror jag talar för en majoritet av forumet när jag skriver att vi gärna ser dig flytta hit permanent! Men får du en inkomst som gör skillnad för din ekonomi från guldspel så är det väl värt att tänka efter...
Det där är jag också nyfiken på. Och vad är villkoren? Säg att du har en längre svacka, hur påverkas det? Är all inkomst beroende på hur många som köper din portfölj?
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 14:56   #32
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 278
Sharp$: 1886
Standard

Börjar han på Guldspel igen. Så lär ju hans tips komma på den här sidan ändå =)

eller.....
travexperten är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 14:59   #33
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Sorry för nedklottring förresten - insåg först nu att detta var din speldagbok. Hoppas du stannar men förstår om man har chans att få stadig inkomst...
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 16:20   #34
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
TS statistik från guldspel.com lyder
  • +195,3 units
  • ROI 1,21
  • Antal spel 153

Jag tror jag talar för en majoritet av forumet när jag skriver att vi gärna ser dig flytta hit permanent! Men får du en inkomst som gör skillnad för din ekonomi från guldspel så är det väl värt att tänka efter...
Tusen tack Soap och alla ni andra som förstår mig. Ingenting är spikat än så länge ska tilläggas. Vad min inkomst blir har jag ingen aning om än. Det beror ju givetvis på min fortsatta framgång. Men blir den låg så är chansen stor för flytt hit permanent istället då jag verkligen diggar detta forum

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Enligt den där högerrutan på Guldspel med stats verkar Ace-pro ligga minus efter nästan tusen spel? Eller är jag fortfarande bakfull?
Han har tydligen haft en helt otrolig downswing som jag som främst pokerspelare brukar kalla det. Han har enligt många andra (och statistiken i hans portfölj) varit vinnande hur länge som helst innan dess och enligt mig lagt många väldigt bra rekar om än dock lite korta och faktafattiga emellenåt. Otur kan hända alla och det är lätt hänt att utförsbacken blir brantare när man väl kommer dit. Jag litar dock på hans omdöme vad gäller handbollen tills han bevisat mig motsatsen.



Denna tråd är till för att skriva och ventila mig och mina spel i så dra er inte för kommentarer. Även fast jag inte gillar Badass åsikter om mig så vill jag höra allt, både bra och dåligt.

Till sist vill jag avsluta med att så länge jag inte sitter på en Guldspelportfölj kommer jag givetvis fortsätta lägga upp mina spel här även om det troligtvis inte hinner bli så många.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1), phekstrom (+5), the_mirage (+5), Boone (+1), Harry Haller (+5), FrankieJr (+5), bokis29 (+1)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 16:27   #35
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Alltid denna avudsjuka från eller annan lirare.... Ser gärna att du hänger kvar här o delar med dig. Alltid kul med lite nytt blod... KÖr hårt o lycka till
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 17:02   #36
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg

Till sist vill jag avsluta med att så länge jag inte sitter på en Guldspelportfölj kommer jag givetvis fortsätta lägga upp mina spel här även om det troligtvis inte hinner bli så många.
Kul med folk som kan sin grej och lägger motiveringar så att man kan följa tankegången.

Lycka till även om du inte stannar länge
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 14:21   #37
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

2011-08-30 J. Larsson - V. Azarenka (WUSOpenR1)



Datum: 2011-08-30
Tid: 17:00
Sport: Tennis
Land: USA
Liga: WUSOpenR1
Match: J. Larsson - V. Azarenka
Period: ft

Spel: Under 17.5 gem
Insats: 6.00
Odds: 2.000
Bolag: Bet365

Motivering:
Azarenka har aldrig åkt ut i första rundan i US Open i sina fem turneringar här medans Larsson bara spelat en enda första runda i US Open. Det var förra året och hon förlorade den i två raka mot en spelare rankad 30 på världsrankingen. Azarenka har för vana att totalt utklassa sina motståndare tidigt i turneringarna. Nu har hon tagit två veckors vila inför denna turnering och därmed hunnit förbereda sig ordentligt. I Toronto som var hennes senaste turnering täckte hon denna lina i samtliga tre matcher och hon förlorade endast 6 gem på 6 set innan hon åkte ut mot Serena Williams i semifinalen med 3-6, 3-6.

Azarenka har dessutom aldrig på sina 5 år i Grand Slam sammahang gått till semifinal vilket hon mäktade med i Wimbledon i år. Johanna Larsson ska inte kunna hota henne och jag blir förvånad om hon tar mer än 2 gem i något set här. Larsson har dessutom haft en ful ovana att förlora stort när hon väl förlorat i sina senaste turneringar efter Båstad. Innan dessa matcher har hon i turneringarna vunnit ganska komfortabelt och jag hoppas hon inser sig chanslös mot Azarenka tidigt i matchen här.

Senaste tre förlusterna. Inom parentes är världsrankingen på spelarna hon mött:

13/7. Bondarenko (88) 5-7, 0-6
14/8. Zheng (65) 1-6, 2-6
26/8. Kerber (107) 0-6, 1-6
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gimli (+1), the_mirage (+1), phekstrom (+2), Asder (+1), Boone (+2), lacon (+1), FrankieJr (+2), Bjurling (+1)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 16:35   #38
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

5-0 Azarenka i första set just nu. Johanna Larsson har inte haft en enda gemboll än

Precis efter jag skrev detta ovanför tar Johanna sitt servegem blankt efter bland annat två serveess

Men sedan tar Azarenka första set med 6-1.

Tar Johanna mindre än 5 gem i andra set så är spelet i hamn!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2011-08-30 klockan 16:42.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 16:57   #39
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Såg bra ut när Azarenka bröt Johannas serve direkt i andra men då gör Johanna det "omöjliga" och bryter tillbaka. 1-1 nu.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 17:06   #40
 
mrpetes avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 457
Standard

Var kan man se matchen?
mrpete är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 17:11   #41
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

http://88.80.16.174/index.php?option...t&layout=popup

3-2 Azarenka i andra set med break just nu.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 17:26   #42
 
Gimlis avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 168
Sharp$: 1844
Standard

6-1 6-3, tack för ett fint spel.
Gimli är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 17:27   #43
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Matchen slut. 1-6, 3-6. Hade kunnat satt linan ännu ett gem lägre men det är skönt att ha lite marginaler
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
vessl123 (+10), phekstrom (+5), Shell Peppe (+1), anth (+5), Asder (+2), zajkoo (+5)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 17:29   #44
 
phekstroms avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 1615


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gick hårt in på den här, gilla ditt resonemang. Tack osv.
phekstrom är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 18:28   #45
 
anths avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Kristianstad
Inlägg: 53
Sharp$: 530
Standard

Den här kisen skulle man gärna vilja ha kvar på Sharps
anth är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 18:34   #46
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 52
Sharp$: 426
Standard

Tackar och bockar...du är grym!
Asder är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 19:42   #47
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Tack allihopa ni som skriver och lämnar något sorts avtryck i tråden. Det är pga er jag tar mig tid att skriva rekarna
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 20:10   #48
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3894

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Otroligt uppskattat att få ta del av Duktiga Cappers rekar!

Stort lycka till och hoppas att Vi får ta del av dina kunskaper en lång tid framöver
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 20:39   #49
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

2011-09-09 Häcken - Helsingborg (Allsvenskan)



Datum: 2011-09-09
Tid: 19:00
Sport: Fotboll
Land: Sverige
Liga: Allsvenskan
Match: Häcken - Helsingborg
Period: ft

Spel: Helsingborg
Insats: 10.00
Odds: 2.900
Bolag: Bwin

Motivering:
Häcken har sålt Ranegie till Malmö och Chibulke till Rosenborg. Ta bort dessa två så försvinner allt hot i anfallet och 25 av Häckens 43 gjorda mål denna säsong.

Helsingborg leder allsvenskan, har den överlägset bästa bortastistiken i serien och imponerar med 7 vinster och en oavgjord på sina senaste 8 matcher. Allt över 2 gånger pengarna är bra och detta odds måste bara maxas för värdet är enormt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2), zajkoo (+2), Boone (+1)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 20:53   #50
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Man får inte glömma att Heif tappat Jönsson också men dem fixar nog den straff i 90e som behövs för att fixa 3p
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 20:54   #51
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 20
Sharp$: 67
Standard

Helsingborg bör vinna men sen samtidigt spelar jag nog en hel med hjärtat om jag går ALL IN på dom

funderar på att dra en dubbel med både dom och Malmö.

Senast redigerad av phillewee den 2011-08-30 klockan 21:53.
phillewee är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-30, 21:39   #52
 
Tickys avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 2565
Standard

Underspelet som Bob rekar på Gamblers är också mkt intressant imo.
Ticky är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 04:18   #53
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Gamblers?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 07:23   #54
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Gamblersvardag, en känd spelblogg.

Tog själv under på tomtesiten VC @ 1.952
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+5)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 14:25   #55
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

2011-08-31 Parlay - (Parlay)



Datum: 2011-08-31
Tid: 17:00
Sport: Tennis
Land: USA
Liga: ATP US Open
Match: Parlay
Period: ft

Spel: Benneteau +2,5 set + Söderling -2,5 set
Insats: 6.00
Odds: 2.030
Bolag: Expekt

Motivering:
Söderling - Lorensen. Odds 1.45.

Söderling har gått ut och sagt att han brukar spela riktigt bra efter just långa pauser och självförtroende och spelsug är a och o för vårat svenska hopp. Han har dessutom gjort bra ifrån sig i US Open tidigare och möter en 641(!) rankad Iräländare i första omgången som har kvalat sig hit. Jag känner inte igen en enda av de han mött i sina senaste 5 turneringar och han är nog toknöjd att få spela mot en världsspelare i en grand slam. Att Robin ska släppa set trots att han varit borta ett tag ser jag som max 25% och oddset ska således vara 1.35 eller lägre.


Benneteau - Almagro. Odds 1.40.

Benneteau spelar riktigt bra just nu. Kanske sitt bästa spel någonsin. Han har på sina senaste 14 matcher i sina 5 senaste turneringar bara misslyckats med att ta ett set en enda gång och det var mot Nadal. 4-6, 5-7. Då har han mött spelare som Isner och Verdasco. Nu har han ytterligare ett set på sig att ta ett set och mot Almagro som är bäst på grus och inte visat något speciellt på sistone ska han ha bra chans att täcka linan. Jag har sett lite av båda dessa spelare och som sagt är det Benneteau som imponerar medans Almagro ofta är inblandad i tiebreaks.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1), Boone (+1)

Senast redigerad av Sprite den 2011-08-31 klockan 14:26.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 14:50   #56
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 630
Standard

Spelar Robin Söderling att vinna med 3-0 och Över 3,5 set i Benneteau-Almagro till 2.25. Blir inte det samma sak eller tänker jag fel?
Iof kan Benneteau vinna matchen med ditt spel och det sitter ändå, det som är enda skillnaden eller?
stojjkl är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 14:59   #57
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stojjkl Visa inlägg
Spelar Robin Söderling att vinna med 3-0 och Över 3,5 set i Benneteau-Almagro till 2.25. Blir inte det samma sak eller tänker jag fel?
Iof kan Benneteau vinna matchen med ditt spel och det sitter ändå, det som är enda skillnaden eller?
Han kan vinna 3-0 med hans spel, ja
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 15:01   #58
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 95
Sharp$: 1037
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stojjkl Visa inlägg
Spelar Robin Söderling att vinna med 3-0 och Över 3,5 set i Benneteau-Almagro till 2.25. Blir inte det samma sak eller tänker jag fel?
Iof kan Benneteau vinna matchen med ditt spel och det sitter ändå, det som är enda skillnaden eller?
skillnaden är att du förlorar ditt spel om Benneteau vinner med 3-0.
Overcome är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 15:11   #59
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Precis som de andra säger så är det enda skillnaden. Var hugget som stucket faktiskt med tanke på värdet men jag tog det som kändes bäst för min egen del.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 16:13   #60
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Söderling - Sorense matchen är inställd. Någon som vet varför?

edit: enligt expressen var det pga sjukdom.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2011-08-31 klockan 16:17.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 16:13   #61
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bra rekar! Har också spelat Robin att vinna med 3-0 men tyvärr har han dragit sig ur, ryktas pga sjukdom. Mycket tråkigt

Fortfarande väldigt skralt med information om vad som hänt rapporterar Eurosport.

Edit: Robins agent bekräftade att han har haft en jobbig natt med magproblem och huvudvärk. Troligen rör det sig om något slags virus.

Senast redigerad av vessl123 den 2011-08-31 klockan 16:27.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 16:18   #62
 
the_mirages avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 206
Sharp$: 799
Standard

Söderling drar sig ur turneringen

Edit: Missade att vessl123 redan hade svarat.

Senast redigerad av the_mirage den 2011-08-31 klockan 16:19.
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 16:21   #63
 
phekstroms avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 1615


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Söderling - Sorense matchen är inställd. Någon som vet varför?

edit: enligt expressen var det pga sjukdom.
Stämmer Eurosport har varit i kontakt med hans agent.
phekstrom är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 16:34   #64
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Kul att han blev sjuk just nu och att därefter se en 114 rankad brasilianare som inte ens kunde kvalificera sig till denna turnering just nu totalt utklassa Sorense. Han har vunnit med 6-0 i första set redan

Nåväl, spelet på Benneteau kvarstår och har just nu 4-2 i första set. Får nöja mig med om den delen av spelet går in.

edit: 5-2 och dubbelbreak
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2011-08-31 klockan 16:39.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 16:42   #65
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

6-2 och spelet klart redan i första set
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 16:43   #66
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 630
Standard

Nu kan Almagro ta resten! Så går det bra för oss båda
stojjkl är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 16:44   #67
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Jag hade varit orolig om jag vore dig efter att ha sett första set
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 16:47   #68
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 10
Sharp$: 80

TennisBite
Stats: 124 - 117 - 3
ROI: 99.36%
Vinstprocent: 51.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
6-2 och spelet klart redan i första set
Ja, såvida inte Almagro får för sig att dra sig ur matchen. Hur som helst snyggt spelat!
tennisbite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-31, 16:50   #69
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 630
Standard

Kan tyvärr inte se matchen. Anledningen till att jag spelade så var att bet365 inte hade +2,5 set.
stojjkl är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-01, 18:27   #70
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 28
Sharp$: 337
Standard

Du blev guldexpert på Guldspel ändå :(

men.. lycka till! Du har höjt min spelkassa rejält
avva98 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-01, 19:54   #71
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av avva98 Visa inlägg
Du blev guldexpert på Guldspel ändå :(

men.. lycka till! Du har höjt min spelkassa rejält
Jo, då handbollssäsongen börjar snart och jag har börjat läsa in mig på lagen så kändes det rätt när jag blev tillfrågad.

Tack för dem orden!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-01, 20:11   #72
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 52
Sharp$: 426
Standard

Trist att du försvinner. Stort tack och lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+1)
Asder är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-01, 20:18   #73
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Asder Visa inlägg
Trist att du försvinner. Stort tack och lycka till!
Rekarna försvinner men inte jag från detta forum. Är det totaldött med folk som vill köpa portföljen så är chansen god att jag kommer tillbaka hit men jag kommer ge det chansen till årsskiftet iaf.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppoe (+10), Boone (+1), Antabus (+1), capital-pb (+1), Andreas15 (+1), Rejs (+1)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-03, 06:28   #74
 
NoClues avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Södertälje
Inlägg: 119
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stort lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+1)
NoClue är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-06, 17:23   #75
 
woodfaces avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 145
Sharp$: 1860

Ryggsäcken
Stats: 3111 - 4646 - 242
ROI: 94.17%
Vinstprocent: 40.11%

Standard

Lycka till

Några funderingar inför kommande handbollssäsong?
woodface är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-06, 19:40   #76
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av woodface Visa inlägg
Lycka till

Några funderingar inför kommande handbollssäsong?
har ett par lag som jag vet har förstärkts och oddsen i första matcherna får utvisa om spelbolagen också har bra koll på dessa men jag tvivlar på det. som du förstår kan jag inte lägga ut spelen gratis här och samtidigt ta lite betalt för dem på Guldspel. men jag diskuterar gärna inför och efter matcherna med andra handbollsrekare och kommenterar andras spel.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-06, 20:54   #77
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Då TS inte kommer att presentera några fler spel här låser vi dagboken och ser den som avslutad.

Vill ni diskutera omgångar får ni starta egna trådar om dessa i respektive underforum.

Om TS önskar få dagboken öppnad igen för att fortsätta lägga upp spel är h*n välkommen att skicka ett pm så öppnar vi den igen.

Tråd låst /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td