Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-29, 00:28   #1
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ishoki 11/12 by CaptainMorgan


Hej!!

Här kommer ni att hitta mycket analyser av den svenska ishockeyn. Jag spelar större delen av pengarna på ishockey och där har jag den störta kunskapen enligt mig själv.

Jag har tidigare säsongen haft mellan 108 - 115% ROI som bäst och jag hoppas kunna fortsätta i samma goda form.

Insatserna här kommer att vara mellan 1-5u.

Lycka till om ni ryggar och skulle ni ha frågor så ös på bara

Skål - CaptainMorgan
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 00:31   #2
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tre tidiga spel som jag ser värde i

Ogiltigt spel-ID: 486366


Öppningsmatchen av årets ES och nykomlingarna Växjö kommer naturligtvis att göra allt för att vinna sin första match. Lakers har sett mycket bra ut på försäsongen och jag tror att laget kommer att fixa en top 8 plats i årets ES. Nästan tre gånger pengarna på ML kan jag inte låta bli.

Ogiltigt spel-ID: 486367


DIF ser mycket starka ut på pappret i år måste jag säga. Motståndarna Hv71 är försvagat. 2.35 tar jag alla dagar i veckan på DIF.

Ogiltigt spel-ID: 486375


LHC brukar starta mycket trögt i början av säsongerna ut sina två tjecker. De unga lirarna i Brynäs skall bli mycket roligt att se på i år och 3.15 är grymt spelvärt.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 06:05   #3
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Kan inte annat än hålla med om vad du skriver. Ryggar alla!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 08:14   #4
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Kul med lite "hockey-folk"!

Kör hårt
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 10:01   #5
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Välkommen hit och lycka till med speldagboken!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-03, 06:36   #6
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

tack för alla fina ord!

Ogiltigt spel-ID: 491719


Blev chockad när jag såg centrebets öppningsodds på den här matchen. Man har lagt sig överlägset högs på hemma-seger som jag ser som en mycket stor möjlighet här.

Färjestad öppnar årets ES med att möte Skellefteå som man slog i finalen förra säsongen. Ett Skellefteå som har försvagats något enormt i mina ögon.

2.10 på hemmalaget FBK tar jag alla dagar i veckan, resten av marknaden ligger runt 1.85

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-09-05 klockan 21:43.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-05, 15:51   #7
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

en lite update
Växjö finns till underbara 3.25 @ Bet365 nu - jag var inte kylig nog att invänta oddsen

Brynäs finns till 3.75@ Bet365

Ibland får man bita i det sura äpplet när man spelar tidigt.


EDIT: glöm vad jag skrev, deras ML odds inkluderar inte OT och straffar! De spelen jag redan har spelat är ot och straffar inkluderade. Jag spelar sällan 60 min ML som bet365 erbjuder.

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-09-05 klockan 16:02.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-05, 22:01   #8
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Välkommen hit och lycka till med speldagboken!
Tack för det
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-06, 13:18   #9
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sju dagar kvar till ES-premiären och mitt första tips för denna säsong. Nedan hittar ni min syn på kommande säsong .

1. FÄRJESTADS BK
Bästa målvaktsparet och ett av det Backbesättningarna i elitserien.
På Forwardsidan handlar det om målgörandet, Färjestad har av tradition inga stora målskyttar utan det kommer att spridas ganska jämnt över truppen tror jag. Ser ut att kunna bli mer fart och mer tyngd på det offensiva spelet den här säsongen. Ska bli kul att se "Fast Freddy" i sin nya mer offensiva roll.

2. DJURGÅRDEN
Även Djurgården har ett starkt målvaktspar, mycket bra backar och en härlig offensiv. Kommer att bli tajt mellan giganterna från Karlstad och 08:orna DIF.

3. HV71
När det gäller forwards så hänger mycket på att gamla spelare som Davidsson och Bremberg slipper skador och kan/vill lägga ned det jobb som krävs när man har tappat producerande forwards som Thörnberg och Laine.

4. LHC
LHC kommer vara med i toppen och kriga för dom har tillräckligt bra spelare för att göra detta. Däremot har dom ingen klubbkänsla och dom har ingen tradition att vilja vinna

5. LULEÅ
Backsidan och forwardssidan tror jag alla vet är bra. Speliden är intressant och utförandet förra säsongen var sensationellt bra. Målvaktssidan ser jag som ett stort problem där David Rautio skall klara av pressen och försöka tt hålla tätt i 50 omgångar.

6. FRÖLUNDA
Målvaktssidan tror jag är nyckeln till hur det går för Frölunda. Man har byggt om känns det som i hela föreningen och det kan bli en bra satsning.

7. SKELLEFTE
Skellefteå har tappat hela sin första femma och det kommer naturligtvis bli mycket svårt att ersätta dem. Det har kommit in intressanta spelare men bättre än en sjunde plats blir det inte.

8. VÄXJÖ
Mycket intressant satsning på Växjö har gjort och anfallsspelarna ser mycket intressanta ut. Jag håller växjö högt upp och tror att de kommer att klara kontraktet ganska enkelt. Med lite tur kan det bli slutspel. Martin Gerber i mål känns som en riktig klassvärvning.

Ny arena ,hög motivation och intressanta spelare gör att jag tippar växjö på en slutspels-plats!

9.BRYNÄS
Ifall Brynäs ska komma högre i tabellen så hänger det på att Holmqvist måste spela bättre än vad han gjort i Göteborg samt att Järnkrok och Silfverberg fortsätter att dominera.

10. MODO
Tellqvist har massor att bevisa, backsidan ser svag ut även med Ahnelöv och Meyer som kommit in och forwards ser ut att vara bra individualister. Tror inte att Modo spelar slutspel och kvalserien ligger nära till hands ifall man inte lyckas spela ihop laget.

11. AIK
Tror att Fasth får en mycket jobbigare säsong 11/12. Backarna ser inte speciellt imponerande ut

12. TIMRÅ
Klart svagast trupp i ES. Jag ser inte hur Timrå skall kunna klara sig ifrån kvalserien.

Årets poängkung: Johan Harju, Luleå
Bäste målvakt: Christopher Nihlstorp, FBK
Bäste back: Sanny Lindström, FBK
Årets nyförvärv: Oscar Möller, SAIK & Kyle Klubertanz, DIF
Årets flipp: Robin Sterner, FBK
Årets flopp: Dick Axelsson, MODO

SM GULD - FÄRJESTADS BK
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+5)
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 19:53   #10
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Brynäs finns till fina 3.40 @ sportingbet! Jag lirade tidigt och fick 3.15
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 11:20   #11
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 503890



Kunde inte låta bli det fina oddset på Frölunda. MODO ser på förhand mycket svagt ut och naturligtvis kommer det att ta ett par omgångar innan man får ihop laget. Dick Axelsson gick sönder i en träningsmatch och missar mötet mot Frölunda.

Frölunda har byggt om och det känns som de har hittat en bättre strategi.

Det är mycket svårt analyser nu i början av säsongen och jag lockades av 2.05 på Frölunda inkl OT och straffar.

CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 17:59   #12
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Kul att vi verkar ha samma tankar här i första omgången. I alla fall när det gäller dina tre första spel!

Lycka till den här säsongen, ska bli intressant att följa din dagbok!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 18:29   #13
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Kul att vi verkar ha samma tankar här i första omgången. I alla fall när det gäller dina tre första spel!

Lycka till den här säsongen, ska bli intressant att följa din dagbok!
Kul att du kikar på spelen

Tack för det, hoppas på en bra säsong!
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-15, 12:10   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Har faktiskt spelat som du på flera av spelen ikväll.
Dock inte AIK.

Skulle vara intressant att höra lite tankar om AIK-spelet
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-15, 12:37   #15
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122 Visa inlägg
Har faktiskt spelat som du på flera av spelen ikväll.
Dock inte AIK.

Skulle vara intressant att höra lite tankar om AIK-spelet
Kul att vi har samma tankar, bara hoppas att någon av de sitter

Jag funderade länge på om jag skulle lira på AIK och igår fick jag reda på att det är är skadeproblem i Timrå som redan i grunden är ganska dåliga. Ikväll kommer Timrå till Hovet utan Ilkka Pikkarainen som dras med en infektion. Detsamma gäller hans landsman Antti Halonen som har drabbats av ryggskott och backen Jesper Dahlroth är magsjuk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oscar4122 (+3)
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 13:16   #16
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blev en härlig start på speldagboken. Säsongen är lång så det är ingen ide att fira eller att gråta om man skulle förlora några spel.

Lördagens spel

Ogiltigt spel-ID: 509914


Växjö tog de första poängen efter att ha vunnit på straffar mot ett hemmastarkt Luleå. Nu är det hemmapremiär i den nya fräscha "Vida Arena" och vad mer behövs som tändvätska för hemmalaget. Det är utsålt och laget gör sin första hemmamatch i Elitserien.

Ogiltigt spel-ID: 509913


Frölunda har öppnat starkt, ja visst men här ligger värdet på Luleå enligt mina kalkyler. 2.20 ink OT och straffar tar jag alla dagar i veckan.

Ogiltigt spel-ID: 509910


FBK hade det enkalt mot AIK under den förra säsongen och AIK hade det mycket kämpigt. Jag går emot FBK här av två anledningar.

1. Det är mycket tidigt på säsongen och FBK brukar inte spela sin bästa hockey just nu.

2. AIK har startat med en 5-1 seger hemma och fortsätter Fasth att storspela kan FBK få problem.

X2 på Solna är ett fint värdespel.

EDIT: Hela förstakedjan frågetecken i FBK. Christian Berglund brottas fortfarande med ryggproblem.
Robin Sterner (som ersatte Berglund) tvingades kliva av efter en period mot Skellefteå med förkylning.
Nu har även Rickard Wallin och Per Åslund insjuknat. Alla fyra är stora frågetecken inför AIK-matchen.

Ogiltigt spel-ID: 509903


Den jobbiga hemmapremiären är över för Hv71 och till den här matchen kan man ladda upp på ett helt annat sätt än senast. Hv71 är i min rankning ett mycket starkare lag och 2.10 ser jag som mycket bra.


Lycka till pöjker

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-09-16 klockan 16:40.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 13:51   #17
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har ett mycket bra spel på gång efter att ha pratat med en av spelarna i laget. Återkommer lite senare då jag har scannat av marknaden efter bästa pris.

Ett hockeyallsvenskt-spel
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 15:36   #18
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 510039


Harmonin är tillbaka i Tingsryd som gör sin andra säsong i hockeyallsvenskan. Det går att gräva mycket i vad som gick snett ifjol, men vi kan kort konstatera att den främsta plumpen fanns i målkolumnen (även om inte försvarsspelet heller fungerade). Tingsryd hade förtvivlat svårt att få in puckuslingen i mål och att förväntade målskyttar som Matt Davidson och då nyvärvade Henrik Thegel kombinerade in sammanlagt tolv mål (kapaciteten borde ligga på 30) underlättade knappast.

Visst finns det en hel del tveksamheter i årets lagbygge också, men det känns ändå som att Tingsryd har gjort en mer sund och kontrollerad värvningssatsning.

Dustin Johner har anslutet från växjö och får ses som den starkaste värvningen.

Tingsryd varvade upp mot huddinge i en träningsmatch och vann med hela 9-1.

Det här är i grunden två ganska dåliga lag om man kollar överlag men 2.10 på ink OT och straffar kan jag inte låta bli med tanke på förutsättningarna.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 16:41   #19
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NY INFO PÅ FBK-matchen som stärker spelet ännu mer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oscar4122 (+1)
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 16:56   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg
NY INFO PÅ FBK-matchen som stärker spelet ännu mer.
bra info, jag hakar på denna
kör dock ML till 2,88 hos paddypower ist!

Senast redigerad av oscar4122 den 2011-09-16 klockan 16:59.
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 21:52   #21
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 510834



Första matchen för superbygget i Malmö och det här är ett fint värdespel i mina ögon. Tidigare har man misslyckats med detta men i ärlighetens namn känns det som att man lärt sig läxan och därför tror jag på ett riktigt gott hockeyår för alla Redhawks-supportrar. Stefan Nyman har tagit in spelare som verkligen viljat visa att de minsann inte bara är några legoknektar som inte bryr sig om klubben de spelar i, där vill jag själv ta fram exempel som Linus Klasen, Daniel Josefsson och framförallt Ivan Ciernik. En annan som imponerat under försäsongen är Robin Alvarez som gjort flertalet mål i träningsmatcherna, det kan bli en rolig säsong för honom.

Jag var osäker länge om jag skulle ta Malmö, men när jag såga att Redbet ger 2.17 för en skånsk seger kunder jag inte låta bli.

CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 22:46   #22
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 510834



Första matchen för superbygget i Malmö och det här är ett fint värdespel i mina ögon. Tidigare har man misslyckats med detta men i ärlighetens namn känns det som att man lärt sig läxan och därför tror jag på ett riktigt gott hockeyår för alla Redhawks-supportrar. Stefan Nyman har tagit in spelare som verkligen viljat visa att de minsann inte bara är några legoknektar som inte bryr sig om klubben de spelar i, där vill jag själv ta fram exempel som Linus Klasen, Daniel Josefsson och framförallt Ivan Ciernik. En annan som imponerat under försäsongen är Robin Alvarez som gjort flertalet mål i träningsmatcherna, det kan bli en rolig säsong för honom.

Jag var osäker länge om jag skulle ta Malmö, men när jag såga att Redbet ger 2.17 för en skånsk seger kunder jag inte låta bli.

Har lirat samma spel, mycket bra odds. Tog det dock på pinnen som hade 2.26, men finns kvar till 2.19...
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 23:00   #23
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boden Visa inlägg
Har lirat samma spel, mycket bra odds. Tog det dock på pinnen som hade 2.26, men finns kvar till 2.19...
Ojj, jävlar 2.26! Måste smaka oerhört gott

Lycka till m8
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-18, 14:18   #24
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 514246



Jag höll på att ramla av stolen när jag såg detta spel hos Ladbrokes.

Enligt rapporter spelade Malmö uselt mot Mora och man lyckades trots det vända ett 2-3 underläga till 4-3 vinst sista 5 minuterna. Laget kommer att ta tid att spela ihop.

Bofors vann mot Oskarsham efter en trevande och nervös förstaperiod där lagen bara kände lite försiktigt på varann. Bofors avgjorde matchen genom att i andra perioden gå ifrån till 3-1. Matchen slutade med en 4-2 vinst till Bofors.

"Real Malmö" mot Bofors på hemmaplan skall vara en hemmavinst men att man får +2.5 på Bofors till 2.00 pengarna är i min värld ett väldigt fint värdespel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yertle (+1)
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-18, 18:26   #25
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 514246



Jag höll på att ramla av stolen när jag såg detta spel hos Ladbrokes.

Enligt rapporter spelade Malmö uselt mot Mora och man lyckades trots det vända ett 2-3 underläga till 4-3 vinst sista 5 minuterna. Laget kommer att ta tid att spela ihop.

Bofors vann mot Oskarsham efter en trevande och nervös förstaperiod där lagen bara kände lite försiktigt på varann. Bofors avgjorde matchen genom att i andra perioden gå ifrån till 3-1. Matchen slutade med en 4-2 vinst till Bofors.

"Real Malmö" mot Bofors på hemmaplan skall vara en hemmavinst men att man får +2.5 på Bofors till 2.00 pengarna är i min värld ett väldigt fint värdespel.
Ett bra odds på ett Böbcats som har en förmåga att prestera bra mot Malmö(Leksand är också ett lag de gör sig bra emot).

Edit: Statsen säger att på de senaste 19 mötena(dock både i Malmö och karlskoga) har bara 3 slutat med 3 måls vinst för Malmö. Malmö har vunnit 10 och Bofors har vunnit 9.

Senast redigerad av yertle den 2011-09-18 klockan 19:44.
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-18, 20:03   #26
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yertle Visa inlägg
Ett bra odds på ett Böbcats som har en förmåga att prestera bra mot Malmö(Leksand är också ett lag de gör sig bra emot).

Edit: Statsen säger att på de senaste 19 mötena(dock både i Malmö och karlskoga) har bara 3 slutat med 3 måls vinst för Malmö. Malmö har vunnit 10 och Bofors har vunnit 9.
Hoppas att Bofors kan göra en fin match!
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-19, 12:37   #27
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 515545


Derbyt imorgon kommer att vara tajt med två målvakter som har inlett säsongen mycket bra.

4.5 är en line jag inte brukar spela på så ofta men med det här fina oddset kunde jag inte motstå. Det här kommer att vara en riktigt intressant match mellan Wesslau vs Fasth.

CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-20, 11:58   #28
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 517076


Under 1.5 mål i den 2a perioden

Ett intressant spel jag har hittat hos PaddyPower som jag måste testa. Under de 5 matcher som spelades förra säsongen så gick lagen under denna line 3 gånger. Alla tre gångerna blev det 0-0 i den andra perioden. De andra två gångerna blev det 1-1.

Det här borde vara 0.20-0.25 cent lägre i min bok och är värt att testa.

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-09-21 klockan 08:08.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-21, 08:14   #29
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 518664


Mycket fint odds på Växjö här. Hemmalaget Timrå ser jag inte som någon större hit och jag har rankat laget sist i årets ES. Växjö börjar att få ihop laget och för varje match man får tillsammans kommer man att bli starkare.

Senast Växjö spelade på bortaplan så vann man mot Luleå efter straffar.

Det här borde vara .30 cent lägre på Växjö - måste testas


Ogiltigt spel-ID: 518665


Det här är två lag som inte direkt sprutar in mål just nu. Hv71 har gjort 3 mål på tre matcher och gästerna FBK har gjort 3 mål på två matcher.

Jag spelar på under 1.5 mål i den andra perioden, det här är en coinflipp i min bok så 2.20 spelar jag alla dagar i veckan



Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-09-23 klockan 11:46.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-22, 09:49   #30
 
Saphers avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 329


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg
en lite update
Växjö finns till underbara 3.25 @ Bet365 nu - jag var inte kylig nog att invänta oddsen

Brynäs finns till 3.75@ Bet365

Ibland får man bita i det sura äpplet när man spelar tidigt.


EDIT: glöm vad jag skrev, deras ML odds inkluderar inte OT och straffar! De spelen jag redan har spelat är ot och straffar inkluderade. Jag spelar sällan 60 min ML som bet365 erbjuder.

Såg just det där du skrev som jag har fetat upp och jag tackar innerligt för att du gjort mig uppmärksam på detta.

Det måste ju vara ett relativt nytt påfund från bet365's sida då jag med säkerhet vet att jag fått spel registrerade som vinst efter övertids- och straffavgörande så sent som i våras.

Det borde framgå bättre att det numera är DnB som gäller.

Ber om ursäkt för att jag kladdar ner din spelbok, men ville bara tacka för att du hjälpt mig undvika rejäl frustration om jag tvingats upptäcka det här den hårda vägen så att säga.
Sapher är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-22, 11:57   #31
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sapher Visa inlägg
Såg just det där du skrev som jag har fetat upp och jag tackar innerligt för att du gjort mig uppmärksam på detta.

Det måste ju vara ett relativt nytt påfund från bet365's sida då jag med säkerhet vet att jag fått spel registrerade som vinst efter övertids- och straffavgörande så sent som i våras.

Det borde framgå bättre att det numera är DnB som gäller.

Ber om ursäkt för att jag kladdar ner din spelbok, men ville bara tacka för att du hjälpt mig undvika rejäl frustration om jag tvingats upptäcka det här den hårda vägen så att säga.
Ja, detta måste vara nytt till denna säsong

Bra att du var uppmärksam och lästa min update
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 11:21   #32
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 522534


Skadehelvetet fortsätter för Rögle
Rögle drabbades hårt av skador redan under försäsongen. Den trenden har inte avtagit under säsongsinledningen. I morgondagens möte med Bofors saknas inte mindre än fem nyckelspelare på grund av skador, detta sedan backen Daniel Glimmenvall och centern Ted Brithén satts upp på skadelistan.

Utöver Glimmenvall och Brithén saknas även Dennis Everberg, Christopher Liljewall och Jakob Johansson. Dessutom ligger Andrée Brendheden efter i uppbyggnadsträningen efter ett skadeuppehåll och har ställts utanför laget av den anledningen.

Bofors gjorde en riktig skitmatch mot Malmö och förlorade stort. Jag hoppas att de kan bjuda rill litenmer nu mot ett skadedrabbat Rögle.

+1.5 på Bofors testas
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 11:45   #33
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lördagens spel

Ogiltigt spel-ID: 522571


Ogiltigt spel-ID: 522579


Ogiltigt spel-ID: 522568



Återkommer med analys under kvällen till dessa tre fina spelen

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-09-24 klockan 19:41.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 11:46   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg
Lördagens spel

Ogiltigt spel-ID: 522579



Återkommer med analys under kvällen till dessa tre fina spelen
Denna måste ju vara 1x2?
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 11:51   #35
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122 Visa inlägg
Denna måste ju vara 1x2?
Helt rätt! Jag har ändrat det nu! Blev ett fel vid bokföring
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 15:37   #36
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 527481



AIK har inlett säsongen mycket bra och Fasth har vart mycket bra. LHC har två raka förluster med sig till den här matchen.

Serien är precis så jämn som alla har förutspått och alla kan vinna mot alla vad det verkar. Med en så fantastisk målvakt som AIK har i mål så tror jag att man har en fin chans här.

Jämna pengar på AIK X2 tar jag utan tvekan.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-26, 23:07   #37
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 530355


Alldeles för bra odds för att låta bli. DIF presterar lite då och då. Brynäs ser riktigt bra ut.

Ogiltigt spel-ID: 530357


HV71 är på uppgång efter en mycket trög start. Fint odds.

Ogiltigt spel-ID: 530358


Växjö spelade uselt i förra matchen och laget har ännu inte vunnit i sin nya arena. Tror inte laget gör två usla matcher i rad på hemmaplan utan här kommer den första trean i vida arena.

3 mycket fina spel för tisdagens matcher.


kort analys, är väldigt trött

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-09-26 klockan 23:08.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 10:52   #38
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 530924


För första gången på 4(!) säsonger har Bofors en helt ordinarie trupp att förfoga över inför kvällens match. Inga skador - inga avstängningar. Alla tränar för fullt och enligt rapporter så är det god stämning och hög kvalitet på träningarna.

Tycker att Bofors bitvis spelar en mycket bra hockey för tillfället, om man bortser från matchen mot Malmö där jag inte vet riktigt vad som hände. Men i båda hemmavinsterna och även borta mot Rögle visade man upp ett stundtals mycket snabbt och kreativt passningsspel i anfallszon. Bofors har ju fördelat poänggörandet riktigt bra hittills, och det var viktigt att förstafemman kom igång med poängproduktionen mot Sundsvall. Det vi väntar på nu är att det ska lossna för Fredrik Höggren.

Jag testar 2.15 på Bofors ikväll
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 12:25   #39
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ytterligare ett spel till kvällens ES.

Ogiltigt spel-ID: 531047


Båda lagen gör ett målvaktsbyta till kvällens match och den Danske väggen i frölundas mål får vila ikväll.

Alla matcher förra säsongen blev målkalas mellan dessa två lag och gick över 5.5 linen.

2010-09-17 Elitserien Timrå - Frölunda 6 - 2
2010-10-21 Elitserien Frölunda - Timrå 3 - 5
2010-12-30 Elitserien Timrå - Frölunda 5 - 2
2011-01-27 Elitserien Frölunda - Timrå 2 - 5
2011-02-05 Elitserien Timrå - Frölunda 4 - 2

Över 5.5 till 2.23 smakar gott
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 20:21   #40
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 531047


Ogiltigt spel-ID: 530924


Ogiltigt spel-ID: 530358


Ogiltigt spel-ID: 530357


Ogiltigt spel-ID: 530355



Det blev en underbar kväll. Brukar inte tjoa alldeles för mycket då jag vinner men ikväll kände jag att det var dags att klappa sig själv på axeln
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oscar4122 (+3)
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 20:38   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 531047


Ogiltigt spel-ID: 530924


Ogiltigt spel-ID: 530358


Ogiltigt spel-ID: 530357


Ogiltigt spel-ID: 530355



Det blev en underbar kväll. Brukar inte tjoa alldeles för mycket då jag vinner men ikväll kände jag att det var dags att klappa sig själv på axeln
Det är bara att buga och bocka! Det var ju inte långt ifrån att du sweepade.
Timrå borde väl kunnat få in en puck åtminstone..
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 20:43   #42
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122 Visa inlägg
Det är bara att buga och bocka! Det var ju inte långt ifrån att du sweepade.
Timrå borde väl kunnat få in en puck åtminstone..

Tack för det! Ja, man tycker ju det! Men så är det ibland!

Trevlig kväll
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 14:18   #43
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 533044


Ogiltigt spel-ID: 533051



Två mycket fina spel till torsdagens omgång. Har flera odds-bevakningar ute så vi får se om det dyker upp något mer.

CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 15:25   #44
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ytterligare ett

Ogiltigt spel-ID: 533216


Tycker att Hv71 är alldeles för stora favoriter här. Modo kommer från en bedrövlig insats senast och sämre kan det knappt bli.

Tajt match och +1 på modo till fina 2.12 testas
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 15:32   #45
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg
ytterligare ett

Ogiltigt spel-ID: 533216


Tycker att Hv71 är alldeles för stora favoriter här. Modo kommer från en bedrövlig insats senast och sämre kan det knappt bli.

Tajt match och +1 på modo till fina 2.12 testas

Jag håller med dig här. Var sugen på HV, men 1,70 var ett riktigt skitodds!
Värdet är helt klart på MODO.
Jag avvaktar dock innan jag spelar!
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 16:56   #46
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

En garde!
Jag och Boden sitter på HV -1. Modo kommer vara upp och ner, de kan säkert skrälla imorgon. Men sett över många matcher, som det ser ut nu, så är HV71 betydligt starkare.

Lycka till med ditt spel, om oscar hoppar på det så blir det krig!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boden (+1)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 17:51   #47
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
En garde!
Jag och Boden sitter på HV -1. Modo kommer vara upp och ner, de kan säkert skrälla imorgon. Men sett över många matcher, som det ser ut nu, så är HV71 betydligt starkare.

Lycka till med ditt spel, om oscar hoppar på det så blir det krig!
Med tanke på formen hos dom båda lagen så tror jag Modo får det riktigt tungt...HV har vaknat till ordentligt. Men som Grnvit skrev:

låt bästa spel gå in
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-30, 11:51   #48
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

snyggt spelat på HV, boden och Grnvit!
jag valde att avstå den till slut..

Snyggt spelat av dig på underspel kaptenen!

Några tankar inför nästa omgång?
Jag gillar Frölunda och AIK
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-30, 16:30   #49
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122 Visa inlägg
snyggt spelat på HV, boden och Grnvit!
jag valde att avstå den till slut..

Snyggt spelat av dig på underspel kaptenen!

Några tankar inför nästa omgång?
Jag gillar Frölunda och AIK

Tack för det! Håller med dig angående Frölunda och jag har valt dem också. Ytterligare 2 spel, liten analys här under.

Önskar er lycak till inför nästa omgång.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-30, 16:35   #50
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 537142


Jag tycker att Skellefteå är en alldeles för stor favorit här och fins 2.50 ink OT på Frölunda är spelvärt. Visst man kommer närmare en förlust för varje match som går men värdet är helt klart på Göteborgarnas sida.

Ogiltigt spel-ID: 537134


Förstår ärligt talat inte varför DIF är sådan massiv favorit här. Växjö kommer att bli allt bättre då man spelar ihop alla nyförvärv och +1 på Växjö till 1.97 tar jag alla dagar i veckan.

Ogiltigt spel-ID: 537136


Mitt kära FBK känns på uppgång, iaf vil jag kunna se det. Det här två lag som just nu inte presterar något vidare men FBK är mycket starkare i grunden och 1.95 ink OT och straffar testar jag på FBK.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-30, 16:42   #51
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ytterligare ett

Ogiltigt spel-ID: 537176


Kunde inte låta bli att lira över 5 mål här till fina 2.08. Endaste 1 match av 5 förra säsongen blev färre än 5 mål och jag ser ett fint värde i 2.08.

Fler än 5 mål - vinst, exakt 5 mål pengarna back @ Pinnen

CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-02, 13:45   #52
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 540829



2.20 är alldeles för högt och jag måste testa det. Under 1.5 mål i första perioden.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-02, 17:30   #53
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 540829



2.20 är alldeles för högt och jag måste testa det. Under 1.5 mål i första perioden.
0-0 i första perioden
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-04, 10:17   #54
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 542087


Hv71 har trampat igång och ser ut som ett helt annat lag just nu än vad man gjorde vid starten av ES. AIK spelar tajt och snålt men jag tar Hv71 här, bra feeling och ett fint odds.

Ogiltigt spel-ID: 543072


DIF spelar bra varannan match och Skellefteå är bättre vad jag hade trott. Men detta är en mycket jämnare match i min bok än vad oddsen visar därför lirar jag DIF.

Ogiltigt spel-ID: 543080


4 av 5 inbördes möten förra säsongen hade minst 6 mål. Det brukar bli målkalas då dessa två lag möts och 2.30 var alldeles för bra för att inte testa.

Lagen snittade 6.4 mål förra säsongen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
robbson11 (+5)

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-10-04 klockan 21:32.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-05, 16:36   #55
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 544708


Storfavoriterna Malmö gästar i kväll Tegera Arena för ett laddat prestigemöte. Båda lagen kommer till matchen med segrar i ryggen.

Dom här matcherna brukar vara jämna och målsnåla och förra säongens matcher bekräftar det då endast 1 match av 4 gick över denna line. Senaste matcher slutade 2-2.

Under 5 till 2.00 liras.

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-10-05 klockan 20:17.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-05, 16:51   #56
 
Swzzis avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 31
Sharp$: 302


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 544708


Storfavoriterna Malmö gästar i kväll Tegera Arena för ett laddat prestigemöte. Båda lagen kommer till matchen med segrar i ryggen.

Dom här matcherna brukar vara jämna och målsnåla och förra säongens matcher bekräftar det då endast 1 match av 4 gick över denna line. Senaste matcher slutade 2-2.

Under 5 till 2.00 liras.
Vart hitta du det fina oddset?
__________________
De gäller att ha känsla för feeling
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Swzzi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-05, 16:59   #57
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Swzzi Visa inlägg
Vart hitta du det fina oddset?
Finns fortfarande på Bet365 om du kikar under "fler totalspel

Edit: Brukar aldrig spela där så hajade till när jag såg det fina oddset.

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-10-05 klockan 17:02.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-05, 23:31   #58
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Äntligen hockeytorsdag


Ogiltigt spel-ID: 545260


Det här är jämnare i min bok och jag tyckte redan att 1.90 var spelvärt.

Ogiltigt spel-ID: 545244


Förstår inte riktigt varför LHC är sådana stora favoriter här. Calle söderberg skadad också. Värdet helt och håller på Göteborgarna.

Ogiltigt spel-ID: 545238


Mitt kära FBK börja sakta men säkert att börja spela bättre i varje match men X2 på växjö till 2.15 är fint. Växjö kan ställa till det för alla lag och man möter FBK i ett bra skede.

Ogiltigt spel-ID: 545234


Det brukar bli en hel del mål mellan lagen. Endast 1 match av 5 har gått under denna line och 2.11 smakar gott.


Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-10-06 klockan 09:21.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-06, 10:10   #59
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg
Äntligen hockeytorsdag


Ogiltigt spel-ID: 545260


Det här är jämnare i min bok och jag tyckte redan att 1.90 var spelvärt.

Ogiltigt spel-ID: 545244


Förstår inte riktigt varför LHC är sådana stora favoriter här. Calle söderberg skadad också. Värdet helt och håller på Göteborgarna.

Ogiltigt spel-ID: 545238


Mitt kära FBK börja sakta men säkert att börja spela bättre i varje match men X2 på växjö till 2.15 är fint. Växjö kan ställa till det för alla lag och man möter FBK i ett bra skede.

Ogiltigt spel-ID: 545234


Det brukar bli en hel del mål mellan lagen. Endast 1 match av 5 har gått under denna line och 2.11 smakar gott.

Håller med dig på alla fyra spel. Gillar Frölunda och SAIK mest.
Angående över/under på Luleås match så gick faktiskt 2 matcher under ifjol och 1 blev push, medan 2 gick över.

2011-02-19 Luleå HF Brynäs IF 2-2
2011-01-02 Brynäs IF Luleå HF 2-0
2010-12-04 Luleå HF Brynäs IF 2-3
2010-10-30 Brynäs IF Luleå HF 4-2
2010-10-14 Luleå HF Brynäs IF 7-4

Trots det, är värdet på över 5 enligt mig.
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-06, 10:16   #60
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122 Visa inlägg
Håller med dig på alla fyra spel. Gillar Frölunda och SAIK mest.
Angående över/under på Luleås match så gick faktiskt 2 matcher under ifjol och 1 blev push, medan 2 gick över.

2011-02-19 Luleå HF Brynäs IF 2-2
2011-01-02 Brynäs IF Luleå HF 2-0
2010-12-04 Luleå HF Brynäs IF 2-3
2010-10-30 Brynäs IF Luleå HF 4-2
2010-10-14 Luleå HF Brynäs IF 7-4

Trots det, är värdet på över 5 enligt mig.
Du har helt rätt Oscar, kollade lite fel där!

lycka till ikväll
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-06, 12:20   #61
 
axelrooss avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: gbg
Inlägg: 118
Sharp$: 148

Svensk boll 2013
Stats: 29 - 38 - 5
ROI: 86.19%
Vinstprocent: 43.28%

Standard

För att tjäna några ören bör man boka FBK på betfair istället. Visst, marknaden är inte jättestor, men oddsskillnaderna är stora jämfört med de 2.15 som rekades!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oscar4122 (+1)
axelroos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-06, 12:34   #62
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Gillar spelen!

Dock lite tveksam till SAIK. Modo känns mer och mer på gång. Senast gjorde Skröder 2 mål och en skröder med självförtoende är riktigt vass! Själv ger jag SAIK 50-55 % vinstchans utan krysset.

Lycka till ikväll!

Edit: såg nu att lirat saik till över 2 ggr pengarna, fick för mig det var 1.90. Då blev det ett lite bättre spel i mina ögon då

Senast redigerad av perry den 2011-10-06 klockan 12:38.
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-06, 12:37   #63
 
axelrooss avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: gbg
Inlägg: 118
Sharp$: 148

Svensk boll 2013
Stats: 29 - 38 - 5
ROI: 86.19%
Vinstprocent: 43.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Gillar spelen!

Dock lite tveksam till SAIK. Modo känns mer och mer på gång. Senast gjorde Skröder 2 mål och en skröder med självförtoende är riktigt vass! Själv ger jag SAIK 50-55 % vinstchans utan krysset.
Då är väl 2.05 ett finfint spel?
axelroos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-06, 12:51   #64
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ytterligare ett ikväll

Ogiltigt spel-ID: 545598



FBK har knappast imponerat när det kommer till målskyttet och ser man på lagens statistik i den andra perioden blir man inte knappast imponerad. Båda lagen gör i snitt 0.5 mål i den andra perioden.

Ikväll möts två mycket bra målvakter dessutom, Nihlstorp och Gerber (kommer hem till karlstad)

Under 1.5 mål i den andra perioden till 2.10 testas

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-10-06 klockan 12:54.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 06:41   #65
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 546652


Västerås Segertåget går vidare och under onsdagen besegrades Södertälje i ABB Arena med 2-0. Västerås har inlett serien strålande och ligger i topp med 19 poäng av 21 möjliga. Bara Leksand har lyckats snuva dem på poäng då man i femte omgången i ABB Arena lyckades vinna efter straffar. Troja/Ljungby, Borås, Malmö, Tingsryd, Oskarshamn och Södertälje har alla fått se sig besegrade i ordinarie tid av Västerås. Man är det lag som släppt in minst mål i serien hittills (9 mål) och gjort näst mest mål (25 mål).

Ska Almtuna kunna rubba Västerås så måste man se upp med bland annat dessa spelare i deras interna poängliga. Men man måste också akta sig för att hamna i utvisningsbåset. Västerås är näst bäst i power play procentuellt sett med 32,50%.

Det här är en mycket jämnare match än vad oddsen visar och 2.15 på Västerås Ink OT och straffar måste testas.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 20:18   #66
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 546652


Västerås Segertåget går vidare och under onsdagen besegrades Södertälje i ABB Arena med 2-0. Västerås har inlett serien strålande och ligger i topp med 19 poäng av 21 möjliga. Bara Leksand har lyckats snuva dem på poäng då man i femte omgången i ABB Arena lyckades vinna efter straffar. Troja/Ljungby, Borås, Malmö, Tingsryd, Oskarshamn och Södertälje har alla fått se sig besegrade i ordinarie tid av Västerås. Man är det lag som släppt in minst mål i serien hittills (9 mål) och gjort näst mest mål (25 mål).

Ska Almtuna kunna rubba Västerås så måste man se upp med bland annat dessa spelare i deras interna poängliga. Men man måste också akta sig för att hamna i utvisningsbåset. Västerås är näst bäst i power play procentuellt sett med 32,50%.

Det här är en mycket jämnare match än vad oddsen visar och 2.15 på Västerås Ink OT och straffar måste testas.
Västerås vinst 7-2
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 20:36   #67
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Äntligen lördag


Ogiltigt spel-ID: 547676


Kunde inte motstå det fina oddset på Skellefteå här. Fasth har skadeproblem och det är i skrivande stund mycket osäkert om han kommer till start. Det kommer att mörkas ända fram till matchstart i stort sett. Hur som helst ser jag värdet på bortalaget.

Ogiltigt spel-ID: 547678


Derbymatch i Jönköping imorgon och HV71 är massiva favoriter här. Visst jag håller med om att Hv71 är starkare men att de blivit sådana stora favoriter håller jag inte med om.

Värdet helt och håller på Lakers och jag lirar dem +1 till fina 2.14.

Ogiltigt spel-ID: 547684


För mig är Timrå inget Elitserie lag om jag skall vara helt ärlig. Det är knappt något funkar och Perra har en trupp som är lika sexiga som Babben larsson. 2.45 på Brynäs är fint i min bok.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-08, 10:15   #68
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Växjö och Brynäs är fina spel. Däremot är det sagt att Fasth kommer att stå och jag tror att AIK tar hem det där rätt enkelt faktiskt. Bortsett från den totala kollapsen, som aldrig hade hänt om AIK hade haft Fasth i mål, så körde AIK faktiskt över HV71 totalt.

Hur som helst, lycka till!
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-08, 10:22   #69
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultas Visa inlägg
Växjö och Brynäs är fina spel. Däremot är det sagt att Fasth kommer att stå och jag tror att AIK tar hem det där rätt enkelt faktiskt. Bortsett från den totala kollapsen, som aldrig hade hänt om AIK hade haft Fasth i mål, så körde AIK faktiskt över HV71 totalt.

Hur som helst, lycka till!
Man kan ju dock inte sia om vad som hade hänt om Fasth nu hade vaktat kassen den matchen istället.

Dessutom om man ser till sista 15 minuterna så ska AIK vara mest glada över att de fixar en poäng i denna match faktiskt, efter kvitteringen från Hv71 till 7-7 så dominerade smålänningarna totalt och det som räddade Solna-laget var att det kom ett powerbreak precis lagom efter runt 52-53 minuters speltid och detta gjorde ju således att de fick lite andrum och en liten timeout.

Hur som helst, bara lite argumentation. Men jag håller med dig, Lakers har faktiskt sett väldigt spännande ut och deras importer. Imponerad är jag verkligen!

Hv71 må vara seriens formstarkaste lag men Lakers har absolut blivit för stora dogs här. Bra spel, CaptainMorgan!

Senast redigerad av Overkill den 2011-10-08 klockan 10:25.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 12:06   #70
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En kort analys efter 48 spel

Antal spel: 48
Vinster: 24
Förluster: 22
Push: 2

Medelodds: 2.19
Medelinsats: 32.31

ROI: 123.02%

Som ni kan se på siffrorna ovanför har det blivit en succestart på årets säsong för mig och denna speldagbok. Nedan hittar du ett par korta analyser om vad jag personligen har lärt mig hittils.

# Färjestads BK - Jag rankade mitt kära FBK som etta inför årets säsong, en plats som de inte kommer att ha efter årets grundserie.

# Ö/U 5 - Den linen som är mest intressant just nu. Årets ES har börjar med mycket få mål

# V Fasth - Vi vet hans betydelse för AIK. Då han inte är redo för spel har AIK torskat

# Brynäs - En riktigt sexigt lag enligt mig och som fortfarande ger fina odds

# Växjö Lakers - Jag har tippat dem på en 8:e plats och är inte förvånad över den fina starten. Bolagen tror fortfarande inte på dem, fast hur länge kommer de bjuda enorma överodds på Lakers?

# Timrå - Sämst i serien på förhand och dem verkar inte göra någon glad just nu.


Lite tankar och funderingar från min sida! Forsätt gärna att kommentera spel och era tankar, det gör hela spelboken lite mer levande.

Ha en trevlig söndag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hultas (+5)

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-10-09 klockan 12:08.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 19:20   #71
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 550902



Brukar bli en hel del mål när dessa två lag möts och senast fick vi se 8st. Av de 5 matcher som spelades förra säsongen gick 3st över, 1 på exakt 5 mål och endast en gick under 5 mål.

2.12 är fint och värdet ligget helt och håller på överspelet
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 19:44   #72
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Då är vi överens! Tror att vi får se en målfest och en underhållande match imorgon
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 19:46   #73
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Då är vi överens! Tror att vi får se en målfest och en underhållande match imorgon

Vi får hoppas på det
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 07:53   #74
 
zzzmans avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 2513
Standard

Tack för alla spel som en nybörjare kunnat rygga.

Men denna gång tog det emot att rygga Överspelet 5,5 på SAIK-Brynäs och jag står över
och försöker motivera varför.

10 omgångar klara i ES nästan 60 matcher- ett par matcher släpar
En snabbgenomgång gav att ca 15 matcher gått över 5,5 mål
Det ger generellt att ca 25% gått över ca 75% går under.

Ser heller inte att SAIK eller Brynäs sticker ut hittar bara:
Skellefteå AIK - Djurgårdens 4-2
Djurgårdens - Brynäs 2-4
Brynäs - AIK 4-3

När man inte justerar efter historik från förra årets matcher,
så är faktiskt EV överoddset på andra sidan.
Under för 5.5 är nu ca 1.5 men borde vara nere mot 1.3
Och det bolagen förlorar på ena sidan måste de ju ta på andra sidan som borde ha odds över 3

Men det kan ju bli ett målkalas så lycka till

Kan inte låta bli att funderat på om man spelat U5.5 på alla matcher i höst när oddsen varit från 1,8 ner till dagens 1,5. med snitt-odds runt kanske runt 1,7. Detta borde genererat en helt ok ROI.
Generellt så stämmer detta ännu om inte målproduktionen i elitserien kommer igång.
zzzman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 08:45   #75
 
donpens avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 29
Sharp$: 1257
Standard

i dom fyra senaste matcherna lagen emellan i läkerol arena har det gjorts 23 mål, vilket ger 5,75 i snitt.

Sedan 75/76 har lagen ett målsnitt på 7,1. Så ja varför inte ö5. Vet att det är overkill att gå så långt bak, men jag ville bara visa att just lagen emellan så är det värde på ö5
donpen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 10:05   #76
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zzzman Visa inlägg
Men denna gång tog det emot att rygga Överspelet 5,5 på SAIK-Brynäs och jag står över
och försöker motivera varför.
Det är Ö 5 som gäller, insatsen åter vid exakt fem.

Det förändrar en hel del och om du räknar om din statistik med denna matchtotal så får du säkerligen helt andra siffror.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 13:57   #77
 
zzzmans avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 2513
Standard

Tack performance
Såg inte att det var Ö 5 som gäller - det blir lite annat då
Får se om jag lirar när jag tittat på stat.
zzzman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-12, 15:01   #78
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 554943


Värdet ligger helt och håller på Brynäs som ikväll gästar Modo. Har ingen lång analys här utan spelar då jag gillar oddset på Brynäs 2.05 inkl OT och straffar.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-12, 17:02   #79
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Råkar du veta hur Brynäs skadeläge ser ut? Letat men hittar ingenstans!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-12, 17:25   #80
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Råkar du veta hur Brynäs skadeläge ser ut? Letat men hittar ingenstans!
lagen saknar varsin tongivande spelare: varken MODO:s Dick Axelsson eller Brynäs Jonas Nordquist finns med i uppställningen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
perry (+1)
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-12, 17:26   #81
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Simon Bertilsson avstängd, Jonas Nordqvist saknas men Niklas Svedberg är tillbaka efter sjukdom.

Hos Modo saknas Dick Axelsson.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
perry (+1)
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-13, 12:44   #82
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 556309


Det här blir jämnare än vad oddsen visar och värdet ligger på HV.

Ogiltigt spel-ID: 556310


Jag gillar luleå till 2.21 inkl OT och straffar.

Ogiltigt spel-ID: 556311


Växjö förvånar mig inte och man är starkare än AIK. Till 2.15 testar jag dem


Sorry för korta analyser men har väldigt lite tid idag.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-13, 13:07   #83
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Ingen Gerber i Växjös kasse ikväll (enl aftonbladet): "Martin Gerber åkte hem till Schweiz i söndags, blev pappa i måndags (grattis) och kom tillbaka till Växjö i går kväll. Han är dock förpassad till båsdörren även denna match och Oscar Alsenfelt får återigen förtroendet"

Värt att tänka på...
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 10:17   #84
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Helloj
Är inne på en 0-4 run och det är egentligen den första dåliga sedan starten. Tyvärr är det såhär ibland och nu behöver man anstränga sig extra för att hitta dem rätta spelen.

Ibland har man fina vinning strikes och ibland loosar man, bara att acceptera annars skall man inte syssla med detta
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 06:23   #85
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Äntligen hockeylördag

Ogiltigt spel-ID: 559798


Lagen möttes hela sex gånger under förra säongen och endast 1 (!) match hade fler än 5 mål. Det brukar vara riktigt tajt och snålt när dessa två lag möts och snittet under den förra säsongen var 3.83 mål/ match. Senaste mötet i Almtuna slutade med en 2-1 seger för Leksand.

Ogiltigt spel-ID: 559793


Växjö gjorde en riktigt plattmatch hemma mot AIK senast och ibland får man ta det. Det är en lång säsong och vissa matcher får man helt enkelt glömma bort. Matchen mot AIK var i mångt och mycket en kamp mellan Växjö Lakers forwards och AIK:s keeper - och förre Växjö Lakers-burväktaren - Viktor Fasth. Hemmalaget avlossade 36 skott, men Fasth motade samtliga.

Växjö Lakers tog historiens första elitserietrepoängare mot just Timrå tidigare under säsongen då man vann med 3-1 uppe i E.ON Arena.

Ogiltigt spel-ID: 559794


Skellefteå AIK har slagläge på serieledningen och har egentligen inte varit riktigt bra mer än bitvis under säsongen. 2.20 är alldeles för högt i min bok och jag måste testa det.

Ogiltigt spel-ID: 559792


Oj, vilken match det väntar för mitt kära FBK. Det här kommer att bli målsnålt och jag har valt att testa under 1.5 i den andra perioden.

FBK har gjort minst mål i ES samtidigt som Frölunda har släppt in minst antal. Faran är om Frölunda får gå in och göra ett par mål men jag ser detta som en tajt och tuff kamp.


Lycka till - Idag skall vi vara tillbaka på vinnarspåren
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 10:05   #86
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Kommer nog bli spel för mig också på Växjö och SAIK. Visst, Timrå vann senast mot FBK som är helt under isen men Växjö är det bättre laget här! Framför allt med Gerber i kassen som jag räknar med att vakta kassen idag.

SAIK matchen känns 50-50 = spelvärt

Lycka till!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 12:03   #87
 
nundres avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 9
Sharp$: 147
Standard

Jag tänker spela en rak 1:a mellan Brynäs och Linköping med en relativt hög insats.
Linköping spelade riktigt segt och slarvigt borta mot Djurgården i torsdags och eftersom Brynäs också spelar med samma fart så blir det jobbigt för Linköping i eftermiddag.
Brynäs har en dag mer vila i benen och måste nästan skjuta 10 skott mer på mål/match, än Linköping.
Linköpings bortastatistik är också näst sämst efter Färjestad.
Detta räcker gott och väl för en stark 1:a för min del!

Lycka till om ni väljer att rygga!
nundre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 13:02   #88
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag håller tummarna för ditt spel på underspelet i Almtuna - Leksand. Men jag vet att det blåser motvind i almtuna lägret. Tyckte att det i matchen mot Västerås visades tydliga tendenser på att dom viker ner sig. Vilket aldrig hände med Rönnqvist vid rodret. Känner inte att dom har lyckats ersätta dom fantastiska målvakterna dom tappat under senaste säsongerna heller . Å andra sidan har Leksand haft stora problem med sitt målskytte. Lycka till!
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-18, 12:31   #89
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 565463


Inget snack om att värdet ligger helt och hållet på Växjö. 2.20 tar jag alla dagar i veckan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
proxi (+1)

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-10-19 klockan 14:10.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-19, 14:12   #90
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 567437


Väldigt bra värde här! 2.40 ink ot & straffar på DIF är för mig minst .30 för högt i dagens läge.

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-10-19 klockan 22:07.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-20, 12:20   #91
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 568819


Alldeles för bra odds för att inte testa på Hv71. Spikar målvakten igen (som han brukar) så kan det bli en fin seger för Göteborgarna.

Ogiltigt spel-ID: 568815


X2 till 1.93 tar jag alla dagar i veckan. Luleå är alldeles för stora favoriter här.

Ogiltigt spel-ID: 568814


FBK fick äntligen en 3-poängare senast och i grunden är man mycket starkare än Timrå. Senaste lagen möttes tog Timrå två poäng och idag kommer man att få betala för det. Jag gillar oddset.

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-10-22 klockan 07:41.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-22, 07:45   #92
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 572780


Det har blivit dags för Jaroslav Hlinka och Jan Hlavac att göra säsongsdebut för Linköping när laget möter serieledande Skellefteå på lördag. Att Linköping ställs mot serieledarna är en het händelse i sig. Att man gör det med den tjeckiska stjärnduon Jaroslav Hlinja och Jan Hlavac i laget gör om möjligt matchen ännu hetare.

Värdet helt och hållet på LHC, då jag tycker att AIK har blivit lite väl stora favoriter.

Ogiltigt spel-ID: 572771


Gillar det här spelet väldigt mycket och jag tycker att marknaden är helt fel ute här. Kollar man på förra säsongen så gick endast 1 av 5 matcher under 5 mål. Man har även spelat en match denna säsong och det blev en målfest och slutader 4-3.

Ingen tvekan på att över 5 är fint

Ogiltigt spel-ID: 572772


Förväntar mig en målsnål match men jag ser inte värde i dem match linen så jag valde att inrikta mig på den andra perioden. Under 1.5 mål.

Ogiltigt spel-ID: 572775


Den här matchen blir tajtare än vad oddsen visar. Värdet ligger helt klart på Luleå 2.20.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tallani (+2)

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-10-22 klockan 19:42.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-22, 19:44   #93
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fantastisk hockeylördag och alla 4 spelen satt!!

De senaste 9 av 10 spelen har varit vinst
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-22, 20:02   #94
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Bra jobbat! Fortsätt så
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 09:09   #95
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Bra jobbat! Fortsätt så
Tack för det!
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 13:04   #96
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Snyggt spelat!
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 12:56   #97
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 577244



Efter SSK:s hemmaseger mot Rögle laddar nu laget för bortamatch mot Örebro. I kvällens match är dessutom Sabolic och Gregorc tillbaka i laget efter att ha vilat mot Rögle.

Örebro är alldeles för stora favoriter. Allt värde är på bortalaget SSK som man kan få riktigt fint betalt på ikväll.

+1.5 till 2.18 tar jag alla dagar i veckan
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-01, 12:50   #98
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Efter ett par dagar med mycket jobb är jag äntligen tillbaka

Ogiltigt spel-ID: 591663


Alldeles för bra odds på Luleå för att inte spela. Färjestad har ryckt upp sig den sista tiden men laget är alldeles för mycket upp och ner för att man skall känna sig trygg. Ser inget som helst värde på FBK utan lirar Luleå .

Ogiltigt spel-ID: 591669


DIF gör inte mycket rätt just nu och Frölunda kan vinna mot vem som helst. Med det stabila målvaktsspelet kan det bära långt. Värdet på göteborgarna.

Ogiltigt spel-ID: 591672


Förra matchen blev en riktig målfest med 7 mål och kollar man på förra säsongen så blev det minst 5 mål i alla fem matcher lagen spelade. Över 5 liras till fina 1.93

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
axelroos (+3)

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-11-02 klockan 06:12.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-02, 13:03   #99
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Har Pinnen börjat med moneyline inkl. OT i Elitserien nu?
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-18, 08:08   #100
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 619104



Äntligen tillbaka!

Alldeles för bra odds på Skellefteå för att inte spela. Visst frölunda skall vara favoriter här man har blivit alldeles för stora sådana.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-23, 22:51   #101
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 629285


Förstår inte varför FBK är så nedtryckta här. Helt idiotiskt högt odds på Växjö och jag älskar sådana här fina överodds.

Växjö +0.5 till 2.20 smakar mumma
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-24, 21:54   #102
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 629285


Förstår inte varför FBK är så nedtryckta här. Helt idiotiskt högt odds på Växjö och jag älskar sådana här fina överodds.

Växjö +0.5 till 2.20 smakar mumma
Om bara Iggulden hade träffat innanför den 2,23 kvadratmeter stora öppningen
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-25, 11:19   #103
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122 Visa inlägg
Om bara Iggulden hade träffat innanför den 2,23 kvadratmeter stora öppningen
vilken jäkla miss
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-25, 11:20   #104
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 631396


Tycker att jämna pengar här är alldeles för bra för att inte spela. Lagen har mötts två gånger denna säsong och det har blivit 5 respektive 6 mål i de matcherna.

Ett fint överodds

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-11-25 klockan 20:41.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-25, 20:51   #105
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 632305


Ramlade av stolen när jag såg priset på Brynäs. 2.35 ink OT tar jag alla dagar i veckan.

Färjestad har problem och senaste var man när att tappa en 5-2 ledning. Brynäs är starka och kan ställa till det här ordentligt.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+10)

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-11-26 klockan 20:09.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 11:15   #106
 
SPADERMANs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 770
Standard

Var hittar du ink OT på bet365?
__________________
// SPADERMAN
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SPADERMAN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 11:39   #107
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SPADERMAN Visa inlägg
Var hittar du ink OT på bet365?
"Matchodds"
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 11:42   #108
 
SPADERMANs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 770
Standard

Var framkommer det att det är ink OT?
__________________
// SPADERMAN
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SPADERMAN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 11:53   #109
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SPADERMAN Visa inlägg
Var framkommer det att det är ink OT?
"Money line (Matchodds)
Oddset (the line) för att ett lag ska vinna en match utan något handikapp, där oavgjort inte finns med."

Så står de bland deras regler. Alltså 2-vägs de kan bara bli 1 eller 2 (X är ej med) och ja de gäller inkl. ev. förlängning/straffar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SPADERMAN (+2)
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 12:31   #110
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fangtastic Visa inlägg
"Money line (Matchodds)
Oddset (the line) för att ett lag ska vinna en match utan något handikapp, där oavgjort inte finns med."

Så står de bland deras regler. Alltså 2-vägs de kan bara bli 1 eller 2 (X är ej med) och ja de gäller inkl. ev. förlängning/straffar.
Gäller detta för alla matcher? Spelade nämligen vad jag trodde var ML i en KHL match, min pick vann efter straffar men jag fick endast insatsen tillbaka. Satt just och funderade på om jag skulle fråga bet365 vad som gällde, men om jag förstår dig rätt måste det vara en felrättning?

NHL är ju alltid med OT och penalties, men eftersom jag endast fick insatsen tillbaka funderade jag på om det var annorlunda för andra ligor, vore iofs. konstigt men.

Är rätt ny på betting så blev osäker. För att förtydliga, det var alltså matchodds jag spelade på. (dvs fanns bara två alternativ).

Senast redigerad av Semicolon den 2011-11-26 klockan 12:33.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 12:50   #111
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ok, svarar på min egen fråga. Matchodds för ishockey på Bet365 är endast inklusive OT/Penalties för NHL matcher, för europeisk hockey är det insatsen tillbaka vid oavgjort. Ifall nu någon undrade, antagligen var jag ensam om att vara clueless dock
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 14:24   #112
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej pojkar!
Mitt spel är inte på Bet365, bokförde fel bolag. Brynäs 2.35 ink OT är på Unibet!

Brukar vara slarvig med att skriva rätt bolag då jag oftast stressar med att bokföra spelen!
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 14:36   #113
 
SPADERMANs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 770
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Ok, svarar på min egen fråga. Matchodds för ishockey på Bet365 är endast inklusive OT/Penalties för NHL matcher, för europeisk hockey är det insatsen tillbaka vid oavgjort. Ifall nu någon undrade, antagligen var jag ensam om att vara clueless dock
Det besvarar min fråga vad gäller bet365... tackar!
__________________
// SPADERMAN
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SPADERMAN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 20:41   #114
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 634415


Jag tar Växjö +0.5 till fina 2.05 utan att tveka här. De kan ställa till det för alla lag och DIF känns inte som något stabilt lag just nu. Jag älskar när spelbolagen trycker ner ett lag som egentligen inte borde vara sådana stora favoriter.

Nu hoppas jag på att tredje raka sitter!
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 09:59   #115
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 636745


Färjestad har gjort färre än två mål per match de tre senaste bortamatcherna. Det här känns som en riktigt målsnål match.

Lagen har spelet två gånger tidigare denna säsong och båda har gått under dagens line, 2-2 & 2-1 har de matcherna slutat.

CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 13:24   #116
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 641914


Måste testa denna line till detta fina pris. En av de två tidigare har gått över denna line och jag måste testa det. Visst målsnittet har gått ner i elitserien och när man får ett sådant fin odds måste man testa.

Ogiltigt spel-ID: 641915


Hv71 har förlorat fyra av de fem senaste matcherna och oddset på DIF är alldeles för högt. Måste testa bortalaget +0.5.

Ogiltigt spel-ID: 641916


Färjestad gjorde kanske sin bästa match mot Frölunda senast. Det märks också på spelbolagen då man har tryckt ner FBK för mycket i matchen mot Timrå. Bortalaget kommer till kvällens match med en seger över Luleå.

FBK skall vara favoriter men jag spelar dem aldrig till det låga oddset. Värdet ligger på bortlaget och jag plockar Timrå +1

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1)

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-12-03 klockan 00:14.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 00:15   #117
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 644726


LHC spelar inget vidare just nu och värdet ligger helt på bortalaget. LHC har problem med målskyttet.

Ogiltigt spel-ID: 644727


Frölunda har förlorat tre raka matcher och Växjö har ingen strålande form direkt men X2 till 2.30 kunde jag inte motstå.


Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-12-03 klockan 18:01.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 12:16   #118
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 645472


Serieledarna Örebro gästar Leksand i Tegera Arena. Örebro kommer senast ifrån en uddamålsförlust emot Västerås och är troligtvis revanschsugna. Leksand kommer även dom ifrån en snöplig förlust emot Sundsvall.

Örebro har öppnat riktigt starkt och har stått för imponerande 21 segrar på 26 matcher - Leksand har bara mäktat med 14 segrar på lika många matcher. Det är främst Örebro's offensiv som bidragit till tabellplatsen. Mäktiga 101 mål (Leksand har gjort 68mål) har Örebro producerat.

Örebro håller jag i grunden som det starkare laget och lite turbulent i Leksand sista tiden får mig att lira bortalaget.


Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-12-03 klockan 18:01.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 18:01   #119
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

3 av 3 idag - en riktigt fin lördag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1)
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-04, 07:03   #120
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 174
Sharp$: 86


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg
3 av 3 idag - en riktigt fin lördag
Får väl hoppas på att det blir en lika fin söndag
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-04, 10:34   #121
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakob10 Visa inlägg
Får väl hoppas på att det blir en lika fin söndag
Hittar inget av spelvärde idag tyvärr! imorgon smäller det
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-04, 10:50   #122
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 174
Sharp$: 86


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg
Hittar inget av spelvärde idag tyvärr! imorgon smäller det
Okej!

Senast redigerad av Jakob10 den 2011-12-04 klockan 10:56.
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-05, 09:39   #123
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 648683


Det brukar bli målfest när lagen möts. Kollar på vi nuvarande säsong så har de spelat två gånger och båda har gått över dagens line.

2011-09-22 HV71 - Färjestad 6 - 2
2011-10-29 Färjestad - HV71 1 - 5

Även förra säsongen var det mycket mål och endast en match gick under dagens line.

2010-10-07 Elitserien Färjestad - HV71 4 - 1
2010-11-02 Elitserien HV71 - Färjestad 1 - 3
2010-12-09 Elitserien Färjestad - HV71 1 - 4
2011-01-04 Elitserien HV71 - Färjestad 5 - 2
2011-02-26 Elitserien Färjestad - HV71 5 - 2

Jag testat över 5 mål till 1.90

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-12-05 klockan 10:04.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-05, 16:55   #124
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 174
Sharp$: 86


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad tycker du om kvällens NHL matcher?
Vinner Boston mot Pittsburgh? (Pittsburgh spelar hemma)
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-05, 16:58   #125
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 228
Standard

Vet inte om de vinner (hoppas), men tror på målsnål match iaf
rubbadrools är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 06:10   #126
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 649886


Mycket fint odds på Frölunda och jag kundet inte motstå att spela dem. LHC har problem och jag förstår inte riktigt varför de är så nedtryckta här.

Ogiltigt spel-ID: 649888


Mycket intressant match och båda de tidigare matcherna denna säsong har gått över denna line. Fint spelvärde!


Senast redigerad av CaptainMorgan den 2011-12-06 klockan 20:45.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-10, 10:45   #127
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 656100


Värdet helt och hållet på Luleå.


Ogiltigt spel-ID: 656118


Förväntar mig en tajt match och till det fina oddset måste det testas.


kort och gott
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-21, 16:01   #128
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej Sharpare

Jag väljer och låta denna spelboka vila till 2012 då jag har det enormt stressigt just nu.

Antal spel: 87
ROI: 114.7%

Jag önskar er alla en GOD JUL & STOR LYCKA MED SPELEN

Vi hörs smart igen - Första veckan i Januari är jag back
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-21, 16:53   #129
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg
Hej Sharpare

Jag väljer och låta denna spelboka vila till 2012 då jag har det enormt stressigt just nu.

Antal spel: 87
ROI: 114.7%

Jag önskar er alla en GOD JUL & STOR LYCKA MED SPELEN

Vi hörs smart igen - Första veckan i Januari är jag back

God jul! Vi hörs i januari
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
CaptainMorgan (+1)
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 18:41   #130
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej vänner!
Efter mycket stress i slutet på det förra året har jag inte spelat något utan väntat på att det skall lugna ner sig.

Jag har hittat tre spel till torsdagens omgång.

Ogiltigt spel-ID: 710767


Här ser jag värdet totalt i Frölunda. Det här kommer att bli en mycket jämn match och 2.37 på Göteborgarna tar jag alla dagar i veckan. Lagen har spelat tre gånger tidigare denna säsong och Frölunda har vunnit ALLA tre.

Ogiltigt spel-ID: 710762


Lagen har bjudit på en hel del mål i de tidigare matcherna. När lagen möttes förra gången blev det 7 mål och i det första mötet blev det otroliga 15 mål.

Ogiltigt spel-ID: 710787


Växjö har fortfarande problem med skadehelvettet och Timrå kommer till den här matchen med en mycket fin seger mot HV. an Urbas (borta resten av säsongen), Marcus Johansson, Björn Karlsson, Johan Andersson, Per Hållberg och Mike Iggulden är skadade. Martin Gerber och Tomi Kallio närmar sig spel, men beslut om dem tas på matchdagen.

+0.5 på timrå tar jag

Nu hoppas vi på ett fint 2012!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oscar4122 (+3)
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 12:42   #131
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej vänner!

Ogiltigt spel-ID: 725480


Inget snack om att 2.20 är spelvärt på Brynäs. Frölunda blandar och ger och bortalaget Brynäs ser allt bättre ut.

2.20 inkl OT och straffar smakar gott
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 15:59   #132
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 728156


LHC har blivit alldeles fär stora favoriter här och värdet finns på Djurgården.

Ogiltigt spel-ID: 728153


Alldeles för bra odds för att inte spela på under 4.5
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 12:29   #133
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tackar för mig

Har tappat lusten helt och hållet tyvärr att posta spel här. Det blir oftast tidsbrist och twitter är ett bättre forum för mig.

95 spel
ROI: 113.95%

Tack för att ni har följt mig här och jag hoppas ni har tjänat en slant.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td