Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-11, 00:35   #1
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Raaabin 'Project Correct' - (Fotboll)


...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pr0llan (+5), fondell (+5), eddieh (+5), Shell Peppe (+5), Soap (+5)

Senast redigerad av raaabin den 2012-07-26 klockan 23:55.
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-11, 01:08   #2
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Blir intressant att följa.

Men om jag var du skulle jag tänka på anonymiteten...

Spoiler:


eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-11, 01:14   #3
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Blir intressant att följa.

Men om jag var du skulle jag tänka på anonymiteten...

Spoiler:


vad menar du med det?
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-11, 01:15   #4
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Blir intressant att följa.

Men om jag var du skulle jag tänka på anonymiteten...

Spoiler:


Kan tålas att tänka på, en gammal speedway-stjärna som du har väl inga problem med att inte vara anonym?

__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5)
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-11, 01:30   #5
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Äh glöm det. Jag har velat posta den där bilden på Lagrell så jävla länge bara...

Men samtidigt kan jag höra mögelgubben, på sin karakteristiska dialekt säga;

"Vi inom Svenska Fotbollförbundet vill ju såklart jobba mot att spelare i våra allsvenska lag spelar på matcher i samma serie. Detta för att motverka misstankar om uppgjorda matcher. Vi inom Svenska Fotbollförbundet, bla, bla, bla."

Allvarligt talat, stort lycka till med lirandet här, och på planen.

Senast redigerad av eddieh den 2011-09-11 klockan 01:36. Anledning: Stavar som Knugen
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-11, 01:36   #6
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Blir intressant att följa.

Men om jag var du skulle jag tänka på anonymiteten...

Spoiler:



Vilken anonymitet?
Så länge du inte tipsar om allsvenskan är det nog lungt.
Inte för att jag är en man av överdriven etik & moral i ämnet men tänk på att Sharps är ingen ankdamm längre watch out...
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-11, 01:38   #7
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Äh glöm det. Jag har velat posta den där bilden på Lagrell så jävla länge bara...

Men samtidigt kan jag höra mögelgubben, på sin karakteristiska dialekt säga;

"Vi inom Svenska Fotbollförbundet vill ju motverka att spelare i våra allsvenska lag undviker att spela på matcher i samma serie. Detta för att motverka misstänkar om uppgjorda matcher"

Allvarligt talat, stort lycka till med lirandet här, och på planen.
haha okej, härlig bild! Ja, för matcher blir säkert uppgjorda om jag lägger ett 200-kronors bet på t.ex. HIF. Undra om motståndarna är villiga att lägga sig för att jag ska vinna 150 kronor netto - det är säkert viktigare än 3 poäng

Ironi eller inte, tack i alla fall
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-11, 02:21   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

inressant Robin! kör hårt och lycka till
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 01:10   #9
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-09-14 Man City - Napoli (Champions League)



Datum: 2011-09-14
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: Europa
Liga: Champions League
Match: Man City - Napoli
Period: ft

Spel: Över 2.5
Insats: 300
Odds: 1.8
Bolag: Bet365

Motivering:
Dags för världens hetaste fotbollsturnering - Champions League!

Årets "Silly Season-kungar", Manchester City, tar på onsdagen emot fjolårets succélag, Napoli, på Etihad Stadium - föredetta City of Manchester Stadium.

Manchester City har inlett säsongen minst sagt imponerande. 4 raka segrar i ligan och en målskillnad på 15-3 bevisar att man verkligen vill vara med och fightas om ligaguldet i Premier League i år. Faktum är att City's 4 inledande matcher har samtliga gått över 2.5 mål, inte nog med det - CITY HAR SJÄLVA GJORT ÖVER 2.5 MÅL I SAMTLIGA MATCHER.

Spoiler:
10/09/2011 Premier League Man City vs. Wigan V - 3:0
28/08/2011 Premier League Tottenham vs. Man City V - 1:5
21/08/2011 Premier League Bolton vs. Man City V - 2:3
15/08/2011 Premier League Man City vs. Swansea V - 4:0


Edin Dzeko och Kun Aguero står båda på 6 mål gjorda mål i ligan vilket är väldigt imponerande på 4 matcher. Förutom dessa två offensiva spelarna har man en hel del andra att välja på - Carlos Tevez, David Silva, James Milner och Samir Nasir är bara några exempel. Låser det sig för någon av dessa spelarna så har man gott om andra alternativ som kan luckra upp motståndarnas försvar. På tal om försvar så måste man väl säga att det är Citys "svaghet" (om de nu har någon). Kolo Touré, Vincent Kompany, Gael Clichy och Micah Richards är samtliga klasspelare, men håller ändå inte den nivån som de offensiva aktörerna gör. I ligan ska nämnas att man haft relativt behagligt spelschema då man fått kanske de två "lättaste" hemmamatcherna, men dock två lite svårare bortamatcherna. Därför lägger jag mer vikt i borta mötena eftersom Bolton och Tottenham anser jag håller högre kvalité än Swansea och Wigan. Hur som helst så är det i dessa två matcherna City har släppt in mål, 2 mot Bolton i en svängig match där Bolton vägrade att ge sig och åt sig in i matchen. Och 1 mål mot Tottenham där City var extremt effektiva samt en del otur för Tottenham. När man möter tuffare motstånd kan den defensiva biten svaja en aning och mot ett offensivt Napoli kan det nog trilla in en, kanske två bollar.

Till Napoli! Som sagt gjorde de en kanonsäsong förra året där de länge var med och tampades om ligaguldet men fick vika ner sig på slutet och nöja sig med tredje platsen. Många tror inte att Napoli kan upprepa samma sak i år, men jag höjer dock ett varningens finger. Offensivt har man ett extemt bra lag som jag, i vissa fall, tycker är underskattat.
Ezequiel Lavezzi, liten, snabb och teknisk - en spelare som kan göra mål mot vilket motstånd som helst i världen.
Edinson Cavani - kungarnas kung förra året, superspelare som lirar tillsammans med Forlan och Suarez i Uruguays landslag, öste in mål - 26 mål på 35 matcher för Napoli i fjol!
Marek Hamsik - Slovakisk landslagsspelare med magnifik högerdoja, gör en del viktiga mål.
Tre klasspelare som jag tror kan få City i gungning. Napoli inledde Serie A med att bortabesegra Cesena med 3-1, mål av både Hamsik och Lavezzi, och Napoli är faktiskt de enda av de topptippade lagen som tog 3 poäng i omgång 1. Okej då, Juventus med - även om jag inte tror de är med och fightas om guldet.

På sina sex senaste matcher har Napoli gjort mål i fem - enda "målmissen" kom borta mot Barcelona, vilket inte är fy skam. Dock ska det vetas att 5 av dessa är träningsmatcher eftersom Serie A inte drog igång förrän nu i helgen. Men 3 mål i de två senaste matcherna tycker jag tyder på att man börjar få igång målproduktionen!

Spoiler:
10/09/2011 Serie A Cesena vs. Napoli V - 1:3
27/08/2011 Vänskapsmatcher (H) Napoli vs. Palermo V - 3:1
22/08/2011 Vänskapsmatcher (H) Barcelona vs. Napoli F - 5:0
13/08/2011 Vänskapsmatcher (H) Mallorca vs. Napoli V - 0:1
07/08/2011 Vänskapsmatcher (H) Napoli vs. FC Sevilla F - 1:2
04/08/2011 Vänskapsmatcher (H) Napoli vs. Penarol O - 1:1


Förra året gjorde Napoli mål i 33 av 38 matcher i Serie A, alltså endast 5 plumpar i protokollet.

Det här är två målrika lag som gör upp på Etihad Stadium på onsdag - ett City, som suktat efter Champions League, mot ett friskt, målglatt Napoli.

Målkalas?

Lycka till vid rygg
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fake (+1), eddieh (+2), KP (+1)

Senast redigerad av raaabin den 2011-09-12 klockan 10:12.
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 01:23   #10
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Helt enig raabin, hadde tenkt å legge ut rek om samme spillet, men da trengs jo ikke det Både statistisk sett og utifra hvordan lagene liker å spille så bør denne gå over.

Lykke til
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 08:01   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

[QUOTE=raaabin;140185]

Edin Dzeko och Kun Aguero står båda på 6 mål gjorda mål i ligan vilket är väldigt imponerande på 4 matcher. Förutom dessa två offensiva spelarna har man en hel del andra att välja på - Carlos Tevez, David Villa, James Milner och Samir Nasir är bara några exempel.

David Silva. Annars, en mycket bra rek!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
raaabin (+1)
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 11:17   #12
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 503880



Långtidsspel i Champions League!

3 storfavoriter som jag tror lätt kommer kamma hem sina respektive grupper.

Barcelona - Regerande mästarna som krossade United i finalen i fjol. Barca spelar runt, runt, runt och avslutar med ett instick - friläge - mål. Ungefär så kommer mestadelen av matcherna i denna gruppen se ut. Milan, Bate Borisov och Viktoria Plzen kommer att få lägga sig. Barca vinner samtliga matcher hemma - slår av på takten när de är klara gruppsegrare?

Manchester United - Premier League-mästare förra året samt Champions League-final, är ännu bättre i år? Har börjat ligan brutalt bra (8-2 mot Arsenal bl.a.), och ser ut att fått ihop pusselbitarna med bl.a. Ashley Young. Otroligt starka hemma på Old Trafford, att man sen fått en "lätt" lottning, skadar ju inte. Benfica, Basel och Otelul Galati kommer alla få se sig besegrade av Rooney och gänget!

Real Madrid - Är det deras tur i år kanske? De ser ruggigt bra ut och offensiven maler fullkomligt sönder motståndarna. I Gruppen möter man Lyon, Dinamo Zagreb och Ajax, överbeträffligt motstånd där jag tror man vinner i princip alla matcher - kan dock få problem med Lyon på bortaplan men det kommer inte påverka deras första plats i gruppen.

1.983 i odds - maxinsats!

Senast redigerad av raaabin den 2011-09-12 klockan 11:18.
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 22:08   #13
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8346
Standard

Gillar inte tripplar så blir ingen rygg för mig på denna. Alltid något spel som skiter sig. Dubbel är okej men singlar är bäst
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 22:15   #14
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Gillar inte tripplar så blir ingen rygg för mig på denna. Alltid något spel som skiter sig. Dubbel är okej men singlar är bäst
Självklart föredrar jag också singlar då jag lirar det till 99,9%, dock känns detta som en singelmatch där oddset borde legat runt 1.50 på att alla dessa tre vinner sina grupper. Alla tre lagen har vunnit sina grupper åtminstone de 4 senaste säsongerna (kollade bara lite snabb statistik) - 4 raka år alltså. Barca har alltid varit bra och överlägsna men det känns som att Real och United är bättre i år och förutsättningarna för att detta spel ska sitta känns större än någonsin Men förstår din tanke!
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 22:23   #15
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Hej och välkomna till min speldagbok! Eller tillbaka kanske man ska säga?

Vem är jag?
Mitt namn är Robin. Jag är en kille som har ett stort intresse av fotboll och spelar en hel del på det. Mina främsta intresse ligger på de stora ligorna i Europa men då och då kan det dyka upp spel från övriga ligor. Jag spelar fotboll i Mjällby AIF, vilket gör att jag har relativt bra koll på Allsvenskan då jag har koll på mitt lag men även känner en del spelare i andra lag som kan uppdatera mig hur läget i laget är. Alltså kan det då och då dyka upp lite inside information som kan vara bra att veta! Kommer dock inte att lägga ut några kommentarer, motiveringar angående Mjällby AIF.

Målsättning? Filosofi?
Målsättningen är att gå plus i längden! Jag tycker inte man ska sätta upp resultatbaserade mål, t.ex. gå si och så mycket plus per månad - betting går upp och ner, vissa perioder går det bra, andra sämre. Har man resultatbaserade mål är det då lätt att man nästa månad försöker vinna tillbaka det man inte vann förra månaden - negativ spiral om man inte uppnår det då heller! Lugnt och sansat och undvik att bli TILT - då löser det sig.

Kommer att lira 1-10 units!

Vad och var spelar jag?
Som ni kan se så spelar jag mest på fotboll, skulle väl säga att 95% av mina spel är från fotbollen. Men då och då dyker det upp spel inom Tennis och Ishockey, kanske något Handbollsspel också, men dessa är ytterst få. Alla mina spel kommer att läggas på Bet365, vilket gör att det kan finns andra sidor med bättre odds. Jag använder mig bara av den sidan eftersom jag tycker att den har skönast layout och jag tycker det är skönare att ha allt samlat på en sida (inga klagomål ang. att det finns högra odds på andra sidor - tack)

Huvudfokus: FOTBOLL!

Spreadsheet:
Project Correct: https://www.sharps.se/spreadsheet/9309
Körde tidigare två spreadsheet, men det blev massa onödig dubbleringar så kommer nu samla allt i samma och alla mina spel kommer postas här i speldagboken med motiveringar på samtliga spel!

Som sagt blev det lite problem med min förra, jag hoppas alla har överseende med detta och fortsätter följa eller för inte som inte följt - börjar att följa!

Let's go!

... and

Vad var problemet med den första? Jag kan ha fel men varför är inte IF Sylvia - Norrby IF-spelet med i ditt nya sheet?

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td