![]() |
|
Trippeln räddades i sista stund av västerås, puh!
Hann med 2 live-spel i Hertha matchen (-1u :( ) och en som jag höll på att lägga in i sheetet som förlust men kollade PRECIS i livescoren (av en slump) att mitt livespel i Elfenbenskusts-matchen gick in:) -- 2.5u på HT vinst:):) http://i1094.photobucket.com/albums/...ma1/yeeees.png |
Citat:
|
ojojojoj OJ OJ OJ OJJJJ!vilket mål Sunderland
|
Tyskjäklar...
|
Failpost
|
Nu får ni iallafall vinna förlängningen Sunderland!
12 rätt på tipset , missar bara Juventus. Kryss där och 13 hade suttit som en smäck...Trist! |
ah, underbara gårdag. 4 timmar rekande, 0 rätt av 14. Motivationen är på topp idag.
|
Jag drömde att Liverpool spöade United inatt, 2-1 efter ett sent turmål :)
|
Citat:
|
Klent utbud idag så jag provar ett måskyttespel:
Goran Pandev! När jag har sett Napoli spela så är det ofta Pandev som får de stora lägena. Problemet är att han ofta inte sätter dem. Men idag ska han sätta ett. Farlig vänsterfot på frisparkar och kommer ofta till fina lägen inne i straffområdet. Ändå problemet idag: Får han spela? Jag hoppas på det! Ogiltigt spel-ID: 776634 |
tipsar väl om ett spel då, lite mindre motiverat än vanligt kanske men det får ni stå ut med :)
Zalgiris Kaunas(4, vilket är sist)- Barcelona (1a) Europaleague basket Linan som är satt på 148 (Betsafe) tycker jag är låg! Intressant match idag mellan Zalgiris och Barcelona i en "must-win" situation för Zalgiris emot det bästa laget i gruppen Barcelona. Första mötet i Barcelona slutade 94-80 i Barcelonas favör (174 poäng alltså) och bägge lagen spelade då ett running game, framtvingat av Barcelona som gillar att spela så. Förlorar Zalgiris idag så är man helt ute. Barca i sin tur är klar för slutspel redan idag vid vinst och jag tror inte man vill missa den chansen, men man kan samtidigt spela avslappnat eftersom man har fler chanser på sig. Zalgiris har gått över linan 3 av 3 matcher i EL, Barcelona bara 1/3 men den var som sagt emot Zalgiris för några dagar sedan och Zalgiris är ett lag som spelar öppet, kollar man på deras senaste 6 matcher har man gjort: 90 80 76 97 78 och 76. Vid en jämn match som jag tror det kan bli idag så ger alla dessa resultat ett överspel. Barcelonas senaste 6 matcher i gjorda poäng: 80 94 90 71 71 65 Minst 3 av dessa skulle ge ett överspel vid jämn match. Låga insatser på över 148. |
Citat:
|
Skönt med Sunderland igår Maijadona!
Nu är vi på banan! |
Kan du inte lägga upp ett schiiit igen tompa så det blir lättare att rygga dessa blåbärsspel? :drunk:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men jag tror ändå på spelet! |
Jag vet. Jag bara pratar i nattmössan som vanligt :ful: Men 1,95 är fan bra odds med de förutsättningar du presenterade. Var så lysande när betsson satte 1.4 i odds på över 2.5 mål i matchen Leksands IF - Mora IK i hockeyallsvenskan för ett par veckor sedan och den kom med i deras "dagens fyrling". Detta blev naturligtvis voidat när de insåg sitt misstag. måste ju skitmånga som spelade på den och sedan fick void och lägre utdelning på fyrlingen haha. lite osnyggt va?
|
Tipsar att kliva in på Tampa Bay då det bara för några minuter sedan bekräftades att Henrik Lundqvist inte kommer vakta Rangerskassen.
3.90 får man hos Titanbet. Hos alla andra sidor ser man hur oddsen droppar eftersom. Hos Betfair finns det möjlighet med 67 kr till 3.95 (3.80). Jag hann själv få 4 (3.85) i sista sekunden. :gun_bandana: |
Vill rekommendera en NHL-dubbel:
Ottawa - Nashville U 5.5 @ 1.72 (bet365) Jag rekade underspelet på Ottawa senast i förrgår, vilket även satt. :clap: Nu är det dags igen då man tar emot Nashville, som under de senare åren varit kända för sina målsnåla matcher. Ottawa har nu spelat under linan 11 av de 12 senaste matcherna. Framåt har man producerat 7 mål de senaste 9 matcherna. Nashville har spelat under linan 7 av de senaste 10 matcherna och 8 av de senaste 10 bortamatcherna. I mål har man som vanligt giganten Pekka Rinne. Det som fått oddsen att krypa upp till hela 1.72 på denna match är att Ottawas Alex Auld kommer vakta hemmakassen. Han har inte fått känna mycket istid iår, men i förrgår fick han hoppa in redan i den femte spelminuten och släppte endast förbi sig en puck. Förstemålvakten Craig Andersons form har varit ganska dålig på sistonde dessutom och trots det har man ändå 11/12 under 5.5. Mitt tips: 1-3 Washington - Winnipeg U 5.5 @ 1.61 (bet365) Finns till 1.66. Washington har spelat under sina 3 senaste matcher och 9 av de 11 senaste hemmamatcherna (7 av 11 totalt). I mål har man Tomas Vokoun som har visat en enorm form de senaste matcherna. Han har 2 nollor de senaste 3 matcherna och idag tror jag på ytterligare en. Winnipegs 7 senaste matcher har slutat med MAX 3 MÅL! Den statistiken talar för sig själv och det är bara NY Islanders som har gjort färre mål i hela Eastern Conference. (Jag spelar även Caps -1.5 med dessa förutsättningar och med tanke på deras hemma- (19-7-1) och Winnipegs bortastatistik (9-16-4). Mitt tips: 3-0 Dubbeln ger fina 2.79 hos bet365 vilket i mina ögon är kanonodds! |
Citat:
Dock är oddsen jag fåt vääääldigt på gränsen till att vara ospelbar.-. |
Citat:
EDIT: snygg avatar krigarN! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
NHL=förlust. Alltid. Oavsett hur man spelar..
|
Citat:
Helt korrekt, uppfattade det som ML spel och inte -0.5 spel:cry: |
Underbart, 3 minuter in har vare sig Zalgiris eller barcelona gjort en poäng :D Bet365 har flyttat linan till under 136.5.... är så jävla omöjligt att förutspå såna grejjer, HUR ofta händer det att en basketmatch står 0-0 efter 3 minuter? ALDRIG.. aldrig nånsin.. förutom när jag har pengar på det.
|
Ingen som tror nåt om de italienska matcherna i kväll?
Båda matcherna tror jag kan bli målrika. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Gör slag i det och spelar överspel i båda italienska kamperna i kväll.
Ogiltigt spel-ID: 777615 |
Lustigt om cesena vinner med 2-1 nu :)
|
Kör ett litet livebet på att Napoli får flest hörnor (ligger under med 2-1) till 2.20.
|
Haha wtf nu leder Lazio. :clap:
|
Oj oj oj vad Tilt-mode jag var efter -10 u i dagens sheet.
Livade in lite medelinsatser 2.5 u på lazio, 2.5 u på 6-2 wickmayer och 1.5 u på napoli. Napoli verkar förlora hårt men de andra e inne hehe. Älska tilt ibland? EDIT: Kanske svårt att bara ta in tänkte jag hehe http://i1094.photobucket.com/albums/...09kl220754.png |
Väntar på att Lazio gör nästa mål går över 2.90 så sätts 2 u på det. 2.62 i talande stund
EDIT: blev 3.0 |
kom igen nu Lazio, en balja till :yes:
|
Citat:
|
|
|