![]() |
|
Viktigt med Elefanterna ikväll. Förlust där så får man väl göra som random RoKare och tiltsatsa 30K på någon Indisk division3 match inatt:)
|
Oj, har precis slängt in lite deg på Zambia till 7.50. Högt odds för att vara final.
|
Citat:
|
Man brukar ju skoja om att man ska tippa tvärtemot vad man tror på när man är inne i en svacka........
Citat:
300 På Aston till 5.5:drunk: |
Hmm.. snart läge att gå in på city tror jag.
Ser någon matchen? 9-2 i skott till city och just nu får man 1.9... inte ofta det. Edit City finns till 1.975 på bet365 nu (asiatiska marknaden) |
Citat:
|
Flashscore t.ex under statistics, http://www.flashscore.com/match/MDlZ...tch-statistics
|
Citat:
(antar att de hämtar infon från samma källa) |
Guidetti 3-1 grym kille...Jag hoppas att han får speltid i EM men jag tror inte att han kommer få spela
|
Citat:
|
Bra Feyenoord! Då var halva dubbeln inne. Upp till Valencia nu!
|
Tar Detroits segerrad slut inatt? 3.40 på Flyers
|
Jobba in ett mål till nu Valencia !!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Zlatan, sen toivonen, och sen Jörgen Pettersson. :)
|
Mkt skönt med feyenoord valencia dubbeln :)
Villarreal vinner båda halvlekar 4.33 - 1u |
Zlatan är ju hur viktig som helst.. Han är ju mindre än 20% så bra som han är i klubben men andra lag tar och fokuserar sig på honom rätt mycket och sen så tror jag att lagkamraterna får en liten boost av att han är med.
Tycker faktiskt det är rätt att inte peta Zlatan EDIT: 12 rätt på Europatipset = 202:- jipiiiiieee eller?!..... 1 fel på topptipset, tack gode gud, hade blivit lack om jag vunnit och fått sån skitsumma |
Citat:
|
Citat:
Levante gjort mål i 6/10 bortamatcher. Båda lag gör mål till 2.20 på bet365 kan ju vara värt en TV-peng? |
Citat:
|
Levante +3 till 2 gånger pengarna!
|
Hehehe
|
0-1 levante! kul :evilgrin39:
|
Asså....................kan detta jävla skitet mot jävla !"/(&-Levante sluta!!
TILTBET: RMA HT @ 2.4 blev det @ 3 u |
Citat:
|
Villarreal tog minsann båda halvor :)
|
Citat:
Real nätar väl snart iaf, har ju ett par chanser hehe |
Och så missar drogba straff.... helt otroligt.
|
Citat:
|
Kom igen nu Drogba&co
|
Fint, både Real och Porto i ledning nu med en man mer på plan.
|
Målkalaset gör mig glad:)
|
ö7.5mål i straffläggningen i finalen @ 2.2. testar 2 u
|
Citat:
Porto gick hem iaf. både 3-0 och 4-0 i slutminuterna |
Citat:
|
Lite läskigt var det idag när jag skulle omsätta en bonus, så jag bettar Ö2.5 mål på valenciamatchen till 1.92 och under 2.5 till 2.14. TRODDE JAG.
Bettade istället över 2.5 mål i villareal, och under 2.5 mål i valencia. Tror ni jag hade ångest, och tror ni jag hade ångest när 2 bollar spottas in för valencia i 90+ minuten. Då kände jag att det var uppgjort. Men jag fick mina pengar tillbaka iom villareal. Nu måste jag komma på något sätt att scanna in dokument, för tydligen har man bara 72 timmar på sig att göra det på pinnacle. |
Men ojojoj vad bra straffar. Krysset har träffats många gånger! Hög klass på denna straffläggning måste jag säga
EDIT: Är faktiskt glad för Zambia, de förtjänade det. |
Citat:
|
15 :- på europatipset........ ska fan inte ta ut dem
EDIT: Jo ok, jag kommer ta ut dem, men ja...ni vet |
|
|