Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-15, 12:34   #3916
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
jag är på om det inte blir för dyrt!

=)

Dock vill jag helst inte administrera det
Jag kan styra upp det. Välj en summa så fixar jag det.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 12:49   #3917
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens bank enligt mig. Marseille i strålande form emot ett division 4 lag som gick vidare på övertid emot ett icke cupsatsande Ajaccio (en bedrift såklart) men ikväll tar det stopp!

När Bourg mötte Lyon i den andra cupen blev det tvärstopp; 0-5 hemma emot ett Lyon som var i sämre slag än vad Marseille är i nu.

Marseille är som sagt i flygande form; man har inte förlorat sedan förlusten i CL hemma emot Olympiakos i November, (när man redan var klara och Olympiakos var tvungna att vinna) det är alltså 12 matcher i rad varav 9 (+ en oavgjord i cupen som blev vinst på övertid) har vunnits på ordinarie speltid och 5 har vunnits med handikappet, detta alltså emot kvalificerat motstånd.

Nu möter man ett div. 4 gäng och Deschamps vill hålla den goda atmosfären kring laget uppe inför mötet med Inter nästa vecka och har plockat ut en riktigt bra trupp:

Mål: Bracigliano, Mandanda
Backar: Azpilicueta, Fanni, Diawara, N'Koulou, Morel, Sabo, Traoré
Mittfält: Diarra, Kabore, Cheyrou, Valbuena, Amalfitano
Anfallare: Remy, Brandao, J. Ayew, Gadi

Spännande för detta spel är också att Marseille spelar hemma, denna match skulle egentligen spelats borta men eftersom "alla" vet utgången av matchen och bortalaget inte kunde få sin plan iordning så spelas den på Marseilles hemmaarena.

Marseille vinner denna med minst 2 mål 6,5 dagar av 7 i veckan! Höga insatser.

Finns även ett väldigt intressant spel; som jag sa så åkte Bourg på rådäng av Lyon, jag tror på liknande idag och multipel score 4-0, 5-0 eller 6-0 till Marseille ger 5.75! @ bwin, bra odds, små insatser på det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5), Hyper (+5)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 13:08   #3918
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 19
Sharp$: 232

NBA/NHL/FOTBOLL
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 128.11%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Dagens bank enligt mig. Marseille i strålande form emot ett division 4 lag som gick vidare på övertid emot ett icke cupsatsande Ajaccio (en bedrift såklart) men ikväll tar det stopp!

När Bourg mötte Lyon i den andra cupen blev det tvärstopp; 0-5 hemma emot ett Lyon som var i sämre slag än vad Marseille är i nu.

Marseille är som sagt i flygande form; man har inte förlorat sedan förlusten i CL hemma emot Olympiakos i November, (när man redan var klara och Olympiakos var tvungna att vinna) det är alltså 12 matcher i rad varav 9 (+ en oavgjord i cupen som blev vinst på övertid) har vunnits på ordinarie speltid och 5 har vunnits med handikappet, detta alltså emot kvalificerat motstånd.

Nu möter man ett div. 4 gäng och Deschamps vill hålla den goda atmosfären kring laget uppe inför mötet med Inter nästa vecka och har plockat ut en riktigt bra trupp:

Mål: Bracigliano, Mandanda
Backar: Azpilicueta, Fanni, Diawara, N'Koulou, Morel, Sabo, Traoré
Mittfält: Diarra, Kabore, Cheyrou, Valbuena, Amalfitano
Anfallare: Remy, Brandao, J. Ayew, Gadi

Spännande för detta spel är också att Marseille spelar hemma, denna match skulle egentligen spelats borta men eftersom "alla" vet utgången av matchen och bortalaget inte kunde få sin plan iordning så spelas den på Marseilles hemmaarena.

Marseille vinner denna med minst 2 mål 6,5 dagar av 7 i veckan! Höga insatser.

Finns även ett väldigt intressant spel; som jag sa så åkte Bourg på rådäng av Lyon, jag tror på liknande idag och multipel score 4-0, 5-0 eller 6-0 till Marseille ger 5.75! @ bwin, bra odds, små insatser på det.
Att vinna båda halvlekarna finns till 2.25 på bet365. Får väl anses spelvärt i detta fall? Bra info!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
suddenneddus (+4)
Hyper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 13:16   #3919
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hyper Visa inlägg
Att vinna båda halvlekarna finns till 2.25 på bet365. Får väl anses spelvärt i detta fall? Bra info!
Tycker jag absolut!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 13:17   #3920
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Finns det någon turnering i världen där skrällar kommer så är det väl franska cupen. Ta det lugnt med insatserna pojkar
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 13:19   #3921
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

BTW så tror jag att jag är uppe i ca 30 spel i rad där jag spelat ena laget och under och fått ett tidigt ledningsmål (som effektivt förstör spelet) för motståndarna innan den 20e minuten. Man håller 0-0 emot Olympiakos, precis 0-1a emot Panathinaikos och vinner 2 matcher med 1-0 emot en bottenkollega men när _JAG_ spelar på dem kan dem inte hålla nollan i mer än 20 minuter. Doxy Dramas, bannade ifrån mitt spreed för alltid!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 13:21   #3922
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Finns det någon turnering i världen där skrällar kommer så är det väl franska cupen. Ta det lugnt med insatserna pojkar
Skräller överallt där jag spelar på favoriter, har ingen betydelse vilket land/cup/turnering eller träningsmatch.. tompa+favorit=skräll.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+20)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 13:21   #3923
 
Oscars avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 388
Sharp$: 3516
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Några som är sugna på att gäöra ett bombenbolag idag? 500 000 extra i potten.

Jag är gärna på!
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 13:29   #3924
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
BTW så tror jag att jag är uppe i ca 30 spel i rad där jag spelat ena laget och under och fått ett tidigt ledningsmål (som effektivt förstör spelet) för motståndarna innan den 20e minuten. Man håller 0-0 emot Olympiakos, precis 0-1a emot Panathinaikos och vinner 2 matcher med 1-0 emot en bottenkollega men när _JAG_ spelar på dem kan dem inte hålla nollan i mer än 20 minuter. Doxy Dramas, bannade ifrån mitt spreed för alltid!
hahaha vilket jäkla antiklimax. Lägg ner blåbärsgängen tompa. De här j-vla Doxa har jag noterat spelat bra efter det att vi snackade om att betta emot dem. Verkar vara ett riktig mörker den där ligan de spelar i
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 13:30   #3925
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Lägger du in min singel i fondsheetet Maijadona?

Bombenbolag blir svårt för mig idag, har ny monsterdag, jippi!!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 13:35   #3926
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
hahaha vilket jäkla antiklimax. Lägg ner blåbärsgängen tompa. De här j-vla Doxa har jag noterat spelat bra efter det att vi snackade om att betta emot dem. Verkar vara ett riktig mörker den där ligan de spelar i
Greker... :/ jo, men grekiska ligan är förevigt bannad nu.
Blåbärsligorna är ju intressantare för man kan hitta såna utstick ibland men det är å andra sidan omöjligt att hitta skadeinfo m.m. så det går säkert jämnt ut det där... Anyways, börjar perfekt igen med 100% missgrad (precis som mina senaste 10 spreadsheet försök) haha, men det känns liksom jävligt rätt när jag spelar så jag antar att det bara är att bita i sura äpplet å inse att jag är extremt dålig på att välja spel.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 13:37   #3927
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ser iofs att jag valt Doxy + u3,5 så det finns ju en minimal chans att sätta spelet men då ska Doxy klara av att göra 2 mål i en match, något man inte gjort på hela säsongen
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 13:47   #3928
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

I Franska cupen kör jag en dubbel med PSG och Marseille. PGS satsar hårt på cupen eftersom man hade målet att vinna allt denna säsong men nu har man åkt ur både ligacupen och Euro League. Ligan och Franska Cupen kvar - hårdsatsning med Ancelotti?

Marseillematchen har ni redan snackat om.

2.08 på dubbeln - betsafe.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 13:57   #3929
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Ser iofs att jag valt Doxy + u3,5 så det finns ju en minimal chans att sätta spelet men då ska Doxy klara av att göra 2 mål i en match, något man inte gjort på hela säsongen
eeeeh, vann man inte den matchen vi bettade på mot Pana-tjoflöjt... med 0-2? Just sayin kanske finns lite hopp ändå?
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 14:04   #3930
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Visst har vi en snubbe här som har bra koll på bandyn? Jag har dock glömt hans namn, nån som har koll?

Är inne på att lägga en dubbel med Västerås och Kungälv ikväll och tänkte slänga ett öga i hans sheet innan.
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td