Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-11, 07:02   #856
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Jag kör en idiotlapp och hoppas att fru furtna är på min sida :-)

Spel17
Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning
BOS Bruins -1.5 @ 1.90
NY Rangers @ 1.86
CHI Blackhawks -1.5 @ 2.10
STL Blues0.0 @ 1.86
OTT Senators +1.5 @ 1.43
NAS Predators0.0 @ 1.83
Six-Folds, 1 Spel * 100,00 kr 10/01/2012 22:58:50 100,00
Riktigt synd på Rangers! Annars hade 36 oddsaren suttit som en smäck.

Många härliga matcher idag
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 09:55   #857
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Riktigt synd på Rangers! Annars hade 36 oddsaren suttit som en smäck.

Många härliga matcher idag
Jäääääklar vad synd. En ML på Rangers och den hade suttit. Lunkan var grym på straffarna. Lite sur själv för att man inte vågade plocka Bruins live när de låg under inför tredje. Någon här som gjorde det?

Carling Cup matchen mellan city och liverpool ikväll. hmm är det nån som har några tankar kring den? Oddset verkar högt på City men de fick stryk i första mötet väl? var det med ett uddamål? i så fall kanske ett AH-spel kan vara intressant. Tycker liverpool var tämligen utspelade senast och kan inte se hur de skulle vinna idag om inte det är så att city inte ser Carling som så viktig och ställer upp utan Balotelli, Silva och Aguero. Hur går era tankar kring denna matchen?

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-11 klockan 09:58.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 10:41   #858
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Oddset verkar högt på City men de fick stryk i första mötet väl? var det med ett uddamål?
Kvällens match är första mötet, returen äger rum på Anfield 25/2.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+2)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 10:49   #859
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Kvällens match är första mötet, returen äger rum på Anfield 25/2.
Aha... tack. Blandade ihop den med FA-cupen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+1)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 10:59   #860
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu är jag glad igen; vilken NHL natt.

Favorit HCP trippel, Toronto, Boston, Chicago satt á 12 gånger degen.

Fyrling med Real rak, Ottawa rak, Boston rak och Chicago rak satt.

Överspel Boston, Överspel Penguins, Islanders ML.

Har pengar kvar på Betsafe där jag måste omsätta en viss summa, och just nu är jag glad för det
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 11:02   #861
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Jäääääklar vad synd. En ML på Rangers och den hade suttit. Lunkan var grym på straffarna. Lite sur själv för att man inte vågade plocka Bruins live när de låg under inför tredje. Någon här som gjorde det?

Carling Cup matchen mellan city och liverpool ikväll. hmm är det nån som har några tankar kring den? Oddset verkar högt på City men de fick stryk i första mötet väl? var det med ett uddamål? i så fall kanske ett AH-spel kan vara intressant. Tycker liverpool var tämligen utspelade senast och kan inte se hur de skulle vinna idag om inte det är så att city inte ser Carling som så viktig och ställer upp utan Balotelli, Silva och Aguero. Hur går era tankar kring denna matchen?
Tyckte du att Liverpool blev utspelade senast?
Såg vi olika matcher?
Tycker 3-0 var väldigt orättvist jag, Liverpool hade mer boll under 90 minuter på Etihad och det var ett målvaktsmisstag, en hörna och en straff som City hade på dem där 90 minutrarna som resulterade i mål.

1-1 hade varit mer rättvist, men jag kanske är färgad
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 11:19   #862
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Ytterligare en natt i looserträsket....

"Torrtippade" alla nhl-matcherna (som jag alltid gör) och sätter 9 av dom på pappret, men att det skall vara så jäkla svårt att para ihop rätt matcher i en inlämnad parley.
Tippar man raka resultat så blir det ML, tippar man ML eller halvgardering så vinner dom hur lätt som helst eller så slänger dom "säkra" lagen bara in skridskoskydden och tror att det räcker för att vinna.
Ja,ja så är det i sportens underbara värld.

2 nhl-matcher inatt:
Washington - Pittsburg och
Edmonton -New Jersey

Några tankar om dessa matcher?
Själv tror jag rent spontant på Washington och Edmonton.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+3)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 12:34   #863
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Ytterligare en natt i looserträsket....

"Torrtippade" alla nhl-matcherna (som jag alltid gör) och sätter 9 av dom på pappret, men att det skall vara så jäkla svårt att para ihop rätt matcher i en inlämnad parley.
Tippar man raka resultat så blir det ML, tippar man ML eller halvgardering så vinner dom hur lätt som helst eller så slänger dom "säkra" lagen bara in skridskoskydden och tror att det räcker för att vinna.
Ja,ja så är det i sportens underbara värld.

2 nhl-matcher inatt:
Washington - Pittsburg och
Edmonton -New Jersey

Några tankar om dessa matcher?
Själv tror jag rent spontant på Washington och Edmonton.
2 tajta matcher, kryssvarning i båda..
Avvakta och se om Green och Bäckis startar i Caps, isf känns dem på förhand bra mot ett slumpande Pens (stackars mitt lag, skada på skada på skada)...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 13:04   #864
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Tyckte du att Liverpool blev utspelade senast?
Såg vi olika matcher?
Tycker 3-0 var väldigt orättvist jag, Liverpool hade mer boll under 90 minuter på Etihad och det var ett målvaktsmisstag, en hörna och en straff som City hade på dem där 90 minutrarna som resulterade i mål.

1-1 hade varit mer rättvist, men jag kanske är färgad
Håller helt med, tycker nog att Liverpool var det spelmässigt starkare laget, dessutom stärkta av att vinna enkelt hemma på Anfield i fredags och med Gerrard tillbaka. Tror inte att det går att överskatta Gerrards betydelse för Pool. Framförallt inte när alternativet till Gerrard är Charlie Adam, premier leagues värsta träben, som ta mig fan inte klarar att slå en enda korrekt passning.

Är visserligen också färgad, men tycker ändå bortsett från det att detta är en match som är grymt svårtippad. City har en del avbräck med tanke på de afrikanska spelarna, dessutom en grymt tung match mot United i hällregn, som fortfarande sitter i benen. 1-1 eller 1-2?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+2)

Senast redigerad av Semicolon den 2012-01-11 klockan 13:05.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 13:04   #865
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Jäääääklar vad synd. En ML på Rangers och den hade suttit. Lunkan var grym på straffarna. Lite sur själv för att man inte vågade plocka Bruins live när de låg under inför tredje. Någon här som gjorde det?

Carling Cup matchen mellan city och liverpool ikväll. hmm är det nån som har några tankar kring den? Oddset verkar högt på City men de fick stryk i första mötet väl? var det med ett uddamål? i så fall kanske ett AH-spel kan vara intressant. Tycker liverpool var tämligen utspelade senast och kan inte se hur de skulle vinna idag om inte det är så att city inte ser Carling som så viktig och ställer upp utan Balotelli, Silva och Aguero. Hur går era tankar kring denna matchen?
Riktigt nära att livea Boston till 4.75 inför 3e perioden, Men just då såg allt annat ut att ryka och ville safe att det inte blev en likadan natt som förra. så jag fegade ur....... Tror annars att man kan plussa ganska bra på att spela live på NHL just nu . ganska ofta som favoriterna avgjör i slutet. Inga stats bakom mig där men en känsla jag har fått.

Ja andra gången på en vecka nu som jag missar en parlay på att jag har rak Rangers, Förra gången var det en 66 oddsare som rök, självklart van de även där i förlängningen. Lunkan verkar vara i rktig toppform nu , Synd att det inte är OS iår

Tycker att 1.95 är riktigt bra på Man C vinst idag. Tror att det snabbt vill komma på benen igen efter söndagens skräckupplevelse. Och som vi såg i söndags så spelade de ju rktigt bra med en man mindre mot United, Då borde väl man kunna ta Pool hemma med lika många spelare på planen? Jag tror även att Pool är ganska nöjda med en uddamålsförlust ikväll, för att senare kunna vända på Anfield i returen.

Känner att jag måste hänga med joppoe i honoms rek på "Tracktor boys" inte bara på grund av att Joppoe verkar vara i grymform/riktigt kunnig. Utan för att jag spelat så många gånger på Ipswich de senaste månaderna , men enbart röda siffror som tack . Faktum kvarstår dock "traktorerna" har en av de absolut bästa trupperna i serien och man borde verkligen vara med och slåss om play off platserna!!!!!!!

Kommer även lägga in en chans peng på Everton ikväll. Var det inte du Jinx som efter matchen mot WB sa att Spurs verkade slitna, Rödnässan roterar ju så lite som möjligt så någon gång måste ju Bale och grabbarna tröttna? Nu fick de flesta väl vila i helgen i och för sig.

Everton gör ju dock ingen människa glad. Tror dock att deras spel kan funka mot Spurs. Everton har ju en erkänd stak defensiv men är totalt usla framåt. Dock är de starka på fasta situtioner. Något som Spurs har haft stora besvär med mot mycket mindre nickstarka motståndare än Everton den här säsongen. 6.5 är värt en chanspeng tycker jag!

Grattis tompa. Du var värd en vinst nu!
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 13:08   #866
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Håller helt med, tycker nog att Liverpool var det spelmässigt starkare laget, dessutom stärkta av att vinna enkelt hemma på Anfield i fredags och med Gerrard tillbaka. Tror inte att det går att överskatta Gerrards betydelse för Pool. Framförallt inte när alternativet till Gerrard är Charlie Adam, premier leagues värsta träben, som ta mig fan inte klarar att slå en enda korrekt passning.

Är visserligen också färgad, men tycker ändå bortsett från det att detta är en match som är grymt svårtippad. 1-1?
Adam måste vara i en ordentlig formsvacka . Tycker annars att han är en av PL bästa spelare! Förra året var han ju totalt domminnant i flera matcher.
( kommer ihåg att jag sa till en kompis att dem som köper Adam vinner titeln nästa år....... Fast där hade fel )
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 13:09   #867
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Håller helt med, tycker nog att Liverpool var det spelmässigt starkare laget, dessutom stärkta av att vinna enkelt hemma på Anfield i fredags och med Gerrard tillbaka. Tror inte att det går att överskatta Gerrards betydelse för Pool. Framförallt inte när alternativet till Gerrard är Charlie Adam, premier leagues värsta träben, som ta mig fan inte klarar att slå en enda korrekt passning.

Är visserligen också färgad, men tycker ändå bortsett från det att detta är en match som är grymt svårtippad. City har en del avbräck med tanke på de afrikanska spelarna, dessutom en grymt tung match mot United i hällregn, som fortfarande sitter i benen. 1-1 eller 1-2?
Och icke att förglömma så saknar man matchens lirare emot Liverpool sist, den viktigaste spelaren och lagkaptenen Kompany, vilkens värde för City man inte heller kan överskatta! Han är navet i spelet och eftersom man även saknar Toure så vet jag inte ens vilken som är 4e mittback bredvid Lescott..?

Gillar Liverpools situation här, men man är nog nöjda med X, gärna ett bortamål dock.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 13:16   #868
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Adam måste vara i en ordentlig formsvacka . Tycker annars att han är en av PL bästa spelare! Förra året var han ju totalt domminnant i flera matcher.
( kommer ihåg att jag sa till en kompis att dem som köper Adam vinner titeln nästa år....... Fast där hade fel )
Adam är en fattigmans Gerrard utan genombrottskraften. Men han har verkligen inte rosat marknaden på sistone och har tappat flera dimensioner i sin leverans av fasta situationer (vilket var det han främst köptes för) och är helt rätt bänkad idag!
Han behöver vara clutch på fasta för att vara värd sina pengar för i spelet är han inte genial, han kan inte spela def midd för han har inte arbetskapacitet och han kan inte spela off midd för han är inte genombrottstark.

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Riktigt nära att livea Boston till 4.75 inför 3e perioden, Men just då såg allt annat ut att ryka och ville safe att det inte blev en likadan natt som förra. så jag fegade ur....... Tror annars att man kan plussa ganska bra på att spela live på NHL just nu . ganska ofta som favoriterna avgjör i slutet. Inga stats bakom mig där men en känsla jag har fått.

Ja andra gången på en vecka nu som jag missar en parlay på att jag har rak Rangers, Förra gången var det en 66 oddsare som rök, självklart van de även där i förlängningen. Lunkan verkar vara i rktig toppform nu , Synd att det inte är OS iår

Tycker att 1.95 är riktigt bra på Man C vinst idag. Tror att det snabbt vill komma på benen igen efter söndagens skräckupplevelse. Och som vi såg i söndags så spelade de ju rktigt bra med en man mindre mot United, Då borde väl man kunna ta Pool hemma med lika många spelare på planen? Jag tror även att Pool är ganska nöjda med en uddamålsförlust ikväll, för att senare kunna vända på Anfield i returen.

Känner att jag måste hänga med joppoe i honoms rek på "Tracktor boys" inte bara på grund av att Joppoe verkar vara i grymform/riktigt kunnig. Utan för att jag spelat så många gånger på Ipswich de senaste månaderna , men enbart röda siffror som tack . Faktum kvarstår dock "traktorerna" har en av de absolut bästa trupperna i serien och man borde verkligen vara med och slåss om play off platserna!!!!!!!

Kommer även lägga in en chans peng på Everton ikväll. Var det inte du Jinx som efter matchen mot WB sa att Spurs verkade slitna, Rödnässan roterar ju så lite som möjligt så någon gång måste ju Bale och grabbarna tröttna? Nu fick de flesta väl vila i helgen i och för sig.

Everton gör ju dock ingen människa glad. Tror dock att deras spel kan funka mot Spurs. Everton har ju en erkänd stak defensiv men är totalt usla framåt. Dock är de starka på fasta situtioner. Något som Spurs har haft stora besvär med mot mycket mindre nickstarka motståndare än Everton den här säsongen. 6.5 är värt en chanspeng tycker jag!

Grattis tompa. Du var värd en vinst nu!
Det var nog jag som sa det och det gjorde dem men nu har dem vilat 10 dagar, kan vara värt att tänkas på.

Everton är fullkomligt usla framåt ifrån vad jag sett dem senaste matcherna, och kommer gå för 0-0 idag, det är jag säker på. Har spelat att Everton inte gör mål till 2.07, dem tappar en massa offensiv kraft i fasta situationer utan Jagielka och Cahill (om dem båda saknas) såhär ser Evertons skadelista ut på Physioroom:
S Coleman Thigh Muscle Strain no return date
T Hibbert Groin/Pelvis Injury 11th Feb 12
T Cahill Groin/Pelvis Injury no return date
R Barkley Knee Injury no return date
L Osman Knee Injury no return date
J Rodwell Hamstring Injury no return date
P Jagielka MCL Knee Ligament Injury 25th Feb 12

Coleman, Cahill, Osman, Jagielka, Rodwell och Hibbert är alla startspelare. Får se vilka som startar men ja.. jag tror inte på everton idag.

Tack, det var verkligen på tiden att jag fick sätta lite spel igen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2012-01-11 klockan 13:20.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 13:25   #869
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Adam måste vara i en ordentlig formsvacka . Tycker annars att han är en av PL bästa spelare! Förra året var han ju totalt domminnant i flera matcher.
( kommer ihåg att jag sa till en kompis att dem som köper Adam vinner titeln nästa år....... Fast där hade fel )
Han har definitivt inte visat det den här säsongen och från ett Liverpool perspektiv är det ju någonstans det som räknas. Tycker faktiskt han varit lagets klart sämsta spelare och med den bollbehandling han visat upp har han max legat på hyfsad svensk division 1 klass. Utbytt i 55 minuten två matcher i rad och senast bänken (vilket iofs. inte säger så mycket då det primärt handlade om att ge Gerrard speltid) säger mig att även Kenny börjar tröttna.

Tycker även Downing har varit otroligt blek och med tanke på hur usel individuell form så viktiga spelare visat och med tanke på Gerrards bortavaro så är jag faktiskt överraskad att de presterat så bra som de har.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+2)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 13:30   #870
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Adam är en fattigmans Gerrard utan genombrottskraften. Men han har verkligen inte rosat marknaden på sistone och har tappat flera dimensioner i sin leverans av fasta situationer (vilket var det han främst köptes för) och är helt rätt bänkad idag!
Han behöver vara clutch på fasta för att vara värd sina pengar för i spelet är han inte genial, han kan inte spela def midd för han har inte arbetskapacitet och han kan inte spela off midd för han är inte genombrottstark.
Huvudet på den berömda spiken summerade allt jag känner också. Ta som en jämförelse en spelare som Sebastian Larsson. Perfekt leverans med sin högerfot match efter match, år efter år. Man kan inte som Charlie Adam värvas som set piece specialist och sen slå en samling av fullständigt hårresande usla frisparkar och hörnor match efter match och tro att det ska vara acceptabelt. Han har väl dessutom i princip snittat 1 vansinnig hemåtpassning per match, där endast Reinas vaksamhet räddat laget från baklängesmål.

En otrolig besvikelse.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+1)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td