![]() |
Citat:
Citat:
|
Jag var nästan helt säker på det.. har inte du gjort några ändringar senaste två dagarna kring det här lär jag ju inbillat mig, men jag hade helt för mig att så var fallet..
Noteringen är ju inget problem egentligen, men att jag bettat 9 units istället för 5 är jäkligt furstrerande :( |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Mars är det inte dags att inför en knapp för "error", som du kan anävnda före matchstart på ett låst spel för att ta bort det ur statistiken. Självklart ska det ligga kvar och synast att det är ett felbokfört spel.
|
Hur kan man se på någons spread att en match är låst?
Borde inte den få någon sorts ikon eller Genuinelogga? :) |
Citat:
|
Yrvaken så la jag ett hcp-spel på Brassarna men råkade blanda ihop med en annan match när jag fyllde i spreadsheeten. Råkade skriva in över 2.25 till oddset 2.00 och det är ju lite fel. Hur ändrar men det när spelet är låst :cry:
|
Citat:
|
Citat:
|
Själv, men då är jag ju partisk :), tycker att det borde vara ok att ändra ett spel fram till matchstart.. Eventuellt ta bort det.. Matchstart är ju då det datum/tid man själv sätter.
Vad jag tänker sätta i bruk är dock att jag inte låser spelen förrän det börjar närma sig, så att jag har tid att kolla på dom lite innan låsning... har ju lärt mig att jag inte har alla indianerna i kanoten.. |
Citat:
Eftersom jag inte heller har alla indianerna i kanoten så håller jag med dig. Dessutom är jag partisk :) Får väl pusha spelat eller nåt. |
kanske kan lägga till en ruta som man kan kryssa i om det är ett livespel. Så man lätt kan se det direkt utan att kolla infon.
|
Jag har påbörjat ett spreadsheet idag och satt in alla spel jag har levande. Men nu när jag skall låsa spelen så fungerar det inte. Det lyckades med de tre första men sen lyckas jag inte låsa fler spel. Hur kommer det sig?
|
Citat:
|
När jag satte datum och tid till något i framtiden så gick det att låsa spelen. Jag är nybörjar på detta så jag tänkte inte på alla fakta som skulle behöva vara rätt .
|
Hoppas alla kör på de utsatta oddsen och inte håller på och klickar på inv. för det är väl så man ska göra? :p
|
Tjenare mars.
Vore det inte en bra idé att endast tillata låsta spel pa topplistorna? Jag forsoker inte antyda att folk inte spelar arligt men pa detta sattet tar man ju bort alla tvivel. Om inte annat hade man ju kunnat "fasa" ut det pa nagot satt. |
Går det att importera spreadsheet till sharps spreadsheet?
|
När kommer det bli möjligt att importera från spreadsheet.se till sharps? Vidare, kommer det vara möjligt att importera tex 15 st separata spreadsheet.se till endast ett sharps spreadsheet?
|
Hur var/är det med funktionen att kunna låsa spelet men ändra inforutan, nåt som är på kommande?
|
Hur fick man bort det där lilla störande vs om jag bokför tex ett vinnarspel där jag inte har två lag?
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Nu går det att ändra info och rekare på låsta spel.
|
Sweet!
|
En funktion som hade varit enorm är att kunna söka på matcher och se vad som är lirat på dem av andra medlemmar. Nu finns ju de mest spelade matcherna på förstasidan, hade varit superbra om man kunde se "strecken" på de matcherna också.
Vore helt fantastiskt om man ska leta efter ryggar. |
Man kan fortfarande inte ta bort vm sheetet, när var det meningen att det skulle vara möjligt?
|
Citat:
Citat:
|
Importera från spreadsheet.se?
|
När man ska trycka i halv förlust i spreaden händer det ingenting för mig? Trycker på levande sen -1/2 sen ändra men inget händer utan spelet står fortfarande som levande.
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur går det med synkning mellan spreadsheet.se och spreaden här under mitt Nick?
orkar ju inte ha 2 st olika sheetar? |
Citat:
|
import från spreadsheet.se kommer som sagt, finns på todo, mer eller mindre asap..
Man kan nu ta bort sina VM-tävlings spreadsheet. |
mars, när man använder sig utav BB-koden för att posta spel och sen rättar dom varför är bara vissa gröna/röda i tråden?
|
Mars när det gäller Sharps.se - Spreadsheetlista , går det att lägga in så man tar bort inaktiva sheets. Gränsen kanske bör ligga på en månad? Dessa inaktiva kan förpassas till arkivet eller liknande om man vill titta igenom senare i livet?
Väldigt bra jobb hursomhelst. |