Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-14, 13:59   #706
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 21
Sharp$: 468


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tacka tackar!
bigsmooth är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-15, 18:24   #707
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4300
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Du menar väl multipliceras?

Finns det någon plan att lägga till så att man kan definera 1 unit = 1% av spelkassan? Man ska då även kunna välja om det ska vara baserat på +netto eller -risk. Tänkte att det ger en bättre bild av vad den verkliga ROIn blir om man väljer att enbart bokföra units.
Klart jag menar

Några planer på det?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-17, 14:52   #708
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Jag hittar inte riktigt svar på detta och vet inte om jag missat hur. Men mitt spread verkar bara visa mig mina "del-spreads", ex. fotboll osv.

Måste jag ta bort alla mina filter för att se mitt totala spread eller hur gör jag?

EDIT:
Löst det genom att göra ett filter där allt ingick (dvs. ett filternamn utan filter).

Senast redigerad av fireas den 2011-10-17 klockan 18:24.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-19, 22:37   #709
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

Hej jag är ny här på sidan, och hade en fråga angående mitt spreadsheet.. Jag kan inte se grafen till mina spel.. Undrar varför? Någon inställning jag måste ändra?
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-19, 22:53   #710
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Klart jag menar

Några planer på det?
Vi får se, inte just nu men kanske i framtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
Jag hittar inte riktigt svar på detta och vet inte om jag missat hur. Men mitt spread verkar bara visa mig mina "del-spreads", ex. fotboll osv.

Måste jag ta bort alla mina filter för att se mitt totala spread eller hur gör jag?

EDIT:
Löst det genom att göra ett filter där allt ingick (dvs. ett filternamn utan filter).
Du har alltid statsen för hela sheetet under sheetet. Om du vill ha en liten ruta får man skapa den som du gjorde.

Citat:
Ursprungligen postat av Omid_ad Visa inlägg
Hej jag är ny här på sidan, och hade en fråga angående mitt spreadsheet.. Jag kan inte se grafen till mina spel.. Undrar varför? Någon inställning jag måste ändra?
När du har spel som avslutats på fler än ett datum kommer den dyka upp
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-19, 22:57   #711
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

Mars

Tack för snabba svaret =)
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-21, 14:38   #712
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Såg att mitt spreadsheet låg på femteplats, vad baseras rankingen på? för jag följer flera som har bättre roi än vad jag har på min.
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-21, 15:03   #713
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highwon Visa inlägg
Såg att mitt spreadsheet låg på femteplats, vad baseras rankingen på? för jag följer flera som har bättre roi än vad jag har på min.
Det är att du har över 200spel i ditt sheet var det innan iallafall men det är möjligt att dem har ändrat till 300spel nu. Grattis då är det bara att börja jobba sig uppåt i tabellen..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-21, 16:58   #714
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Jag har en liten fråga, antar att det är mars som har hand om detta.

Listan över populäraste spelen idag har sedan NHL drog igång dominerats av nästan bara NHL spel, inget fel i att de är populära men samtidigt så tycker jag det skulle kunna vara intressant att se vilka andra spel från övriga ligor eller sporter som är populära och det på ett lätt och överskådligt sätt.

Skulle man inte kunna lägga in en sorts filterfunktion som man har i sin egen spread där man kan söka på sport eller liga även vid "Populäraste spelen idag", så man lätt kan välja att se vilka som är dagens populäraste fotbollsspel, tennis, hockey, eller till och med kolla vilka spel som är populärast i en specifik liga?

Kan man ordna detta eller är det krångligt?
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-22, 06:00   #715
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Jag har en liten fråga, antar att det är mars som har hand om detta.

Listan över populäraste spelen idag har sedan NHL drog igång dominerats av nästan bara NHL spel, inget fel i att de är populära men samtidigt så tycker jag det skulle kunna vara intressant att se vilka andra spel från övriga ligor eller sporter som är populära och det på ett lätt och överskådligt sätt.

Skulle man inte kunna lägga in en sorts filterfunktion som man har i sin egen spread där man kan söka på sport eller liga även vid "Populäraste spelen idag", så man lätt kan välja att se vilka som är dagens populäraste fotbollsspel, tennis, hockey, eller till och med kolla vilka spel som är populärast i en specifik liga?

Kan man ordna detta eller är det krångligt?
Du kan klicka på texten och då länkas du till https://www.sharps.se/betting-spel-idag eller morgondagens. Där ser du hela listan på de ickedolda sheetsen som finns.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-22, 15:26   #716
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Du kan klicka på texten och då länkas du till https://www.sharps.se/betting-spel-idag eller morgondagens. Där ser du hela listan på de ickedolda sheetsen som finns.
Tack KP men detta va inget nytt för mig! Jag vet att man kan klicka på texten för att komma till en längre lista. Jag ser dock inte någon hel lista, utan jag ser bara de 10 populäraste spelen? Grundfrågan kvarstår fortfarande...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-22, 17:48   #717
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Jag har en liten fråga, antar att det är mars som har hand om detta.

Listan över populäraste spelen idag har sedan NHL drog igång dominerats av nästan bara NHL spel, inget fel i att de är populära men samtidigt så tycker jag det skulle kunna vara intressant att se vilka andra spel från övriga ligor eller sporter som är populära och det på ett lätt och överskådligt sätt.

Skulle man inte kunna lägga in en sorts filterfunktion som man har i sin egen spread där man kan söka på sport eller liga även vid "Populäraste spelen idag", så man lätt kan välja att se vilka som är dagens populäraste fotbollsspel, tennis, hockey, eller till och med kolla vilka spel som är populärast i en specifik liga?

Kan man ordna detta eller är det krångligt?
Ordnat så man nu kan se matcher som fler än 10 spelat på!
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+10)
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-22, 19:03   #718
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Ordnat så man nu kan se matcher som fler än 10 spelat på!
Det va ju en mycket bra lösning och den är nog smidigast också, tänkte inte på den! Snyggt mars och tackar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-24, 13:47   #719
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Har inte kollat igenom hela tråden efter detta så ber om ursäkt om det besvarats tidigare.

Jag har spelat ett tag nu och har genom olika projekt samlat på mig en hel del spreadsheet. Många av dessa är dock avslutade. Dessa avslutade känns mest ivägen nu när man har nya men samtidigt vill man inte radera dem eftersom man kan ha nytta av de senare. Skulle man inte kunna ordna så att man kunde klicka i att ett spreadsheet är avslutat så kunde de hamnat kanske längst ner på spreadsheetssidan?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-24, 15:58   #720
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Har inte kollat igenom hela tråden efter detta så ber om ursäkt om det besvarats tidigare.

Jag har spelat ett tag nu och har genom olika projekt samlat på mig en hel del spreadsheet. Många av dessa är dock avslutade. Dessa avslutade känns mest ivägen nu när man har nya men samtidigt vill man inte radera dem eftersom man kan ha nytta av de senare. Skulle man inte kunna ordna så att man kunde klicka i att ett spreadsheet är avslutat så kunde de hamnat kanske längst ner på spreadsheetssidan?
Ja det har snackats i tråden tidigare om en arkiveringsfunktion, finns på min todo iaf så ska komma när tid finnes!
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), performance (+2)
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td