Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-14, 09:11   #46
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Har du verkligen inte tid att uppdatera med mer än saldot för varje vecka? Statistik och historik är bra för att analysera sitt spelande och för att kunna utvecklas.

Att veta att man ligger "runt 50% på spelen" säger ju egentligen ingenting. För det första är "runt" och "ungefär" ganska värdelösa ord. För det andra är det ju väldigt bra om man vet vart det är man tappar och vart det är man tjänar.

Det behöver inte vara så tidskrävande som Sharps spreadsheet, med Excel kan det vara hur enkelt och smidigt som helst.



Och förresten var OT-diskussionen mellan Alzheimers-Wagner och Elefantminnes-Lobo här ovan väldigt mysig så här på morgonkvisten. Danke!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+2)

Senast redigerad av Analys den 2012-09-14 klockan 09:13.
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-19, 19:54   #47
rQx
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 576


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tid och tid, jag hade kunnat ta mig tid och kanske borde. Egentligen är problemet mest att jag bettar från olika datorer och hos olika folk, vilket försvårar en del. Visst allt går att göra i efterhand så jag kanske får bygga ihop ett litet excel dokument. Det skulle varit sjukt smidigt om ens bettingsida tillhandshållit statistiken men, det har dom ju inget intresse av
rQx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-20, 10:27   #48
 
Jurets avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 568
Sharp$: 4875

Hockey-VM 2013
Stats: 11 - 8 - 6
ROI: 113.31%
Vinstprocent: 57.89%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rQx Visa inlägg
Tid och tid, jag hade kunnat ta mig tid och kanske borde. Egentligen är problemet mest att jag bettar från olika datorer och hos olika folk, vilket försvårar en del. Visst allt går att göra i efterhand så jag kanske får bygga ihop ett litet excel dokument. Det skulle varit sjukt smidigt om ens bettingsida tillhandshållit statistiken men, det har dom ju inget intresse av
Dropbox.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Analys (+2)
Juret är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td