Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-17, 16:48   #16
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Flyttar denna till tänkarhörnan //MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 17:02   #17
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Finns ju alltid möjligheten att folk går ihop i en liten grupp, kör en del pm fram och tillbaka innan dom presenterar reken för oss andra. Vet ju att vissa redan kört lite teamwork på det sättet idag.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 17:05   #18
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

pacman inte aktuellt nu. poängen är att vi öppet ska lägga fram info och sen får man ta ställning själv. Även om man såklart i tråden kan resonera kring infon. På så sätt kan alla delta på något sätt.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 17:06   #19
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Det är väl bara att dom som är duktiga på olika ligor får ett eget forum där man presenterar (O) spel ifrån Allsvenskan eller kanske tennis, kanske ifrån mexikansk boxning..
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 17:23   #20
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

hur som ni som är intresserade att vara med kan pm'a mig, så ser vi om vi får ihop en grupp. Så får vi överväga hur vi ska gå tillväga, att arrangera ett mail system är en ide som uppkommit.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 17:34   #21
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NikoBellic Visa inlägg
Robin, det är inte meningen att folk ska lämna reka utan mera samla info. Att google sig fram till lite info om t.ex la liga tar kanske 15min för en person, men ska samma person köra samma på alla ligor som är av intresse t.ex en lördag så tar det flera timmar. Tanken är att man tar en liga, samlar ihop lite team news och annat relevant och skriver 2-3 rader om matchen bara och trupperna.
Låter vettigt, men mindre intressant för egen del.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 17:36   #22
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Vill ni ha egna avdelningar där bara ni har tillgång så går det att lösa med. Dock krävs en "bolags" -ledare.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 17:46   #23
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Gillar iden, dock tror jag det blir svårt om alla ska bidra med konkreta rekar, då kan nog kvalitén bli väldigt skiftande då vi alla ligger på olika nivåer.

Men att ett gäng personer gräver fram intressant och värdefull info som sedan kan användas av fler till att hamna i rätt riktigt i ett spel gillar jag.

Tror detta skulle kunna öka sidans värde markant. Håller dock med om att det blivit en hel del fiskande senaste tiden.

Sedan måste jag också säga att det är konstigt att inte mer info och spel som dyker upp på andra sidor inte presenteras här. Vad jag vet finns det ju ingen regel som säger att en rek eller annat av värde från en annan sida inte kan presenteras här, det är ju bara att ta det i korta drag med egna ord.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 18:06   #24
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Gillar iden, dock tror jag det blir svårt om alla ska bidra med konkreta rekar, då kan nog kvalitén bli väldigt skiftande då vi alla ligger på olika nivåer.

Men att ett gäng personer gräver fram intressant och värdefull info som sedan kan användas av fler till att hamna i rätt riktigt i ett spel gillar jag.

Tror detta skulle kunna öka sidans värde markant. Håller dock med om att det blivit en hel del fiskande senaste tiden.

Sedan måste jag också säga att det är konstigt att inte mer info och spel som dyker upp på andra sidor inte presenteras här. Vad jag vet finns det ju ingen regel som säger att en rek eller annat av värde från en annan sida inte kan presenteras här, det är ju bara att ta det i korta drag med egna ord.

Tror absolut man får göra så, vi har väl prefixet GÄSTREK av en anledning antar jag...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 18:52   #25
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Ja jag har inte hittat någon info om just det där med Gästrek vad som ska finnas med, ska källa finnas med och så vidare.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 18:57   #26
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Ja jag har inte hittat någon info om just det där med Gästrek vad som ska finnas med, ska källa finnas med och så vidare.
Citat:
GÄSTREK - Detta prefix använder ni för att dela med er av någon annans rek (EJ serviceplays). Det kan vara annan bloggare/rekare på en annan site eller vem som helst som ni själva inte ska ta credit för men som ni tycker har ett intressant och bra spel. Glöm ej att skriva vems som rekat i rubriken samt den obligatoriska regeln om datum för spelstopp.
14/1 braxingen spelar barcelona
16/1 nhlmickes NHL drag för kvällen
En person som ej tar betalt för sina spel som därmed inte klassas som serviceplay hamnar under gästrek. Självklart ska källa anges så att rätt person får rätt credit för den.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 18:59   #27
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

KP aa okej det kan nog vara aktuellt med en egen sida. Jag återkommer imorgon så får vi se hur många som pm:at
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 00:32   #28
 
Flickvaens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: odox Spelmani
Inlägg: 268
Sharp$: 138

Flickvaen - Divison 4
Stats: 25 - 21 - 0
ROI: 113.22%
Vinstprocent: 54.00%

Standard

Om det finns intresse är jag mer än hyggligt så insatt i golf. Gillar idén Rille!
Flickvaen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 12:01   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Om idén är att folk skall skicka PM till varandra på trevliga spelobjekt samt byta information så faller hela konceptet med Sharps anser jag.
Är inte sharps online för att bidra oss alla med trevliga betting förslag samt diskussioner om spel? En inbördes beundran grupp genom PM där de fina picsen finns känns trist och nästan som om sajten gräver sin grav.

Bara min åsikt men kan ju vara helt ute o cykla, är bakis idag..:-)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 12:15   #30
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Om idén är att folk skall skicka PM till varandra på trevliga spelobjekt samt byta information så faller hela konceptet med Sharps anser jag.
Är inte sharps online för att bidra oss alla med trevliga betting förslag samt diskussioner om spel? En inbördes beundran grupp genom PM där de fina picsen finns känns trist och nästan som om sajten gräver sin grav.

Bara min åsikt men kan ju vara helt ute o cykla, är bakis idag..:-)
Läs om, du missat innebörden av förslaget.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td