Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-18, 12:32   #31
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Säger det inte igen, men det är inte frågan om picks, utan om att gräva fram info som förhoppningsvis kan leda till bra spel. Eftersom flera av oss känner att det blir väldigt mycket fotboll att hålla koll på och info att kolla upp på egen hand ska vi försöka göra ett system där vi hjälps åt att ta fram den nyttiga infon och sammanställa på ett eller annat sätt, så man förhoppningsvis får mindre att själv gå igenom inför avspark. Jag röstar för KPs förslag om en egen del på forumet.
De som vill vara med och bidra kan pm:a mig, ni som bara har möjlighet att för tillfället rygga eller helt enkelt inte vill vara med behöver inte pm:a mig. Picks lär komma upp från bra rekare här på sharps ändå, så ni behöver inte beklaga er här.

Jag själv anser mig inte tillräckligt bra för att lägga ut regelrätta picks, men jag är gärna med o hjälper till att samla info om matcher och diskutera evetuell värdering av infon. Vad folk sen vill göra med informationen är totalt upp till dem, men det är aldrig fel att ha tillgång till den.

Jag har fått några PM så jag får ta tag i detta i kväll eller imorgon.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 12:45   #32
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Tycker väl själv, då detta skall vara ett spelforum, att informationen kanske kan läggas ut till allas beskådande så får var och en avgöra om dom vill spela eller inte.
Vad jag förstår är Sharps "slagord" att vinna mot spelbolagen och försöka hjälpa medlemmarna till bli bli vinnande spelare.

Om då sedan all nyttig information börjar rulla i olika privata forum och pm sändningar så har detta tappat sitt koncept, det är min åsikt - vem vet, kanske fortf. bakis...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 12:48   #33
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Däremot är idén klockren att flera specialicerar sig på att hämta sin info, istället för att flera jobbar på samma information. Det sparar bara tid.
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 12:50   #34
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Tycker väl själv, då detta skall vara ett spelforum, att informationen kanske kan läggas ut till allas beskådande så får var och en avgöra om dom vill spela eller inte.
Vad jag förstår är Sharps "slagord" att vinna mot spelbolagen och försöka hjälpa medlemmarna till bli bli vinnande spelare.

Om då sedan all nyttig information börjar rulla i olika privata forum och pm sändningar så har detta tappat sitt koncept, det är min åsikt - vem vet, kanske fortf. bakis...
Trots ytterliggare förklaring kan du fortfarande inte utläsa att det inte kommer hamna i PM. Om folk sedan vill ha privata underforum så är det upp till var och en.

Och ja sharp är en spelare som slår spelbolagen, men att kopiera en sharp gör inte personen som kopierar till en sharp.

Tycker inte det är läge att börja gnälla på att folk inte delar med sig, för de är bra mycket färre här på sharps som ger än som tar.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 12:54   #35
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

mario.
Åtminstonde jag kommer såklart om jag hittar klockren info lägga ut det i någon tråd här eller på chatten. Men jag tror helt enkelt att det blir enklare att organisera detta samt sätta lite press på användarna att vara med och bidra. Blir vi en grupp är den inte stängd för någon, bara o PM:a så kan man va med och leta info =P Det är ju inga hemligheter vi kommer dela mellan varandra, allt finns ju på internet (oftast), vi ska bara hjälpas åt att hitta det.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 13:12   #36
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Vill ni ha egna avdelningar där bara ni har tillgång så går det att lösa med. Dock krävs en "bolags" -ledare.
You got mail. =D
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 14:19   #37
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tycker att det är förvånande och äckligt hur så många tycker sig ha RÄTTEN till allt utan att själva hjälpa till.

Att det är en SJÄLVKLARHET att alla som kan något ska hjälpa ALLA andra som bara ska sitta och lira samma saker som folket som lägger ner 2-4 timmar varje dag på att reka.
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 15:12   #38
 
Xzibit12s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 63
Sharp$: 29
Standard

ta bort mitt inlägg

Senast redigerad av Xzibit12 den 2010-04-18 klockan 15:19.
Xzibit12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 15:15   #39
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

jag rekar gärna tennis å newcastle
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 15:32   #40
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det låter som en toppenide det ni diskuterar.Men nu råkar jag tillhöra dom där senila ö 50.
Som älskar att tippa men hatar att sitta vid ett tangentbord.Och jag tycker att det känns jättejobbigt att bara rygga,Men det är svårt att komma med rek när det finns så många som är bra mycket bättre på detta.Jag kan ju bara jämföra med grabben som bor vid datan.(men det kanske räcker med 1 i famijen)Det går bra att fråga Frages vad han tycker om sin Farsas datakunskaper.Men jag får väl börja gnugga på mera,
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 15:41   #41
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NikoBellic Visa inlägg
Jag tycker att det är förvånande och äckligt hur så många tycker sig ha RÄTTEN till allt utan att själva hjälpa till.

Att det är en SJÄLVKLARHET att alla som kan något ska hjälpa ALLA andra som bara ska sitta och lira samma saker som folket som lägger ner 2-4 timmar varje dag på att reka.
Fast å andra sidan är ju detta ett öppet forum, jag tror nog att du får räkna med att det alltid finns en större % på alla forum som inte gör särskilt mycket än att läsa och rygga det som skrivs utan att själva bidra.

Då får man nog göra om hela forumet så att den som inte bidrar med något får heller inte läsa något.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 15:44   #42
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Det låter som en toppenide det ni diskuterar.Men nu råkar jag tillhöra dom där senila ö 50.
Som älskar att tippa men hatar att sitta vid ett tangentbord.Och jag tycker att det känns jättejobbigt att bara rygga,Men det är svårt att komma med rek när det finns så många som är bra mycket bättre på detta.Jag kan ju bara jämföra med grabben som bor vid datan.(men det kanske räcker med 1 i famijen)Det går bra att fråga Frages vad han tycker om sin Farsas datakunskaper.Men jag får väl börja gnugga på mera,
fan du måste ju ha bettat i minst 30 år då. Det e hur mycket erfarenhet som helst. Jag tror definitivt du har saker å tillföra
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 16:05   #43
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Betting fanns inte för 30 år sen
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 16:08   #44
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Betting fanns inte för 30 år sen
Det tror jag inte, vadslagning är nog ungefär lika gammalt som prostitution.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 16:16   #45
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Fast å andra sidan är ju detta ett öppet forum, jag tror nog att du får räkna med att det alltid finns en större % på alla forum som inte gör särskilt mycket än att läsa och rygga det som skrivs utan att själva bidra.

Då får man nog göra om hela forumet så att den som inte bidrar med något får heller inte läsa något.
Visst folk kommer alltid göra så, men det är ändå tragiskt. Alla kan göra något för att hjälpa till. Som det är nu så börjar det gå mot att några få håller igång chatten och forumen medan en STOR majoritet inte ger ett dugg här....tror verkligen inte att det var grundtanken med Sharps.

Som sagt alla kan hjälpa till, och Rillle jag är väldigt intresserad av att dra mitt strå till stacken med att leta info!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td