![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#2176 | |
![]() Citat:
Systemet går att skapa enkelt med 12-rättsgaranti från 1 E-tips på 280 rader så 11:rättsgaranti på 350 känns som att det måste vara något fel. Vad blir det om man vill ha 12-rättsgaranti från 1 E-tips, kanske färre rader? Å andra sidan vill jag minnas att systemen ofta blev så där i programmet, dyra med ganska svag garanti. UME 6-3-280 [EEUUUUmmm] 63 matematiska kuponger och 154 enkelrader: Spoiler:
Garanti, "norsk tabell" dvs 3 vinstgrupper: Spoiler:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2177 | |
![]() Sorry för offtopicCitat:
c:\Users\Hired Merc\AppData\Local\DOSBox\dosbox-0.74-3.conf Fetstilta är ändrat/tillagt [cpu] core=auto cputype=auto cycles=20000 cycleup=10 cycledown=20 samt [autoexec] # Lines in this section will be run at startup. # You can put your MOUNT lines here. Mount C C:\Dosprogs C:\ Jag antar att du Powerplay kan detta då du kan lite programmering. Du gjorde ju scriptet när jag skulle föra över NSABs system till WinGar ![]() Var väldigt tacksam för det annars hade jag väl hållit på än i dag haha @BrakZen En annan sak jag inte gillar är att 13 chanserna högst upp blir 50% medan vid 1 U bara 12,5% på det system jag gjorde. man skulle säkert kunna få ner priset mer i programmet Senast redigerad av Tord den 2020-11-06 klockan 23:41. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2178 | |
![]() Citat:
![]() https://old.tipsrader.se/spel/index/53026 |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2179 | |
![]() Citat:
![]() Jag har bara 12,5% till 13 rätt. Jag kommer inte heller vinna då jag är usel tippare men har 11 rättsgaranti om ena E tecknet sitter Ser också att 2 av 3 spikar är samma på både mitt och ditt system. Jag spikade Nottingham också som inte spelat bra Senast redigerad av Tord den 2020-11-07 klockan 13:07. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2180 |
![]()
Fick 12 på ramen, missa på Preston.
Systemet slog med 10:or, kunde ändå bara fått 11. Risken man tar med blocksystem ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2181 | |
![]() Citat:
Jag utgår från att du kör hela och halva i var sitt block. Var nånstans ligger 13-chanserna placerade? Ligger de i mittzonerna 2 eller 3 i båda blocken, eller vad har du valt? @ Tord Jag har testat lite olika i DosBox, men det går alltid bra mkt segare jämfört med att kör direkt i Windows. @ BrakZen Förstår ej riktigt hur du kommit fram till de där 280 raderna ovan ![]() Senast redigerad av powerplay den 2020-11-08 klockan 02:18. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2182 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2183 | |
![]() Citat:
Den "röda tråden" är väl att jag ville visa hur enkelt man kan skapa ett mycket bättre system om man gör det från grunden, i det här fallet 12-rättsgaranti istället för 11:a dessutom på färre rader. Vill man trots allt använda sig av färdiga system och bygga ut är det bättre att ta UM 4-3-48 som Tord lagt upp https://www.sharps.se/forums/573508-post135.html och bara lägga till 2 E-hel. Då får man UME 6-3-240 som även det är bättre än UME 6-3-320 skapat med Arena. Garantitabell UM 4-3-48 utbyggt med 2 E-hel till UME 6-3-240 [EEUUUUmmm]: Spoiler:
Ännu bättre blir det om man använder olika UM 4-3-48 ![]() Senast redigerad av BrakZen den 2020-11-08 klockan 11:41. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2184 |
![]()
UME 7-3 2496 kr
Systemet ger 40% till 13 och 20% chans till 2st 13 rätt vid 2 - 4 U-tecken men enbart ena E-tecknet får sitta för att man ska ha en chans till 13 rätt WinGar: [EEUUUUUmmm] Spoiler:
Garantitabell: Spoiler:
Edit: Synd att man inte kan ändra efteråt i tidigare poster. Ser att systemet BrakZen länkade till är före Bosse Eks program var tillgänglig Systemet är helt bakvänt med spikar, halva och hela i fel ordning. Senast redigerad av Tord den 2020-11-09 klockan 00:07. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2185 |
![]()
UM 4-3-48 fra Tord i 2020 version WINGAR:
System: Spoiler:
Garanti: Spoiler:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2186 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2187 |
![]()
Har ej WinGar på jobbet men... rad 21 ser misstänkt ut, ska nog sluta med en 2:a. även den. Stör liksom mönstret annars.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2188 |
![]()
Dukisfars måste vara fel. Så där ska inte tabellen se ut
Här är rätta raderna (har kopierat direkt från NSAB filen och använt scriptet som Powerplay gjorde) UM11 4-3 48 kr WinGar: [UUUUmmm] Spoiler:
Garantitabell: Spoiler:
Senast redigerad av Tord den 2020-11-09 klockan 23:03. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2189 | |
![]() Citat:
Spoiler:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2190 |
![]() Lägger upp alla NSAB system från Blå och Gula boken igen i WinGar format som jag har
Vet inte om Dukisfar var här när jag lade upp alla NSABs system första gången så jag lägger upp dem igen https://www.mediafire.com/file/5j6k6...ystem.rar/file
Systemen ligger i olika kategorier R 10 rättsgaranti och så vidare för att lättare hitta det man letar efter Finns system från 5 kr till 27132 kr. Kan säga att det inte var ett roligt jobb precis ![]() Enda som jag inte gjort färdigt är s.k. MT och TS system som inte blir rätt i WinGar men går att beräkna i Arena om man vill Senast redigerad av Tord den 2020-11-09 klockan 23:41. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
|