Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-16, 15:11   #31
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 181
Sharp$: 759
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Då får man kanske ta och följa cappers som inte spelar så passa smala markander att du inte hinner få in spelen innan de sänks. Med en RSS-läsare av kvalitet och bra cappers är det inga problem att nå positiv ROI.
Visst ökar chansen att hinna få in spelen om det finns RSS-feed, e-postutskick eller annan push-info teknik. Det innebär dock att man fortfarande måste sitta framför datorn mer eller mindre 24/7 och om jag förstod TS rätt ville han hitta ett alternativ där man slapp häcka framför datorn hela dagarna.
MultiSharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-16, 15:24   #32
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MultiSharp Visa inlägg
Visst ökar chansen att hinna få in spelen om det finns RSS-feed, e-postutskick eller annan push-info teknik. Det innebär dock att man fortfarande måste sitta framför datorn mer eller mindre 24/7 och om jag förstod TS rätt ville han hitta ett alternativ där man slapp häcka framför datorn hela dagarna.
Njae, tolkar det mer som att han inte ville sitta och grinda 8-10 timmar om dagen. Men har du RSS så får du ju pling i datorn och hör när det sker något. Eller så har du e-mail och får spelen i mobilen. Eller så köper du rex RAS och vet att spelen kommer i 90% av fallen eller liknande på måndagar och torsdagar. Möjligheterna till flexibilitet är ju många.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-16, 16:14   #33
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Är man riktigt jobbig kan man ju göra ett app som ryggar andras spel automatiskt.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 00:13   #34
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Munchies Visa inlägg
För mig ser det ut som att betting kommer att ge bäst timlön, fast det är ju så personligt att det inte går att dra några slutsatser från. Det finns ju många som är både mycket bättre på poker än mig. När det kommer till betting så är ju fördelen att svårighetsgraden inte ökar med insatserna. Kan du som småspelare vara vinnande så kan du också tjäna en del genom att trycka in mycket pengar och spela på samma sätt, det funkar inte i pokervärlden.
Klart det är personligt, själv har jag aldrig lyckats plussa på poker.

Angående det du säger om sportsbetting håller jag inte med alls. Det är mycket lättare att ha en ROI på 115% om man snittar 400kr per spel än om man snittar 4000kr.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 00:32   #35
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Klart det är personligt, själv har jag aldrig lyckats plussa på poker.

Angående det du säger om sportsbetting håller jag inte med alls. Det är mycket lättare att ha en ROI på 115% om man snittar 400kr per spel än om man snittar 4000kr.
Så är det. ROI säger egentligen ingenting om hur mycket vederbörande drar in i reda pengar. Hög ROI på udda spel hos udda bolag existerar enbart i teorin, eller är ett snabbt övergående tillstånd.

Om du dessutom inte hittar spelen själv utan hakar på lämmeltåget så har du ännu sämre möjligheter att samla på hög. Finns absolut ingen som kan ha 115 % i avkastning vid 4000 kr i snittbet. Hade vi inte ens på 90-talet när bolagen lotta fram oddsen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 00:34   #36
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Angående det du säger om sportsbetting håller jag inte med alls. Det är mycket lättare att ha en ROI på 115% om man snittar 400kr per spel än om man snittar 4000kr.
Med tanke på alla nöjesbolag så är det rätt. Fast lägg inte för stor vikt vid att försöka att uppnå en viss roi. Om du försöker bibehålla en hög roi, så kan du inte spela marginella överodds vilket bara kostar pengar.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 02:10   #37
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Klart det är personligt, själv har jag aldrig lyckats plussa på poker.

Angående det du säger om sportsbetting håller jag inte med alls. Det är mycket lättare att ha en ROI på 115% om man snittar 400kr per spel än om man snittar 4000kr.
Absolut, om man som småspelare hittar gröna siffror genom att spela en del av spelen på pajasbolag och små marknader så kan man givetvis glömma att nå samma resultat med ökade insatser. Sen är ju ROI för övrigt något som det fokuseras för mycket på när det snackas resultat och man istället glömmer att titta på omsättningen osv.

Senast redigerad av Munchies den 2010-10-17 klockan 02:16.
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 10:16   #38
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Med tanke på alla nöjesbolag så är det rätt. Fast lägg inte för stor vikt vid att försöka att uppnå en viss roi. Om du försöker bibehålla en hög roi, så kan du inte spela marginella överodds vilket bara kostar pengar.
Det är ju skönt att ha en hög ROI eftersom det blir mindre swings och man plussar nästan varje vecka.

Men det där är något jag försöker intala mig själv, hellre 6000 per spel och 105% än 1000 kr per spel och 112%.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td