Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-25, 05:39   #121
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bolt Visa inlägg
Enda sättet är att regga i frugans/kompis/släktings uppgifter. De tar inte bort dig så att du får bonus igen, tyvärr.
Jag har fått det på expekt och bet365 så..
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-27, 04:56   #122
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Centrebet har tydligen funnits sen -92 . Trots detta har dom en ful design och jobbig layout. Men det är ju bara småsaker i jämförelse med det faktum att om man vunnit ett vad ändå inte får några pengar utbetalda. Dom verkar med andra ord inte ha installerat något automatiskt system för utbetalningar, trots att dom verka ha funnits på marknaden längst av alla. Väntar också på mitt freebet på 250:-. Så jävla less man blir..

Jag har kontaktat dom och återkommer imorn, om denna sida är något att rek. eller om man ska undvika (och anmäla till LGA).

Uppdatering: Har fått pengarna för vinster på matchen (tog typ 45 min efter matchens avslut!), men saknar bonusen/free bet.

Uppdatering 2: Nu sägs det även att jag har fått en bonus/freebet, så det ska testas snart.

Senast redigerad av neonguy den 2011-01-28 klockan 00:05.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 22:56   #123
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Betway nu då. Dom har ett frispel där på 1000:- som man får efter att man själv satsat 1000:-. Dåligt är att om man vinner med frispelet så går man miste om insatsen. Man går ju som jag fattat det plus/minus noll i praktiken om man vinner på spelbolaget. Frågan är hur jag bör bonustrada detta på bästa möjliga vis?

Uppdatering: Kanske räcker med att boka t ex till halva priset, säg 500:-. Då går jag med vinst 500:- oavsett slutresultat? Man får helt enkelt offra lite av bonusen... Kom gärna med förslag.

Senast redigerad av neonguy den 2011-01-30 klockan 23:08.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 19:12   #124
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av neonguy Visa inlägg
Betway nu då. Dom har ett frispel där på 1000:- som man får efter att man själv satsat 1000:-. Dåligt är att om man vinner med frispelet så går man miste om insatsen. Man går ju som jag fattat det plus/minus noll i praktiken om man vinner på spelbolaget. Frågan är hur jag bör bonustrada detta på bästa möjliga vis?

Uppdatering: Kanske räcker med att boka t ex till halva priset, säg 500:-. Då går jag med vinst 500:- oavsett slutresultat? Man får helt enkelt offra lite av bonusen... Kom gärna med förslag.
Ta en 6 oddsare eller nått och sälj den sedan på betfair. Då kommer du iaf att tjäna 7-800kr...
__________________
"Fail to prepare, prepare to fail"
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 20:26   #125
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 718

Inspektorn
Stats: 169 - 188 - 27
ROI: 105.06%
Vinstprocent: 47.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av neonguy Visa inlägg
Betway nu då. Dom har ett frispel där på 1000:- som man får efter att man själv satsat 1000:-. Dåligt är att om man vinner med frispelet så går man miste om insatsen. Man går ju som jag fattat det plus/minus noll i praktiken om man vinner på spelbolaget. Frågan är hur jag bör bonustrada detta på bästa möjliga vis?

Uppdatering: Kanske räcker med att boka t ex till halva priset, säg 500:-. Då går jag med vinst 500:- oavsett slutresultat? Man får helt enkelt offra lite av bonusen... Kom gärna med förslag.
Du kan använda oddsmatcher på ex. bet72.com. Där kan du ställa in "free bet not stake returned" för att se vilka odds och insatser som är intresanta.
BOL
inspektorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 22:21   #126
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Tack för svar, jag hade dock redan spelat och det gick bra. Jag behövde dock inte spela till så höga odds för att tjäna 700:-, vilket kan vara bra då man kanske inte har jättemkt pengar att boka för.

Kan ju redovisa lite, för den nyfikne samt dom som råkar kanske hamna i samma sits som mig senare.

Hade lite tur med oddsen, då det var samma på båda ställena: 3,45. Jag satsade frispelet på 1000:- på Betway och bokade 700:- på samma utfall på Betfair. Då blir det som följer:
Ev Vinst på spelbolag: +2450:- (frispelet redan avdraget, som ju försvinner)
och Förlust på oddsbörs: -1715:-
= +730:-

Ev Vinst på oddsbörs: +700:-
och Förlust på spelbolag: -1000:- (frispelet)
= +700:-

Här vinner jag alltså ca 700:- oavsett resultat, och jag vann på Betfair vilket var bekvämt även om det råkade bli lite mindre i praktiken. Man kan ju visserligen satsa så man vinner exakt samma summa, och så får man ju ha Betfair-kommissionen i åtanke.

En bra grej med Betway är att man inte behöver omsätta för att göra uttag om man nu skulle råka vinna på Betway. Fast å andra sidan så blev man tvungen att spela för egna pengar på 1000:- istället, innan man får tillgång till frispelet. Men det var ju bara att kontra samma utfall på Betfair som vanligt. Hade inte varit värt det om man inte kunde det. :P
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-01, 01:38   #127
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Känns som alla bonussidor som promotar bonusar börjar bli ganska inaktuella. Det ser ofta bra ut från början och så klickar man sig vidare, så visar det sig att dessa blivit ersatta av mycket sämre erbjudanden.

Omsättningskraven på t ex Betsafe är x10, och på andra ställen så måste man krångla onödigt mycket för att få futtiga 25€ freebets.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-01, 03:22   #128
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Är det någon som testat att köra VPN eller på något liknande sätt komma runt IP-problematiken? Frågan är om detta funkar, dom kanske inte delar ut bonusar till anonyma IPs?
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-01, 12:25   #129
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 70
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av neonguy Visa inlägg
Känns som alla bonussidor som promotar bonusar börjar bli ganska inaktuella. Det ser ofta bra ut från början och så klickar man sig vidare, så visar det sig att dessa blivit ersatta av mycket sämre erbjudanden.

Omsättningskraven på t ex Betsafe är x10, och på andra ställen så måste man krångla onödigt mycket för att få futtiga 25€ freebets.
Håller helt med, "luftbonusar". Lägg istället ner tiden på reka matcher, lönar sig bättre
rustibus46 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-01, 16:50   #130
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rustibus46 Visa inlägg
Håller helt med, "luftbonusar". Lägg istället ner tiden på reka matcher, lönar sig bättre
Ta Jetbull m fl som exempel; man måste först omsätta sin insättning ett antal gånger innan man får bonusen. Detta förlorar ju dom på när man tänker efter, eftersom då spelar man ju för att vinna - Bonustrading handlar ju annars om att förlora på spelbolagen. Korkade är vad dom är.

Nu har jag ingen aning vad reka är...? (Och ja, jag googlade)
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-01, 17:28   #131
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

En förkortning av rekommendera.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-02, 20:42   #132
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av neonguy Visa inlägg
Känns som alla bonussidor som promotar bonusar börjar bli ganska inaktuella. Det ser ofta bra ut från början och så klickar man sig vidare, så visar det sig att dessa blivit ersatta av mycket sämre erbjudanden.

Omsättningskraven på t ex Betsafe är x10, och på andra ställen så måste man krångla onödigt mycket för att få futtiga 25€ freebets.
Du har en poäng men just betsafe är ju inte så farlig och den bonusen är riktigt maffig. Så det kan vara värt. 10bet dock...
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-04, 02:32   #133
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Du har en poäng men just betsafe är ju inte så farlig och den bonusen är riktigt maffig. Så det kan vara värt. 10bet dock...
Jo fast kan va problem om man hela tiden vinner på spelbolaget och sen har man plötsligt inte några pengar kvar på Betfair att kontra med. Kan funka om man har en större kassa. Fast problemet med oddsskillnader är kvar oavsett, som ju ofta äter upp en del av bonusen. Så i värsta fall kanske det blir bara runt 200:- som är över från den ursprungliga bonusen på 1000:-. Men men, alltid nåt.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-04, 02:42   #134
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Jag tänkte vi kunde dela med oss av lite erfarenheter kring att utnyttja bonusar på samma sidor flera gånger med hjälp av andras personuppgifter. Självklart så frågar man personen ifråga innan om det är okej, och vem vet så kanske denne t o m är registrerad på sidan sen innan. Man bör kanske även bistå med en liten slant för deras givmildhet.

Kan familjemedlemmar fungera, eller bör man vara på säkra sidan genom att leja en polare? Det som inte fungerar är att ta någon som befinner sig på samma adress, då dom inte tillåter personer från samma hushåll.

Vad mer behöver man tänka på. Dom måste fixa ett Moneybookers-konto, ifall dom inte redan har. Kan ju vara lite känsligt om det är en polares konto man lånar kanske. Man kan ju inte använda sitt eget MB-konto, eller kan man? Ibland så måste ju e-mailadressen som man registrerade på spelsidan och på MB vara samma såvitt jag minns. Så hur löser man detta på bästa sätt?

Slutligen så har vi IP-adressen. Undrar om det räcker med att man byter uppkoppling bara; säg att jag t ex kopplar ur mitt Tele 2-mobila bredband och tar med mig datorn och sätter mig med ett trådlöst nätverk via Comhem? Eller måste man byta dator t o m?
Vissa har föreslagit VPN och sånt som gör att man kan surfa anonymt, men frågan är om inte spelbolagen fattar misstankar då?

Senast redigerad av neonguy den 2011-02-04 klockan 02:45.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-04, 05:51   #135
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

För att trada ut en bonus på 1-3 spel tror jag inte du behöver oroa dig så värst för ip.
Jag har aldrig haft några problem och har kompisars konton från samma uppkoppling.
Har en kompis aldrig lagt ett eget spel från din dator?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td