Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-30, 15:49   #661
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 29
Sharp$: 312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Om ni skulle rangordna bolagen för bonustrading, hur skulle ni ranka dessa?

- Vilka är säkrast, har minst problem, har bäst omsättningskrav och så vidare?
Mina favoriter är följande:
- Betsson
- Unibet
- Bet365
- NordicBet
- Expekt
- Ladbrokes
- William Hill
falconlordxxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 22:12   #662
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Jag och en kompis satt hemma hos honom på varsin laptop. Han får syn på en Bonus från Redbet på 250 EUR, och vi båda skapar konto direkt samt hämtar bonusen. Det sämsta vi kunde gjort tydligen..

När vi båda omsatt pengarna efter några veckor och ska ta ut dom, så tar dom bort alla våra pengar och säger att vi fuskat då man bara får hämta bonusen en gång per IP adress.

Att vi inte tänkte på det.. Har gråtit floder senaste dagarna. Mått skit osv.

Finns det någonting man kan göra som spelare när dom bara plockar bort pengarna sådär? Förstår att det var dumt gjort och att vi antagligen aldrig kommer få se dom pengarna. Ville bara lätta mitt hjärta lite här.
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 22:26   #663
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KungKlave Visa inlägg
Jag och en kompis satt hemma hos honom på varsin laptop. Han får syn på en Bonus från Redbet på 250 EUR, och vi båda skapar konto direkt samt hämtar bonusen. Det sämsta vi kunde gjort tydligen..

När vi båda omsatt pengarna efter några veckor och ska ta ut dom, så tar dom bort alla våra pengar och säger att vi fuskat då man bara får hämta bonusen en gång per IP adress.

Att vi inte tänkte på det.. Har gråtit floder senaste dagarna. Mått skit osv.

Finns det någonting man kan göra som spelare när dom bara plockar bort pengarna sådär? Förstår att det var dumt gjort och att vi antagligen aldrig kommer få se dom pengarna. Ville bara lätta mitt hjärta lite här.
Då har du förmodligen mer djupgående problem än en utebliven bonus. Skrivet i all välmening.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 22:45   #664
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Kanske gick något till överdrift, men det var ändå tråkigt när man trodde man skulle ha lite semesterpengar..
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 14:58   #665
ni
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 2
Sharp$: 11
Standard

Hej, vet någon om det är ett problem att spela på mobilbet och comeon samtidigt då de har samma ägare. La ett spel på comeon och sen sekunder senare på mobilbet men då kommer det upp en ruta att jag måste vänta tre minuter på att lägga spel... Kommer detta att bli ett problem, har bara lagt på båda samtidigt två ggr.
ni är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-08, 21:04   #666
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ni Visa inlägg
Hej, vet någon om det är ett problem att spela på mobilbet och comeon samtidigt då de har samma ägare. La ett spel på comeon och sen sekunder senare på mobilbet men då kommer det upp en ruta att jag måste vänta tre minuter på att lägga spel... Kommer detta att bli ett problem, har bara lagt på båda samtidigt två ggr.
Skulle nog undvika att spela dessa sidor emot varandra då det är samma ägare. Samma med nordicbet, betsson, betsafe.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 13:24   #667
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 29
Sharp$: 312
Standard

Någon som spelat hos något nytt spelbolag som inte tidigare nämnts i denna tråd med en schysst välkomstbonus alternativt om ni upptäckt något bolag som har en grym reload- eller välkommen tillbaka-bonus?

Unibet har t.ex. en kampanj just nu där man får 800 kr helt utan omsättningskrav om man värvar en vän. Din vän erbjuds även en välkomstbonus på 200% upp till 1000 kr. Det perfekta tillfället för att introducera bonushoreri för en vän eller för att börja hora sig i en annan persons identitet.
falconlordxxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 21:40   #668
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av falconlordxxx Visa inlägg
Någon som spelat hos något nytt spelbolag som inte tidigare nämnts i denna tråd med en schysst välkomstbonus alternativt om ni upptäckt något bolag som har en grym reload- eller välkommen tillbaka-bonus?

Unibet har t.ex. en kampanj just nu där man får 800 kr helt utan omsättningskrav om man värvar en vän. Din vän erbjuds även en välkomstbonus på 200% upp till 1000 kr. Det perfekta tillfället för att introducera bonushoreri för en vän eller för att börja hora sig i en annan persons identitet.
Redbet har 50Euro reload varje månad samt ibland något specielt så får man 100 i reload.
Nu men väldigt bra odds på svensk fotboll.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-28, 17:34   #669
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 29
Sharp$: 312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Redbet har 50Euro reload varje månad samt ibland något specielt så får man 100 i reload.
Nu men väldigt bra odds på svensk fotboll.
Inte för mig i alla fall. Gissar att du varit en mer lönsam och/eller lojal kund än jag och därför får andra kampanjer/nyhetsbrevserbjudanden.

Men jag fortsätter att håller ögonen öppna!
falconlordxxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 22:01   #670
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av falconlordxxx Visa inlägg
Inte för mig i alla fall. Gissar att du varit en mer lönsam och/eller lojal kund än jag och därför får andra kampanjer/nyhetsbrevserbjudanden.

Men jag fortsätter att håller ögonen öppna!
Kanske det, de har ju vunnit på mig som kund så kan ju vara därför. Men runt lön brukar det komma en 50% upp till 50Euro. Vid CL finalen var det 100% upp till 100Euro.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-10, 13:41   #671
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Någon som prövat bonustradea med Superlenny?
Vet någon om deras odds liknar något annat bolags som finns på surebet.com?

Tacksam för svar =)
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-11, 12:08   #672
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan Visa inlägg
Någon som prövat bonustradea med Superlenny?
Vet någon om deras odds liknar något annat bolags som finns på surebet.com?

Tacksam för svar =)
De har samma odds som 24hPoker. Men de är väldigt låga.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 10:21   #673
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Vet inte om jag missat det men har det diskuterats varför man inte lägger och bokar specifika resultat.

Det finns nu t.ex lägga 2-0 för 29 i odds och boka 2-0 för 28 i odds.

Visst måste rullen vara väldigt hög men det är 96.5% chans att du får över pengarna till betfair.

EDIT:

Vad är den största streaken ni fått på spelbolaget, dvs hur många gånger har det tagit att ta över pengarna till betfair som värst.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 13:22   #674
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ni som håller på och "tradear" över bonusar borde lägga ner sportsbetting tycker jag.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-14, 13:27   #675
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Ni som håller på och "tradear" över bonusar borde lägga ner sportsbetting tycker jag.
Det är ju ett bra sätt att få igång en bankrulle, sen att jag tycker att det är lite sådär när man utnyttjar andra människors identiteter för att göra det är en annan sak. Jag fick igång min första bankrulle genom bonustrading (i mitt namn) och sen dess har jag knappt gjort det utan satsat helt på "vanlig sportsbetting".

Men som start är det absolut inget fel i det
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td