Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-29, 08:56   #616
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trade Visa inlägg
Hej allihopa!

Jag har bonustradeat ett tag nu och börjar väl noja litegrann att någon sida ska haffa en och funderar därför på om det ens är möjligt?

Mitt tillvägagångssätt:
Jag har clearat alla sidor på mitt eget personnummer och har efter det spelat på vänners personnummer. Jag erbjuder dem 50% av vinsten om jag får starta upp kontot på deras namn. Jag tradear alltid mot mitt eget betfair och startar upp bonuskontona från deras datorer så att det är nya IP-adresser. Men sen lägger jag spelen själv via 4G-nätet på min mobil eller internetdelning på min dator, är inte tillräckligt bevandrad inom IT för att förklara varför jag har gjort så men hade fått för mig att det ska bli ett nytt IP varje gång man ansluter till 4G-nätet då. Det har fungerat fram tills nu då jag försökte regga på en sida och blev nekad bonus i förhand (puuh) p.g.a. att jag använt samma IP-adress på ett annat konto.

Jag har följande funderingar:
Eftersom det blir en hel del pengar efter ett tag så blir man ju orolig, är det verkligen så bullet proof som man har intalat sig själv? Vilka risker finns och vad skulle dem ev. följderna bli om man "åker fast"? Kan banken reagera på att det swishas en större summa pengar fram och tillbaka? Finns det ett bättre sätt att byta IP-adress eftersom det uppenbarligen inte fungerar? Slutligen - finns det ett bättre, mindre riskfyllt, tillvägagångssätt? Om det gör någon skillnad så handlar det totalt om 10-15 olika personer.

Tack på förhand!
Köp begagnade mobiler på tradera för en hundring och ladda med ett nytt kontantkort
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-29, 17:34   #617
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trade Visa inlägg
Hej allihopa!

Jag har bonustradeat ett tag nu och börjar väl noja litegrann att någon sida ska haffa en och funderar därför på om det ens är möjligt?

Mitt tillvägagångssätt:
Jag har clearat alla sidor på mitt eget personnummer och har efter det spelat på vänners personnummer. Jag erbjuder dem 50% av vinsten om jag får starta upp kontot på deras namn. Jag tradear alltid mot mitt eget betfair och startar upp bonuskontona från deras datorer så att det är nya IP-adresser. Men sen lägger jag spelen själv via 4G-nätet på min mobil eller internetdelning på min dator, är inte tillräckligt bevandrad inom IT för att förklara varför jag har gjort så men hade fått för mig att det ska bli ett nytt IP varje gång man ansluter till 4G-nätet då. Det har fungerat fram tills nu då jag försökte regga på en sida och blev nekad bonus i förhand (puuh) p.g.a. att jag använt samma IP-adress på ett annat konto.

Jag har följande funderingar:
Eftersom det blir en hel del pengar efter ett tag så blir man ju orolig, är det verkligen så bullet proof som man har intalat sig själv? Vilka risker finns och vad skulle dem ev. följderna bli om man "åker fast"? Kan banken reagera på att det swishas en större summa pengar fram och tillbaka? Finns det ett bättre sätt att byta IP-adress eftersom det uppenbarligen inte fungerar? Slutligen - finns det ett bättre, mindre riskfyllt, tillvägagångssätt? Om det gör någon skillnad så handlar det totalt om 10-15 olika personer.

Tack på förhand!
Något som med säkerhet kommer att inträffa - speciellt om du spelar på ett konto i en kvinnas namn - är att det efterfrågas telefonverifiering vid uttag. Har själv varit med om det med morsan och det är inte så kul att behöva instruera henne att återge alla uppgifter och spelhistorik, även om det har gått bra. Är kontona i manliga namn så kan du ju själv ta alla samtal.

Jag är inte heller bevandrad inom IT, men det skall ju tydligen gå att se var mobilen befinner sig vid inloggning, så att det plötsligt börjar dyka upp massor av konton som loggar in ungefär från samma ställe och följer ett liknande spelmönster lär kunna väcka misstänksamhet.

Du kommer förr eller senare att stöta på problem och få vissa konton låsta i avvaktan på ytterligare verifiering, men sköter du allt korrekt så bör du ju få ut pengarna förr eller senare. Banken behöver du däremot inte oroa dig för.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-29, 17:50   #618
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 129
Sharp$: 1116
Standard

Ställ väckarklockan och börja arbeta!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Systemspelare (+10)
enstahill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-19, 19:39   #619
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 1
Sharp$: 26
Standard

Bonushoror
royalphoenix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 18:40   #620
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Hej!

När man letar oddsen, ska dem vara så nära 2.0 så möjligt då? Om man spelar 1.73 och sen bokar 1.75, förlorar man inte mer på det än om man hittar ett odds på 2.0 och sen bokar 2.04? Hur ska man räkna när man hittar odds, har hittat ett nu 2.2 och boka det till 2.22. Är det ett bra odds att tradea?
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-14, 20:50   #621
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Jag som missuppfattat hur det funkar med bokningen, förstår nu!
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 15:04   #622
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 2
Sharp$: 29
Standard

Har precis börjat med bonustrading och har än så länge endast klarat av betsson. Det jag tycker är svårt är att hitta bra odds på sidorna jämfört med betfair. Har testat med Bet72,Okeyn0 och Oddsmonkey men tycker att när man väl hittar ett bra odds (runt 100%) så är det ofta fel när man kommer in på spelsidan. Skulle helt enkelt uppskatta lite tips rens allmänt om hur ni gör/gjorde för att hitta bra odds.
dervish94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-18, 21:36   #623
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dervish94 Visa inlägg
Har precis börjat med bonustrading och har än så länge endast klarat av betsson. Det jag tycker är svårt är att hitta bra odds på sidorna jämfört med betfair. Har testat med Bet72,Okeyn0 och Oddsmonkey men tycker att när man väl hittar ett bra odds (runt 100%) så är det ofta fel när man kommer in på spelsidan. Skulle helt enkelt uppskatta lite tips rens allmänt om hur ni gör/gjorde för att hitta bra odds.
Mitt tips är att spela flera sidor mot varandra typ 2-3st beroende på sport. Betfair plockar ju 6,5% av vinsten.

Jämnför odds på oddsportal.com så hittar du ganska snabbt 99-100% spel.

Även kallat surebets.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 09:18   #624
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 15
Sharp$: 143
Standard

Har en till fundering:

Jag och min tjej har flyttat, hur säkert är det att regga nya konton på min flickvän på vår nya adress för att få bonus på henne? Jag har visserligen skrivit mig på den nya adressen men jag har inte registrerat några spelkonton på den adressen, det är väl knappast så dem är inne och pillar i folkbokföringen på varje enskild kund? Jag har ifs loggat in på mina spelkonton från den här adressen men registrerar jag på henne tänkte jag använda hennes dator och därmed ett nytt IP.

Tacksam för svar!
trade är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 11:31   #625
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trade Visa inlägg
Har en till fundering:

Jag och min tjej har flyttat, hur säkert är det att regga nya konton på min flickvän på vår nya adress för att få bonus på henne? Jag har visserligen skrivit mig på den nya adressen men jag har inte registrerat några spelkonton på den adressen, det är väl knappast så dem är inne och pillar i folkbokföringen på varje enskild kund? Jag har ifs loggat in på mina spelkonton från den här adressen men registrerar jag på henne tänkte jag använda hennes dator och därmed ett nytt IP.

Tacksam för svar!
Du får inget nytt IP för att du byter dator tyvärr, din IP till spelbolaget är hushållets IP, dvs den externa adressen, medans du inom hushållet har en annorlunda intern IP på varje dator.

Därför kan det bli lite svårt att göra som du tänkt eftersom du har loggat in på spelbolagen med den externa IP-adressen någon gång..
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-25, 11:48   #626
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 15
Sharp$: 143
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Du får inget nytt IP för att du byter dator tyvärr, din IP till spelbolaget är hushållets IP, dvs den externa adressen, medans du inom hushållet har en annorlunda intern IP på varje dator.

Därför kan det bli lite svårt att göra som du tänkt eftersom du har loggat in på spelbolagen med den externa IP-adressen någon gång..

Hur menar du då? Om jag t.ex. använder tjejens dator och kopplar upp mig på 4G-nätet via internetdelning och registrerar mig på spelsajterna (ev. registrerar mig via hennes mobil och 4G-nätet direkt), då kan dem väl omöjligt se att vi tillhör samma hushåll genom någon extern adress?

Värt att tillägga är att jag inte registrerat på spelsidorna på mig själv från den här adressen utan bara loggat in någon fåtal gång på ett fåtal sidor.

Senast redigerad av trade den 2015-04-25 klockan 12:06.
trade är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-04, 13:03   #627
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 16
Sharp$: 230
Standard

Vilken onlineplånbok bör man använda sig av? Skrill har jag läst vara ett alternativ (och ett av de få som Betfair stödjer) men läser mycket illa om Skrill på diverse sidor!

Om inte Skrill vad använder man då??
BonusHungrig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-04, 19:53   #628
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BonusHungrig Visa inlägg
Vilken onlineplånbok bör man använda sig av? Skrill har jag läst vara ett alternativ (och ett av de få som Betfair stödjer) men läser mycket illa om Skrill på diverse sidor!

Om inte Skrill vad använder man då??
Själv kör jag skrill och det funkar bra, oftast snabba överföringar till och från sidorna.

Annars har du ju neteller.

Sen för tradingen använder jag själv sällan betfair tycker för mycket försvinner på deras % som de tar på vinsten. Leta surebets eller i närheten av 98-100% bet mellan olika sidor istället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BonusHungrig (+1)
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-05, 07:28   #629
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 16
Sharp$: 230
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Själv kör jag skrill och det funkar bra, oftast snabba överföringar till och från sidorna.

Sen för tradingen använder jag själv sällan betfair tycker för mycket försvinner på deras % som de tar på vinsten. Leta surebets eller i närheten av 98-100% bet mellan olika sidor istället.
Som jag förstod det så kan det vara begränsningar på bonusar om man använder sig av t.ex. Skrill vid överföring till sidor, stämmer detta?

Att betta mellan sidor känns kanske som att man tjänar mer men är det inte omständligare då man måst vinna allt till ett konto och sedan se till att omsätta tillräckligt?

Jag har sedan tidigare ett konto på Bet356, ska jag sätta i 6-7k där och sedan använda försöka få över alla pengar dit eller bör jag börja och se vilket konto som blir störst?
BonusHungrig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-05, 07:30   #630
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BonusHungrig Visa inlägg
Som jag förstod det så kan det vara begränsningar på bonusar om man använder sig av t.ex. Skrill vid överföring till sidor, stämmer detta?

Att betta mellan sidor känns kanske som att man tjänar mer men är det inte omständligare då man måst vinna allt till ett konto och sedan se till att omsätta tillräckligt?

Jag har sedan tidigare ett konto på Bet356, ska jag sätta i 6-7k där och sedan använda försöka få över alla pengar dit eller bör jag börja och se vilket konto som blir störst?
Dom flesta som jag vet om använder pinnacle som motsvarande betfair, dvs försöker spela över alla pengarna från bonussidan till pinnacle, men bet365 fungerar också så länge du hittar odds som är bra nog
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BonusHungrig (+1)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td