Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-13, 14:11   #811
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R_j Visa inlägg
Kontot är uppe i 20k euro så så mkt jag kan
Men du har ingen bonus alltså? Då är det ju bara att ta ut, eller är det något som gör det omöjligt?
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 14:53   #812
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R_j Visa inlägg
Kommer nog bli limmad snart på b365 och skulle behöva få över pengarna till betfair eller pinnacle.

vilka marknader bör man titta på?
Oddsmonkey jämför odds hos bet335 med Betfair och Smarket. Finns även mot andra bookmakers skulle jag tro. Kostar dock cirka 100kr för en månad.

Senast redigerad av bjarnea den 2017-03-13 klockan 16:40.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 15:44   #813
R_j
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 20
Sharp$: 83
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Men du har ingen bonus alltså? Då är det ju bara att ta ut, eller är det något som gör det omöjligt?
Fast jag vill ju fortsätta på b365 utan att bli limmad, har rensat under deras live betting på ufc bla och om jag tar ut 10k euro så är risken rätt stor.

Då "förlorar" jag hellre pengarna till något spelbolag som inte limmar en.

Har dock ingen vana av andra spel än mma och lite boxning.
R_j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 16:06   #814
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Oddsmonkey jämför odds hos bet335 med betor och Smarket. Finns även mot andra bookmakers skulle jag tro. Kostar dock cirka 100kr för en månad.
Jag brukar gå via mbassist.com och blir redirectad till Oddsmonkey därifrån. Där har jag ett konto och när jag loggar in ser jag oddsmatcharen (mot börser) helt gratis. Däremot mot andra bolag, den så kallade "dutch search" har jag inte tillgång till. Sedan finns ju också okeyno.com som jämför med börserna men där är inte kommissionen inräknad och så finns ju förstås surebet.com.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 16:28   #815
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 1310
Standard

Premier League bör du kunna hitta spel där du backar 1% mot t.ex Pinnacle. Ser alltid bra ut med stora spel på den ligan
lottolars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 16:42   #816
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Det är alltså tal om att spela över pengarna från ett bolag till ett annat.

Känns som det börjar bli läge att pinga in @robfri i tråden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bjarnea (+5)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 16:44   #817
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R_j Visa inlägg
Fast jag vill ju fortsätta på b365 utan att bli limmad, har rensat under deras live betting på ufc bla och om jag tar ut 10k euro så är risken rätt stor.

Då "förlorar" jag hellre pengarna till något spelbolag som inte limmar en.

Har dock ingen vana av andra spel än mma och lite boxning.
Inte för att jag kanske är rätt person att svara på det, men blir man inte limmad baserad på spel och inte uttag? De lär ju veta att du har vunnit pengar..
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 17:48   #818
R_j
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 20
Sharp$: 83
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
Inte för att jag kanske är rätt person att svara på det, men blir man inte limmad baserad på spel och inte uttag? De lär ju veta att du har vunnit pengar..
Fast målet är att "förlora" dom igen
R_j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 17:55   #819
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Exempel den veckan på publika bonusar/gratisspel i Sverige:
Comeon: 1000 kr + 500 kr (7-årsfirande)
Nordicbet: 500+250+200+100 (Fotboll/SHL-slutspel/SHL-grundspel/CL)
Bethard: 300 kr (CL)
Sverigekronan: 300 kr (CL)
LeoVegas: 200 kr (CL)

TOTALT: 3350 kr. Får du ut 75% av det så har du 2500 kr på en vecka. (Sen har det här varit en bra vecka med CL + Comeons kalas).

Sen har Mobilbet, Fastbet, Betsafe, Betsson, Paddypower m.fl. kört ytterligare kampanjer
Måste man logga in Comeon, Bethard, Sverigekronan, Leovegas etc för att se dessa erbjudanden? Jag har varken fått mail eller SMS om detta.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 18:29   #820
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R_j Visa inlägg
Fast målet är att "förlora" dom igen
Ja det förstod jag också, jag ser bara inte problematiken om du enkelt kan ta ut pengarna
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 19:19   #821
R_j
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 20
Sharp$: 83
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
Ja det förstod jag också, jag ser bara inte problematiken om du enkelt kan ta ut pengarna
Fast målet är att vinna 20k till, om jag fortsätter vinna är det oundvikligt att bli limmad, förlorar jag däremot vinsten till ett annat spelbolag är jag inte längre en vinnande spelare och kan förhoppningsvis fortsätta vinna.
R_j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 19:36   #822
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 1310
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R_j Visa inlägg
Fast målet är att vinna 20k till, om jag fortsätter vinna är det oundvikligt att bli limmad, förlorar jag däremot vinsten till ett annat spelbolag är jag inte längre en vinnande spelare och kan förhoppningsvis fortsätta vinna.
Fast riktigt så enkelt är det inte. Säg att du nu vunnit massa på esport eller MMA och sedan nu förlorar massa på fotboll.
Då kommer dom tillslut att kliva in och limitera dig på de marknader dom känner att du har edge.
Dvs du kan ha maxlimit på fotboll hockey basket osv men där du vinner kommer du vara limmad ner till någon hundring.
lottolars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 19:43   #823
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Måste man logga in Comeon, Bethard, Sverigekronan, Leovegas etc för att se dessa erbjudanden? Jag har varken fått mail eller SMS om detta.
Bethard pchSverigekronan har jag fått mail av.

Alltid bra att gå in på sidorna och kolla.

Idag finns bla http://promotions.comeon.com/se/7-arsjubileum/
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 20:04   #824
R_j
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 20
Sharp$: 83
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lottolars Visa inlägg
Fast riktigt så enkelt är det inte. Säg att du nu vunnit massa på esport eller MMA och sedan nu förlorar massa på fotboll.
Då kommer dom tillslut att kliva in och limitera dig på de marknader dom känner att du har edge.
Dvs du kan ha maxlimit på fotboll hockey basket osv men där du vinner kommer du vara limmad ner till någon hundring.
Nä förmodligen ingen lösning i längden men lite tid borde det nog köpa
R_j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-13, 20:21   #825
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har länge tänkt försöka bonushora och blev inspirerad av dagens inlägg. Fick äntligen tummen ur och reggade mig på betfair och skapade ett konto på Bethard.

Hittade en intressant hockeymatch och lirade på båda ställena. Upptäckte dock efteråt att lagen möts två nätter i rad och att jag spelat på den första matchen och bokade den andra...Är det sånt som kallas lärpengar? Tur att det inte var så stora summor...
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td