Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-05, 10:49   #1276
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 107
Standard

Tänkte på en grej. Ett spelbolag skriver så här angående deras regler för bonus:

"Spelare som bedöms att anta en låg vadslagning strategi, för att omsätta omsättningskravet kan få sin bonus med vinster att annulleras och skulle också kan uteslutas från framtida bonusar efter beslut av ledningen. "

Vilken typ av strategi skulle detta kunna vara? Eller rättare sagt, hur kan bolagen se att man bonustrejdar om man använder sig av en oddsbörs för motspel? Har någon av er varit med om att bli anklagad för detta och hur hade du spelat då?
deGeneration är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-18, 15:14   #1277
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 7
Sharp$: 5190
Standard

Någon annan som sysslar med bonustrading på en ganska intensiv nivå? Öppen för idéutbyte i sådana fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+5000)
BetDoktor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-18, 15:41   #1278
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 140
Sharp$: 924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av deGeneration Visa inlägg
Tänkte på en grej. Ett spelbolag skriver så här angående deras regler för bonus:

"Spelare som bedöms att anta en låg vadslagning strategi, för att omsätta omsättningskravet kan få sin bonus med vinster att annulleras och skulle också kan uteslutas från framtida bonusar efter beslut av ledningen. "

Vilken typ av strategi skulle detta kunna vara? Eller rättare sagt, hur kan bolagen se att man bonustrejdar om man använder sig av en oddsbörs för motspel? Har någon av er varit med om att bli anklagad för detta och hur hade du spelat då?
Såhär skrev betfinal angående det;

Från Betfinal själva:

Nej, det vi menar är att om man spelare på båda sidorna och på det sättet garanterar en vinst, oavsett utgång i matchen.
bollen32 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 05:40   #1279
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BetDoktor Visa inlägg
Någon annan som sysslar med bonustrading på en ganska intensiv nivå? Öppen för idéutbyte i sådana fall.
Beror på vad du menar med intensiv nivå, vi är ett gäng här dom drar in >10000 månad på den egna identiteten på reloadbonusar och liknande (själv har jag gjort det i närmare två år) och ett annat gäng som som håller på med vpn, 4g-modem och femtioelva kompisar för att plocka välkomstbonusarna gång på gång.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 08:01   #1280
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BetDoktor Visa inlägg
Någon annan som sysslar med bonustrading på en ganska intensiv nivå? Öppen för idéutbyte i sådana fall.
Gör lite både och av det Morgan beskriver ovan. Om det är intensivt jämfört med andra vet jag inte, har ju fortfarande ett vanligt jobb som skall skötas. Det är bara att du skickar PM om du har några funderingar.
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 09:06   #1281
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 6
Sharp$: 834
Standard

Jag tillhör delen som sitter med 4G och omsätter välkomstbonusar i olika identiteter. Öppen för att ge tips/byta idéer!
Manchester är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 13:35   #1282
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manchester Visa inlägg
Jag tillhör delen som sitter med 4G och omsätter välkomstbonusar i olika identiteter. Öppen för att ge tips/byta idéer!

Rätt förståligt för Manchester (united) har ju inget eget spel


//Sry kunde inte låta bli
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicksson (+88)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 15:26   #1283
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 6
Sharp$: 834
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Rätt förståligt för Manchester (united) har ju inget eget spel


//Sry kunde inte låta bli
Det har krävts mycket alkohol för att hantera senaste matcherna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+8)
Manchester är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-20, 08:28   #1284
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Vi skulle kunna starta en skype-grupp för att byta ideer.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-20, 09:06   #1285
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Kan det verkligen finnas så mycket att diskutera kring detta utöver det som finns i bonustråden. Måste ju vara det mest simpla som finns. Bara att ha ett gäng mobila enheter, vara gniden o sen mata på.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+88)
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-20, 11:53   #1286
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 107
Standard

Är det någon av er som har erfarenhet av sidorna Casinia och Malina Sports, båda har bonusar på 2-3 k samt helt ok omsättningskrav, jag har dock aldrig hört dem diskuteras här förut.
deGeneration är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-20, 12:03   #1287
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 140
Sharp$: 924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av deGeneration Visa inlägg
Är det någon av er som har erfarenhet av sidorna Casinia och Malina Sports, båda har bonusar på 2-3 k samt helt ok omsättningskrav, jag har dock aldrig hört dem diskuteras här förut.
Registrerade på Cypern och licens i Curacao, har för mig att det är samma ägare till båda. Har också för mig någonstans i bakhuvudet att jag läst några riktigt dåliga rewievs av dom. Skulle vara försiktig.
bollen32 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-20, 12:25   #1288
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Kan det verkligen finnas så mycket att diskutera kring detta utöver det som finns i bonustråden. Måste ju vara det mest simpla som finns. Bara att ha ett gäng mobila enheter, vara gniden o sen mata på.
Hur du spelar en 100% upp till 1000 SEK bonus är ju inte särskilt komplicerat, men finns nog jävligt mycket att diskutera kring hur man spelar olika kampanjer. Kan tänka mig att den finns många olika approacher till exempelvis ComeOn free bet club, Leo Vegas olika bonusstegar och Betssongruppens alla olika erbjudanden. Hur hittar man matchningar? Själv kör jag Oddsmonkey och har inte så mycket tid att kolla odds manuellt, men det finns säkerligen oerhört mycket enkla matchningar och olika surebets/värdespel som inte oddsmonkey snappar upp. De suger ju på hockey exempelvis. Hur gör man liksom för att se till att man är omtyckt av ComeOn/Mobilbet/Betssongruppen (har själv fått en del och har polare som får sinnessjukt mkt reloads), vilka kontinuerligt spammar ut diverse erbjudanden och olika storlekar på gratisspel och bonusar. Frågan är ju om de som har insikt är sugna på att dela med sig... knappast?

Om någon har lite tips så kan jag bidra med mina erfarenheter. Har tjänat mer på bonusspelande än på mitt ordinarie jobb senaste året, så några grejer gör jag säkert rätt. Bara skicka PM.
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-20, 13:23   #1289
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robsessed Visa inlägg
Hur du spelar en 100% upp till 1000 SEK bonus är ju inte särskilt komplicerat, men finns nog jävligt mycket att diskutera kring hur man spelar olika kampanjer. Kan tänka mig att den finns många olika approacher till exempelvis ComeOn free bet club, Leo Vegas olika bonusstegar och Betssongruppens alla olika erbjudanden. Hur hittar man matchningar? Själv kör jag Oddsmonkey och har inte så mycket tid att kolla odds manuellt, men det finns säkerligen oerhört mycket enkla matchningar och olika surebets/värdespel som inte oddsmonkey snappar upp. De suger ju på hockey exempelvis. Hur gör man liksom för att se till att man är omtyckt av ComeOn/Mobilbet/Betssongruppen (har själv fått en del och har polare som får sinnessjukt mkt reloads), vilka kontinuerligt spammar ut diverse erbjudanden och olika storlekar på gratisspel och bonusar. Frågan är ju om de som har insikt är sugna på att dela med sig... knappast?

Om någon har lite tips så kan jag bidra med mina erfarenheter. Har tjänat mer på bonusspelande än på mitt ordinarie jobb senaste året, så några grejer gör jag säkert rätt. Bara skicka PM.
Eller också gör du något fel på jobbet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+88)
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-20, 13:24   #1290
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 107
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bollen32 Visa inlägg
Registrerade på Cypern och licens i Curacao, har för mig att det är samma ägare till båda. Har också för mig någonstans i bakhuvudet att jag läst några riktigt dåliga rewievs av dom. Skulle vara försiktig.

Läste på lite nu och verkar som att de dels har beloppsgränser för hur mycket man får ta ut per månad, på sämsta nivån är taket på 10 k Euro. Dessutom delar de upp uttagen så man måste ex. göra 8 mindre uttag för att få ut hela summan...segt!
deGeneration är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td