Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-11, 12:12   #1126
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Är ni säkra på att man inte kan spela bethard-koncerna emot varandra ;D ?
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-11, 14:23   #1127
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 112
Sharp$: 593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av disco123 Visa inlägg
Är ni säkra på att man inte kan spela bethard-koncerna emot varandra ;D ?
Spela dom mot varandra är inget problem. Men omsätter du en bonus mellan 2 bethardägda sidor är det nog stor risk för trubbel när du ska göra ett uttag
mumintroll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-11, 19:20   #1128
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kukenfitta Visa inlägg
Spela dom mot varandra är inget problem. Men omsätter du en bonus mellan 2 bethardägda sidor är det nog stor risk för trubbel när du ska göra ett uttag
Ah det är det jag menar.
Har någon torskat eller tror ni bara att det är så?

Har ju t.ex spelat Nordicbet och Betsafe mot varandra och de ägs ju utav samma koncern väl?
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-11, 21:39   #1129
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av disco123 Visa inlägg
Ah det är det jag menar.
Har någon torskat eller tror ni bara att det är så?

Har ju t.ex spelat Nordicbet och Betsafe mot varandra och de ägs ju utav samma koncern väl?
Du gör som du vill men så här säger Betssonkoncernens allmänna villkor:

Citat:
12.7 Där en Bonus är kan ge (till exempel vid förhöjda odds) dig en garanterad eller ökad chans till vinst oavsett resultat; och vi har bevis eller rimlig misstanke om att du lagt ett spel eller multipla spel (ensam eller i en grupp av spelare) på någon av webbplatserna som tillhör Betsson Group på en sådan Bonus, har vi möjligheten att undanhålla Bonusen och alla vinster införskaffade av dig under Bonusspelet och vi kan också avsluta Ditt Konto och undanhålla alla återstående medel på Ditt Konto om vi så önskar.

Jag matchar inte mitt spelande mellan bolag som antingen delar odds med varandra (SB Tech främst) eller bolag som ägs av samma koncern (Co-Gaming, Bethard och Betsson) för att undvika att något spelbolag ska använda sig av sin skrivning motsvarande 12.7 för att konfiskera mina pengar.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-11, 22:28   #1130
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 112
Sharp$: 593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av disco123 Visa inlägg
Ah det är det jag menar.
Har någon torskat eller tror ni bara att det är så?

Har ju t.ex spelat Nordicbet och Betsafe mot varandra och de ägs ju utav samma koncern väl?
Har inte hört om nån som torskat, men det står ju klart och tydligt i deras villkor att dom har rätten att ta alla medel och stänga kontot om man gör så. Om man då medvetet omsätter en bonus tvärt emot deras villkor är ju upp till var och en. jag skulle dock inte rekommendera det som förstahandsalternativ. inte som ett alternativ öht faktiskt
mumintroll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 12:51   #1131
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

0% comission på Smarkets till måndag!
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 19:55   #1132
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av disco123 Visa inlägg
0% comission på Smarkets till måndag!
Kompensation för att de låg nere nästan hela Arsenal-matchen igår och sen igen idag kring avsparkstid vid 16.00, katastrof...
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-14, 22:34   #1133
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Någon som vet om min polare kan sätta in på MITT Smarkets med hans egna kort, och jag sedan sätter in mer pengar med MITT kort. Eller blir det strul?

Minns att jag förr om åren när jag var runt 18-19 år och spelade mycket poker, ibland gav jag min mamma pengar och så satte jag in med hennes kort på kontot i mitt namn, då blev det aldrig något strul när jag skulle ta ut osv (till mitt kort, dock gjorde jag då insättning efteråt)
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-15, 08:50   #1134
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 112
Sharp$: 593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av disco123 Visa inlägg
Någon som vet om min polare kan sätta in på MITT Smarkets med hans egna kort, och jag sedan sätter in mer pengar med MITT kort. Eller blir det strul?

Minns att jag förr om åren när jag var runt 18-19 år och spelade mycket poker, ibland gav jag min mamma pengar och så satte jag in med hennes kort på kontot i mitt namn, då blev det aldrig något strul när jag skulle ta ut osv (till mitt kort, dock gjorde jag då insättning efteråt)
Du har så konstiga frågor.. hör med smarkets support så får du veta svart på vitt. Men varför hålla på och tjorva till allting? smarkets är ju en pålitlig börs, det är ditt riktiga safehouse ute i bonusdjungeln, varför börja med konstigheter där?
mumintroll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-15, 10:04   #1135
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kukenfitta Visa inlägg
Du har så konstiga frågor.. hör med smarkets support så får du veta svart på vitt. Men varför hålla på och tjorva till allting? smarkets är ju en pålitlig börs, det är ditt riktiga safehouse ute i bonusdjungeln, varför börja med konstigheter där?
Ja märkligt, kan du inte bara be din polare att swischa till dig så sätter du in själv med ditt kort?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-15, 14:57   #1136
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Håller mer om att det finns en dålig lösning på problemet och det är den du föreslår disco123. Det finns två bra vad jag kan se det: Den ena är den som BroderH föreslår, den andra är att du värvar din kompis till Smarkets så har ni varsitt konto, och du får en värvningspeng dessutom.

Senast redigerad av Morgan007 den 2017-08-15 klockan 16:06.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 13:54   #1137
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Ja märkligt, kan du inte bara be din polare att swischa till dig så sätter du in själv med ditt kort?
Hehe, vill helst ha så lite swish till mina konton som möjligt. Känns som att största risken med detta är att banken börjar snoka och undra massa saker... därför vill jag minska swishandet.

Skulle ju kunna få dom att öppna Smarkets, men kändes drygt.. meckigt.. osvosvosv
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 14:05   #1138
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av disco123 Visa inlägg
Hehe, vill helst ha så lite swish till mina konton som möjligt. Känns som att största risken med detta är att banken börjar snoka och undra massa saker... därför vill jag minska swishandet.

Skulle ju kunna få dom att öppna Smarkets, men kändes drygt.. meckigt.. osvosvosv
"meckigt", Det är inget mot vad det blir om du sätter in med 2 olika personers kort på en sajt.
Det är ren dumhet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+18)
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 15:50   #1139
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av disco123 Visa inlägg
Hehe, vill helst ha så lite swish till mina konton som möjligt. Känns som att största risken med detta är att banken börjar snoka och undra massa saker... därför vill jag minska swishandet.

Skulle ju kunna få dom att öppna Smarkets, men kändes drygt.. meckigt.. osvosvosv
Förstår inte hur banken skulle vara största risken med detta om någon risk alls.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 18:21   #1140
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
"meckigt", Det är inget mot vad det blir om du sätter in med 2 olika personers kort på en sajt.
Det är ren dumhet.
Haha, som sagt.. när jag spelade poker förr så var det aldrig strul. Men aja lyssnar på er.

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Förstår inte hur banken skulle vara största risken med detta om någon risk alls.
Blir ju rätt mycket swishande fram och tillbaka, är väl uppe i att ha clearat 20 personer och hade ju varit gött att i de fall där man förlorar stora belopp på Smarkets över till bonussiten att slippa få de swishat tillbaka..

Tillslut lär väl banken undra? Under April-Maj hade jag typ 350k i utgående och liknande i ingående swish.

Jag är ju rätt att banken i sin tur skall kontakta SKV och dom kanske menar att man utför en tjänst och därflr skatta på detta?
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td