Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-19, 18:07   #31
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Är jag helt efterbliven eller bara för trött för att räkna, men går man inte mer plus i slutändan om oddset man bokar är lägre på betfair än spelbolaget?
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-19, 18:08   #32
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ludd3emm Visa inlägg
Är jag helt efterbliven eller bara för trött för att räkna, men går man inte mer plus i slutändan om oddset man bokar är lägre på betfair än spelbolaget?
Jo men det är inte speciellt vanligt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-19, 18:41   #33
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Jo men det är inte speciellt vanligt.
Då är det ju bara fint att förlora några gånger om detta inträffar om man har råd att fortsätta i slutändan. Perfa om man har fläskigare BR än Ingvar Kamprad!
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 10:27   #34
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 275
Standard

Om jag hittar en match med onormalt stor avvikelse på oddsen, där bookien satt ett högre odds än övriga bookies och det finns väldigt lite pengar att boka på Betfair. Vad gör jag då? Ska jag se till att knipa oddset hos bookien och hoppas det ploppar upp mer pengar på Betfair närmare matchstart?
James är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 13:19   #35
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av James Visa inlägg
Om jag hittar en match med onormalt stor avvikelse på oddsen, där bookien satt ett högre odds än övriga bookies och det finns väldigt lite pengar att boka på Betfair. Vad gör jag då? Ska jag se till att knipa oddset hos bookien och hoppas det ploppar upp mer pengar på Betfair närmare matchstart?
Nej, du ska inte riskera att du inte kan få det matchat hos Betfair när det spel redan ligger lagt hos spelbolaget.
Dessutom är det ju så att när det finns väldigt lite likviditet på Betfair så hoppar ju oddset ganska friskt så det finns ingen säkerhet i att det skulle vara samma odds när mer pengar kommer in.
Jag själv gör endast så att jag öppnar bookmakern i en tab, betfair i den andra, ser att oddsen stämmer och att det finns likviditet på betfair, lägger spelet hos bookien för att se att det går genom, och direkt efter på betfair. Skulle aldrig våga vänta och riskera att det inte kan bli matchat och så vidare. Att det går fel vid en sådan chansning kan blåsa bort förtjänsten från flera bonusar på ett spel.
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-24, 20:55   #36
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Hade tänkt prova detta för att få upp min bankrulle!

Vilka bolag ska man använda?

Är detta riskfritt?

Några bolag man ska passa sig för?

Tacksam för svar!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-24, 21:21   #37
 
sodomyandlusts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 25
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Hade tänkt prova detta för att få upp min bankrulle!

Vilka bolag ska man använda?

Är detta riskfritt?

Några bolag man ska passa sig för?

Tacksam för svar!
Ja, det är riskfritt om du följer det som har skrivits här. Det är väl mer misstag som att t.ex spela på ett lag och råka boka fel match eller att man skriver in fel insats och så eller att man inte har kollat upp innan så att någon kan matcha det oddset man vill boka till som användaren i posten ovan har skrivit om. Men det kan ju också hända att spelbolaget voidar ditt spel och då står du där med en bokning utan säkerhet bakom och då är det bästa att försöka minimera förlusten genom att spela oddset på oddsbörsen. Även fast man då oftast får röda siffror i protokollet så är det bättre än att försöka chansa och då riskera en ännu större förlust.

Men att spel voidas händer inte så ofta och om man vill vara extra säker så kan man ju försöka undvika att trada tennis då det måste vara den sporten där matcher avbryts och skjuts upp oftast och alla spelbolag har ju inte samma regler vad gäller sådant.

Du kan ju kolla upp Betsmart.se - Spelbolag med sportsbetting odds och bonusar där är de flesta stora spelbolag är listade med sina bonusar. Att signa upp nyhetsbrev på samtliga spelbolag är också bra så att man inte missar några bonusar.

Av egen erfarenhet så ska jag säga att Titanbet ska du undvika, deras bonus får man inte direkt utan man måste först omsätta 35 000 eller så (minns inte exakt) innan man får den och kan börja trada ut den.

Kanske lite väl uppenbara tips men hoppas där var något du inte visste sedan innan.
sodomyandlust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-24, 21:29   #38
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Okej, tack för svaret!

Så det är ingen (minimal) chans att man får strul med uttagningen som det står om på sida 2?
Blev lite tveksam efter att jag läst de.
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-24, 21:49   #39
 
sodomyandlusts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 25
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Okej, tack för svaret!

Så det är ingen (minimal) chans att man får strul med uttagningen som det står om på sida 2?
Blev lite tveksam efter att jag läst de.
Har ingen erfarenhet av att ha lyckats omsätta bonusen genom att trada utan alla gånger jag har prövat (tror det är runt 10 eller så) så har jag fått över hela summan till betfair och där är det aldrig några problem att plocka ut pengar.
sodomyandlust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-24, 22:02   #40
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Okej, får hoppas att jag får över pengarna till betfair då
Tack för hjälpen!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 16:35   #41
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 159
Standard

Nån som lyckats få bolagen att matcha varandras bonusar?
kruger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 17:20   #42
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Om man har ett konto, säg 365, i ett namn och betgair reggat i ett annat så kan dom väl inte göra något.

Har jag fel?
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 17:33   #43
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Betfair samarbetar inte med traditionella spelbolag så att ha samma uppgifter på båda ska inte spela någon roll.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 18:15   #44
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

okej, men hur kan dom då spärra kontot, om dom inte vet att det är samma person som spelar på båda sidorna?

Annars kan dom väl inte ta tillbaka bonuspengen och det där!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-30, 01:22   #45
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
okej, men hur kan dom då spärra kontot, om dom inte vet att det är samma person som spelar på båda sidorna?
Om de inte vet att det är du på båda sidorna och använder dig av trading så behöver du såklart inte vara orolig för att få några konton spärrade på grund utav de.

Det är om de fått nys på att det är samma person det kan bli trubbel.
Det är detta som du ska komma runt på något sätt (t.ex öppna konton i vänners eller familjemedlemmars namn (bra om du bara kör 3-5 bonusar (bookies), kan bli väldigt omständigt att köra ännu fler identiteter)).

Som henkie sa så är risken att du åker på en sån här kontroll relativt liten så du får tänka över hur mycket energi du vill lägga på detta.

Ska man använda trading på varenda bonus man kommer över så kan det ju vara bättre att ta det lite lungt och försiktigt då risken för att bli upptäckt bör öka markant om man gjort detta på ett stort antal bookies.
Medan om man bara ska plocka ut 2-3 bonusar behöver man kanske inte vara fullt lika försiktig pga att det går snabbare, du får färre "motståndare" (bookies) och det blir svårare att binda dina konton till "mönster".

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Annars kan dom väl inte ta tillbaka bonuspengen och det där!
De kan göra sånt. Men, bara för att de kan de, så görs ju inte det hursomhelst.
Om de tar bonuspengarna alternativt fryser dina tillgångar så är det ju pga att de har kollat upp dig och märkt att du använder dig av trading (i detta fallet).
Inget bolag (av de större och seriösare iallafall) skulle frysa eller ta din bonus för nöjes skull, de har ju ett rykte att hålla uppe.
Att ta, frysa eller leka med kunders bonusar är ju inte den bästa marknadsföringen.
Så blir du av med din bonus är du med största sannolikhet avslöjad.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td