Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-03, 18:26   #31
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 83
Sharp$: 1848
Standard

Jo, det är betalspel. De har nån SMS-tjänst där man kan prenumerera på spelen. Därför läggs det inte upp förrän precis efter matchstart.

Senast redigerad av limeburn den 2012-02-03 klockan 18:28.
limeburn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 18:36   #32
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2199
Standard

Betalspel med fiktiv kassa och luftspel hos Stan James och liknande inrättningar. Det här blir svårslaget.

Eller?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-05, 09:59   #33
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 93
Sharp$: 2412
Standard

skulle tro det
travinsider är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-05, 11:02   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 2624
Standard

undrar när det kommer dyka upp en betaltjänst som inser att det som är intressant för de betalande kunderna är den roi dem kan göra på rekarna, inte den roi som tjänsten har hos bolag ingen annan kan lira alt få samma odds hos.
Foppa21 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-17, 16:27   #35
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 27
Standard

plingdirect


ALARM!

Akta er för helvete för PLINGDIREKT.COM
Du får betala men du får jävla inte ett öre av vinstpengarna!Om spelen lämnas in överhuvudtaget .. vill säga ..spelkvitton redovisas sporadiskt och ser väldigt konstiga ut.Jag ligger i fejd med dem om utbetalning av vinster med det är ett helvete,Jag ämnar göra en polisanmälan samt kontakta Allmänna Reklamtionsnämnden.
Jag vill att ni som har råkat ut för dessa f-e personer kan höra av er på tråden.
klus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-17, 16:47   #36
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 27
Standard

plingdirect


Citat:
Ursprungligen postat av Kjellson Visa inlägg
Har häckat på Plingdirect till och från under året och dom redovisar faktiskt sina lir precis vid spelstopp och kör med målservice live och ibland även streamad nätspelsmatch. Kan hålla med om att dom är litet roliga ibland med sina satsningar men det funkar ju bevisligen i längden. Är ny här och måste ge en eloge till det här forumet.

Kjellson

Äkta dig för pling hur oseriöst som helst!
klus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-17, 12:37   #37
 
Reg.datum: sep 2012
Ort: Storsjön, Jämtland
Inlägg: 2
Sharp$: 4
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av klus Visa inlägg
ALARM!

Akta er för helvete för PLINGDIREKT.COM
Du får betala men du får jävla inte ett öre av vinstpengarna!Om spelen lämnas in överhuvudtaget .. vill säga ..spelkvitton redovisas sporadiskt och ser väldigt konstiga ut.Jag ligger i fejd med dem om utbetalning av vinster med det är ett helvete,Jag ämnar göra en polisanmälan samt kontakta Allmänna Reklamtionsnämnden.
Jag vill att ni som har råkat ut för dessa f-e personer kan höra av er på tråden.
Jag har varit med i bolagsspelet på på ovanstående sida i över ett år och kan hålla med om att de är sega när det gäller utbetalning av travvinst. Det rörde sig om 1500 spänn, inget jättebelopp direkt, jag fick vänta i nästan två veckor innan mina pengar kom. Jag är fortfarande med till och från då jag ändå tycker att de redovisar spelen bra och trots allt betalar ut vinster, även om det tog tid.
Någon som har tips om någon annan sida som har ett bra v75bolag?
__________________
Älgjakten- årets höjdpunkt..
Leone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td