Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-20, 22:27   #16
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 13
Sharp$: 845

Tennis
Stats: 26 - 26 - 2
ROI: 118.57%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Bouchard körde över Ivanovic i somras och har ett väldigt intelligent spel. Väldigt bra allround. Hon är en framtida top 5 spelare, utan tvekan i mina ögon. Om inte nerverna spökar iom att det är en Slam Semi på spel, då ska hon ha en bra chans. över 3 ggr på Bouchard är en ren bjudning. Jag tror att det höga oddset är helt fel då Ivanovic har hypats över Serena-matchen och att många tycker att Bouchard inte sett lika bra ut i år, men då har hon bara spelat jippot Hopman Cup och mött mediokert motstånd i AO. Nu kommer det riktiga testet.

Penetta skulle kunna slå Na Li som hade ren tur att hon inte åkte ur mot Safarova som servade för matchen och dessutom bommade en matchboll. I 3e setet såg Na Li riktigt bra ut dock... riktigt bra. Penetta har en hög högsta nivå men den har inte synts på flera år fram till nu. Spännande match.
Jag måste gå emot här. Ivanovic har sett riktigt bra ut detta år. Vunnit alla sina matcher. Returnerat riktigt vasst och spelat fokuserat. Jag tror inte det var tur eller att Serena hade en dålig dag, det kändes faktiskt som Ivanovic var så pass taktiskt förberedd och spelmässigt redo för att slå henna fair and square.

Det som egentligen ska tala emot Ana är hennes mentalitet. Hon kan choka ibland i stora matcher. Men jag kan garantera att unga Bouchard kommer vara betydligt mer nervös än serbiskan. Dessutom visade Ana mot Serena att hon kan stänga matcher och spela kyligt i dom viktiga poängen.

Bouchard har ju slagit Ana sedan tidigare, men detta är ett möte jag tror inte spelar någon roll. Snarare i så fall till Anas fördel då hon vill ta revansch. För det mötet var på gräs där Ana är värdelös och under en period då hon inte var överens med sin tränare som hon kort därefter sparkade.

Sen tycker jag också att Bouchard haft en riktigt bra lottning så här långt och kanske sett bättre ut 'än hon är. Hon är en kommande stjärna men hon är inte där än.

Ana vinner detta komfortabel. 6-4 6-4.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
gullegris är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-20, 23:48   #17
 
iniestaones avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 336

Tennis 2014
Stats: 15 - 18 - 0
ROI: 86.27%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Bästa spelet är Bouchard mot Ivanovic. Ivanovics seger över Serena är överhypad då Serena spelade riktigt dåligt och framförallt riktigt korkat genom att mata slag på Ivanovic forehand. En forehand som är en av damsidans bästa. Och har hon dessutom en bra dag med forehanden, ja då är det en hel del gratispoäng där. Dessutom ett rykte om en ryggskada på Serena.

Bouchard körde över Ivanovic i somras och har ett väldigt intelligent spel. Väldigt bra allround. Hon är en framtida top 5 spelare, utan tvekan i mina ögon. Om inte nerverna spökar iom att det är en Slam Semi på spel, då ska hon ha en bra chans. över 3 ggr på Bouchard är en ren bjudning.
Jag tror att det höga oddset är helt fel då Ivanovic har hypats över Serena-matchen och att många tycker att Bouchard inte sett lika bra ut i år, men då har hon bara spelat jippot Hopman Cup och mött mediokert motstånd i AO. Nu kommer det riktiga testet.
Jag hade inte tagit i denna matchen med tång, men det är just nerverna som lär spöka för Bouchard. Hade inte förvånat mig om det stått 6-5 för Bouchard i hennes serve i tredje och hon blir bruten mot 0 och förlorar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av iniestaone den 2014-01-21 klockan 00:27.
iniestaone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-20, 23:53   #18
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 13
Sharp$: 845

Tennis
Stats: 26 - 26 - 2
ROI: 118.57%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Spelar även över 20.5 game mellan Li Na och Pennetta. Italienska har sett mycket bra ut hittills och även om jag tror att Li Na vinner så ser jag Penneta vinna många game. Speciellt om hon fortsätter att serva lika bra. Dessutom har hon slagit Li innan så någon överdriven respekt blir det inte.
gullegris är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-20, 23:57   #19
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 7
Sharp$: 71
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gullegris Visa inlägg
Spelar även över 20.5 game mellan Li Na och Pennetta. Italienska har sett mycket bra ut hittills och även om jag tror att Li Na vinner så ser jag Penneta vinna många game. Speciellt om hon fortsätter att serva lika bra. Dessutom har hon slagit Li innan så någon överdriven respekt blir det inte.
Låter väl vettigt. Iniestaone rekade ju Pennetta +1,5 set tidigare idag.
LillaKatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 00:01   #20
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 13
Sharp$: 845

Tennis
Stats: 26 - 26 - 2
ROI: 118.57%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LillaKatten Visa inlägg
Låter väl vettigt. Iniestaone rekade ju Pennetta +1,5 set tidigare idag.
Är dock lite rädd för att det blir två raka men jämna set. 7-6 7-5. Men visst, spelvärt!
gullegris är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 01:22   #21
 
iniestaones avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 336

Tennis 2014
Stats: 15 - 18 - 0
ROI: 86.27%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gullegris Visa inlägg
Är dock lite rädd för att det blir två raka men jämna set. 7-6 7-5. Men visst, spelvärt!
Jag är fan glad att jag inte var den enda som var totalt fel ute här.. Smått magisk match av Li, trodde Pennetta skulle komma igång i andra efter att ha tagit de där 2 gamesen i första men nej.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
iniestaone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 07:12   #22
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iniestaone Visa inlägg
Jag hade inte tagit i denna matchen med tång, men det är just nerverna som lär spöka för Bouchard. Hade inte förvånat mig om det stått 6-5 för Bouchard i hennes serve i tredje och hon blir bruten mot 0 och förlorar.
Jag tycker Bouchard tvärtom är förvånansvärt stark psykiskt, gentemot vad Ana är för sin ålder!?

Och Bouchard +1.5 satt säkert till slut, orkade dock inte se matchen :(
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 07:42   #23
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag såg matchen och precis som Pricehunter säger så är Bouchard stark mentalt. Har aldrig sett henne göra en svag match mentalt. Hon må vara ung men i natt spelade hon som om hon har varit med i gamet i flera år. Väldigt moget spel. Hon var en värdig vinnare utan tvekan.
Hon behöver dock jobba på sin 2a serve. Den kommer nog Na LI exploitera flitigt.

Jag är väldigt nyfiken på den matchen då jag har spelat Bouchard som outright till dryga 300ggr!
Jag är väldigt kluven på hur jag ska göra. En del har jag tradat ut och lämnat en relativt stor bit kvar på Bouchard. Na Li imponerade inte mot Safarova i 2 set. Medans i sista spelade hon som en GS vinnare. Såg aldrig Penetta matchen i natt. Vore intressant om någon hade gjort det kunde berätta. Var det Na Li som var bra eller var det Penetta som bara blev dålig igen?
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 07:49   #24
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Jag är väldigt kluven på hur jag ska göra. En del har jag tradat ut och lämnat en relativt stor bit kvar på Bouchard. Na Li imponerade inte mot Safarova i 2 set. Medans i sista spelade hon som en GS vinnare. Såg aldrig Penetta matchen i natt. Vore intressant om någon hade gjort det kunde berätta. Var det Na Li som var bra eller var det Penetta som bara blev dålig igen?
Såg inte den matchen heller tyvärr men jag tror faktiskt Bouchard kan ha en bra chans mot Li också! Om hon inte börjar inse allvaret i att vara i sin första SF i en slam För kan hon hålla ett koncist spel är mycket vunnet mot Li, som jag anser ofta tappa huvudet och spela utan hjärna även hon :P Visst, Li är mer berättigad favorit än Ana tycker jag nog, men som sagt, Bouchard kan mycket väl slå henne och värdet ligger där imo.

Här är statsen från Li's match inatt ifall..

http://www.ausopen.com/en_AU/scores/...14/2502ms.html
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Pricehunter den 2014-01-21 klockan 07:52.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 20:01   #25
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Kommer lira överspel i Halep S. – Cibulkova D. Tänkte spela över 20 games (asian) men tycker oddset droppat för mycket så väljer över 2.5 set - 2.33 @ Unibet istället.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 21:27   #26
 
iniestaones avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 336

Tennis 2014
Stats: 15 - 18 - 0
ROI: 86.27%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Jag såg matchen och precis som Pricehunter säger så är Bouchard stark mentalt. Har aldrig sett henne göra en svag match mentalt. Hon må vara ung men i natt spelade hon som om hon har varit med i gamet i flera år. Väldigt moget spel. Hon var en värdig vinnare utan tvekan.
Hon behöver dock jobba på sin 2a serve. Den kommer nog Na LI exploitera flitigt.

Jag är väldigt nyfiken på den matchen då jag har spelat Bouchard som outright till dryga 300ggr!
Jag är väldigt kluven på hur jag ska göra. En del har jag tradat ut och lämnat en relativt stor bit kvar på Bouchard. Na Li imponerade inte mot Safarova i 2 set. Medans i sista spelade hon som en GS vinnare. Såg aldrig Penetta matchen i natt. Vore intressant om någon hade gjort det kunde berätta. Var det Na Li som var bra eller var det Penetta som bara blev dålig igen?
Jag såg matchen, Li spelade felfritt. Hon lät inte Pennetta andas, hon å andra sidan var inte så där jättebra då hennes forehand inte kom igång alls men Li ska ha cred för en fantastiskt bra spelad match
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
iniestaone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-22, 07:39   #27
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
För er som inte har dödat erat WillHill konto så tycker jag det finns fint värde i Nadal - Dimitrov Tiebreak i matchen till 2,52. Ladbrokes har öppnat på 1,90 och Bet365 med höga 2,20 som också finns något värde i enligt mig. Tycker denna är 50/50 om det blir Tiebreak, Nishikori tog Nadal till två Tiebreaks och Dimitrov har klart större serve än japanen, returnerar inte Nadal bättre än mot Nishikori ser jag det som mycket troligt att i alla fall ett set går till Tiebreak. Tror Nadal kan få slita här!

79% insats på "ONE" tiebreak till 3,20 och 21% på "Two or more" till 12 gånger.
Vet inte om någon ryggade men spelet satt ganska säkert med 2 tiebreaks i matchen
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-22, 11:05   #28
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Knycker över 0,5 tiebreak 1,50 @ unibet mellan Wawrinka och Berdych. Riktiga toppservar, tight match som fasen, möttes tre gånger 2013 på HC alla möten innehöll ett tiebreak. Alla andra bolag ligger rätt runt 1,28-1,35 och Unibet sticker ut här.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-23, 10:11   #29
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Knycker över 0,5 tiebreak 1,50 @ unibet mellan Wawrinka och Berdych. Riktiga toppservar, tight match som fasen, möttes tre gånger 2013 på HC alla möten innehöll ett tiebreak. Alla andra bolag ligger rätt runt 1,28-1,35 och Unibet sticker ut här.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-23, 15:06   #30
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Fortsätter förhoppningsvis vinnartåget med att bjuda på ett till spel, rekar ytterst sällan längre men fått mycket bra rekar på sharps senaste månaderna så vill betala tillbaka lite.

Förutom att jag redan skrivit om "TB i matchen Nadal - Federer 1,69 i iniestas tråd" så spelar jag även under 18,5 servess @ betsafe/betsson 1,83 Två enormt duktiga returtagare som läser servarna bra och som inte alls har samma rent dödande serve som många spelare (Isner, Karlovic, Raonic) osv, utan mixar lite mer, servar mot kropp, tar ur fart osv, går inte alltid för essen. Senaste årens möten har inte haft tendens att kliva över en sådan här lina och vi får gå tillbaka till 2008 för att hitta en match som gick över. Dessutom har Nadal lite problem med en stor blåsa i handen som stör honom speciellt vid servemomentet, Nadal gjorde endast 4 ess mot Dimitrov på 4 set och tror på något liknande här. Tror inte Federer själv bär 15 ess i en sådan här match trots snabba banor. Linan i mitt tycke skulle legat på 14,5-15,5. Bara tacka och ta emot!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2), Pricehunter (+2), highbury90 (+2)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td