Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-17, 18:04   #1
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 3
Sharp$: 58
Standard

Australian Open 18/1


Här kan vi diskutera nattens tennisspel. Har ni några bra tips? Har redan tagit Gullegris rek, som kändes mycket bra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vamos (+5)
RolandGarros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 12:57   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Williams - Ivanovic + 17 games (asian) 1.59 @ pinnacle
DellAcqua - Bouchard +1.5 set Dellacqua 1.71 @ pinnacle

Tror nog Ivanovic kan störa lite här, har gått som tåget 2014 och jag hoppas hon är tillbaka på riktigt.

DellAcqua har ju också gått bra i Aussieland och med publiken så har hon höjt sitt spel här och tror hon kan mycket väl ta ett set mot Bouchard.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Pricehunter den 2014-01-18 klockan 13:04.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 13:19   #3
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pricehunter Visa inlägg
Williams - Ivanovic + 17 games (asian) 1.59 @ pinnacle
DellAcqua - Bouchard +1.5 set Dellacqua 1.71 @ pinnacle

Tror nog Ivanovic kan störa lite här, har gått som tåget 2014 och jag hoppas hon är tillbaka på riktigt.

DellAcqua har ju också gått bra i Aussieland och med publiken så har hon höjt sitt spel här och tror hon kan mycket väl ta ett set mot Bouchard.
Jag tror också Ivanovic klarar linan +17 gem då det är svårt att förlora med mer än 6-0, 6-0
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 13:23   #4
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Jag tror också Ivanovic klarar linan +17 gem då det är svårt att förlora med mer än 6-0, 6-0
+ 17 games i matchen har jag spelat men hittar du ditt spel någonstans så säg till
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 13:27   #5
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pricehunter Visa inlägg
+ 17 games i matchen har jag spelat men hittar du ditt spel någonstans så säg till
Du menar nog över 17 games isåfall och inte handikapp +17?
hcp är annars +-6.5 game
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 13:28   #6
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pricehunter Visa inlägg
+ 17 games i matchen har jag spelat men hittar du ditt spel någonstans så säg till
Hahaha okej. Missuppfattade den helt då jag hållt mig borta från damtennisen så linan 17 var lite knepig men det är klart det är över/under.

Personligen tror jag Nadal kommer krossa Nishikori. Så som han bollade med Monfils idag så blir det inte ens en match mot Nishikori. Nadal släppte bara 6 gem trots att Monfils spelade väldigt bra! Är över/under på 24 gem eller mer så är det spel!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-18, 14:08   #7
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Hahaha okej. Missuppfattade den helt då jag hållt mig borta från damtennisen så linan 17 var lite knepig men det är klart det är över/under.
Haha ja, annars hade man kunna lastat in huset Sen skrev jag otydligt så det var lätt att missuppfatta mitt spel där!

Har dock inte kollat så mycket på herrarna men får se linorna där sen då.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-19, 08:17   #8
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Ivanovic vinner tom matchen 28 games totalt och DellAcqua är ett bryt upp i första set Kom igen!!

Hon tar första set och spel 2/2 sitter!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Pricehunter den 2014-01-19 klockan 08:56.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-19, 10:13   #9
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Du menar nog över 17 games isåfall och inte handikapp +17?
hcp är annars +-6.5 game
Jag menar så som du skriver ja Var kanske otydlig, +17 games (i matchen) menar jag ju med +=plus 17 spelade games = över 17 games.. Sorry
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-20, 07:46   #10
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Jävlar vad dålig Nadal är idag. I förrgår mot Monfils var det absolut världsklass och idag ser han knappt ut som en topp-10-spelare. Tror t.ex. att Berdych hade slagit honom om de mötts idag om han spelat lika illa.

Men all cred till domarn som ger han varningar och straff för sina långa pauser mellan poängen. Äntligen en domare som vågar följa reglerna även för en spelare som Nadal.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-20, 17:10   #11
PB
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 11
Sharp$: 373
Standard

Jag är ingen expert alls på tennis men känns inte 2,20 på Ferrer mot Berdych som ett bra odds. Hade jag inte sett några odds hade jag nog trott Ferrer skulle varit favorit i det mötet.

Nån som har några tankar kring det?

//PB
PB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-20, 18:11   #12
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ferrer har inte sett bra ut i år och under AO så har han inte mött något bra motstånd så att man kan se hur bra han egentligen är. Han har 8-4 på Berdych och tjecken slog honom dessutom senast i 2 raka. Det höga oddset på Ferrer har nog med hans tveksama form att göra... men... det är ändå Daveeed man pratar om här, the Roadrunner. Man kan tycka att det ska finnas värde på Ferrer men jag är kluven här. Jag håller mig undan denna. Har en känsla av att det är i år man ska börja fada Ferrer men absolut inte till detta oddset.

Bästa spelet är Bouchard mot Ivanovic. Ivanovics seger över Serena är överhypad då Serena spelade riktigt dåligt och framförallt riktigt korkat genom att mata slag på Ivanovic forehand. En forehand som är en av damsidans bästa. Och har hon dessutom en bra dag med forehanden, ja då är det en hel del gratispoäng där. Dessutom ett rykte om en ryggskada på Serena.

Bouchard körde över Ivanovic i somras och har ett väldigt intelligent spel. Väldigt bra allround. Hon är en framtida top 5 spelare, utan tvekan i mina ögon. Om inte nerverna spökar iom att det är en Slam Semi på spel, då ska hon ha en bra chans. över 3 ggr på Bouchard är en ren bjudning.
Jag tror att det höga oddset är helt fel då Ivanovic har hypats över Serena-matchen och att många tycker att Bouchard inte sett lika bra ut i år, men då har hon bara spelat jippot Hopman Cup och mött mediokert motstånd i AO. Nu kommer det riktiga testet.

Penetta skulle kunna slå Na Li som hade ren tur att hon inte åkte ur mot Safarova som servade för matchen och dessutom bommade en matchboll. I 3e setet såg Na Li riktigt bra ut dock... riktigt bra. Penetta har en hög högsta nivå men den har inte synts på flera år fram till nu. Spännande match.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+10), Pricehunter (+10), ChrisWaddle (+10)
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-20, 21:49   #13
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Bästa spelet är Bouchard mot Ivanovic. Ivanovics seger över Serena är överhypad då Serena spelade riktigt dåligt och framförallt riktigt korkat genom att mata slag på Ivanovic forehand. En forehand som är en av damsidans bästa. Och har hon dessutom en bra dag med forehanden, ja då är det en hel del gratispoäng där. Dessutom ett rykte om en ryggskada på Serena.

Bouchard körde över Ivanovic i somras och har ett väldigt intelligent spel. Väldigt bra allround. Hon är en framtida top 5 spelare, utan tvekan i mina ögon. Om inte nerverna spökar iom att det är en Slam Semi på spel, då ska hon ha en bra chans. över 3 ggr på Bouchard är en ren bjudning.
Jag tror att det höga oddset är helt fel då Ivanovic har hypats över Serena-matchen och att många tycker att Bouchard inte sett lika bra ut i år, men då har hon bara spelat jippot Hopman Cup och mött mediokert motstånd i AO. Nu kommer det riktiga testet.

Håller med! Jag kommer spela +1.5 set Bouchard tror jag - 1.90 @ Pinnacle. Kan inte se Ana vinna denna i 2 raka även om hon har toppform nu.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-20, 21:58   #14
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PB Visa inlägg
Jag är ingen expert alls på tennis men känns inte 2,20 på Ferrer mot Berdych som ett bra odds. Hade jag inte sett några odds hade jag nog trott Ferrer skulle varit favorit i det mötet.

Nån som har några tankar kring det?

//PB
Allt över 1.5 på Berdych tycker jag är spelvärt.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-20, 22:12   #15
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

För er som inte har dödat erat WillHill konto så tycker jag det finns fint värde i Nadal - Dimitrov Tiebreak i matchen till 2,52. Ladbrokes har öppnat på 1,90 och Bet365 med höga 2,20 som också finns något värde i enligt mig. Tycker denna är 50/50 om det blir Tiebreak, Nishikori tog Nadal till två Tiebreaks och Dimitrov har klart större serve än japanen, returnerar inte Nadal bättre än mot Nishikori ser jag det som mycket troligt att i alla fall ett set går till Tiebreak. Tror Nadal kan få slita här!

79% insats på "ONE" tiebreak till 3,20 och 21% på "Two or more" till 12 gånger.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td