Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-26, 12:04   #16
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu hann jag inte skriva något här, men Zanevska är ett bra spel. Jag tog henne vid breaket @3.75, men jag håller henne som vinnare här. Finns värde kvar
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-26, 12:28   #17
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Nu hann jag inte skriva något här, men Zanevska är ett bra spel. Jag tog henne vid breaket @3.75, men jag håller henne som vinnare här. Finns värde kvar
Menar du att värde finns eller som du skriver "som vinnare" = >50%?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-26, 12:40   #18
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja, jag håller henne som favorit för detta så ner till dryga @2 skulle vara ett bra värde för mig. Nu står det 3-6 men det har varit väldigt jämnt. Jag har gått in med mer på betfair @5. Med tanke på att hon inte tog första set och man sitter med röda siffror så kommer jag gå ur tidigt om hon skulle lyckas bryta tidigt.

Annars blir det rejält med rött

Aj aj aj! Hon blev bruten själv direkt

Får hoppas att ingen följde med där..
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe

Senast redigerad av zimzelen den 2014-01-26 klockan 12:42.
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-26, 13:20   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Ja, jag håller henne som favorit för detta så ner till dryga @2 skulle vara ett bra värde för mig. Nu står det 3-6 men det har varit väldigt jämnt. Jag har gått in med mer på betfair @5. Med tanke på att hon inte tog första set och man sitter med röda siffror så kommer jag gå ur tidigt om hon skulle lyckas bryta tidigt.

Annars blir det rejält med rött

Aj aj aj! Hon blev bruten själv direkt

Får hoppas att ingen följde med där..
Skönt break till 6-6.Är du kvar eller har du rödat ut?
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-26, 13:25   #20
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hehe, jag lyckades faktiskt få det grönt precis. Grönade vid 3-0 i TB. Hon hade 4-0, nu 4-3... det kanske var ett smart drag.

edit: Å fy vad skönt att jag grönade där... Hon tappade 4-0 i TB... Det sket sig på min Spreadsheet men det viktigaste är att de riktiga kulorna från Betfair kommer in
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe

Senast redigerad av zimzelen den 2014-01-26 klockan 13:30.
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-26, 13:27   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Hehe, jag lyckades faktiskt få det grönt precis. Grönade vid 3-0 i TB. Hon hade 4-0, nu 4-3... det kanske var ett smart drag
Skön timing!
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-28, 08:48   #22
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Har inte tiden till motiveringar nu men undrar ni ngt så finns twitter att ställa frågor..

Mina spel idag blir..

Time: 12:00

Meusburger Y. – Friedsam A.L.
Pick: Over 20 games, 1.79 @ Pinnacle
Result: Förlust!!

Vid 7-5 första set trodde jag det var klart när Friedmans gick och tom breakade till 1-0. Men sen förlorade samtliga 6 games och matchen så 19 games blev det...

Rybarikova M. – Cornet A.
Pick: Cornet, 1.65 @ Pinnacle
Result: 6-3, 5-7, 6-2 Vinst!

Larsson J. – Suarez Navarro C.
Pick: Suarez Navarro, 1.52 @ Pinnacle
Result: 6-1, 6-4 Vinst!!

Vi måste få vinst på sista för att vara plus idag - tyvärr Johanna

Och det får vi... 2/3 in idag och + 1.7 units. Kunde varit mer men även åt andra hållet..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Pricehunter den 2014-01-28 klockan 17:24.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-28, 13:37   #23
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Var inne på din twitter nyss och såg att du sysslar med detta på heltid, inte konstigt att du skriver bra rekar.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-28, 14:22   #24
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Var inne på din twitter nyss och såg att du sysslar med detta på heltid, inte konstigt att du skriver bra rekar.
Tack så mycket Dock var det inga motiveringar idag då jag hade tidsbrist - men vid frågor varför jag lägger vissa spel svarar jag alltid

2/3 in idag och plus ifall
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Pricehunter den 2014-01-28 klockan 17:59.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-28, 20:25   #25
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Då kör vi igen... Ett spel från Pattaya Open imorgon.. Tycker det är värde på doggen.

Time: 12:00
Riske A. – Cirstea S.
Pick: Cirstea +1.5 set, 1.65 @ SBOBET
Result:

Två olika former på spelarna som möts. Riske har spelat bra och vunnit 5/3 på hard i år medan Cirstea har haft det tufft och endast 1/3 på hard.

Dock ser jag Cirstea som den bättre spelaren om båda är fit for fight, båda gillar underlaget, men Cirstea har tung serv och bra tryck i baslinjespelet - dock är det mycket vinna eller försvinna på hennes spel - sitter det kan hon slå vem som på dagen..

H2h 1-1 och senast 2013 möttes de på Hard i Washington - vinst 2-1 Cirstea. Hon hade odds innan matchstart 1.45 och nu får vi 1.65 på att hon tar ett set pga hennes form.

Men här har hon tagit sig till semifinal 2012 och 2013 - två raka år - har poäng att försvara samt att hon tydligen gillar hon förhållandena här - hon är motiverad - vann i 2 raka matchen innan och jag tror att hon plockar minst ett set - om hon inte vinner matchen.

I normala fall ska hon ha mer erfarenhet på denna nivån och vara den bättre spelaren enligt mig, men Riske har gått bra och Cirstea kan implodera titt som tätt och jag väljer spela +1.5 set på Cirstea.

Må lyckan stå oss bi!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+5)

Senast redigerad av Pricehunter den 2014-01-28 klockan 21:34.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-29, 12:11   #26
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Vet inte om någon var med på spelet men det satt efter 40 min ifall! 6-3 Cirstea och + 6.5 Units.

Stod i 2.94 vinna matchen imorse ft 6-3, 6-4

Vamos!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gb (+10)

Senast redigerad av Pricehunter den 2014-01-29 klockan 13:06.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-29, 13:27   #27
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Jag var med
Snyggt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pricehunter (+5)
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 08:45   #28
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Ny dag och ett nytt spel

Time: 14:30
Mladenovic K. – Petkovic A.
Pick: over 20 games, 1.67 @ Pinnacle
Result: 4-6, 2-6 (18 games) Förlust - inte alls den matchbild jag trodde på - mkt tack vare Kiki UE är över 30 st samt hennes nacke strulade (tog MTO) vilket påverkade hennes servande och det haglade DF.

Jag tror att detta kommer att vara den mest underhållande match för i dag och jag förväntar mig ett slugger och snabbt spel.

Petkovic spelade mycket bra när hon vann över Jovanovski i raka set , 6-2 , 6-3 . Servade bra och endast bruten 1 gång. Hon är med rätta favorit, men jag tror att denna blir tjat.

Eftersom Kiki spelar något av sin bästa tennis i Paris. Förra året gjorde hon en run till semifinal och det är här hon har slagit fyra topp-20 spelare , förra året Georges och Kvitova och nu en topp-10-seger över Halep. Framför hemmapubliken och under dessa villkor trivs hon verkligen - motivationen är på topp .

Mladenovic serve var väldigt bra igår med 11 ess . Hon gjorde flera vinnare än Halep 37/13 (men också fler UE 31/18 ) . Så om hon behåller sitt goda spel från i går tror jag att hon ska ha en chans här - men hon behöver vara mer kontrollerad i avgörande bollar för att bryta Petkovics goda försvar .

Jag förväntar mig en underhållande match mellan hårdslående tjejer, massor av vinnare och en hel del o UE . Om de spelar och servar som deras tidigare matcher tror jag vi kommer att få se en hel del games och Kiki höjer sig med hemmapubliken - och hur hanterar Petkovic det? Många games att vänta...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1)

Senast redigerad av Pricehunter den 2014-01-30 klockan 14:49.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-30, 14:27   #29
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Hur mycket rör sig oddset på Pinnacle när du spelar?
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-31, 12:09   #30
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Hur mycket rör sig oddset på Pinnacle när du spelar?
Om det blir ngn rörelse är den nog marginell sen är det ju hur marknaden spelar- som oddset på Cirstea +1.5 set svängde ju sjukt innan matchen, jag lade vid 1.65 uppe i runt 1.85 för att sedan gå till 1.61 innan start.

Och kommer helt sluta med överspelen - mina 6 senaste förluster på 17 spel är enbart överspelen. Så nu blir det enbart 12-spel.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td