Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-12, 19:40   #76
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Provar ett viktat spel på tiebreak i första set mellan Lopez och De Schepper. En riktig servebatalj, ingen av spelarna tappade serven en enda gång igår. De Schepper hade hela 80% förstaserve och Lopez släppte inte en enda BP emot sig igår. Gräset gynnar bra servare och ingen av dessa spelare är direkt starka i returtagandet.

Tycker oddset är för högt, använder mig av en viktad modell.

Lopez 7-6 första 6 gånger bet365 och De Schepper 7-6 8,50 @ bet365. (ca 58,6% på Lopez och 41,4% på De Schepper). Spelet ger annars 3,0 om man använder sig av färdiga TB i första set. Denna viktade modell ger 3,517 och jag anser det ha hyggligt värde.
Kikade precis in statsen och ingen av dessa spelare breakade ju på 36 servegem så det var ett sjukt bra spel att få 3,517!

Riktigt synd att jag jobbade idag och inte fortsatte på min strategi att spela första set emot storfavoriterna nu när både Nadal och Federer förlorade första set som gigantiska favoriter....
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-18, 08:39   #77
MK
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 16
Sharp$: 156
Standard

Ett par tankar om dagens matcher

2014-07-18 18:05M Hamburg QFLukas Rosol vs Philipp Kohlschreiber ÖVER Ö 22.5 FT 100 1.940


Rosol har hittat form och har spelat riktigt bra de senaste veckorna. Möter Kohlschreiber som alltid är bra och går långt i turneringarna när han spelar hemma i Tyskland.

Spelarna möttes förra veckan och då vann Rosol med 7-5, 7-6. Bör bli jämnt även idag och även spel på Rosol kan vara aktuellt då jag tycker att bolagen övervärderar Kohlschreiber här.


Spelar även
2014-07-18 11:00M Hamburg QFAlexander Zverev vs Tobias Kamke 1 FT 100 1.900

Spelades igår men odds finns kvar på något bolag. Möjligen tar det slut för den unga talangen idag men tycker oddset är något högt.


2014-07-18 22:15Claro QFBernard Tomic vs Vasek Pospisil ÖVER Ö 22.5 FT 100 1.943

Två spelare som servar bra men som även är ojämna. Tycker Pospisil borde kunna spela jämnt med Tomic här. Ingen av dem som besitter någon större kunskap vad gäller returnerande och funkar spelarnas serve ok idag borde matchen gå över många games.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
MK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-18, 11:40   #78
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MK Visa inlägg
Spelar även
2014-07-18 11:00M Hamburg QFAlexander Zverev vs Tobias Kamke 1 FT 100 1.900

Spelades igår men odds finns kvar på något bolag. Möjligen tar det slut för den unga talangen idag men tycker oddset är något högt.
Man undrar ju vad den unge Zverev håller på med. Han vann 6 poäng på hela första set och förlorar det förtjänt med 0-6. Sjukt mycket UE som måste förbättras. Tror mer än hälften av Kamkes poäng var just UE...

edit: och så vinner han andra set med 7-5. Kul med tennis. Överkörning i första set liknade Tyskland - Brasilien i första halvlek men i tennis kan man ju faktiskt komma tillbaka från en sådan start.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2014-07-18 klockan 12:37.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-18, 12:41   #79
MK
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 16
Sharp$: 156
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Man undrar ju vad den unge Zverev håller på med. Han vann 6 poäng på hela första set och förlorar det förtjänt med 0-6. Sjukt mycket UE som måste förbättras. Tror mer än hälften av Kamkes poäng var just UE...

edit: och så vinner han andra set med 7-5. Kul med tennis. Överkörning i första set liknade Tyskland - Brasilien i första halvlek men i tennis kan man ju faktiskt komma tillbaka från en sådan start.
hehe ja usel nivå under första set. Får hoppas Zverev håller skärpan i tredje nu. Kamke hör verkligen inte till någon av mina favoriter på touren.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
MK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-18, 13:23   #80
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gick ju bra till slut, fin rek. Jag ryggade.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td