Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-26, 19:25   #421
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

De två spelare som imponerat på mig bäst är murray å roddick i år. Med tanke på hur de andra tunga gräsnamnen har haft problem så tror jag nog att någon av de kan gå hela vägen. Jag behåller tsonga som en outsider efter mitt bet på honom @121.0 och hans iaf enligt mitt tycke outnyttjade kapacitet på gräs . Men högintressant blir det iaf riktigt fint wimbledon i år \o/
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 19:36   #422
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Nadal slog Petzchner med 6-3 i avgörande set. Han möter fransmannen Mathieu i den 4e rundan som slog ut De Bakker idag i 4e omgången.

Troliga kvartsfinaler är:

Federer - Berdych (slår Melzer och Brands)
Roddick - Hewitt/Djokovic (Roddick slår Lu)
Tsonga - Murray (Tsonga slår Bennetau?!) Murray slår Querrey/Mallisse
Söderling - Nadal (Söderling slår Ferrer, Nadal slår Mathieu ?!)

Federer - Roddick och Murray - Söderling i semifinal tror jag. Vad tror ni ?
Inte omöjligt LS, inte omöjligt alls...... Bara att hoppas att vi får bra odds på Robin när han möter Nadal..

Tsonga kommer nog inte att ha tålamod nog att slå ut Murray... hoppas på bra odds där med på M.

Fedex-Roddick vill man inte missa....

Kan bli en kul vecka detta.....

Lack på Chardy (tur som tusan att man gröna ut till 1,09 dock och fixa bra vinst ändå.... men WTF sysslande han med i egen serve?? )
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 19:40   #423
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker Hewitt imponerat mest hittills under grässäsongen, och han såg riktigt bra ut mot Monfils, som visserligen inte var särskilt giftig i returerna. Ska bli spännande se vad han kan göra mot Djokovic. Tsonga har ju väldig kapacitet, bra serve/volley som passar på gräs dessutom, men han känns alldeles för ostabil just nu för att ha en chans mot de allra bästa tycker jag.

Patrik: Ja, får hoppas på bra odds på Robin. Vad kan vara rimligt ? Oddsen på vinnare är som högst 4 på Nadal och 8 på Söderling, så tror nog vi får 2,3+ i alla fall.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-06-26 klockan 19:46.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 19:49   #424
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Djoko matchen kommer onekligen bli spännande men djokos starka defensiv är något hewitt kommer få svårt med, syntes mot monfils tycker jag att han inte är lika villig att slå vinnarslag som 2003 de kan kosta honom. Å andra sidan så är serbens serve ett stort frågetecken men tycker ändå det är mer spelvärde i djoko @1.91 än hewitt @2.00 speciellt som serben har 3 - 1 H2H och 2 - 0 på gräs. Men sjukt kul match blir det. Tsonga som sagt är en outsider det liret lade jag bara för att 121 tyckte jag var alldeles för högt.

Tack för fina spel å kanonanalyser för övrigt
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 19:54   #425
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Får vi 2.30 är det bara att tacka och ta emot, det beror ju lite på hur dom spelar i matchen innan oxå men över 2.15 ska vi lätt ha tycker jag och kommer att spelas av mig iaf......Robin är ju ruggig just nu...
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 20:16   #426
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Såg ni Serena Williams idag btw mot Cibulkova ? Fy fan vad bra hon spelar just nu och hon gjorde otroliga 20 serveess på bara 2 set. Bara 4 ess från Kanepis världsrekord på 24 ess, men det var i en 3-set match hon gjorde det.

Serena möter Sharapova i 4e rundan, ryskan spelade bedrövligt idag mot Zahlavova, blev bruten flera gånger där, och spelar hon så är hon totalt jävla chanslös på måndag mot Serena.

Serena ger 1,33 på raka ettan @ pinnacle, men hcp ska bli intressant se var det hamnar, för amerikanskan kan ta detta väldigt enkelt tror jag.

Söderling ger för övrigt 1,70 på 3-0 i set mot Ferrer, såklart ospelbart, men när gav Ferrer över 2 i odds på att ta ett set i en grand slam senast ? Måste varit längesedan.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-06-26 klockan 20:23.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 23:07   #427
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 82
Standard

Vad tror Luckystrike om Söderlings chanser att gå hela vägen?
Jag är inte alls imponerad av nadal eller federer. Murray ser lite farlig ut och med sina returer så blir han svårslagen.
Vem har störst chans enligt dig?
Gryma rekar på slutet synd bara att turen inte infunnit sig där?
Maitaii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 23:08   #428
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Brands - Berdych 1 +6,5 game 2,0 @ Bet365 (6/10)

Brands slog ut Andreev i 1a rundan, Davydenko i 2a och Hanescu i 3e. Tysken har knappt blivit bruten alls under hela turneringen, och servar fantastiskt bra för dagen. Även rörelsen på banan och stabiliteten i grundslagen, framförallt backhanden, är så otroligt förbättrad från när man såg honom på challanger-touren ifjol. Fortfarande kan han göra lite väl enkla misstag, och det är väl det som gör att jag inte riktigt tror han går hela vägen idag mot Berdych. Men tjecken har fått slita rejält mot Becker och Istomin framförallt och ser inte ut vara helt på topp, och kommer säkerligen få stora problem att bryta Brands serve. Tror oavsett den här matchen blir jämn mellan två riktigt bra servare och tunga grundslag.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-06-27 klockan 19:58.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 23:19   #429
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Har spelat detta spel nyligen, motiv. kommer senare, när jag har tid.

Brands - Berdych 1 +6,5 game 2,0 @ Bet365 (6/10)
andra gången hcp är bort på bet365 när jag kollat.. har de flyttat hcp-spelen eller är de redan bortplockade?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-27, 07:54   #430
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Jag tror precis som du Lucky!

Jag tror nadal e för sliten mot Söderling som cruisar fram, han e hårdare och fräschare än spanjoren.
Jag tror även Murray passar Söderling bra.
Han e helt enkelt lite hårdare och har bättre servar än Murray.

Mitt tips e Federer-Söderling i final, eftersom Roddick har det jobbigt mentalt med spöket Federer, dessutom har Roddick en tuff kvart innan...
Jag har federer vinnare av Wimbledon men säljer honom "när" Nadal åker i kvarten...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-27, 10:26   #431
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

idag lägger jag till serena williams som vinnare mot sharapova, så att istället med singlar, blir det alltså dubblar med 1.22(bet365) % extra i vinst.

serena har vunnit dom 4 senaste inbördes möten. bara ett tips från mej.

men luckystrike är "chef" här på sina egna trådar? isåfall ber jag om ursäkt och han ta bort detta inlägg.
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-27, 10:59   #432
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
idag lägger jag till serena williams som vinnare mot sharapova, så att istället med singlar, blir det alltså dubblar med 1.22(bet365) % extra i vinst.

serena har vunnit dom 4 senaste inbördes möten. bara ett tips från mej.

men luckystrike är "chef" här på sina egna trådar? isåfall ber jag om ursäkt och han ta bort detta inlägg.
Det kan han ej, men starta gärna en dagens Tennis tråd för inbördes diskussioner
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-27, 12:01   #433
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

vågar jag?
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-27, 13:26   #434
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

jaså. wimbledon har ledigt idag söndag .

och jag sitter och tittar på söderling utklassar belucci (repris) .
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-27, 14:34   #435
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maitaii Visa inlägg
Vad tror Luckystrike om Söderlings chanser att gå hela vägen?
Jag är inte alls imponerad av nadal eller federer. Murray ser lite farlig ut och med sina returer så blir han svårslagen.
Vem har störst chans enligt dig?
Gryma rekar på slutet synd bara att turen inte infunnit sig där?
Håller med dig, Nadal och Federer har verkligen inte spelat bra. Båda två har ändå gått vidare pga deras enorma mentala styrka, och dragit hem de viktiga poängen i matcherna. Men som helhet i spelet, tycker jag de har varit långt under normal standard. Tyckte till exempel det var sjukt när Falla ofta styrde spelet i Federers eget servegame under långa perioder av 1a rundan.

Jag tror Roddick slår ut Federer i semifinalen. Såg amerikanen mot Kohlschreiber och han servar fruktansvärt bra just nu, i en egen liga av de som är kvar i turneringen. Querrey servar också fantastiskt, men orkar inte hålla trycket efter ca 3 set spelats. Roddick blev inte bruten en enda gång på fyra set mot tysken som är riktigt bra i returerna. Federer ser inte lika stabil ut från baslinjen, och servar inte lika magiskt, så Roddick kan nog bryta några gånger bara genom att spela sitt defensiva spel i motståndarens game.

Tror på Roddick - Söderling i final, där jag i så fall tycker det är 50/50 vem som vinner.

Jo, turen har väl inte varit på min sida de senaste två dagarna, men det är inte så mycket att bry sig om. Huvudsaken är ju att man går med vinst i längden, det är inget trolleri man håller på med dessvärre, så man får helt enkelt vänja sig vid att ha lite dåliga dagar ibland. Även om analyserna varit rätt.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td