Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-19, 05:46   #181
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Jag var med om en ganska sjuk grej apropå forma systemen rätt..


V75
Avd Ordinarie hästar
1 2, 9, 11
2 1, 3, 6, 8, 11
3 9
4 1, 4, 7, 10
5 7, 8, 9, 10, 12, 14
6 5
7 4, 7, 9, 10



V5
Avd Ordinarie hästar

1 2, 6, 9, 10, 12
2 7
3 14
4 2, 5
5 4, 6, 7, 9, 10, 12, 15


Om jag bara hade avslutat min v75a exakt som min V5a var uppbyggd....
138k och jag är jävligt nöjd, inget snack. Men man kan ju inte sluta tänka, OM! :(

Fast då hade det varit ännu surare att spricka på bergh som favorit i avd 3 på hemmabana dessutom. Sånt är jobbigare att skaka av sig
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-19, 08:24   #182
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fortaleza ås va min första tanke redan på tisdagen när jag först såg startlistan. Det är en krake jag jagat ett par gånger helt utan framgång. Första gången jag såg den för ca 1 år sen var den ju helt otrolig, har för mig den galopperade från start, kom tillbaka och tuggade ner ledaren från dödens. Det var en sån prestation som sätter sig på hinnan. Så jag visste att den hästen har något..
Sen blir man lite smått osäker ju längre veckan går och strecken ligger kvar på 1%. Jag blir väldigt osäker på min egen magkänsla som den amatör jag är. Hur kan jag vara den enda personen som tror på den kraken i hela sverige, hästen måste ju va halt!!! Det gör ju att man börjar lyssna på annat folk.
Så jag lämnade in v75an som ovan visar. Ringde en polare som också har trav som intresse och började snacka omgången. Jag nämnde för han att jag såg fortaleza ås som omgångens skräll. Vilket han sjukt lustigt nog hade tipsat om till en annan kompis också. Så skämten om att spika den började.
Så när vi lagt på så hade jag en väldigt olustig magkänsla och började knåpa på v5an ett spel som jag för övrigt under 10 års tid bara spelat en handfull gånger. Jävligt nöjd för det idag.

Ödet? Ment to be? Vad vet jag... Ibland undrar man ju!
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-19, 09:22   #183
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Fast då hade det varit ännu surare att spricka på bergh som favorit i avd 3 på hemmabana dessutom. Sånt är jobbigare att skaka av sig
Ja det hade det ju varit. Fast jag hade ju han på v5an. Det jag menar är om jag hade lirat dom 2 första loppen som jag gjorde på v7 och fortsatte resten som v5an. Då hade jag haft några miljoner idag. Men som sagt så är jag jävligt nöjd. Har tidigare vunnit 50k som mest på v7an. Så nytt rekord är det iaf...
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-19, 10:40   #184
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Första gången jag såg den för ca 1 år sen var den ju helt otrolig, har för mig den galopperade från start, kom tillbaka och tuggade ner ledaren från dödens. Det var en sån prestation som sätter sig på hinnan. Så jag visste att den hästen har något..
Då är vi två! Ett exempel som på ett jättebra sätt visar att det lönar sig att se mycket lopp OCH att våga gå hårt på sina egna ideer när det är läge! Hade inte jag sett det loppet skulle jag nog rensat bort den då jag plockade bort några stycken. Inte trott på den på ett tag men i ny träning och vinst i bagaget nu så var den ju mycket intressant. Kul och riktigt modigt gjort av dig med den spiken, stort grattis!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-19, 11:12   #185
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Om man tänker på Conrads målfoto ifjol så var han väl värd den här segern ändå http://bergsaker.com/2011/02/26/v75-...kapade-debatt/
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td