Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-17, 15:41   #76
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Någon som har sparat vad Goop skrev om sina chanser på V75?

Känns som om lopp 3 riskerar överpace? Många fina bakspår att plocka in då.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 15:47   #77
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 143
Sharp$: 244
Standard

Snygg miss utav ATG och Danske Spill.dk! Fan, att man inte var alert där!

http://classic.atg.se/index.jsp
Knaborg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 16:04   #78
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

stod i 5 ggr nyss sen dunkade de ner fredde b till 1.40 ha ha vilket skämt! kan aldrig vinna v7
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 16:11   #79
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Miljondragen (bloggen)


V75 Lördag
Systemet.

avd1. 1-2-8-9 (4-11)
avd2. 1-3-6-8-10-12 (5-4)
avd3. 6 Accros the bridge (9-1)
avd4. 8 Vingo Sjärn (10-9)
avd5. 2-3-4-5-8-9-10-12 (15-1)
avd6. 2-3 (5-7)
avd7. 2-3-4-9-12 (7-15)
= 960 kr

Omgången ser lite lurig ut på förhand och det kan bli bra med pengar för 7 rätt.

i avd1. Blir Cayenne käbb stor favorit och han har verkligen tänt till sedan han kom till Stig H s stall. Han är väldigt rask bakom bilen och är ett spetsbud trots läget. Det ända som talar emot honom idag är att han var struken sedan senast pga en förskylning dessutom skall han ut i finaler nästa vecka. Rano har kommit tillbaka snyggt efter skada och är farlig på speed. Startsnabb och streckvärd. Mötte ju Chimall TT med flera för något år sedan. Dags igen att visa vilka toppar han kan höja sig till. Herr Ratzeputs har jag väntat på ett tag nu när ska det vara dags? han fick inte chansen i tid senast och gången före hade han ett ton sparat. Vart hamnar han från bricka 1, rygg på Rano? kommer han ut i tid blåser han ner allt. Rocky Race har tänt till på allvar. Stall i storform och skulle gynnas extra mycket vid tempo.

i avd2. Vidöppet men tipset till Orlando gel som blir allt bättre och gick ett starkt slutvarv i spåren senast som v75 tvåa. Västerbro Realkiss tyckte jag inte såg så märkvärdig ut senast och känns lite som en favorit i fara från bricka tio. Valnes Ali har tänt till i ny regi. Och varit bländande vid sina segrar. Får sitt elddop nu? Elit sund har en fin statistik men uppgiften är väldigt svår idag. Vid tempo = +++. m.fl.

i avd3. Accros the bridge är hemmahoppet och hästen har sätt formstark ut en tid. Loppets spetsbud och trivs när han får lunka i sitt eget tempo där framme. Känns som att han leder runt om och jag spikar!

i avd4. Rino Dox rundar inte allt över korta häcken här. Avslag direkt. Mitt drag heter Vingo sjärn som har hittat formen på allvar efter att ha bytt regi. Höll väldigt starkt senast, även uffe tror inte att han är före mitt drag i mål eftersom rino dox inte är en 1640 meters häst. Desutom kan jag tillägga att Vingo sjärn stod 20 meter före Jenny R.G senast och nu står de på samma tillägg. Betänk också att det var Vingo sjärn som kopplade greppet på upploppet men blev avslagen av Jenny R.G som hade liftat med i rygg på denne under slutvarvet. Vingo Sjärn är omgångens roligaste ide och jag spikar i jakt mot miljonerna.

i avd5. Vidöppet men tipset till Misty Elletra som har gjort det bra i sin nya regi. Vass på speed och lättare emot. Hästen värmde som en demon senast och sådana hästar brukar vinna gången efter. – drag! Skars Hanna är en gedigen spurtare som står på tur för en seger. Blir bortglömd.
Pelle tror mycket på sin egen tränade häst Starlight Brizard som inte levt upp till pelles förväntningar än men de kanske kommer idag? Nina Palema är också ett korsdrag som jag vill varna för hon trivs med tidig tätkänning men brukar kanske ha lite svårt att bjuda upp till slut. Galoppen senast berodde på att man flyttade ut henne för hastigt i sidled så glöm det Körs i ledningen och bör hur som helst få en fin resa.

i avd6. Head line är draget hästen skall köras för spets men inte till vilket pris som helst eftersom hon gärna går i ryggar också. Har form och från fint läge bör hon få en vettig resa. Streckvärd! Ritano Freight har formen och hårdheten efter tuffa matchningar på slutet. Björn upp igen som vid segern senast de tävlade tillsammans. Fortsatt under utveckling och känns tidig i denna omggivning. Vincent du ling står helrätt inne i klassen, gick bra efter galopp senast. Verkar ha formen i angående efter en skada och är egentligen både stabil och startsnabb. Om min duo kommer bort kliver kontio in i handlingen.

i avd7. tipset till Quismaster som var rejäl vid segern utändigt om ledaren i v75 senast. Kan massor för klassen och känns som det givna tipset. Turbo Daylight har hittat till sitt rätta jag efter miljöombyte. (ny regi) Bör vara långt framme här. Zeuxis Hornline höll starkt utvändigt om ledaren senast. Vinner när som helst. Natural Wonder stark och rejäl och är rätt inmatchad i loppet. Goffy Bermon har hittat stilen. Bra distans för honom och ett roligt skrällbud.

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 16:27   #80
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5734
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Någon som har sparat vad Goop skrev om sina chanser på V75?

Känns som om lopp 3 riskerar överpace? Många fina bakspår att plocka in då.
Björn Goop.
V75 på Bergsåker på lördag: 5 Lucky Gold (V75-1) gick jättebra senast, men jag ligger lite lågt i den här omgivningen. 11 Västerbo

Cashflow (V75-2) är en av dem som ska räknas i ett öppet lopp. 8 Oppoppopp (V75-3) har gått bra men möter bra motstånd och har tråkigt läge, han är mest en luring.

9 Zandra C. (V75-5) har inte radat upp segrar direkt, jag ligger därför lågt med henne. 2 Ritano Freight (V75-6) har gått

jättebra länge, tyvärr blev han diskad

efter en vass spurt på V75 i lördags, men jag tror inte att de här täta starterna ska missgynna honom på något sätt. 4 Turbo Daylight (V75-7) har gått bra och han ska klara distansen bra, med det rätta loppet är han ett skrällbud.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+2), AbbeAce (+1)
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 19:35   #81
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2499
Standard

Vinner inte


Vinner inte 11 Thrustworthy Ås V75 prologen?! Har ju bla varit nära El Sueco...

Senast redigerad av Nedomansky den 2012-02-17 klockan 19:40.
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 19:37   #82
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7868
Standard

Tror att den är tämligen överlägsen men det är jag nog nästan ensam om
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 19:43   #83
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 143
Sharp$: 244
Standard

Tror också på Trustworthy Ås - speeden kommer fälla avgörandet över Bergsåkers låååånga upplopp! Har den som utgång!
Knaborg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 19:44   #84
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Vinner inte 11 Thrustworthy Ås V75 prologen?! Har ju bla varit nära El Sueco...
Med en annan kusk och läge så kanske. Den har endast 1 seger på 25 starter från bakspår. Lägg därtill 40% galoppstatistik samt att det dessutom är kortdistans. Känns som strecken är motiverade där dom är nu, dvs kring 11-12%. Men vad vet jag
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 19:47   #85
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2499
Standard

Jag kommer nog att spika den, möjligt att underlaget i morgon ej är optimalt, beslut tas i morgon! Lycka till med era spel!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 19:53   #86
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 143
Sharp$: 244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Med en annan kusk och läge så kanske. Den har endast 1 seger på 25 starter från bakspår. Lägg därtill 40% galoppstatistik samt att det dessutom är kortdistans. Känns som strecken är motiverade där dom är nu, dvs kring 11-12%. Men vad vet jag

Du slaktade även min idé Panne Du Moteur häromdagen som var den klart bästa hästen! Just saying!
Knaborg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 20:07   #87
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Knaborg det är alltid någon som ska såga ens ideer så är det, även mig sågas och det roliga är när man kan bevisa motsatsen då blir personen/personerna inte lika kaxiga längre. Man måste våga gå på sina ideer om man vill vinna, lyssnar man på andra så vacklar man och då är man illa ute. Man kan inte vinna var gång det finns det ingen som gör. Trav består av 60% skicklighet och 40% tur.

Jag har en ide i avd1. Herr R får rygg på Rano och hästen bör vinna när som helst. "all in" till ett fint odds.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 20:20   #88
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: borlänge
Inlägg: 619
Sharp$: 937
Standard

Tack
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-18, 07:14   #89
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Knaborg Visa inlägg
Du slaktade även min idé Panne Du Moteur häromdagen som var den klart bästa hästen! Just saying!
Det som är tjusningen med trav. Ibland får man stå där med svansen mellan benen och ibland tänker man "fan att jag inte lyssnade".
Alla är självutnämnda experter

Däremot får man se på saker ur spelsynpunkt när det gäller h2h/vinnare. Nämligen värdera chanserna > få ut ett odds > ta reda på om marknaden ger bättre odds > spela.
Ger marknaden sämre odds = spela ej!
Det var fallet med PDM i onsdags, enligt mig. Men då gick jag från min bedömning att hästen vinner inte under samma omständigheter oftare än 50% utav fallen. Mao oddset du fick på 1.65 h2h var långt under nivån på spelvärde. Men fortfarande den utgår efter min bedömning utav hästens chanser. Din bedömning kanske var 70%, grattis till din vinst iaf.
Streckspel är annorlunda då det är ett poolspel.

-----

Jag väljer att låsa kallblodet på tre hästar nu. 1,7,10.
Jag är sugen på att gå emot kollektivet i sista och spika Turbo Daylight då jag är allergisk när rubb o stubb står på samma spik (talar om alla travtjänster samt atg-underhållarna). Stayerlopp brukar sällan skrälla till på. Har för mig att det räckt med top 7 streckade senaste 3 åren och i 90%+ top 4. Men talar endast från minnet då jag saknar tillgång till faktaboken nu.
Klass 2 har jag läst in mig rejält på tycker jag och låser på 1,3,8,10,11,12
Minna inte heller Ajlexes daylight i avd3. 1% wtf??

Tänk även på att bergsåker har långt upplopp.
Samma omgång förra året gav 348kr och endast 2 hästar från framspåret vann.
http://classic.atg.se/ResultatServle...=B&betType=V75
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Knaborg (+3)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-18, 07:58   #90
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Inlämnat och klart! Såhär blev min rad till slut.

Registrerat spel

Datum: 2012-02-18
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 7

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (2)
2 8, 10 (7)
3 1, 3, 6 (9)
4 7, 8, 10 (9)
5 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 15 (1)
6 2, 5 (7)
7 9 (3)

3 960 rader x 1 x 0,50 kr
=
1980,00 kr

Kvittonummer: CB84 XXXX XXXX XXXX
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td