|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Spikar Zandra c på alla lappar omgångens säkraste spik!
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5682Winter - VS Stats: 74 - 53 - 7 ROI: 117.69% Vinstprocent: 58.27% |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Ja har man sett alla dessa hästar i loppet så vet man att den har överlägsen kapacitet sen goop väcker den rejält....en av mina talanger att kunna hitta helt klara 20oddsare under 10%.
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
Angreppssätt V75 Bergsåker
Mitt första inlägg här, där jag redogör för mitt V75-tänk
denna vecka. Bästa spik: Vincent du Ling (övertar felfri, sedan klart) Alternativ spik: Rino Dox (tyvärr för mycket streck) Effekthästar: Avd 1 Rano (spets och slut) Avd 2 Västerbo Carreu (fint spår, startsnabb kusk) Avd 7 Goofy Bermon (oerhört distansgynnad) Skillnaden: Avd 1 4 Little Rainbow Avd 2 8 Valnes Ali Avd 3 10 Atomic Rapida Avd 4 8 Vingbostjärn Avd 5 9 Zandra C (vågar inte spika som laxdasen) Avd 7 7 Look la Marc Ser i nuläget ut att bli en 10000-raders ram med Vincent du Ling som spik som nedreduceras till runt 2000 rader med ABC och effekthästar. Det är skillnaden som förhoppningsvis skall agera utdelningshöjare. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Skönt för dig!! Då har du ju inga försörjnings problem iaf...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sheriffen78 (+2) |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
alla som spelar på trav är stenrika det vet vi väl alla haha!
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
VÄSTERBO REALKISS STRUKEN!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Goop om chanserna.
5 Lucky Gold (V75-1) gick jättebra senast, men jag ligger lite lågt i den här omgivningen. 11 Västerbo Cashflow (V75-2) är en av dem som ska räknas i ett öppet lopp. 8 Oppoppopp (V75-3) har gått bra men möter bra motstånd och har tråkigt läge, han är mest en luring. 9 Zandra C. (V75-5) har inte radat upp segrar direkt, jag ligger därför lågt med henne. 2 Ritano Freight (V75-6) har gått jättebra länge, tyvärr blev han diskad efter en vass spurt på V75 i lördags, men jag tror inte att de här täta starterna ska missgynna honom på något sätt. 4 Turbo Daylight (V75-7) har gått bra och han ska klara distansen bra, med det rätta loppet är han ett skrällbud. |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Västerbo Realkiss i 2a STRUKEN!!!
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Sharpest
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Idag behövs bara 180 rader:
2,8,9,10,11 6,10 1,2,9 6,7,10 9 5 4,9 Bjuder på detta så kan ni sätta in procent på min konto sen. Ger garanterat bra och blir 7 rätt. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Jo vi är ju det. Rika som troll. smäller in miljoner stup i kvarten. Not.Tror att Zandra C är lika dålig i dag som den brukar vara. Inte med den på 10.
. Det var synd.(Västerbo) Veckans mest överstreckade häst struken. Given att gå emot och få bra odds på vinnaren. Senast redigerad av draken den 2012-02-18 klockan 10:35. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
fan hur orkar de stryka den då får man spika andra också
|
|
|