Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-19, 14:09   #76
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Alvena Pele spets och slut nu, sanna mina ord
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-19, 14:17   #77
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Får dra till med en KP kommentar. Hur orkar han galoppera igen. Kuk:(
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-19, 14:18   #78
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Dra mig baklänges vilken insats av Caballion!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-19, 16:53   #79
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Fredde B slår till igen, vilken jävla klant han är alltså. Måste vara stor syskonkärlek mellan de där två.

Ang systemet, hade spik på Nato Dream.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-19, 17:30   #80
 
Robbans avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 269
Sharp$: 355
Standard

Sista gången jag spelade med Wishing Stone, Fy fan vad kass den e-
Och så lite kaxigt såhär i efterhand, Hur kan ni lira True advantage?

Dileva käll och Classic grand cru i Elitloppet, ha ha ha ha
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-19, 19:37   #81
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Det började bra men när "Gamen" vinner guld och särskilt från åttonde ja då kliver jag av och har ingen chans... Brioni ska heta "Gamen" framöver! Snikåker och profiterar på andras "död" och olycka. Jävla skithäst i min bok som kliver fram när andra misslyckas. Gör något själv någon gång hästjävel! Usch!

Divine Razz vann en skön seger från dödens och den här var så pass bra som jag trodde...
Dagens höjdpunkt tillsammans med Wallberg och Odin Tabac, vilken skön vinst i pappas lopp... Spelarservice hade luskat om första barfota runt om men jag läste ingenstans förutsättningarna i loppet. Hade ingen koll själv men om jag vetat vikten av loppet i komb med barfota runt om för första gången så hade jag spikat. Klart det var påställt som fan! Aja... en läxa. Måste läsa på lite bättre nästa gång vad loppet "gäller".

Frictions spurt ENORM! Vilken avslutning på dagen!

Di Leva Käll och Classic Grand Cru till Elitloppet men ingen Friction....? Jag fattar ingenting. Åkte norrbaggen på en stroke på eftermiddagen eller vill han sänka Elitloppet och flytta fokus till Oslo Grand Prix? Märkligt....
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-19, 20:19   #82
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Mycket snack och fyra rätt på de flesta håll ser jag...trav är svårt även för de som på fredagen har lösningen. Bara för vissa att kalla på stegen och klättra ner från hästen. Nya tag nästa vecka...
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-19, 22:28   #83
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Det började bra men när "Gamen" vinner guld och särskilt från åttonde ja då kliver jag av och har ingen chans... Brioni ska heta "Gamen" framöver! Snikåker och profiterar på andras "död" och olycka. Jävla skithäst i min bok som kliver fram när andra misslyckas. Gör något själv någon gång hästjävel! Usch!

Divine Razz vann en skön seger från dödens och den här var så pass bra som jag trodde...
Dagens höjdpunkt tillsammans med Wallberg och Odin Tabac, vilken skön vinst i pappas lopp... Spelarservice hade luskat om första barfota runt om men jag läste ingenstans förutsättningarna i loppet. Hade ingen koll själv men om jag vetat vikten av loppet i komb med barfota runt om för första gången så hade jag spikat. Klart det var påställt som fan! Aja... en läxa. Måste läsa på lite bättre nästa gång vad loppet "gäller".

Frictions spurt ENORM! Vilken avslutning på dagen!

Di Leva Käll och Classic Grand Cru till Elitloppet men ingen Friction....? Jag fattar ingenting. Åkte norrbaggen på en stroke på eftermiddagen eller vill han sänka Elitloppet och flytta fokus till Oslo Grand Prix? Märkligt....
Ja det syntes ganska väl hela loppet att Widell var jävligt säker på att han satt bakom bästa hästen.

Odin Tabac i all ära, men andra barfotalöparen Voje Nido var ju moraliska vinnaren där.

Var helt bomb på att Friction, eller någon annan häst för den delen, skulle hinna fram när de gick in i sista sväng. Häftigt att se!

Håller helt med er om elitloppshästarna, hur tänkte han/de där egentligen? Ingen annan värdig som vill ställa upp eller har han bara fått panik med tanke på tidsnöden eller är lat och orkar inte jobba sista dygnet för att fylla upp vettiga startfält?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-19, 23:42   #84
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Di Leva Käll kommer ju mycket med pga att hon är ett sto och från en liten tränare - David mot Goliat-stuket! Sedan gick hon ju 1.10 blankt, med full fart och spänst över mål så att hon kan vara med förstår jag även om jag föredragit Friction 9 gånger av tio...

Man vill väl helt enkelt sprida på gracerna och SM har ju redan en häst i loppet... Och ja, jag vet att Ludde har två med.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-19, 23:44   #85
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Angående Odin Tabac som det var stort skrik på, så fick jag den till 6 gånger degen på Bet365, liiite skillnad mot de 3.89 ATG landade på...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-20, 08:25   #86
 
Robbans avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 269
Sharp$: 355
Standard

Håller inte med alls om snacket ang Friction, Då känns ju tom dileva given.
Sprungit snabbare, Är i gulddivisonen, 4miljoner på kontot
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-20, 13:54   #87
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

KP...enligt ännu obekräftade källor gick Oppoppopp i mål klockan 02:32. Både häst och kusk var efter omständigheterna vid gott mod!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-20, 19:28   #88
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
KP...enligt ännu obekräftade källor gick Oppoppopp i mål klockan 02:32. Både häst och kusk var efter omständigheterna vid gott mod!
Lustigkurre, kan inte se din vinnande rad iaf
Ångrar inte den alls faktiskt. Jag jagar inte potatisar när jag spelar utan lägger mig på en högre nivå än så. Det var redan upplagt för en favoritparad IOM att ATG ville få till en jackpot inför elitloppshelgen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-20, 20:54   #89
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Kp.S rad var rätt alla dagar i veckan utom veckan innan en given planerad Jackpot till elitlopphelgen. Lön och grejer. Atg gnuggar händerna helvilt.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-21, 15:49   #90
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

nej, fy fan vad man ska kludda till det... nya tag och nya klaringar!!!

Lycka till!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td