|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
![]() Så här kan det kanske se ut: 1,9 1,4,9,12 1,2,5 6 Digital Ink 1,3,4,5,8,11,12 1,3,5,7,9,10,11 1,2,4,5,6,7,10,11,12 5292kr/10pers Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-12-27 klockan 17:30. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Örjans kommentarer till sina styrningar
|
|
|
#33 |
|
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Kör det systemet med 1av2 med de du tror på i första och andra om du vill banta !
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Tycker Overtaker känns stenklar i sista. On track tror jag blir livsfarlig den här gången.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
en 4åring har väl aldrig vunnit i gulddiv?? bara skippa on track piraten och spika springer om!
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Don´t Wear PJ´s håller jag helt med om! ![]() Claes Boko, tre år, innerspår bakom bilen (stressigt för en treåring med galopptendenser), galopperade senast (grymt lopp, kan sitta i benen), möter äldre och mer rutinerade hästar, byte av banunderlag (kan vara jobbigt för alla hästar, men särskilt orutinerade), 2 av 6 starter galopp (33%), startsnabba utvändigt (kan bli jobbigt med aktionen när de kommer snabbt utifrån och blir han av med ledningen kan ju allt hända - fastlåst). Jag skulle hellre göra allt för att mota bort denne otroligt store favorit - schas! Antingen har jag rätt, eller så vinner han med 25 meter, med galopp... Hehe... Men rent speltekniskt så är det mer rätt att försöka fälla honom, helt klart! Lycka, till!
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
Och har med de flesta av dina skrällar, Så hade valt det systemet. ![]() Har själv även med Timetosaygoodbye. |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Mitt fösta V75 inlämning vi är 5 st
1. 1,3,9 2. 12 3. 1,2,7 4. 6,8,12 5. 1,4,11,12,13 6. 10 7. 2,4,10 Lycka till mitt lilla kommer på fre kväll när
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
◦Jänkarvagnar & experter.
Det är skor hit och jänkarvagn dit, det är reprisbilder till förbannelse över något som någon bland de som pladdrar tycker att det inte gick rätt till. Jag har i alla tider hört att travet i tv också skall vara underhållande, ett program för de som inte är nördar. Ett program som skall locka nya proselyter till att bli intresserade av travsporten, och framför allt av spelet. När försvann den goda tanken? Jag är naturligtvis införstådd med att informationen om hovbeslag och annat är viktigt för många travspelare. Ändå tycker jag att det används allt för mycket av tv-tiden åt sådana upplysningar som de flesta tittare inte bryr sig ett skvatt om. Istället blir denna aldrig sinande ström av information en bumerang. Många undrar förvånat varför det är så invecklat med trav och spel på hästar. Det är uppenbart att redaktörer och producenter har missuppfattat sina uppdrag. Istället för att ge den breda massan en insyn i travsporten så tillfredsställer man en liten grupp av spelare som oftast hämtar samma information från annat håll. Skall man locka nya människor till sina sändningar – och i förlängningen till travet – krävs mer än det enformiga innehåll som vi tvingas titta på idag. En annan sak är ältandet av de tveksamma situationer som ofta uppstår i travlopp. Det verkar som om tv-folket alltid måste få rätt. Repriserna rullas om och igen, tills dom tror att vi blivit övertygade om att tv-experterna har rätt. Igår blev det nästan parodiskt när det antyddes att Björn Goop avsiktligt störde en konkurrent för att åstadkomma en omstart – och i så fall få en ny chans. Lennart Forsgren mumlade, i det skägg som han hade rakat bort sedan vi såg honom i lördags, något om att Björn kunde ha gjort det avsiktigt, men ändå inte. För att belysa att möjligheten fanns så hänvisade Forsgren till att han själv avsiktligt hade stört medtävlare för att orsaka omstart vid flera tillfällen under sin karriär. Vad skall de som inte är så insatta i trav tro när de hör sådant här? |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Registrerat spel
Datum: 2012-12-29 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 62 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1 Dont Wear PJS (9, 2) 2 1 Claes Boko (4, 9) 3 2 Spring Erom (1, 5) 4 4, 6, 8 5 1, 3, 4, 5, 8, 11, 12 6 9 Harry Haythrow (10, 1) 7 1, 4, 6 (10, 5) Vadet gäller startnummer 63 rader x 10 x 0,50 kr = 315,00 kr Kvittonummer: C348 1183 9F49 xxxx Mitt privata
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Spoiler:
Hellre då mer av "sistaminuten"-ändringar, från stallbacken - detta kan jag tycka vara intressant! Iofs, tycker jag om när jag får reda på om man skall köra med "jänkarvagn", men verkar inte dessa vara effektivast när man har dessa på en häst i ledningen - och då är det svårt att veta om det är löpningsförloppet eller vagnen som varit den största fördelen... Jag gillar ju "jänkarvagnen" och tror den lyfter (fun intended ) vissa hästar till stordåd - men det är klart och som du säger - utan en bra häst som är i ordning så kvittar det vad de har för "skalmar" och eller på fossingarna...Reprisbilderna kan jag också tycka har sin plats, men man behöver inte använda dessa för att enbart visa på "experternas" duglighet... Fasiken, det var ju inte mycket jag höll med dig i, men ändå en del... Får skylla på ![]() Angående Goopen så velade Forsgren otroligt mycket och hade troligtvis helt fel - svårt att tro att Björte skulle chansa och därmed kunna skada både sin egen styrning och någon annan kusk, enbart för att få till en omstart! Hästens prestation, för övrigt, måste varit en av de svettigaste i år...
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Claes Boko icke att föredra som spik - jag skall till och med plocka bort honom - allt för mycket som talar för favoritfall här... resten är STENKLARA! Hehe! Men, lycka till - formen har du ju...!
|
|
|
|
|