Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-19, 15:38   #136
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1397
Standard

Spelar 100V/P på Qangaroo Zet efter en fin värmning
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 15:39   #137
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

3,5,10


til et styk 6 rat,,..kan nok gir lidt
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 15:46   #138
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1397
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
til et styk 6 rat,,..kan nok gir lidt
Borde ge bra, Håller tummarna att du får en fin peng!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 15:50   #139
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1397
Standard

Jisses vilket upplopp det blev
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 15:54   #140
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Kenth Åkerlund, vilken jävla tomte

4:de invändigt och sen backa sist och går snabbast som fyra i mål. 475 ggr på dubbeln hade varit en liten tröst en usel dag som denna
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 16:17   #141
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Finns tre helt chanslösa betrodda idagivine razz, Chichina boko och Wariner. Sjukt streckade och kan ej vinna. Bjuder er på detta!
Hade du nöjt dig med Chichina boko och Wariner hade jag blivit lite imponerad
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 16:41   #142
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
skönt att några fattar att divine razz är den mest chanslösa favorit som någonson startat. Spåret katastrof...hamnar sist sen helt chanslös! Kan inte fatta hur en del tom spikar den....sjukt dålig kunskap!
Mannen med koll är bra på det som vanligt
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 16:59   #143
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Så fel man hade angående Caddie Comet... Men så lurad man blev. Den kom sist förra gången och nuförst och Lester sist.
När det gäller Divine Razz så vet vi ju att den kan jobba i spåren och vinna från sådana lägen. Slog bra hästar från dödens på v86 sist och alltid med Kaj Widell så att lyssna på alla experter osv är rena skämtet... skulle 7 ha nåt med segersriden att göra Carlsson på v7? Divine är en krigare som gör allt för att vinna en riktig vinnarskalle som vi oxå borde vara
Jag idiot till spelare tar 10 hästar i fjärde och lämnar mästarna utanför Örjan och Erik och vad händer? Vad händer när kallblodskungen har tre hästar i ett kallblodslopp som alltid händer? Trav e lätt när man spelar kuskar.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 17:10   #144
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Det ända smarta jag gjorde spelmässigt idag var att spela 300kr vinnare på Örjan (7 Oolong) i sista eftersom han ej hade vunnit ett lopp. Hade jag börjat kolla spår tider m.m. så hade jag inte vunnit utan nu spelade jag kusk. Samma med v4 på v86 sist då jag spikade Navigator Sib (skitkusk?) Robis Sara, Polly Frontline och spelar 2st hästar i sista.. 4:an Pekka K och 9:an med Örjan för att alla dem kuskarna hade inte vunnit än på v86 och glömmer som vanligt mitt pundarhuvud bort Lennartsson som heller inte hade vunnit lopp när hela min tanke bakom v4 spelat var att ta kuskarna som inte hade vunnit (kuskar som är högt betrodda och hemmabanekuskar samt pekka k som brukar skrällvinna på v86 på valla) Detta v4 system körde jag x50 3 spik och två hästar i sista och glömmer bort 7:an med Per, det hade gett mig 780krx50=39.000kr på 600kr, nu kostade det 400kr eftersom jag glömde totalt bort Per.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-01-19 klockan 17:13.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 17:10   #145
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5724
Standard

Alltihop är laxdasens fel.
Vad kan han se med ett öga?

Senast redigerad av korpo den 2013-01-19 klockan 20:22.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 17:17   #146
dny
 
dnys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 334
Sharp$: 1177


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det ända smarta jag gjorde spelmässigt idag var att spela 300kr vinnare på Örjan (7 Oolong) i sista eftersom han ej hade vunnit ett lopp. Hade jag börjat kolla spår tider m.m. så hade jag inte vunnit utan nu spelade jag kusk. Samma med v4 på v86 sist då jag spikade Navigator Sib (skitkusk?) Robis Sara, Polly Frontline och spelar 2st hästar i sista.. 4:an Pekka K och 9:an med Örjan för att alla dem kuskarna hade inte vunnit än på v86 och glömmer som vanligt mitt pundarhuvud bort Lennartsson som heller inte hade vunnit lopp när hela min tanke bakom v4 spelat var att ta kuskarna som inte hade vunnit (kuskar som är högt betrodda och hemmabanekuskar samt pekka k som brukar skrällvinna på v86 på valla) Detta v4 system körde jag x50 3 spik och två hästar i sista och glömmer bort 7:an med Per, det hade gett mig 780krx50=39.000kr på 600kr, nu kostade det 400kr eftersom jag glömde totalt bort Per.
hahah är det inte kuskar som inte har vunnit ännu är det startnummer bredvid favoriten, hemmakusk..osv. blir bara förvirrad
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 17:37   #147
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dny Visa inlägg
hahah är det inte kuskar som inte har vunnit ännu är det startnummer bredvid favoriten, hemmakusk..osv. blir bara förvirrad
förvirrad blir du av TT SS TravSpetsen Snoken ViTippa bla bla m.m.

Det jag vill säga med det hela är: spela kuskar och gå HELT och hållet på din egen känsla... Det kanske du gör, menar inte just dig utan mig själv bland annat. Ska testa att spela v75 helt på egen känsla och då menar jag inte låta mig påverkas för fem öre av vad någon annan säger eller rankar eller vet eller tror m.m. Sen det här med nr osv. Är ju mer lite roligt kan ju inte bygga system pga av det men jag tänker ibland på sådana saker som kan låtas lite larviga och har satt V75 på Jägers sist pga det. Spik Örjan med nr 6 i första och spik Örjan med nr 6 i sista 130.000kr
Delat med 9 Vänner som du kan se i avataren. Kan säga att jag kunde blivit ensam vinnare om det skrällt i Ell Mago Ps lopp och Nougat Ås lopp den gången.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fozho (+5)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-01-19 klockan 17:42.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 19:14   #148
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Man skulle ha följt "Sharps law" - Spika alltid det laxdasen sågar!
Ok! Är det så??? Jag sågade tre hästar! Divine, Chichina boko och Wariner. Jag hade två rätt av tre där. Förmodligen fler 'n någon annan på hela sharps som vågat säga något. De två sista är som bekant inte i mål än.Men som vanlligt så gör sig en del fega mesar sig roliga när någon för ovanlighetens skull vågar säga något! Jag sulle vilja se dej såga tre favoriter nästa vecka. Men du är för mesig för det. Jag är ju en av få som vågar säga något här mer än att rapa samma som alla andra!!!Även om divine vann så var det en av de sämsta favoriterna på förhand på mkt länge........men jag grattar dig till dina 2-3 rätt du hade haha
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fozho (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 19:16   #149
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Ok om den gör det (Wariner) så är den chanslös ändå medelmåtta som ej räcker idag. Det borde alla förstå som kan analysera motstånd.

Ett rätt av mig. Wariner usel som väntat.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 19:19   #150
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Finns tre helt chanslösa betrodda idagivine razz, Chichina boko och Wariner. Sjukt streckade och kan ej vinna. Bjuder er på detta!


Här gav jag flera chanslösa. Ingen kred för det! Ni är negativa gänget som aldrig ser det positiva utan hackar på saker för att gotta er! Jag har aldrig sett en enda person här såga tre hästar ..... och är man en mes som följer strömmen i alla lägen så kan man ju aldrig ha fel haha men det är väl för mkt begärt att ni ska våga!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td