Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-17, 22:49   #16
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Veijo..........
Den regeln gäller endast när han själv kör. Nu är det Goop upp

Det citerade gällde fram till omgången Romme 20121215. Efter den saknas uppdaterade stats.

Citat:
Kanske verkar lite motsägelsefullt att lägga in Björn Goop för första gången när jag går emot honom med Molle C.D. Men det är klart att de är givna på kupongen. Dessutom kör Goop Mr Miles för första gången i V75-4 (nr 10). 12 månaders sifforna säger oss att Goop vunnit med 16 % av hästarna han suttit upp bakom för 1:a gången på V75 (6 av 38). Tre av vinnarna är skrällar (streckade på mindre än 15 %) och 100:- vinnare på samtliga hästar senaste 12 månaderna hade gett +7.600:- (200 %).
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 23:12   #17
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Den regeln gäller endast när han själv kör. Nu är det Goop upp

Det citerade gällde fram till omgången Romme 20121215. Efter den saknas uppdaterade stats.
Den typen av stats skulle vara mkt intressant att se mer av. Tänkte köra det upplägget på Oskar j Andersson, vinnarspel samtliga starter 2013.
Sveriges största kusktalang genom tidena. Killen har magiska händer. Som Johnny fast ännu bättre. Kör lite mkt gunga än. Vann nyligen till 36 ggr och fler såna kommer iår.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 07:58   #18
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Örjan om sina:
Spoiler:

Rank:
1=segerstrider 2=platschans 3=matlapp

19 januari 2013
V75-1

11 Mellby Amiral

Stark och rejäl häst. Läge och motstånd gör dock att det krävs tur om vi ska kunna slåss om segern.Rank 2

V75-2

15 Västerbo Collect

Håller fin form, hopplöst läge gör att det ser svårt ut. Rank 3

V75-3

8 Calamara Donna

Hedersmärr i fin form. Hon möter hästar hon kan matcha, blir dock svårt att hitta vettig position från det här startspåret. Rank 2

V75-4

6 Tiltmenot

Lite svårbedömd för mig då det är första gången jag kör honom, kanske värd ett streck i öppet lopp. Rank 2

V75-5

10 Mana Grabben

Rätt bra kapacitet och fin form, bör nog streckas. Rank 2

V75-6

4 Tidied Accelerator

Bästa hästen i loppet! Vill dock höja ett varningens finger för 4e spår i voltstart. Viss galopprisk föreligger, tappar en del mark även om han går felfritt, är dock så bra att han har chans bara han inte tappar för mycket.Rank 1

V75-7

7 Oolong

Blev trött över lång distans senast, ska nog ändå inte nonchaleras helt då han har fin kapacitet i grunden. Rank 2

Örjans överraskning

3 Leader of the Gang (V75-3)

Häst med fina meriter från USA, har dock haft svårt sen han kom till Sverige. Har emellertid visat lite uppryckning dom sista starterna och kan vara en luring här då flera av dom värsta konkurrenterna fått svåra spår Rank 2


Thomas Uhrberg V75 i sista stund - Gävle:
Spoiler:
V75 i sista stund - Gävle

Kallt i Gävle, ja minus 10 grader eller mer – och då stannar väl många hemma och ser V75 i teve i stället för att besöka travbanan.
Just det här med färre åskådare och också minskat spel är 2013 års viktigaste travfrågor.

Jag anser att travsporten och dess nye vd Hans Skarplöth ska prioritera två områden under det här året och det är att vända publiktrenden så att vi får fler åskådare samt se till att omsättningen totalt sett ökar – och det rejält!
Jag tycker att Gävle-travets Johan Lindberg har en lysande krönika i lördagens V75-program, ja jag skriver under på det mesta han tar upp.
Drygt tio procent av de vuxna i det här landet är intresserad av trav, närmare 90 procent är det inte och kan vi minska den noteringen med ett visst antal procenenheter är det mycket positivt.

En travdag ≈ tre timmar
Vi ska dock satsa långsiktigt, inte ta genvägar. Bra sport säljer, så satsa på fler lopp för 3- och 4-åringar i V75. Banorna måste också bjuda till mer för att publiken ska återvända – och det måste till nytt tänk, de som kommer ska ha det bekvämt, bli serverade matnyttig information och käk till en rimlig kostnad och en dag på travet ska maximalt ta tre timmar.
Eftersom det blir kallt på lördag kommer det att bli svårt att låta hästarna tävla barfota. Nu är vi inne i den här årstiden och många hästar har tävlat med både skor och hakar, så det kommer nog inte att bli några större problem – varken för hästarna eller spelarna ...

Garderar mega-favorit
Västerbo HighFlyer kommer att bli mångas bank men jag väljer att gardera 5-åringen på det stora systemet. Mina singelstreck blir i stället Chichina (avd 4) och Tidied Accelerator (avd 6), den förstnämnde en chansspik, den andre omgångens bästa bankförslag.
Gävle har ett kort upplopp, så det kan löna sig att försöka finna de som hamnar tidigt i täten. I stoloppet (avd 2) kan kanske Staro Family eller Girlpower Dynamit överraska.
Eldvin i kallblodsloppet (avd 5) kan också hinna undan från sitt fina läge.

V75-1: Västerbo HighFlyer var tidigare hos Flemming Jensen men är nu hos Daniel Redén sedan Stall Zet handlat. Hästen var tvåa i Derbykvalet men stinglös i finalen för Flemming, sedan seger i ett billigt lopp i debuten i ny regi. Salsa Knight, Highspeed Call och Mellby Amiral är tuffa motståndare, Cobol Queen en riktig rysare från perfekt läge.
V75-2: Derby Lady avslutade enormt vasst senast och är mitt drag, väl medveten om att Divine Razz blir stor favorit. Jag streckar en sextett där Girlpower Dynamite kan leverera omgångens skräll.
V75-3: Caddie Comet trivdes inte på Bergsåkers skrämmande dåliga banunderlag, så han får en ny chans. Rutger Raket kan ta en spetsseger, I Won´t Dance är vass på speed och Lester närmar sig en V75-seger.
V75-4: Chichina körs för spets och skulle Jorma Kontio lyckas ökar vinstmöjligheterna. I ett öppet race tar jag en fräckis och singelstreckar.
V75-5: Eldvin står start och sköter sig Jörgen Westhoms 5-åring kan det bli vinst. Jag streckar en kvintett och där Gräft Berra är en rysare!
V75-6: Tidied Accelerator har galopperat i sina två senaste voltstartslopp, dock störd en gång. Men, han hade före det sju voltstartslopp utan galopp. Örjan Kihlström kör men jag ser inte det som ett kuskplus. För mig är Tidied Accelerator omgångens mest givna ”spik”.
V75-7: Wariner är Anders Wallins rubrikhäst och vad jag sett av 6-åringen lär det blir fler V75-vinster än den han tog senast på Bergsåker. Visst är det tuffare nu, men läget är perfekt och hästen tävlar starkt med skor på hovarna. Derby-sexan Quangaroo är en svår motståndare och distansen 2640 är en klar fördel. Starka utmanare är också Svanstedts Keso och Nurmos Aborren. De tre sistnämnda har bakspår så det är bäddat för taktik på hög nivå.

Thomas system
V75-1: 1, 3, 5, 6 11. Res: 7-4.
V75-2: 1, 4, 7, 12, 13, 14.Res: 10-9.
V75-3: 4, 7, 9, 12. Res: 10-8.
V75-4:1 Chichina Boko. Res: 2-9.
V75-5: 3, 4, 9, 10, 14. Res: 8-12.
V75-6: 4 Tidied Accelerator. Res: 7-3.
V75-7: 3, 10, 11, 12. Res: 7-6.
Systemet är på 2400 rader och det kostar 1200 kronor. Om man också singelstreckar nr 5 Västerbo HighFlyer i avdelning 1 blir det systemet på 480 rader och det kostar 240 kronor
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicklas (+1)

Senast redigerad av AbbeAce den 2013-01-18 klockan 08:01.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 08:47   #19
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Okej vi fortsätter lite mer bakgrundskoll på Lester

Jens Sjödén angående omgången Axevalla 21/12. Nästan exakt samma hästar som är med nu.

Citat:
V75-3: Guld, autostart, kort distans
"Nu kommer jag att satsa hårt för ledningen och jag kommer inte ge mig den här gången. Han är snabb ut och jag kommer absolut inte att backa ner i rygg på ledaren."


Så skriver Svanstedt om 2 Rutger Raket i sin krönika i Aftonbladet. Klarspråk som vanligt, befriande tydligt. Han fyller på med att hästen har jättefin form och tränar bra samt funkar utmärkt på vintern. Klartecken är det ord som används i travsammanhang. Hur ofta förlorar guldfavoriter som får bestämma i spets? När de tävlar på hemmaplan? Över sin idealdistans? Och tränas av Svanstedt? Retoriska frågor naturligtvis...



1 Calamara Donna var en framgångsrik årgångshäst, som sprang in 4 miljoner som 3-4-åring. Som äldre har hon gjort 51 starter, varav en slutat i seger mot äldre i Sverige (sep 2011). Hon vann också ett stolopp 2010.



Hästen har sedan länge ett gott rykte och blir ofta hårt betrodd. I år har det inte blivit någon seger på 14 starter, ifjol vann hon 1 av 17 lopp i Sverige. Då fick hennes anhängare 3 gånger pengarna... hon är inte direkt något lönsamt spelobjekt. Tränaren väckte viss uppmärksamhet inför en V65-start i somras, då Calamara var klar favorit i ett oerhört billigt lopp. Ingen segerchans deklarerade han, och förklarade att hon helt enkelt inte har viljan att vinna och nog inte skulle göra många starter till. Sedan dess har vi kunnat se att tränaren hade rätt, men det är inte så vanligt att man uttalar sig negativt om en hästs chanser.



På kuriosaavdelningen noteras att det tidigt i veckan kom in ett 5000-kronors vinnarspel på 10 I Won't Dance.



Pålitlig statistik över de här vanliga loppen finns på sidorna 11-12. Man finner att spår 2 är ett marginellt plus för favoritens chans att infria och att favoritchansen rent generellt är väldigt hög.



Det mest anmärkningsvärda är förstås de fantastiska resultaten från femtespåret. Segerfrekvensen är överlägsen och oddsen så höga att man tjänar pengar på att spela 5:an varenda gång.



Här får 5 Lester (14%!) ses som första (och enda) motbud till favoriten. Det är en intressant häst, då han besegrade den italienska eliten i somras och nu gör debut i Sverige. Den italienska eliten kan vara lite svagare än den svenska, men å andra sidan slog han den, och det är inte precis sverigeeliten han möter nu. Det kan vara värt att påminna om, att storfavoriten Rutger Raket normalt inte duger alls i guldkonkurrens. 28 gånger har han testat i Silver- och Guld-sammanhang sedan 2008 utan att vinna någon gång. Tre andrapris har det blivit. Att han är stor favorit nu beror på att motståndet knappast kan bli svagare än såhär i ett gulddivisionslopp.



En Lester i form ska alltså inte ha problem med motståndet i alla fall, speciellt inte då han haft maxtur i spårlottningen – den ökar hans möjligheter med fina 75% avslöjar indextabellen på sidan 11! Frågan är väl just om formen finns där. "Han tränar bra men jag ligger lågt" säger tränaren i Guiden. "Mycket startsnabb, tycker han är värd ett streck" fyller mästertränaren Jori Turja (med gedigna italienska erfarenheter) på med i Expressen. Svårbedömt – "klar" eller oplacerad? Det blir nog rygg på en ledande favorit och luckan kommer nog. Spurtar till vinst eller duger inte alls, nåt av det. Hästen är säkert inte överspelad i alla fall.
Veijo angående Lester 5/1 Bergsåker

Citat:
Lester ett segerbud - om någon skjutsar honom till Bergsåker...


‎- Han har tränat riktigt fint efter Sverigedebuten och kommer att vara märkbart förbättrad i morgon. Det här är en häst som absolut är bra nog att vinna i Gulddivisionen.

Det hörs att Veijo Heiskanen är ute i angeläget ärende när han skickar upp en häst den långa vägen från Åby till Bergsåker. I Gösta Bergengrens Minneslopp (V75-3) plockar han ut Lester, just nu streckad på 17 procent av V75-kupongerna. I sulkyn sitter dock inte Veijo själv utan Örjan Kihlström.

- Jag ska precis sätta mig i hästtransporten och åka till Kalmar där det är V65-tävlingar ikväll, så jag kommer hem för sent för att hinna till Bergsåker själv. Däremot verkar det vara svårt att hitta någon som vill dit, för jag har inte löst hur hästen ska komma till Bergsåker ännu. Tanken är att Lester ska övernatta, så nu måste jag ringa och övertala någon att skjutsa dit hästen, skrattar Veijo.

• Hästen är tipsetta i Expressen - rätt eller fel?
- Det kanske är lite att ta i, men Lester är definitivt ett segerbud och bör streckas på V75. Hästen är okomplicerad och Örjan får köra som han vill.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+3), Klanke (+3)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 10:07   #20
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3841
Standard

Här kommer mina tankar!

1) Västerbo Highflyer omgångens bästa spik, spets och slut, bläddrar vidare.

2) Divine Razz är bäst men blir för stor. Stor varning för derby lady som spurta sylvasst senast. Lollo Tilly vägrar jag betala för då han går bäst i främre träffen och har noll känsla att han ska räcka härifrån. Just nu platsar dessa på ramen: 1,3,4,6,12,13,14

3) Tänkbar och spelintressant spik på Rutger Raket. "Garanti" spets här i min bok och tror takter har mycket bra chans att få bestämma. Känns inte som det finns någon häst i loppet som går fram och trycker upp tempot i dödens eller har en speed längre än 300-500 meter. Rutger är ingen stjärna själv men med det loppscenariot känns det klart intressant att spika rätt ut, guld, spets, kortdistans, bra chans att få bestämma, 4 starka anledningar att gå på Rutger denna veckan!

4) Tycker spetsstriden är lite lurig här. 1 är snabb ut men ingen blixt. 2 har visat mycket bra starsnabbhet i volt men aldrig haft framspår bakom bilen, bör få svårt att ta en längd sida vid sida men inte otänkbart. Både 3,5 är starsnabba och spetsar någon av dessa bör de släppa till 2. Bakom känns 9,10,11 mest intressanta bakom. Inte bestämt mig hur jag ska lösa loppet ännu, men den som får spets känns ju klart intressantast

5) Eldvin har sett bra ut i två raka men är osäker och inget att lita på. Mana Grabben är bra och har fått perfekt kusk i Örjan då hästen har en kort väldigt vass speed och sådana hästar passar Örjan perfekt på, förstahäst men inte någon given vinnare. Kommer nog bli bred gardering här, tänkbart att göra någon typ av utgång med favoriterna som ser strået vassar ut än övriga. På ramen i nuläget: 3,4,6,7,8,9,10,12,14,15

6) Tided blir naturligtvis favorit och hade det varit autostart hade jag spikat utan att blinka. Nu är det voltstart och hästen har galopperat i de två senast voltstartsloppen, spåret känns även lurigt och hästen kommer tappa från start vid felfri avgång. Det kan då bli svårt att tugga ner spetshästen som bör bli 1,4 eller 7. Dessa hästarna tycker jag även höjer sig bakom och kommer låsa på dessa tre plus tided.

7) Sista loppet tycker jag är riktigt lurigt och kommer gardera ordentligt. Tycker samtliga på bakspår(utom 9( känns intressanta här till låg streckprocent. Följande platsar på ramen: 1,2,3,5,6,7,10,11,12

Tänkbart system just nu:
1) 5 Västerbo Highflyer
2) A: 12,7 B: 1,3,4,6,13,14
3) 4 Rutger Raket
4) 1,2,3,9,10
5) A: 3,10 B: 4,6,7,8,9,12,14,15
6) 1,3,4,7
7) 1,2,3,5,6,7,10,11,12

Med minst 1 A blir det 2880 kronor och tänkt för ATG-tillsammans system!

Senast redigerad av donkyklonk den 2013-01-18 klockan 10:13.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 14:47   #21
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Min v75


V75-system
1.afd.: 5 Västerbo Highflyer
2.afd.: 7-12
3.afd.: 3-4-7-8-12
4.afd.: 1-2-6-8-9-10-11
5.afd.: 3-10
6.afd.: 4 Tidied Accelerator
7.afd.: Alle 12
1.680 rækker = 840 kroner.
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 15:52   #22
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 54
Sharp$: 899
Standard

V75 avgörs på Gävletravet den här veckan och i media spekuleras det huruvida hästarna kommer att kunna tävla barfota eller inte.

Det har snöat tidigare under veckan men vid lunchtid fredag är det sju minusgrader och soligt. Under natten kommer det att bli kallare och det kan bli över 20 minusgrader. Under tävlingarna meddelar SMHI:s prognos runt 11-12 minusgrader.

Banmästaren Roger Fyhr rapportar angående banunderlaget:

- Vi saltade igår och har även gjort så idag men det biter inte i riktigt så hakar bak tror jag är ett måste. Det är synd att det snöade tidigare i veckan för då hade vi kunnat salta tidigare. Vad gäller frambalansen får man avvakta och se men barfota fram kan nog vara aktuellt.

MATHIAS GUSTAFSSON

Saxat från http://www.gavletravet.se
Comandini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 16:08   #23
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8832
Standard

Åke om sina

+++
Rutger Raket (V75-3) var sämre senast än han har varit i starterna innan. Vi hade tränat honom lite för hårt och efter det loppet har vi istället lättat på träningen. Hästen känns nu också klart mycket bättre i jobben och han kommer att göra en bättre insats den här gången. Annars har han haft en del otur i tidigare starter och suttit fast ett par gånger. Men det är också en häst som man måste köra lite på chans med. Det går inte bara att dundra på i spåren eller vara med i för hårda öppningar för då går han inget till slut. Får han däremot ett passande rygglopp så är han så bra att han mycket väl kan räcka till seger här. Men då krävs det att han får “sitt lopp”. Blir det kallt och broddbana så har det ingen betydelse eftersom han alltid tävlar med skor och har gått bra med broddar både i år och i fjol.

Keso (V75-7) vann hur lätt som helst senast och hade en hel del krafter kvar. Det var det klart bästa jag har känt hästen sedan han kom i min träning. Det var visserligen ett billigt lopp men just på det sättet som hästen kändes så var det stora plus. Näst senast när han var tvåa i V75 så trodde jag mycket på honom innan men trots att han var tvåa så var han inte som bäst. Han har känts fortsatt fin i träningen efter förra loppet och har toppform nu. Hästen är lite speciell att köra och jag ska ringa Henrik Svensson och instruera honom att han måste ta det försiktigt första 500 meterna. Sedan gäller det att hästen får gå i ryggar så länge som möjligt för då har han en vass speed till slut. Det går inte att köra alltför offensivt med honom. Det var väl nästan på gränsen att jag hade gett honom en fyra i betyg men det är precis som med Rutger Raket att det måste stämma lite så att han får rätt löpning om han ska kunna vinna. Går det att köra barfota runt om så går han så men det är väl tveksamt nu när det ska bli så kallt och troligen blir det skor runt om eller barfota fram som näst senast. Då fixade han också broddar bak på ett bra sätt.

Åke Svanstedt


Källa: Trav365/Sportbladet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oHYRA (+2)
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 17:53   #24
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 780
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg

3) Tänkbar och spelintressant spik på Rutger Raket. "Garanti" spets här i min bok och tror takter har mycket bra chans att få bestämma. Känns inte som det finns någon häst i loppet som går fram och trycker upp tempot i dödens eller har en speed längre än 300-500 meter. Rutger är ingen stjärna själv men med det loppscenariot känns det klart intressant att spika rätt ut, guld, spets, kortdistans, bra chans att få bestämma, 4 starka anledningar att gå på Rutger denna veckan!
Tidigare i veckan hade jag funderingar om det kunde varit en spik. Detta har dock drastiskt förändrats.

Leader of the Gang verkar vara mycket startsnabb och nu ska det laddas säger Redén. Svanstedt säger samtidigt att man inte får offra för mycket med Rutger Raket i starten för då går han inte in i mål och Goop säger att han ska trycka av Lester. Kommer gå undan här!

Med dessa två uttalande tycker jag Rutger känns iskall och frågan är om jag ens kommer plocka med den på en garderad kupongen.

Senast redigerad av Espo den 2013-01-18 klockan 18:11.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:42   #25
 
astockels avatar
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 258
Sharp$: 347
Standard

Registrerat spel

Datum: 2013-01-19
Bana: Gävle
Spelform: V75, omg. 3

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 5
2 4, 7
3 4, 12
4 2, 10
5 10 Mana Grabben
6 1, 2, 6
7 5, 12

Vadet gäller startnummer

96 rader x 1 x 0,50 kr =
48,00 kr

Kvittonummer: XXX

Miljonlappen
astockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 19:42   #26
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 1247
Standard

Jag säger bara keso
mullfritz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 20:06   #27
 
astockels avatar
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 258
Sharp$: 347
Standard

Registrerat spel

Datum: 2013-01-19
Bana: Gävle
Spelform: V75, omg. 3

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5 Västerbo HighFlyer
2 7 Derby Lady
3 12 I Won't Dance*
4 2 Bolt Boko
5 14 Guli Järven
6 2, 6
7 12 Abborren

Vadet gäller startnummer

2 rader x 1 x 0,50 kr =
1,00 kr

Enkelraden också!
astockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 20:23   #28
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1399


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av astockel Visa inlägg
Registrerat spel

Datum: 2013-01-19
Bana: Gävle
Spelform: V75, omg. 3

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5 Västerbo HighFlyer
2 7 Derby Lady
3 12 I Won't Dance*
4 2 Bolt Boko
5 14 Guli Järven
6 2, 6
7 12 Abborren

Vadet gäller startnummer

2 rader x 1 x 0,50 kr =
1,00 kr

Enkelraden också!
Kopierar rakt av keep it simple

Enligt vädergudarna blir det 15 minus, hur klarar banan det och framför allt
hur får de till det på banan, det lär inte bli någon nederbörd?

Senast redigerad av bokis29 den 2013-01-18 klockan 20:25.
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 20:34   #29
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

skönt att några fattar att divine razz är den mest chanslösa favorit som någonson startat. Spåret katastrof...hamnar sist sen helt chanslös! Kan inte fatta hur en del tom spikar den....sjukt dålig kunskap!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 20:39   #30
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Jänkarvagn

Har ni någon info om vilka hästar som använder jänkarvagn i morgon?

Ingen kan ju säga att det inte gör skillnad, för det gör det verkligen.

Har ni någon info?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td