|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
charlottenlund v75 söndag
Stallrapport ang Vinnalt saga,
tränaren är mycket nöjd med saga. Gick med full kraft in i mål och med bra fart in i kurvan efter mål. Gick en rejäl repa på kalmar. Trots lopp efter vila. Hur blir det nu med ett lopp i kroppen. Är kapabel men skör i grunden. Men har fungerat bra i ny regi och nytt tränings upplägg. Kusken är dock ett litet minus. Det är tufft på v75. Läste en dansk travtidning som trodde att bara saga skulle komma in i matchen om överpace. Hur travronden och övriga tipsen har rankat får vi väl reda på imorgon fredag. saga är väl medel snabb ut. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
Kul och se men du är väldigt rätt på det :)Citat:
Vem är din källa?
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
rätt på det...
Ja sig det vem som är min källa. Ett sto anmäld bland hingstar och valacker blir ofta nedrankad. Saga rankad som nr 9 Eller 8 när nr 4 är struken i travronden. Förmodar att du är en av delägarna. vad tror du själv om chansen ?
Välkommen till Sharps föresten. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
Senast redigerad av Jompa den 2013-06-08 klockan 13:33. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Avd2 Kung Åke spik
min spik i No Deal Avd 4 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hur många ekipage är det bakom startbilen, är det något annat som är annorlunda i Danmark?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
v75
V75-forslag
1. afd.: 1-2-3-4-5-6-7-8-10-12 2. afd.: 4-9 3. afd.: 2-3-5-7-8-12 4. afd.: 6 No Deal 5. afd.: 1-2 6. afd.: Alle 12 7. afd.: 4 Commander Crowe 2.880 rækker = 1.440 kroner |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Commader Crowe hur är det med han? Med tanke på hur han såg ut sist? Någon som har bra info?
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
Annars är banlängden i Charlottenlund 950 meter och det gör att svängarna är snävare. Det drabbar framförallt innerspåret bakom bilen... |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jag har för mig att det är 6 hästar bakom bilen när det gäller kortlopp, annars ska det vara 8 kusar, som vanligt. Rätta mig gärna om det inte stämmer.
Senast redigerad av Fyran den 2013-06-08 klockan 19:17. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Åke tråks hästar
Jag har lite förhoppningar på Mr Picolit i Copenhagen Cup för han har tränat bra efter senaste starten och läget är inte så tokigt med spår nio. Han är fortfarande rätt så färsk i sådana här tuffa sammanhang men hästen är bra själv också och med en vettig resa är jag inte främmande för att han kan vara långt framme. En outsider. V75-1 1 Blue River Pipe (Åke Svanstedt) var ute i ett lärlingslopp under Elitloppshelgen senast. Han satt sist hela vägen och kom aldrig in i loppet. Samtidigt var hästen heller inte i toppform då han hade haft en halsinfektion innan det som han varit struken för. Känns klart förbättrad i träningen efteråt och kommer ha bättre form. Perfekt läge då han är mycket startsnabb. Det ser bra ut. Tror att han är med och gör upp om det, säger Åke. V75-2 4 Brasil Boko (Åke Svanstedt) har haft det lite trögt i vinter men nu har han hittat toppformen på allvar. Han har gjort fina lopp i de senaste starterna och gått bra tider. Senast vann han ett billigt lopp från dödens men gick ändå en 1,11-tid. Duger bra i klassen och känns så fin han kan göra. Har ett bra spår och borde få en fin löpning. Absolut en av de som ska räknas här, säger Åke. 8 Allaballakaitoz (Stefan Söderkvist) har varit ute i stenhårda V75-lopp varje gång men gjort det bra från dåliga lägen och har toppform. Hästen måste få fina löpningar om han ska räcka och därför måste man köra lite på chans med honom. Nu har han återigen fått ett iskallt läge och behöver mycket tur. Jag ligger lågt, säger Åke Svanstedt. V75-3 2 Bailey Sweet Grim (Åke Svanstedt) har utvecklats fint i år och har toppform. Näst senast i Drottning Silvias Pokal satt hon fast med krafter kvar. Senast vann hon efter ett tufft upplägg och var jättefin. Det fanns även krafter kvar i mål och hon har varit fin i träningen efteråt. Nu står hon hårt inne rent penningmässigt men eftersom hon har utvecklats och känns så pass bra måste hon ses med chans igen, säger Åke V75-7 9 Mr Picolit (Åke Svanstedt) har skött sig bra i tuffa gäng på slutet. Senast gjorde han ett kanonlopp från dödens. Har nu fått känna på stenhårt motstånd ett par gånger. Men han är fortfarande lite färsk i sådana här sammanhang och det är inte bara att ut och runda dem i spåren. Borta tycker jag absolut inte att han är. Läget med spår nio är heller inte så tokigt för han är klart lugnare och bättre när han springer i ryggar, säger Åke. Källa: Trav365/Sportbladet Senast redigerad av crossbow den 2013-06-08 klockan 19:25. Anledning: Just |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banned
|
I autostartløb med mere end otte deltagere bliver ekvipagerne fordelt på flere rækker. Startsporene er nummererede fra 1-12. Det inderste startspor har nummer 1, mens det yderste startspor har nummer 8. I anden række gælder samme regel – altså er startspor 9 bag startspor 1 eller 2, startspor 10 bag startspor 3 eller 4 og så videre. Den enkelte hests startspor er fundet ved en computer-lodtrækning fra løb til løb. I de store løb, såsom derbyet, sker det dog ved en lodtrækning, hvor man trækker lod efter tur/seedning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+5) |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jag tror Åke vinner första med 1 Blue River Pipe. Tycker den sett mycket fin ut vid segrararna, dock kan jag inte motståndet till dagens löp. Commander hade en hovböld vid Elitloppet som sprack upp dagen efter, räknar med bra chans när han nu kommer ut igen... 5 lopp kvar...
Oblix (+1) |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Avd5.Rocky P H är grym . Han vann väldigt enkelt senast och loppet före gick han strålande som fyra efter galopp kan vara spik
crossbow (+5) |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kör såhär imorgon!
1) 1 6 7 12 2) 9 3) 2 3 4 6 7 8 9 12 4) 1 2 4 6 8 5) 1 2 6) 5 7) 3 4 5 7 8 9 |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5681Winter - VS Stats: 74 - 53 - 7 ROI: 117.69% Vinstprocent: 58.27% |
Ok, redovisar mina tankar inför morgondagen. Mycket för att själv hålla koll på hur jag tänker och kan bolla idéer fram och tillbaka. Kanske till någon nytta. Kul att stöta och blöta lite.
V75-1 Uppåt från Åke på Blue Pipe River, startsnabb. Spets och slut? Spikalternativ 1. Alternativt låser jag på 1,3,6. Förhoppningsvis lite streck på Razor Blade. Mycket snack om Vinnault Saga men jag tror inte hon går in bland hingstarna och vinner. V75-2 Här lär det laddas. Kolgjini JR aviserar körning men Nanny Fine håller upp? Åke hamnar var med Brasil Boko? Om släppt till spets bra chans. Körning öppnar för bakspår, Olivia Lavec given, intressant skräll i Hitchcock, låter uppåt "så pass bra för dagen att trots spåret kan man inte räkna bort honom". Låser på 4,9,10. V75-3 Hittar ännu ingen riktig rätsida här och det lutar åt garderingslopp för mig. Ston och många som uttalar sig om halvchanser. Sparar tills jag ser streckprocent för att hitta eventuella fynd. Just nu: gardera upp. V75-4 Hästar 2-5 så är det låst? Ska bli intressant om någon har kommentar från Flemming på No Deal. Ingves sjukt nöjd med Jitanes senast och är förstahäst tills någon eller Flemming säger annat. "Alla" säger ju spin på No Deal vilket får mig att backa lite på den. Skrällen heter Ray Ban. V75-5 Rocky P.H favorit men riskerar att bli inlåst på innern? Varningsklocka hos mig. Låter istället positivt på Ygold van Ranum, kommer få ett bra lopp. Melander har form, Örjan rattar in Socrate du Noyer? Låst på dessa två? Alternativt ta ställning och spika. V75-6 Maffioso Face laddar för spets och därifrån växer hästen. MEN jag litar inte på Adrian som kusk, långt ifrån spik, ska fällas. Uppåt på Stand and Deliver, Pitagora Bi, Dreams Take Time och Velociraptor. V75-7 Höjdpunkten. Mitt resonemang som vanligt i guld och storlopp; måla. Edit: Joke Face struken, ingen hets från Ludde i loppet. Commander fräsch nu? Boom? Edit 2: Från franska håll är man mer inne på att Quinoa du Gers vinner detta. Bazire som kan välja och vraka på styrningar åker till Danmark för en enda styrning, denna. 29%. Spikalternativ. Problemet just nu är spikarna, inga tydliga klartecken. Spiklistan (kommer fyllas på) Blue River Pipe Ygold van Ranum Socrate du Noyer Olivia Lavec Commander Crowe Quinoa du Gers ------------------------ Edit: Bailey Sweet Grim - stryks från listan (går upp en klass) Edit: Jitanes - stryks från listan Så blev det: Avd Ordinarie hästar (Res.) 1) 1, 3, 6 (12, 5) 2) 1, 4, 9, 10, 12 (6, 7) 3) 2, 6, 7, 8 (12, 3) 4) 2, 3, 4, 6 (5, 1) 5) 3 Socrate du Noyer (FR) (2, 1) 6) 1, 2, 3, 5, 9 (10, 8) 7) 7 Quinoa du Gers (FR) (4, 5) Senast redigerad av Misär den 2013-06-09 klockan 13:07. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Andelsspelet till morgondagens jackpot (i dagsläget), har nån plats ledig i laget om någon är sugen skicka pm isf
![]() 1. 1,2,3,5,7,12 2. 1,4,9,12 3. 2,7,12 4. 6 No Deal 5. 2 Ygold van Ranum 6. 2,3,5,8,9,10,11 7. 3,4,5,6,7,8,9,10
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Friskus90 den 2013-06-08 klockan 22:25. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
det där ser intressant ut
!kan man joina ?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ang morgondagens jackpott:
Läste att 17 miljoner flyttas över till 7rättspotten och beräknad utdelning på 7rätt blir 30 miljoner. Ett extra tillskott på 57%. Det är alltså ungefär samma spelvärlde imorgon som kan liknas vid en vanlig dubbel jackpott? |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Så här får det nog bli
Charlottenlund 27 2013-06-09 V75 Avd Ordinarie Reserver 1 1 2 4 9 10 3 2 4 7 12 4 2 5 6 12 5 1 2 3 6 5 7 4 9 288 rader * 1 * 0,50 kr = 144,00 kr 2013 290E D5D5 4120 09XX 9 juni 2013 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Visst Commander är Commander MEN när visa den nånting av värde sist????Jag streckar den men inte mer än så.......
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ja, var ett tag sen CC visade något som förra året. Själv tror jag att det bara händer idag
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
#26 |
|
Hur kunde dessa vara så mycket streckade när spelet öppnade?
Nr 10, V75 -1..struken i flera dagar innan spelet öppnade, streckad på 24% i morse!!! Likaså Joke Face - struken igår men streckad på 14 % när spelet öppnade?! Någon med en vettig förklaring? |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
- Seks i første rekke på 1600 og 2600 meter. Åtte i første rekke på 2100 meter. Kenneth Haugstad påpeker en viktig detalj før søndagens V75-stevne på Charlottenlund
TOBYTYKE (+5) |
|
|
|
|
|
#28 |
|
mitt v75
1. 1,6,8,12 2. 4,9,12 3. 7,12 4. 6 5. 1,2,3,4,5 6. 5 7. 3,4,5,8,9 300:- |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Strecken på Joke Face bara ökar - nu 790! Preben tror på viss chans trots att hästen ej startar... Sådan blir det hvergang efter fest med single malt...
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
ett av mina bolag..
AVD1 A 1 B 3-6-8 AVD2 A 6 B 2-9-12 AVD3 2-8 AVD4 6 No Deal AVD5 A 2 B 3-9 AVD6 A 9 B 2-3-5-6 AVD7 3-4-8 Krav 1-4 A chans på fyra sjuor.... Senast redigerad av Klanke den 2013-06-09 klockan 13:02. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Spelinformation från Liraren.nu
VI BJUDER PÅ RANKINGEN OCH ANALYSEN AV V75-1 - LEDER RUNT OM? V75-omgångarna duggar tätt och efter gårdagens bravader i Östersund är det under söndagen dags för Danmark och Charlottenlunds travbana att hålla i trådarna för ytterligare en extra V75-omgång. Det hela kändes inte stekhett på förhand men sedan favoriterna mer eller mindre radat upp sig på Östersund under lördagen kryddas söndagsomgången av en jackpot där en ensam vinnare tar hem hela 30 miljoner och helt plötsligt sköt spelvärdet i höjden! Annars drog vi in den raka dubbeln bestående av Bagley och Mr Chicago till 15,77 under lördagen och därmed har vi keramik att kruta med i Danmark. Omgångens höjdpunkt är tveklöst Copenhagen Cup med över 880.000 kronor till vinnaren och den ståtlige fuxen Commander Crowe ikläder sig favoritrollen, vi är dock inte helt övertygade om hästens status... I övrigt har vi grävt fram två riktigt starka spikar varav den ena troligen inte ens blir favorit! Avdelning: 1 Ranking A: 1-8-6 B: 12-3-7-2-9-11-5 C: - ANALYSEN Det mesta i detta lopp handlar om hur pass mycket Åke Svanstedt får dämpa tempot med sin 1 Blue River Pipe i ledningen. Vi tror inte att Åke tvingas ladda för fullt för att hålla täten och därmed bör första 500m inte kosta allt för mycket, däremot lär han utsättas för press kort senare då loppet innehåller flera riktiga tuffingar. Vi tänker då främst på 6 Razor Blade och 8 Remus Tiki vilka måste dra speeden ur Blue River Pipe under vägen om de ska han någon chans att knäppa honom till slut. Får Åke sitta och fuska bort ett varv tror vi inte att någon hinner på honom. Bland övriga är det värt att tänka på att 12 Stelton absolut har kapacitet till att gå runt dem men frågan är vilken taktik Jeppe väljer i första starten efter vila. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Mailade ATG i morse - förväntar mig inget svar ![]()
Migge (+1) |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Luktar jackpot igen 6 No Deal förlorar knappast och utan att veta någonting alls om italienaren i V75-6 så stämmer ryktena är det spets och slut även på den 5 Pitagora Bi och med elitloppshelgen i minnet där sjöade italienarna och övriga lopp ser även tunna ut
Tänkvärt på lunden att det är hästarna där framme som i regel rinner undan |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Såhär blir mitt andelsspel idag efter lite ändringar där vi väljer att spika Commander Crowe som borde vara i form nu och är han skaplig så leder han detta runtom!
V75-1: 1,3,5,6,8,12 V75-2: 4,6,9,11 V75-3: 2,7,12 V75-4: 6 No Deal V75-5: 1,2,3,4,5,7,10 V75-6: 1,2,3,5,9,10,12 V75-7: 4 Commander Crowe 75kr/andel Har 2platser kvar i bolaget innan vi är fullt (28medlemmar nu) och finns andelar kvar till omgången, intresserad? Skicka mig ett PM
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
1: 1,3,5,6,7,8,12
2: 1,4,7,8,9,12 3: 2 4: 6 5: 2 6: 2,3,5,9,10,11,12 7: 4 Lycka till! Senast redigerad av Trinity den 2013-06-09 klockan 11:32. Anledning: Missade att skriva ut avd:7 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Skall bli kul att se skicket på Commander i dag. Halta som en annan efter en 75a brännvin under elitloppet senast. Vinner med 100 normalt men känner en viss tvekan att spika.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Sålunda kväker grodorna
Notre choix 1er 7 - QUINOA DU GERS 2eme 4 - COMMANDER CROWE 3eme 6 - ORSIA 4eme 5 - EDWARD ALE FIN 5eme 8 - OBI-WAN Jean-Michel Bazire est le dernier pilote français a avoir remporté cette épreuve, c'était en 2007 avec le véloce Kool du Caux. Il sera associé ce dimanche au "Souloy" Quinoa Du Gers, récent troisième du Prix Chambon P, pour son grand retour sur la scène européenne. La partie n'est pas gagnée d'avance face à son compagnon d'entraînement Commander Crowe, qui donne bien des soucis cette année à Fabrice Souloy et n'était visiblement pas à 100% le jour de l'Elitloppet. L'opposition sera emmenée par l'italienne Orsia, qui arrive en grande forme sur ce Groupe I Danois, et par l'élève de Petri Puro Edward Ale, qui n'a pas été des plus heureux dans la Finlandia Ajo. La surprise pourrait venir du pensionnaire de Flemming Jensen Obi Wan, invaincu lors de ses quatre dernières courses. Soulignons enfin la candidature du rentrant Noras Bean, affûté par Ulf Stenströmer mais mal placé derrière les ailes de la voiture, à l'image de Mr Picolit. Troisième de cette épreuve l'an passé, Classic Grand Cru est désormais vieillissant. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+1) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kan det bli överpace i 6avd?Med Maffioso Face Capeau Pitagora Bi körs från start se då upp för Super HT Byg 6%!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5681Winter - VS Stats: 74 - 53 - 7 ROI: 117.69% Vinstprocent: 58.27% |
Intressant att höra att fransmännen rankar Quinoa du Gers före CC.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jag ska strecka Oracle i dag.Tror den är riktigt iordningställd och gör ett bra lopp. Platsspel
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-06-09 Bana: Charlottenl Spelform: V75, omg. 27 Avd Ordinarie hästar 1 1, 6, 8 2 3, 6 3 3, 8 4 1, 4, 6, 10 5 2, 4, 6 6 5, 6 7 7 Quinoa du Gers (FR) Vadet gäller startnummer 288 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 144,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
GoogleFranska :-)
Vårt val 1 7 - Quinoa GERS 2nd 4 - KOMMENDÖRKAPTEN CROWE 3rd 6 - Orsia 4:e 5 - EDWARD FTA END 5th 8 - OBI-WAN Jean-Michel BAZIRE är den sista franska ryttare att ha vunnit denna händelse var 2007 med den snabba Kool Caux. Det skall kopplas till denna söndag "Souloy" Quinoa du Gers, nyligen tredje Chambon P Pris för en comeback på den europeiska scenen. Partiet är inte en självklarhet mot sin träningspartner Commander Crowe, som ger en massa problem i år Fabrice Souloy och var uppenbarligen inte 100% den dagen av Elitloppet. Oppositionen leds av den italienska Orsia, som kommer i bra form på den danska grupp I, och studenten Petri Puro Edward Ale, som inte var den lyckligaste i Finlandia Ajo. Överraskningen kan komma från inhemska Flemming Jensen Obi Wan, obesegrad i sina fyra senaste starter. Slutligen betonar tillämpningen av rapporterande Noras Bean, vässad av Ulf Stenströmer men felplacerad bakom vingarna av bilen, som Mr Picolit. Trea i händelse förra året, är Classic Grand Cru åldras nu. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Armando Kievitshof känns intressant idag i avd2. Adrian skickar nog iväg mot ledningen och jag tror han kommer dit. Hästen har smygform och det är inte omöjligt att hästen kan hålla undan på Charlottenlund. Ingen A-häst men till 2% på insatsfördelningen är den ju klart intressant från ledningen. Även ett rätt intressant platsspel.
benny28hbg (+3) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Omgångens bästa spik 3 Berlusconi
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Haha, vem i kretsen kring Vinnalt Saga var de som skrek ut platsspelet på liven??
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
lite intressant info angående olivia lavec i avd2 går att läsa i dagens GP.
den gick inte barfota runt om vid vinsten senast på åby. de ändrade strax innan start då lärlingen i stallet tyckte hästen kändes så fin att den vinner även med skor på och så blev fallet. kanske en bra spik vid barfota idag. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Fan inte lätt idag så slänger in en liten chansbong, synd att ATG inte har mer info om alla hästar när det är omgångar utomlands, de borde ju kunna fylla i sin databas med lite info om egentligen alla hästar - dom tävlar ju internationellt allt som oftare nuförtiden...
Registrerat spel Datum: Söndag 2013-06-09 Bana: Charlottenl Spelform: V75, omg. 27 V7 - endast vinst vid 7 rätt Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 5, 6, 9 2 4 Brasil Boko 3 1, 5, 6, 7, 12 4 2, 6 5 1, 4 6 5 Pitagora Bi (IT) 7 4, 8, 9, 10 Vadet gäller startnummer 400 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: Cxxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-06-09 Bana: Charlottenl Spelform: V75, omg. 27 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 5, 7, 12 2 9 Olivia Lavec 3 12 Prussia (IT) 4 2, 3, 4, 5, 6 5 1, 2, 3, 5 6 5, 9 7 5 Edward Ale (FI) Vadet gäller startnummer 200 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 100,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Det fick bli denna, med en polare:
Registrerat spel Datum: Söndag 2013-06-09 Bana: Charlottenl Spelform: V75, omg. 27 Avd Ordinarie hästar 1 1 Blue River Pipe (FI) 2 4, 7, 9 3 2, 5, 6, 7 4 2, 3, 4, 6 5 2 Ygold van Ranum (NL) 6 5, 9 7 3, 4, 5, 7, 8, 9 Vadet gäller startnummer 576 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 288,00 kr Kvittonummer: en massa x Lycka till, alla!!
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
hahah vem från sharps var det som fullkomligt skrek ut platslir på vinnalt saga under lunchsändingen? hehehe
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Banned
|
Vinstmelodin i dag är väl helt enkelt följande
1: 1 Blue River Pike 2: 1, 2, 3, 4, 8, 9, 10, 12 3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12 4: 6 No Deal 5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10 6: 5 Pitagora Bi 7: 4, 7 (alla för den som har gott om stålar) Mitt bästa skrälldrag i dag är nr 3 i avdelning 3, Exercise To Go! |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Platsoddset på Armando Kievitshof på Unibet: 5,75x är spelvärt
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
riktig dåre i livesändningen! / Vinnalt Saga
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
#58 |
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-06-09 Bana: Charlottenl, omg. 13 Lopp: 4 Spelform: Plats Hästar: 6 Razor Blade (DK) Vadet gäller startnummer 1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: 4542 5539 A568 0941
|
|
|
#59 |
|
Brukar det inte vara ledaren som vinner på denna bana?
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Tar en print med iphonen sen klipper jag med en app som heter Aviary efter de laddar jag upp den här http://postimage.org , sen bara in med den här på sharps.
Pilkast (+3) |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Grymt av Adrian. Grattis till er som lirat V och P
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Ser bra ut!! |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Sitter den idag eller?
Tack så mycket för armando förövrigt, tråkigt att man bara gjorde ett chanssystem dock.. Men det kanske går vägen ändå! Registrerat spel Datum: Söndag 2013-06-09 Bana: Charlottenlun Spelform: V75, omg. 27 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3 2 7, 8 3 7 Mousse 4 3 Berlusconi (US) 5 4 Playboy Wind (IT) 6 2 Maffioso Face 7 10 Noras Bean Vadet gäller startnummer 4 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 2,00 kr Kvittonummer: 8F6C D1F5 6960 8145 |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Vart hittar man oddsen på bet365 ?
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ett av mina system har chans till 2 sexor. Hoppas den ger....
Charlottenlund omg. 27 ATG Team söndag 2013-06-09 2013-06-09 13:36 HÄSTAR RES 1 1 , 3 , 8 , 9 , 12 2 4 , 6 3 1 , 2 , 7 , 9 , 12 4 6 NO DEAL (DK) 5 2 , 3 , 6 , 9 6 5 , 6 , 8 , 9 7 3 ORACLE 800 RADER x 1 x 0,50 KR Totalt: 400,00 kr 6F8A 1911 CB24 0941 |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Tack
Ja. Jag sjöade gött där. Spika oxå men åkte i sista på V4 o sen på V7, men går plus ändå. Hoppas på Maffioso face nu ![]() sen kanske man kan börja gilla Adrian litegrann, oftast är han värdelös. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
allaballakaitoz (+1) Senast redigerad av TOBYTYKE den 2013-06-09 klockan 16:18. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Där rök ett gäng sexor. Så onödigt Gubellini!!
|
|
|
|
#71 |
|
kul för dom som kanske missar sju varför ska man driva på när man redan har vunnit. själv missar jag dubbeln om 3,5,7,9 vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
vad ska man säga... kung åke och fan med dig gubellini.. slutade med några femor
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Missade loppen vad händer med Pitagora Bi?
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Oracle dog såklart, när man sprungit med ballen i gruset tar alla krafterna slut. känner igen det i joggingspåret,eller inte
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Ja jag stack direkt till spåret och testade en Oracle, sprang 5km med ballen i gruset, dom första 4 gick fantastiskt, känslan var enorm, men sen, fyfan. Stod nästan still sista biten. Nej helstängda byxor till nästa tur.
|
|
|
|
|
|
|
|