|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#17 | |
|
Banned
Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335WinterIsHere Stats: 87 - 185 - 5 ROI: 88.82% Vinstprocent: 31.99% |
Citat:
Och tydligen är det inte bara jag som har synpunkter (negativa) på det där programmet! Men för vissa är det extremt svårt att ta kritik! |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banned
Citat:
Väljer jag att inte göra något ska det inte ens komma med några reserver på systemet! Den ska ju knappast välja att ta efter turordningen men stryka samtliga hästar på ramen. Det är ju idioti lång väg! Men om det är viktigare för dig att försvara din produkt istället för att inse bristerna - ja då är det inte lätt. Det man inte kan konkurrera i genom kvalite får man ju konkurrera med genom priset! |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Till skillnad från de flesta andra program kan man prova HPT gratis i 30 dagar, så man kan bilda sig en egen uppfattning. Då kan man exempelvis upptäcka om det blir för slött på ens dator utan att det har kostat någonting.
|
|
|
|
#20 |
|
Jag vet inte hur HPT fungerar.. Men jag är en flitig användare av jokersystemet som jag har använt i många år nu . Jag lämnar in i stort sätt alla system från V4 till V86 med hjälp av det.. Är grymt nöjd med hur lätt allt är, och att man kan läsa precis hur hästarna ha gått senaste 5 starterna är ett stort plus tycker jag. Men visst är dom ena jävla hycklare på att ta betalt... för bara några år sedan kostade jokersystemet 495:- idag kostar det 695:-! Jag tycker att det är jävligt girigt att ta såpass med pröjs för det.. Jag menar, hur mycket kan det kosta att marknadsföra, utveckla detta programmet?? marknadsföringen lägger dom nog inte en krona på. Dessutom så kan man bara använda programmet på 2 datorer, vilket är helt värdelöst!!!! Jag använder mig av fyra olika datorer men kan alltså bara ha jokersystemet på 2 av dom 4 vilket är riktigt kasst. När jag ringde dom och sa att jag ville ha det på ytterligare en dator, så svarade dom bara att jag var tvungen att köpa ytterligare ett abbonemang för 695:- till isf! Kundvård??? nej inte direkt!
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Banned
Citat:
Men om HPT äter 4GB minne så måste det vara byggt med den senaste teknologin från slutet av 2000-talet? En bra programmerar ser till att programmen inte äter minne utan frigör det minne som programmet inte längre har använding för. De som programmerade spelet XL City (eller vad det nu hette) verkar inte heller ha haft några vidare kunskaper inom detta område varpå spelet totalsågades i sin minneshantering. HPT lider av ungefär samma problem! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Det du missar här är att det beteende du tycker är idioti skapar EXAKT samma reservval som om reserverna helt utelämnats på kupongerna, och därför förstår jag inte din upprördhet...
|
|
|
|
#23 | |
|
Banned
Citat:
Om jag markerar A-häst nr 1, B-häst nr 5 och C-häst nr 10 och sen gör progarmmet 60 kuponger. Det spikar nr 1 på 35 stycken, nr 5 på 15 st och nr 10 på 10 stycken. Turordningen är 10 1 5 2 3 4... Sen stryker de min A-häst, dvs nr 1 strax före start.Då förväntar man sig att få in nummer 10 på den kupongen _om man inte aktivt gjort något val alls_ men HPT anser att den ska bestämma och sätter in nr 2 som första reserv och nr 3 som andrareserv. Programmet ska inte ens sätta ut några reserver eftersom det finns en turordning. Väljer jag därmot att göra ett aktivt val på hur reserverna ska väljas så känns det logiskt att programmet gör något men inte om jag inte väljer något. Sjukt att stryka hästar man har på sin ram men inte på den kupongen ju! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Om du inte är alltför irriterad för att åtminstone ge det chansen i tre månader (;-)) så kan jag rekommendera att prova betan av version 5, har jobbat en del med prestandan i den. http://www.hpt.nu/installera
|
|
|
|
#25 | |
|
Banned
Citat:
Just nu är jag sneirriterad på allt. Dels för buggarna, men även för buggarna i mitt huvud att inte kunna skapa bra system trots grym rank. Att inte sätta sjuan idag är ju ett hån mot mig själv nämligen! Tröstar sig med DD men det är en viss skillnad på 800 000 och 22 i odds! |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Ja, det borde funka annorlunda. Beteendet du efterfråga kräver ju faktiskt ett val. Något jag får titta på.
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#28 | |
|
Banned
Citat:
Dock blir det en massa fel när man trycker rätta ibland. Felmeddelande som ingen förstår. Det är extremt irriterande med buggar när det handlar om stora pengar nämligen! Då vill man inte riskera att missa två miljoner för att programmet levt sitt eget liv! Därför jag snear än mer även om något sådant inte skett men det var nära på V4 när programmet slutar att svara. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Nu finns det en uppdatering som fixar reservhanteringen också.
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|