Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-16, 13:52   #16
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Vinner inte Overtaker By Sib avd 6?
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 14:09   #17
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Vinner inte Overtaker By Sib avd 6?
Möjlig spik om % och rapporter är bra annars 1 av 4 på mitt system
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 17:06   #18
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

V75-1
10 Oolong visar åter form efter en tids svacka. I striden. 2 No Deal har ett löphuvud av guld och blir säkert mkt streckad. 1 Wiss Rambo har läget och kommer säkert också dra på sig en hel del streck. 12 Carlos Lightning debuterade senast för Cattis Lundström, som slutade med galopp. Man ville säkert ge hästen en genomkörare inför denna uppgift. Blir farlig med klaff. Se upp!!

V75-2
Öppet lopp.
Väljer att ge min tipsetta till 2 Finish Brandon med Stefan Söderkvist i sulkyn. Känns som ekipaget ska kunna greja distansen med lätthet. Chansspik? Plugga på!

V75-3
Tre hästar gör upp om dt hela. Allt i nuläget. 2 Casanova Boko är ännu bättre med lopp i kroppen. Hela vägen? 7 Charlie Palema gjorde ett topplopp senast och är given på kupongen. 11 Donttellmeanymore går säkert lika bra bakifrån och kommer säkert in i matchen med lite flax.

V75-4
Öppet lärlingslopp.
10 Zonguldak får tipsnicken med viss tvekan. Hästen är svårkörd men dt kan gå. 8 Lucky Sec (IT) får Frank Nilsson i sulkyn ffg. Intressant om man väljer att gå på kuskar. 2 Hertig Shim provades barfota senast. Samma nu. Plugga på!

V75-5
5 Remember Laser lät Flemming nöjd med inför loppet senast. Hästen att slå från startfållan. 14 Latitude Broline spurtade vasst nästsenast och ska räknas trots bakspår. 15 Askens Valencia är en tuff dam som tål göra grovjobbet. 13 Pantholops (US) gör dt bra hela tiden.

V75-6
4 Ninepoints Charlie trivs med Björn Goop i vagnen och med spets och släpp-taktiken är man säkert med på fotot. Väljer man att köra i ledningen säljer man sig dyrt och riskerar att få favoriten 3 Overtaker By Sib pressande utanpå sig. Björn vet säkert bäst, men ekipaget får min tipsetta! Axevallas långa upplopp gynnar säkert starke 5 Alamo. När två träter så.......

V75-7
3 Caballion är ohyggligt svårkörd och Erik får åter chansen med hästen. Strider felfri. Örjan Kihlström kommer säkert ge 11 Iceland en smygare över aktuell distans, och får man bara spara speeden, så går ingen säker över upploppet. Loppets bedövare! 4 Pato är ute på rätt distans och är klart spelvärd nu, då hästen inte visat toppform. Ett måste-streck!! 8 Stay the Night är i sitt livs form.

Systemförslag (i nuläget)
v75-1: 1,2,10,12
v75-2: 2 Finish Brandon chansspik!
v75-3: 2,7,11
v75-4: 2,8,10
v75-5: 5,13,14,15
v75-6: 3,4,5
v75-7: 3,4,8,11

1728 rader / 864 kronor

Senast redigerad av spalato den 2013-07-16 klockan 17:20.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 17:27   #19
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Overtaker blir nog ganska stor men visst bör han jogga hem det här. Sista är jag inne på att det kommer susa till i kuponghögen. Förhoppningsvis blir det körning om det. Då kommer de från alla håll över upploppet. Tror att jag streckar alla.Många betrodda med lite tveksam form
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 21:15   #20
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Vinner inte Overtaker By Sib avd 6?
Le mat vinner avdelning 6. omgångens bästa spik. hästen är under kraftig utveckling och blir rappare och rappare för varje start. visst har overtaker by sib varit bra men le mat plockar ner honom bara bergan kör i tid
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 22:56   #21
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Efter att endast ha kikat på V75-1 så känns det som att de direkta valen är 2 No Deal och 10 Oolong..

Jag tror att No Deal kommer att komma utvändigt ledaren och spurta hem loppet med tanke på det långa upploppet. Svårigheterna ligger i startpositionen, men om Flemming klarar den så tror jag att No Deal är den starkaste hästen.

Samtidigt skulle det inte förvåna mig om det är som så att det skräller redan i 1a loppet med att Åke Svanstedt tar hem det med 8 Nothing but Class eller något liknande.. Får bli att gå igenom arkivet och se om det är någon som man kan chansspika eller eventuellt försöka gardera med för att vara med på eventuell stor utdelning..
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-17, 09:24   #22
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Om man inte spikar flemming i första tycker jag man ska passa sandrngham hanover.
Gör en mycket fin avslutning senast och bör rimligtvis vara bättre med det loppet i kroppen.
Hästen har tidigare visat sig vara startsnabb, nu vet man iofs inte hur det kommer gå i volt, silverhästar går ju oftast med bil, kanske kan den ta sig förbi borga baron om witasp prickar starten.
7% tycker jag känns mycket spelvärt på en som kanske får spets och går 12 tid.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-17, 09:48   #23
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Poker Kronos känns mycket intressant till 12%.
Senast tog han spets från spår ett innan han rullade över i galopp vid första kurvan.
Nu tror jag inte att han kan svara Soda om Micke prickar, men den släpper antagligen direkt, så det är bara för Ludde att gå ut och ta över.
Felfri tror jag den blir svårslagen trots att det är många bra med.
Den var helt okörd när Christoffer vann med den, så jag tror distansen kommer gå bra.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-17, 11:35   #24
 
allaballakaitozs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 480
Sharp$: 1125
Standard

Jag tror också på den. 10 Kemas Magic klar andrahäst. Ser ut att bli onödigt jämnstreckat de där loppet
__________________
Micke Nybrink. Kungarnas Kung!
allaballakaitoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-17, 13:59   #25
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Säkert väldigt bra vhans vid trav. MEN hästen har väl typ aldrig gått felfritt för Ludde, så 10% att den travar?
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-18, 09:51   #26
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8831
Standard

Svanstedts hästar enl Glenn H

Nothing But Class laddades från start senast i Halmstad, men felade in i första sväng. Han gick bra efteråt och det här är en riktigt fin häst i grunden. Han har en väldigt bra motor. Jag tycker att han är farlig att glömma bort, säger Glenn H Persson.

Helge Zonett är en bra häst i grunden. Tyvärr blev han skadad i höstas och sedan har han varit trög att få igång i år, men nu är han verkligen på rätt väg. Han känns riktigt fin i jobben för tillfället och då han är stark och rejäl skall 2640 meter passa fint. Jag tror att han har bra chans här, säger Glenn H Persson.

Panter Neo är bättre än raden och har haft en del otur på slutet. Näst senast felade han i en trång situation i första sväng och nu senast satt han fast med
allt sparat i det V75-lopp som Ed Rapide vann i Halmstad. Han har ett bra spår över passande distans. Med full klaff är han bra nog att segerstrida, säger Glenn H Persson.

Charlie Palema fick gå utvändigt om ledaren i stentufft tempo vid V75 i Halmstad och höll bra, ävenm om han helt naturligt stumnade den sista biten. Nu har exakt samma utgångsläge här och ett antal startsnabba hästar invändigt om sig, men hästen är fin i jobben och klaffar det bara bättre än senast är han med och gör upp om segern, säger Glenn H Persson.

Aroma Grim gick i mål med mycket sparat näst senast, men gången efter var hon bara godkänd. Hon är i första hand ett platsbud här, säger Glenn H Persson

Brenna Boko har gjort flera bra lopp på sistone och näst senast var hon nära att hålla undan i V75, men blev infångad av Fruitcake strax innan mål. Gången efter avslutade hon bra i spåren i Åmål. Hon är fin i jobben och skall kunna vara med långt framme igen, med full klaff kanske till och med i segerstriden, säger Glenn H Persson.

Unique Gowan fick bara knappt stryk av Pina Colada senast i Lindesberg och gjorde ett fullt godkänt lopp. Hon är uppåt nu och lär göra en bra insats igen, men längre än till platschans vågar vi inte sträcka oss, säger Glenn H Persson.

Beckman gick en bra tid i ett långlopp i comebacken och även om han blev stum till slut, så var Åke nöjd med honom. Han har ett bra utgångsläge här och trivs över 2640 meter. Det är farligt att glömma bort honom och han bör streckas på V75, säger Glenn H Persson.

Clear Sign vann på ett bra sätt senast i Åmål. Här blir det förstås tuffare att nå ända fram, men i dagens form kan han mycket väl sno åt sig en plats, säger Glenn H Persson
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+3), Klanke (+5), hammering (+3), Pilkast (+3)

Senast redigerad av crossbow den 2013-07-18 klockan 09:52. Anledning: radbyte
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-18, 10:02   #27
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Säkert väldigt bra vhans vid trav. MEN hästen har väl typ aldrig gått felfritt för Ludde, så 10% att den travar?
Ja, den felar två av tre så det är absolut ingen spik.
Men går den blir den farlig, tror jag.
Kommer i alla fall ta med den och hoppas på felfritt, den är bara åttonde streckad just nu.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-18, 22:03   #28
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 19
Sharp$: 593
Standard

Vem plockar ner Casanova Boko?
mkarlsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-19, 06:27   #29
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mkarlsson Visa inlägg
Vem plockar ner Casanova Boko?
Kommer gå undan i detta lopp, så vet inte om ledningen är så bra. Kung Fu Face ska gå med helstängt & jänkarvagn, kommer enligt tränaren köra hela vägen då den är stark.

Sen är ju inte helt 100 på heller att Casanova kan svara ut What Love Can Do som är pilsnabb första biten. Men tror som sagt nästan det kan vara en fördel att inte vara ledare i detta lopp
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-19, 08:08   #30
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

avd1) 2,10,1,7,8
Borde vara No Deal men jag tror att det finns risk för att flemming missar det här och vi inleder med en skräll.

avd2) 1,10,4
Blir väl egentligen inte klok på det här loppet. Ludde är ju som han är men intressant med brfro ffg på 4 Bonnies och kuskform på Haugstad.

avd3) 3
Spikar kung fu face med takter, jänkarvagn och styrkan tror jag gör sig bra på upploppet.

avd4) 8,7
Lucky Sec å frank Nilsson är ingen bluff, 8% å smygläge. Utmärkt chansspik!

avd5) 15,5,13,1,12
Borde stå mellan Asken å Remember, men jag plockar med Panthalops, Orchidea och Pina Colada som jag verkligen gillar (dessutom troligen brfro på 12, det var 1,5 år sedan :-).

avd6) 10,8
Robban har ju lovat vinst under travfesten efter sprintermästaren på Leffes i Tylösand.
Sedan tar jag med 8 Arazi Boko som skall testas med Ufo-vagn.

avd7) 2,11,4,8,7
Känsla för 2 Noras Bean som är påställd och skall gå med jänkarvagn och barfota runt om, men jag tar med ett par skrällar, 8 Stay the night har ju bra form och sedan så är ju 10% på Scouby och 8% på Iceland ett fynd.

(Obs!! Harry H skall troligen ha dojjor)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+5), AbbeAce (+5)

Senast redigerad av elwiz den 2013-07-19 klockan 08:24. Anledning: .
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td