|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
fan va trist för V4an att Skoglund får för sig att åke ska släppa ledning får han köra normalt så måste han blivit svårslagen.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
DD
4,10 1, 5, 8 1000kr = 6000kr varsågoda:P |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Absolut inte fel med spelförslag, inte det jag menar. Men borde hålla dem i en egen tråd.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Han levde i den naiva tron att Åke skulle släppa "eftersom Åke tränat Lucky Luke Zenz och vet vilken kapabel häst det är och jag hoppas att han inte svarar"....
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Dags att pensionera Tamla Celeber nu, på studs! Låt damen åldras i stil och inte som en avdankad snabbloppare på Malta...
|
|
|
#112 |
|
Kan bara hålla med. Såg endå ut att må bra i dag men som travare är hon slut.Blev en trist omgång i dag tyvärr.
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Vinnare
5000kr 5 Mousse Vinnare 5000kr 8 Your Highness 10.000 kr totalt |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Vinner Åke sista nu så var det riktigt kostsamt att inte ha med honom i V75-1 på 5 streck på ena lappen ( ligger på sidan 3 i tråden) :(
Ca 18K som försvinner då om jag såg rätt..på rent slarv. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Du kan va lugn och plocka hem några lappar till i din 30.000kr vinst hehe
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Citat:
Ja, för även om det är tufft att gå i andraspår i tufft tempo hela vägen så är det något hon förut, när hon var som bäst, lätt gjorde - då kunde hon lätt gå upp i dödens och krossa dem den hårda vägen... Nu sprang hon och krängde och bröt och var mest ovillig, hela vägen - tror vi får höra från Walmann, de närmsta dagarna, att hon nu går till aveln... Det enda rätta, enligt mig!
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Tror inte Fascination egentligen gillar lång distans - har visat veka tendenser förr och tror inte hon vinner här... Rica Neo, med lucka i tid...
|
|
|
#120 | |
|
Citat:
Ja du drog in betydligt mer på andelen som DU hade gjort, men vad jag vet så var det 9 andelar och ca 13 K / andel.. det betyder att det var en fis i rymden mot V4.orna om du inte satt med 3-5 andelar själv och då har nog herr speldjävul tagit övertaget för längesedan ![]() Slänger gärna in lite print screens på 10 talet sköna vinster lite senare så kan även du njuta av dom. |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|