Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-20, 15:06   #16
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Problemet med Gunnar Melander är att han är så dålig som kusk i större lopp.
Från spår 7 måste han försöka ladda och komma före Faksen Jr, men senast laddade han ingenting trots att han sagt hästen kan öppna, och dessutom hade den provstartat i 17 tempo.
Senast han hade spår 6 laddade han heller ingenting.
Hamnar han i dödens på Faksen Jr är han sårbar, annars vinner han loppet.
Tror inte Hallsta Lotus är så pigg på långt nuförtiden, trots att han visat toppform.
Å andra sidan är det ett bra smygläge ifall Faksen och Månprinsen kör hårt mot varandra.
För Hallsta Lotus del gäller att spara speeden in i dt längsta. Uffe serverar nog bästa loppet. Värst emot är 7 Månprinsen, som är klart gynnad av distansen. Loppet är uträknat att Jan-Olov Perssons 3 Fasken J:R kommer att bädda för stallkamraten Hallsta genom att anföra loppet länge, med Månprinsen på utsidan, och Uffe sveper dom till slut!
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 15:10   #17
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 71
Sharp$: 1577
Standard

Ni minns väl att Sebastian K vann förra årets Open trot.. Segermelodin då spets och godnatt!
robinavellan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 15:29   #18
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

vore dock kul om redén laddade allt med shaq då kan det bli en j*vla körning!!! han är ju i fin form.
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 15:48   #19
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Har mycket svårt att se hallsta lotus bli favorit på lördag över den dryga distansen. Det bör månprinsen bli som är kraftigt distansgynnad. Faksen är den enda emot enligt mig. fin värmning på månprinsen så är det bara att spika.

Detsamma gäller charlie trotter som joggar hem sitt lopp felfri. verkar han lugn och harmonisk i värmningen så är det bara att hamra in spiken.

för övrigt tror jag att monterrey har bra chans då jag tro det kan bli spets för honom. fin form har den också.

Sebastian K är en annan som är lite missgynnad av distansen. Här har jag fått för mig att det är dags för raja mirchi. framspår nu och erik i vagnen, det måste lossna snart och felfri tror jag han blir farlig. Hästen behöver va med i främre träffen direkt och ta dem på styrka.
Hallsta Lotus blir väl andra-favorit efter Månprinsen?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 15:54   #20
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
För Hallsta Lotus del gäller att spara speeden in i dt längsta. Uffe serverar nog bästa loppet. Värst emot är 7 Månprinsen, som är klart gynnad av distansen. Loppet är uträknat att Jan-Olov Perssons 3 Fasken J:R kommer att bädda för stallkamraten Hallsta genom att anföra loppet länge, med Månprinsen på utsidan, och Uffe sveper dom till slut!
Det är det jag är rädd för
Därför måste melander vara före faksen, men han är ingen taktiker så jag är inte säker på att han förstår det
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 16:17   #21
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lejjan Visa inlägg
vore dock kul om redén laddade allt med shaq då kan det bli en j*vla körning!!! han är ju i fin form.
Ej distansgynnad
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 16:20   #22
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Köper inte alls att han är oöm för positioner, han går allra bäst med rygglopp. Därför lär inte Åke ladda mot ledningen, för inte kör han dit och släpper? Dödens vinner han i princip aldrig ifrån, i alla fall inte mot dessa hästar. Personligen tror jag man kan spika Nahar.
Dt är ju just därför han ska köra till tät, om han nu vill undvika dödens. Och backa från ett femtespår gör han ju knappast! Varför skulle han välja andra, tredjepar ytter, när han kan köra till front??? Du kanske svarar att han är bäst med rygg/hänglopp då? Knappast från detta utsökta läge.Nej , nej dt finns inte på min karta.1 Friction släpper nog till Åke och sen ska dt vara en bra chans!

Senast redigerad av spalato den 2013-08-20 klockan 16:23.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 17:37   #23
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Lika chanslös som jag trodde Månprinsen var förra gången lika stenklar är den nu. vilken lekstuga det blir.......bara tacka om vissa okunniga garderar....men det kan inte vara många som gör det...
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+100)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 18:28   #24
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Lika chanslös som jag trodde Månprinsen var förra gången lika stenklar är den nu. vilken lekstuga det blir.......bara tacka om vissa okunniga garderar....men det kan inte vara många som gör det...
Jo , dt kan bli gruvlig revansch för Melander & Co d v s om man lyckas hålla ihop aktionen, vilket kan bli besvärligare än många tror, men samtidigt så får man sträcka ut på ett annat sätt över aktuell distans, så visst kan dt gå vägen.

Senast redigerad av spalato den 2013-08-20 klockan 20:45.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 18:48   #25
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 399
Sharp$: 1302
Standard

En PANTHOLOPS I detta lärlingslopp med Tino Ärling till 10% för lite streck på! Finns mycket streckvärde i ett annars jämnt 15 hästarslopp. Detta kommer bli mitt VIND/FYND drag i omgången.
Ligger efter min bjudning på snart 34% under Lördagen
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 22:14   #26
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Tio laxar klara innan liret startar
Räknar med 20 hem
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 21:16   #27
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1531
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zondaplayer Visa inlägg
Avd.5. Jag har ingen uppfattning om nån i främre träffen som rinner undan i spets. Har du en bra ledare att bjuda på? Själv måste jag strecka båda! Kanske nån mer på info?
Ginala har bra läge, är startsnabb och kusken kör i bra flyt dessutom. Tycker att hon står vettigt inne i loppet och lär inte bli så hårt betrodd heller. Kul A-häst på joker eller liknande kanske?
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 07:14   #28
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 399
Sharp$: 1302
Standard

Kan hålla med dig Ginala är jättefin. Men frågan lyder, vilken position?
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 08:19   #29
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zondaplayer Visa inlägg
Kan hålla med dig Ginala är jättefin. Men frågan lyder, vilken position?
Spets eller rygg ledaren
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 08:23   #30
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1531
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zondaplayer Visa inlägg
Kan hålla med dig Ginala är jättefin. Men frågan lyder, vilken position?
Trodde förra svaret var svar på din fråga😃Ledningen och då blir hon svårtuggad tror jag.
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td