Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-22, 13:12   #31
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 399
Sharp$: 1302
Standard

Ja, spetsen tar Ginala antagligen i såfall. Är väl inte mycket imot i första sväng!
men känns som tillägg hästarna gör upp om seger trots allt.. De står bra inne!

Vincennes + Pantholops

Bra lås på bägge!!
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 14:10   #32
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 399
Sharp$: 1302
Standard

Sen har vi ju avd 6. Stall Bergh hela 4 hästar till start där!
Uranus de tyrole nr.1 Åke
Across the bridge nr.4 Nicklas
Simoun nr.5 Björn
Ed you nr.11 Robert

Hur har dom tänkt lägga upp taktiken här. Nyförvärvet Ed you fin senast, den Robban tror mest samnt kör i loppet.
?
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 14:18   #33
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zondaplayer Visa inlägg
Ja, spetsen tar Ginala antagligen i såfall. Är väl inte mycket imot i första sväng!
men känns som tillägg hästarna gör upp om seger trots allt.. De står bra inne!

Vincennes + Pantholops

Bra lås på bägge!!
Pantholops har innespår på tillägg och är inte speciellt snabb ut. Vart hamnar den? Vincennes med bara 1 lopp i kroppen och som storfavorit just nu. Känns väl inte jätteskul. Om nu Ginala hittar till spets så är det väl ändå hästen att slå?

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-08-22 klockan 14:20.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 14:46   #34
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 399
Sharp$: 1302
Standard

Får Ginala bestämma i lus tempo utan tryck. Kan hålla, men senast fick den hårt tryck!! var rejält stum på upploppet, enligt mig.. Jag hoppas mycket på PANTHOLOPS spurta sylvasst sist, när luckan kom 3 inv då. Kom in på 10.9a !!! För kort då, gynnas av dagens medeldistans. Får den rätt smygare KLART..
Gillas inte den så är Vincennes given bakom. Ska dessutom lättas något till denna start. Står perfekt inne i loppet med lopp i kroppen.
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 15:24   #35
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zondaplayer Visa inlägg
Får Ginala bestämma i lus tempo utan tryck. Kan hålla, men senast fick den hårt tryck!! var rejält stum på upploppet, enligt mig.. Jag hoppas mycket på PANTHOLOPS spurta sylvasst sist, när luckan kom 3 inv då. Kom in på 10.9a !!! För kort då, gynnas av dagens medeldistans. Får den rätt smygare KLART..
Gillas inte den så är Vincennes given bakom. Ska dessutom lättas något till denna start. Står perfekt inne i loppet med lopp i kroppen.
Missade att det va två strukna på framspår. Gör ju loppet klart enklare för bakspårshästarna när det bara står 5 stycken på startvolten. Inte lika många att runda. Dessutom lär dom flesta utav dessa lägga sig på innespår.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 15:47   #36
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Missade att det va två strukna på framspår. Gör ju loppet klart enklare för bakspårshästarna när det bara står 5 stycken på startvolten. Inte lika många att runda. Dessutom lär dom flesta utav dessa lägga sig på innespår.
Det där är bra tänkt
Sämst tredje ut för hårdingarna, men troligtvis ännu bättre
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 16:17   #37
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 399
Sharp$: 1302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Missade att det va två strukna på framspår. Gör ju loppet klart enklare för bakspårshästarna när det bara står 5 stycken på startvolten. Inte lika många att runda. Dessutom lär dom flesta utav dessa lägga sig på innespår.
Två strykna, härligt då var saken BIFF mumma...
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 16:49   #38
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Greenstar i första, läget talar för spets? Tänk på att det är voltstart i första!

Charlie Trotter är väl klar, felfri..?

Ed You, tycker jag var oerhört förbättrad senast, iofs klent emot men intrycket var bra. Läget är ju värre...

Får se vad Sharps egen Greenstar säger om sin namne, han brukar väl ha bra koll på Henrik Svensson pållar..?
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 17:14   #39
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Sundsvall Open Trot:

Tippar 5 Sebastian K. som vinnare. Magnifik på Årjäng och här har han fått ett bra startspår.
2 Nahar vann även han spårlotten, dock, inte 100% i värmning senast (min egen åsikt), då var det hans favoritdistans i den mån han har någon...

Med så många bra hästar brukar det bli tempo och de som går på innerspår skall bevakas noga.

1 Friction kan inte hålla ledningen men får kanske ett lopp 3e par invändigt och med flyt räknas han, formen är nu i Zenit !! 4 Raja Mirchi har mod, det kan plus löpningsförloppet kan avgöra.

9 Panne de Moteur är givetvis absolut elithäst men fick ett halvdåligt spår, med klaff blir han förstås farlig.

7 Save the Quick är en annan med form på topp och har en sällan skådad tuffhet och även speed, dock lite bortlottad, hursomhelst, med nuvarande streckfördelning, 6% insats på en så bra häst är hon intressant !


------------------------------------------------------------------------------
https://www.sharps.se/forums/spela-an...5-tillsammans/
------------------------------------------------------------------------------
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 17:40   #40
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1531
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Greenstar i första, läget talar för spets? Tänk på att det är voltstart i första!

Charlie Trotter är väl klar, felfri..?

Ed You, tycker jag var oerhört förbättrad senast, iofs klent emot men intrycket var bra. Läget är ju värre...

Får se vad Sharps egen Greenstar säger om sin namne, han brukar väl ha bra koll på Henrik Svensson pållar..?
Hehe, kanske det Gillar iaf hästen som ofta avslutar väldigt bra i loppen och jag följer honom hyggligt bra. Han är startsnabb, men jag tror att han är bättre med rygglopp vilket han lär kunna få här om inte kusken vill köra i ledningen, vilket iofs skulle vara skoj att se. Formen verkar var god, satt fast med sparat på Axevalla och avslutade fint senast. Givet streck för mig, men rankar 4 och 6 före då de känns lite hårdare. Men med lite flax...

Charlie Trotter måste vara stenklar, även med startgunga!

Håller även med om intrycket på Ed You senast, knappast sämre på lördag.

I fjärde tror jag mycket på 9 Kentucky Love som jag tror bör ha toppchans att kliva runt detta gäng, inte ens favorit nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+5)
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 18:41   #41
 
kennyvirres avatar
 
Reg.datum: maj 2013
Ort: Åby
Inlägg: 93
Sharp$: 561
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-08-24
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 41

Avd Ordinarie hästar
1 4 Västerbo HighFlyer
2 2 Charlie Trotter
3 7, 9
4 1, 4, 9
5 8, 9
6 1, 3, 11
7 2, 5, 7, 9

Vadet gäller startnummer

144 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 72,00 kr

Här e mina hästar, tidigt inlämnat och har hunnit ändra mig ett antal ggr så får bli en lapp till på lördag. Vill gärna ha med Pink Elephant och Lady Lee ifall den skräller igen
kennyvirre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 19:35   #42
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

sådan


V75-forslag:
1.afd.: 4 Västerbo Highflyer
2.afd.: 2 Charlie Trotter
3.afd.: 3-7-9
4.afd.: 1-7-9
5.afd.: 4-6-8-9-10-11-12-15
6.afd.: 1-2-5-6-9-10-11
7.afd.: 2-4-5-9
2.016 rækker = 1.008 kroner.
Den bedste ugarderede
6. løb: 2 Charlie Trotter – Kun
galop imod!
Supplerende ugarderet
5. løb: 4 Västerbo Highflyer –
Spids og slut?
V75-fidusen
10. løb: 11 Aloe Vera – Fast
med masser af kræfter sparet
senest.
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 20:35   #43
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Greenstar Visa inlägg
Hehe, kanske det Gillar iaf hästen som ofta avslutar väldigt bra i loppen och jag följer honom hyggligt bra. Han är startsnabb, men jag tror att han är bättre med rygglopp vilket han lär kunna få här om inte kusken vill köra i ledningen, vilket iofs skulle vara skoj att se. Formen verkar var god, satt fast med sparat på Axevalla och avslutade fint senast. Givet streck för mig, men rankar 4 och 6 före då de känns lite hårdare. Men med lite flax...

Charlie Trotter måste vara stenklar, även med startgunga!

Håller även med om intrycket på Ed You senast, knappast sämre på lördag.

I fjärde tror jag mycket på 9 Kentucky Love som jag tror bör ha toppchans att kliva runt detta gäng, inte ens favorit nu

Samma tankar, spik på Kentucky Love (typ mest fotade hästen för mig i onsdags, innan, under och efter loppet samt vinnarcirkeln ) och härliga Charlie.
Har nog aldrig sett en häst starta i så fel klass som Charlie gör nu, sketen klass II. Borde varit med i silver och vunnit där med. Känns som han kunde haft 60 meters tillägg här och vunnit så en gunga i starten/i loppet bekymrar mig inte
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 21:44   #44
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Köper inte alls att han är oöm för positioner, han går allra bäst med rygglopp. Därför lär inte Åke ladda mot ledningen, för inte kör han dit och släpper? Dödens vinner han i princip aldrig ifrån, i alla fall inte mot dessa hästar. Personligen tror jag man kan spika Nahar.
Nä håller med om det där med positioner, inte fan är han "oöm", det säger inte ens Åke nuförtiden.

MEN, att den delen är fel betyder inte att resten av resonemanget skulle vara fel; Sebbe vinner detta rätt ofta, fast det finns inga klara i denna typ av lopp, allt handlar om vinstchanser.

Nahar blir grymt överstreckad iaf.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-22, 22:07   #45
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Nahar är ju trög i starten...
  Ge poäng Svara med citat
Svara



td