|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
kommer vara snabb ut idag..... vet saker ni inte vet.... sämst vinnarhålet men räknar med spets.....klart! ren lekstuga!
|
|
|
|
#47 |
|
Avd Ordinarie hästar
1 3, 6 2 1, 2, 6 3 1, 6, 8 4 1, 2, 3 5 5 Stylish Hanover 6 2, 3, 10 7 10 Linda di Casei* 162 rader |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Inte så långt efter i Derbykval, och hyfsat startsnabb. Sitter Uhrberg i spets går den 15 och det blir inte lätt att runda den då. 12% smakar mumma. Helt klart ska loppet garderas, favoriten är bra men inte så mycket bättre än dessa.
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Så vad vet du som vi inte vet, dela med dig ist för att mumla i skägget
|
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
ang. Kemas Magic, aftonbladet citerar Thomas med han kan kommer köras rätt snällt lopp, va betyder det egentligen?
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Notera att Zinedane Bob körs av Björn Goop för första gången och har vunnit mest pengar i loppet. Visst, fort upp i klasserna men vinner man ett 2140v på 13,6 från startvolten har man i brons att göra.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
det går aldrig därifrån. hästen klart bäst i front. bara att plocka bort
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
fel post
Senast redigerad av tobex den 2013-08-31 klockan 11:36. Anledning: Skriver i önsketråden |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
På sin hemsida säger han att han är osäker på formen, men att hästen gick ett bra jobb i veckan.
|
|
|
|
#59 |
|
Jag förstår inte hur ni tänker som ratar HH i guld? Hästen blir väl för första gången på de senaste 69 starterna favorit på spelet idag?
Skriver man att en häst inte vinner ihjäl sig kan det vara bra att även ta med infon att den inte varit favorit någonsin på 71 starter förrutom i sin andra start i livet. Jag tror på SoS och det kan bli den enda favoriten som vinner idag. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
(PS! Skänk mina Sharps till Laxdasen då )"Ja, jag skulle inte tacka nej till att sitta på Lilla Torg ikväll men i så fall ska 1 Donttellmewhattodo (V75-2) vinna, annars blir det inget. Men jag stärks mer och mer i tanken att han faktiskt ska kunna göra det. Vi åkte ner redan igår trots att vi har ganska kort väg, men jag gjorde det för att jag ville köra lite intervaller med honom på Jägers och jag kan bara säga att hästen kändes jäääkligt bra! Minst lika bra som inför V75 på Kalmar i midsomras då han imponerade så smått. Vi har dessutom gått ut med skor fram hela veckan men nu har jag svängt. Fötterna ser bra ut och vi kör barfota runt om och det är full gas som gäller. Jag hoppas att Ni får se mig där på Lilla Torg ikväll", skrattar Nicklas. |
||
|
|
|
|
|
|