Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-31, 10:42   #46

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
1) Långsam ut 2) Formlöst stall 3) kusken håller inte V75-klass...Blunda och peka som vanligt!
kommer vara snabb ut idag..... vet saker ni inte vet.... sämst vinnarhålet men räknar med spets.....klart! ren lekstuga!
Gammal 2013-08-31, 10:45   #47

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1
Standard

Avd Ordinarie hästar
1 3, 6
2 1, 2, 6
3 1, 6, 8
4 1, 2, 3
5 5 Stylish Hanover
6 2, 3, 10
7 10 Linda di Casei*

162 rader
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 10:52   #48

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
instämmer. är väldigt gynnad om den skulle komma till spets. nordström släpper säkert medans uhrberg kan tänkas svara.
Kemas Magic är ju också lite intressant.
Inte så långt efter i Derbykval, och hyfsat startsnabb.
Sitter Uhrberg i spets går den 15 och det blir inte lätt att runda den då.
12% smakar mumma.
Helt klart ska loppet garderas, favoriten är bra men inte så mycket bättre än dessa.
Gammal 2013-08-31, 10:59   #49

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
kommer vara snabb ut idag..... vet saker ni inte vet.... sämst vinnarhålet men räknar med spets.....klart! ren lekstuga!
Åke själv är förvånad över uppträdandet senaste starten från samma spår med Per. Ingen klaring idag från honom men chans.

Så vad vet du som vi inte vet, dela med dig ist för att mumla i skägget
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 11:08   #50

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Åke själv är förvånad över uppträdandet senaste starten från samma spår med Per. Ingen klaring idag från honom men chans.

Så vad vet du som vi inte vet, dela med dig ist för att mumla i skägget
Brenna Boko är glad och löpsugen idag, för hon fick reda på att Åke ordnade Individuell TilläggsPension för Pållar, åt henne... Så kallade, ITPP...
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 11:13   #51

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 399
Standard

ang. Kemas Magic, aftonbladet citerar Thomas med han kan kommer köras rätt snällt lopp, va betyder det egentligen?
dyrer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 11:16   #52

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Kvällens blir utan tvekan alla som INTE spikade DONTTELLMEANYMORE!

Dagens i särklass bästa spik! Drömläge och spetsgaranti! Det här är en omvänd "kommunare" idag! Alla verkar vilja jobba bort den och spekulerar i formtapp...

Faktum är att den inte ens behöver vara på topp för att vinna! Vet inte vad det är med Jägersro men spetshästarna bara rinner undan och det är oerhört svårt att få till toppspurt där! Tycker det verkar som att "alla" stänger av motorn på upploppet och gliiiider in i mål!

DONTTELLMEANYMORE - SPETS OCH SLUT!!

Personligen kör jag såhär...

1) 1 3 5 6 7
2) 1
3) 1 8
4) 1 2 3 5 6 8 9 10
5) 5 14
6) 3 4 8 11
7) 2 3 9

Kan inte släppa Art On Line som är ruggigt effektiv i spets om form och nu på intressant balans!
Låset i tredje är självklart! Spetshästen och så Åkes KANON som hade varit självklar spik från bättre läge!
I femte gillar jag egentligen inte Stylish Hanover men risken är att den blir släppt till spets enkelt och då har den chans! Dubblar med bästa hästen i fältet men 20-meter handikappar rejält! Ändå värd en dubbling om den kommer till!
I sjätte tror jag på mycket bra skrällchans på Alfas Da Vinci! Det finns en överhängande risk för överpace när team Kolgjini vill få Olympic Kronos till spets! Sedan kolar Ludde på i vanlig ordning och då biter Alfas Da Vincis spurt bra! Se upp!
I sista streckar jag dom tre med chans! Övriga gör sig icke besvär... Hur ska Örjan kunna vinna? Är folk fulla??
örjan skulle kunna vinna om han trycker till peter rejält, som då brukar fega ur. enda sättet harry kan få stryk. dock inte troligt att detta sker då både peter och örjan sällan ger sig in inåt. här rinner harry undan utan problem i jägers nerförsbacke
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 11:18   #53

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Kemas Magic är ju också lite intressant.
Inte så långt efter i Derbykval, och hyfsat startsnabb.
Sitter Uhrberg i spets går den 15 och det blir inte lätt att runda den då.
12% smakar mumma.
Helt klart ska loppet garderas, favoriten är bra men inte så mycket bättre än dessa.
absolut. ledaren på jägers är alltid livsfarlig.
Gammal 2013-08-31, 11:18   #54

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8426
Standard

Notera att Zinedane Bob körs av Björn Goop för första gången och har vunnit mest pengar i loppet. Visst, fort upp i klasserna men vinner man ett 2140v på 13,6 från startvolten har man i brons att göra.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 11:21   #55

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Notera att Zinedane Bob körs av Björn Goop för första gången och har vunnit mest pengar i loppet. Visst, fort upp i klasserna men vinner man ett 2140v på 13,6 från startvolten har man i brons att göra.
det går aldrig därifrån. hästen klart bäst i front. bara att plocka bort
Gammal 2013-08-31, 11:33   #56

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 2076
Standard

fel post

Senast redigerad av tobex den 2013-08-31 klockan 11:36. Anledning: Skriver i önsketråden
tobex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 11:36   #57

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tobex Visa inlägg
Någon med expressen som har lust att kolla vad Sören Englund har för vinnare på sitt spel "Tusenlappen" ?
3. Alamo Boko i avd. 6 x 200:- vinnare.
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 11:37   #58

putte64s avatar

Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dyrer Visa inlägg
ang. Kemas Magic, aftonbladet citerar Thomas med han kan kommer köras rätt snällt lopp, va betyder det egentligen?
Har inte läst det själv men det borde betyda att han smyger med på innespår.
På sin hemsida säger han att han är osäker på formen, men att hästen gick ett bra jobb i veckan.
Gammal 2013-08-31, 11:37   #59

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8426
Standard

Jag förstår inte hur ni tänker som ratar HH i guld? Hästen blir väl för första gången på de senaste 69 starterna favorit på spelet idag?

Skriver man att en häst inte vinner ihjäl sig kan det vara bra att även ta med infon att den inte varit favorit någonsin på 71 starter förrutom i sin andra start i livet. Jag tror på SoS och det kan bli den enda favoriten som vinner idag.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 11:53   #60

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
tanke vad det gäller don't tell me anymore: alla så kallade experter går emot med argumentet att formen är tveksam. köper inte det.var ruggig på kalmar från spets. loppet efter körde kim bort den fullständigt med hård körning. senast fick den inget fäste på banan. Detta är en frontrunner som växer i spets. tränaren menar att formen ska va på topp. Jägersro är en bana som gynnar en frontrunner nåt extremt. Inte sällan ser man hästarna göra grymma lopp i spets och spets är alla överens om att den kommer få. resten av kuskarna har dessutom läst detta i programmet och lär inte bjuda på nån idiotkörning. Spikas!
Senaste om den i stallbacksrapport från SS, denna vågar jag klistra in då den kom gratis på mailen. Annars får väl Sharps kasta ut mig, hej då om så fallet.
(PS! Skänk mina Sharps till Laxdasen då )

"Ja, jag skulle inte tacka nej till att sitta på Lilla Torg ikväll men i så fall ska 1 Donttellmewhattodo (V75-2) vinna, annars blir det inget. Men jag stärks mer och mer i tanken att han faktiskt ska kunna göra det. Vi åkte ner redan igår trots att vi har ganska kort väg, men jag gjorde det för att jag ville köra lite intervaller med honom på Jägers och jag kan bara säga att hästen kändes jäääkligt bra! Minst lika bra som inför V75 på Kalmar i midsomras då han imponerade så smått. Vi har dessutom gått ut med skor fram hela veckan men nu har jag svängt. Fötterna ser bra ut och vi kör barfota runt om och det är full gas som gäller. Jag hoppas att Ni får se mig där på Lilla Torg ikväll", skrattar Nicklas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), doob (+5), laxdasen (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td