Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-28, 20:46   #31
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1682
Standard

Jag kommer att att chansa på att Nimbus CD inte fastnar, borde bli lucköppning någonstans sista 400 och då kan alla andra spana in i dennes fishål. Det var en spik i morgon. Har idag genomlidit Lidingöloppet och avslutat en klassiker. Så nu väntar lite travlektyr och några till kalla. Skål alla trevliga och glada travvänner:-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5), Pilkast (+3)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-28, 21:53   #32
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Klara hästar:

D-One (Ser inte hur någon ska kunna slå denne..?)
Clint W. Boko (Gjort det väldigt väldigt bra ute i Europa med många vinster i Tyskland & Holland. Även vunnit lite i frankrike)
Nimbus C.D. (Visst, kan vara dumt att kalla Nimbus klar.. Men jag ser inte någon springa förbi denna häst. Blir det idiotkörning så finns det såklart många bakom.)

Hästar som kan göra livet surt för de andra:
Kan Ha (Gjorde det bra i E3)
Air Frame (Utan tvekan bästa hästen i loppet och bara plus att Goop sitter i sulkyn. Gjorde det okej i kvalet till oaks. Inte lätt att rå på D-one.)
Pearl Axe (12,9 på voltstart senast. Ett utropstecken bland de andra!)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-28, 23:15   #33
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

avd1. 1 Djali Boko ser ut att vara överlägsen detta gäng, vinner utan "otur".. hur snabb ut är diamonds of gold? Om djali boko kan gå ut i andra spår på en gång så vinner den även från dödens.

avd2. Air Frame spets och slut, känslan är att ingen annan har häst nog att gå fram och utmana, även om det sker så har nog air frame nog nosen först för hon har bättre tider i benen än motståndarna.

avd3. Omgångens jämnaste lopp kapacitet och formmässigt. Ser inte någon häst här som en överraskande vinnare. D´one kan inte få bestämma detta lopp i ledningen.
Hur var prestationen Our Precious kontra mythical fortune senast? såg ej loppet.
D,One och Neona Princess tävlar om ledningen!? Classification med björn goop intressant.

avd4. Känslan här är att de bästa kuskarna sitter bakom de bästa chanserna i loppet. Åke med Listas Rafiki och Örjan med Air Gunner först o främst men båda dessa har 4espår i volt...så Bergh med Paying Guest kan rinna undan då han är med där framme direkt o Johhny takter med Deuxieme Picsous där bakom kan vinna då det kan bli lite galloper där framme på betrodda. Montgomery gel har jag trott på tidigare men njaa inte denna gång, och björn kan vi räkna bort i detta lopp med fisher king. Ranking: 4,9,5,15,11 vem kan jag ha missat?

avd5. 4 Mosaique Face har styrkan o verkar trivas bra med lutfi. Kan göra repris på repris o drar sönder gänget. Känner mig trots allt inte helt övertygad, gillar inte hästens trav lr att spika lutfi. Indigous grym sist, barfota nu?? vem sätter sig i dödens o försöker trycka ner Mosaique? Indigous väll. Vem kan utmana Mosaique om spets? Om nu Mosaique tar spets vem hamnar i ryggen? Thai Broadway? luckan kommer o pang Clint.w Boko har jag inte koll på den kanske kan utmana på det långa upploppet.

avd6. Kanske spik på 9 Gisela Ås som alltid går bra, tror den är bäst här, Redéns kanske är bättre men har inte startat på länge o har spår 8a.

avd7. Nu kör Erik Adielsson 2 Final Oak, ändå första hästen. Jens Patrik kan väl inte ha utvecklats så mkt att han kan vinna med barfotabalansen i detta lopp..nej. Så motbuden till Final Oak.. 1 Nimbus C.D o 4 Amazing man, smög med förvisso senast men vilken tid.. o då skulle han inte vara på topp ens enligt Veijo..!? 3 Rokkakkudo imponerade sist också, o boys going in var ju bra ändå med så mkt tryck av djali boko. så ranking 2,4,1,3,6 tror jag
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-29, 00:07   #34
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Djali Boko - STENKLAR!!! Start till mål...

Air Frame - STENKLAR!!! Start till mål...

D´One kan vara stenklar, men tveksam - alla seriösa system tar med Fly The World som nu har två lopp i kroppen efter kortare vila - gynnas kraftigt utav hårt utgångstempo, annars rökt... Neona Princess, även denne given efter kanonlopp och sett lysande ut på slutet - söker nog rygg på ledarinnan och farlig med lucka...

Air Gunner - STORRYSARE med Örjan... Ta även med Montgomery Gel - bästa kusken på långt... Joker Stursk, ytterligare en STORRYSARE med toppform...

Clint W. Boko - STORRYSARE - alla starka och snabba hästar gynnas av att Ludde är med med en favorit och har framspår = stenhårt tempo hela vägen... Indigious, given på kupongen...

Hanky Panky Pagan riktigt vass senast, kan bli svårslagen, men Fromage leder väldigt länge och enormt kuskförstärkt... Gisela Ås och Pearl Axe, givna på en seriös lapp...

Rokkakudo - fram och baklänges, är känslan! Såg finast/bäst ut senast (klenast försök, dock, så en höjning kräves till finalen) och kommer smygandes upp bakifrån, sent på säsongen... Startsnabb och får en bra resa - leder länge, hela vägen...?! Glöm dock ej Ruhuna Tea, trots läget - är troligtvis bästa hästen...


Lycka till, alla!

Clint storrysare? Blir väl favorit?
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-29, 00:27   #35
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Clint storrysare? Blir väl favorit?
Blir han inte favorit så är det bara att tacka och ta emot. Folk är fan idioter om den inte blir streckade på de flesta kuponger..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-29, 06:09   #36
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Jag kommer att att chansa på att Nimbus CD inte fastnar, borde bli lucköppning någonstans sista 400 och då kan alla andra spana in i dennes fishål. Det var en spik i morgon. Har idag genomlidit Lidingöloppet och avslutat en klassiker. Så nu väntar lite travlektyr och några till kalla. Skål alla trevliga och glada travvänner:-)
Per säger det är garanti spets
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-29, 07:12   #37
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

funderar på att köra på denna rad..

1 Djali Boko
2 Air Frame
2 D´one
5-9-10-11
2-4-5-7-9
3-4-7-9-11
1-2-3-4-6-8

600 rader 300:-
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-29, 07:19   #38
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Avd 1: Djali Boko vinner om han får bestämma. Om Ludde sätter upp farten med New Moon Face så kan 8 Kan Ha och 10 Gimeheaven Sisu blanda sig i.

Avd 2: Tre strykningar hittills, så det finns nästan inga dåliga spår nu. Air Frame är nog en bra utgångshäst, men skulle det strula eller vara en dålig dag så är det många jämna där bakom.

Avd 3: D'One kan mycket väl vinna det här om formen är fortsatt på topp, men jag tycker inte det är en spik. Det är många som har mycket att köra för, det har slipats på form och experimenterats med utrustning. Det finns rätt många där bakom som jag hyser den största respekt för.

Avd 4: Deuxieme Picsous skall runda alla, och har kapacitet till det. Paying Guest i täten, Sem Jafet en bit ned i slagläge, Montgomery Gel pratar man om, i övrigt känns det inte som det är så mycket kvalitet med.

Avd 5: Clint W Boko skall naturligtvis med, liksom Mosaique Face som är i sitt livs form. Indigious skall nog också med, och jag har respekt för Chelsea Boko trots spåret som ändå blivit lite bättre. Sedan skall vinnare på Vincennes inte nonchaleras så Vaux Le Vicomte skall också med. Skall Molle C.D. blanda sig i det här behöver han ha tur.

Avd 6: Öppet lopp i mina ögon, många kan vinna. Chocolatique och M.T. Harmony är t.ex. två lite bortglömda hästar som jag tror kan hävda sig väl.

Avd 7: När alla andra säger att det är öppet brukar man kunna skapa grepp på kollektivet genom att spika. Och jag är lite grann inne på att spika Jens Patrik. Timo Nurmos äger själv, Kontio valde denna framför t.ex. Final Oak. De vet uppenbarligen något. Om man skall gardera den, så skall inte Amazing Man glömmas bort. Veijo börjar få fart på Dencos hästar och det har slagits en del rekord på sistone.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-29, 07:33   #39
Mix
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 44
Sharp$: 2250
Standard

Dagens tvilling måste väl va 2,5 i andra om örjan har lagt bort fantomen
Mix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-29, 08:00   #40
 
astockels avatar
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 258
Sharp$: 347
Standard

Funderar starkt på att spika 7 Joker Stursk med Tobbe Jansson. Tror den kan prestera bra på 3140 V, vad säger ni? Tar hellre den än Montgomery Gel.
astockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-29, 08:18   #41
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

v75 systemet

1,3,4,7
2 Air Frame
2 D'One
4,7,9,10,11,15
8 Chelsea Boko
9 Gisela Ås
2,3,6,8,11

120r/60kr

Lycka till!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-29, 08:23   #42
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 1033
Standard

någon som har sett Svanens tankar om dagen?
siarmo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-29, 08:26   #43
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 275
Sharp$: 1
Standard

Avd Ordinarie hästar
1 1 Djali Boko
2 2 Air Frame
3 2, 3, 5, 9, 10
4 6, 11, 13, 15
5 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9
6 5 M.T.Harmony
7 4, 6

280 rader
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-29, 08:30   #44
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av astockel Visa inlägg
Funderar starkt på att spika 7 Joker Stursk med Tobbe Jansson. Tror den kan prestera bra på 3140 V, vad säger ni? Tar hellre den än Montgomery Gel.

joker stursk känns inte som nån långdistansare. finns starkare hästar med här
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-29, 08:41   #45
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Avd 1: Djali Boko vinner om han får bestämma. Om Ludde sätter upp farten med New Moon Face så kan 8 Kan Ha och 10 Gimeheaven Sisu blanda sig i.

Avd 2: Tre strykningar hittills, så det finns nästan inga dåliga spår nu. Air Frame är nog en bra utgångshäst, men skulle det strula eller vara en dålig dag så är det många jämna där bakom.

Avd 3: D'One kan mycket väl vinna det här om formen är fortsatt på topp, men jag tycker inte det är en spik. Det är många som har mycket att köra för, det har slipats på form och experimenterats med utrustning. Det finns rätt många där bakom som jag hyser den största respekt för.

Avd 4: Deuxieme Picsous skall runda alla, och har kapacitet till det. Paying Guest i täten, Sem Jafet en bit ned i slagläge, Montgomery Gel pratar man om, i övrigt känns det inte som det är så mycket kvalitet med.

Avd 5: Clint W Boko skall naturligtvis med, liksom Mosaique Face som är i sitt livs form. Indigious skall nog också med, och jag har respekt för Chelsea Boko trots spåret som ändå blivit lite bättre. Sedan skall vinnare på Vincennes inte nonchaleras så Vaux Le Vicomte skall också med. Skall Molle C.D. blanda sig i det här behöver han ha tur.

Avd 6: Öppet lopp i mina ögon, många kan vinna. Chocolatique och M.T. Harmony är t.ex. två lite bortglömda hästar som jag tror kan hävda sig väl.

Avd 7: När alla andra säger att det är öppet brukar man kunna skapa grepp på kollektivet genom att spika. Och jag är lite grann inne på att spika Jens Patrik. Timo Nurmos äger själv, Kontio valde denna framför t.ex. Final Oak. De vet uppenbarligen något. Om man skall gardera den, så skall inte Amazing Man glömmas bort. Veijo börjar få fart på Dencos hästar och det har slagits en del rekord på sistone.
Vad det gäller D one så är det värsta att alla kuskar i loppet hyser den största respekt för denna hästen och anser den vara kullens drottning. Vilket innebär att se den bra ut i värmning och det snackas positivt innan från stallet så blir den släppt till ledning här (om den inte lyckas ta spets av egen kraft). Det finns ingen galen finne eller kolgjini som är beredd att svara eller trycka på vilket innebär att den vinner om den inte är sjuk
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td