Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-04, 06:18   #76
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Loppkommentarer.se var ju en informativ sida, står inte ett skit hur man får tillgång till den (om det ens går?) Eller vilka produkter dom erbjuder.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-09, 08:07   #77
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 222
Sharp$: 1510
Standard

Jag tycker loppkommentarer är överskattat. Jokers styrka är ägarskapet och systerbolagen. Men deras marknadsposition och breda målgruppsansats är dess svaghet.

Travet har så många möjligheter att explodera utvecklingsmässigt i den nya tiden och jag är förvånad över att så inte skett på programmarknaden än. Joker och flera av dess efterföljande kopior vågar inte tänka om.

Mest slående är hur snabbt allt blir vedertaget, konsensus, i enighet, likriktat. Alla ska nu ha trender, nästa gångare, loppkommentarer, tycka att värmningar är överskattade, ha jokers usla översiktsvy, osv...
Solo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-12, 11:17   #78
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Solo Visa inlägg
Mest slående är hur snabbt allt blir vedertaget, konsensus, i enighet, likriktat. Alla ska nu ha trender, nästa gångare, loppkommentarer, tycka att värmningar är överskattade, ha jokers usla översiktsvy, osv...
Hmm, jag håller med dig om mycket men kan du nämna ett program som har bättre översiktsvy än pc modellen av joker?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+5)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-12, 13:22   #79
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Vad vill du ha i stället ?

Citat:
Ursprungligen postat av Solo Visa inlägg
Jag tycker loppkommentarer är överskattat. Jokers styrka är ägarskapet och systerbolagen. Men deras marknadsposition och breda målgruppsansats är dess svaghet.

Travet har så många möjligheter att explodera utvecklingsmässigt i den nya tiden och jag är förvånad över att så inte skett på programmarknaden än. Joker och flera av dess efterföljande kopior vågar inte tänka om.

Mest slående är hur snabbt allt blir vedertaget, konsensus, i enighet, likriktat. Alla ska nu ha trender, nästa gångare, loppkommentarer, tycka att värmningar är överskattade, ha jokers usla översiktsvy, osv...
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-12, 14:28   #80
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Solo Visa inlägg
Jag tycker loppkommentarer är överskattat. Jokers styrka är ägarskapet och systerbolagen. Men deras marknadsposition och breda målgruppsansats är dess svaghet.

Travet har så många möjligheter att explodera utvecklingsmässigt i den nya tiden och jag är förvånad över att så inte skett på programmarknaden än. Joker och flera av dess efterföljande kopior vågar inte tänka om.

Mest slående är hur snabbt allt blir vedertaget, konsensus, i enighet, likriktat. Alla ska nu ha trender, nästa gångare, loppkommentarer, tycka att värmningar är överskattade, ha jokers usla översiktsvy, osv...
Jokersystemet har näppeligen varit någon större föregångare de senaste 3-4 åren. Den funktionalitet som har tillkommit har snarare kopierats från andra aktörer.

Att få till en översikt ( för man behöver en översikt över sitt system! ) på så många andra sätt är inte helt lätt.

Att man inte tänker om beror nog snarare på att lösningen ( just för översikten! ) är nära den optimala.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-12, 17:28   #81
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jokersystemet har näppeligen varit någon större föregångare de senaste 3-4 åren. Den funktionalitet som har tillkommit har snarare kopierats från andra aktörer.

Att få till en översikt ( för man behöver en översikt över sitt system! ) på så många andra sätt är inte helt lätt.

Att man inte tänker om beror nog snarare på att lösningen ( just för översikten! ) är nära den optimala.
Men ändå tycker jag att i dagsläget att det inte finns något konkurent som slår jokers pc version's överblick på fingrarna men nu går det ju inte att köpa pc abb längre så en epok går i graven. Testade jokers webversion en sväng och det var nog det minst smidiga jag någonsin använt...
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-12, 17:40   #82
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 224
Sharp$: 2269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Men ändå tycker jag att i dagsläget att det inte finns något konkurent som slår jokers pc version's överblick på fingrarna men nu går det ju inte att köpa pc abb längre så en epok går i graven. Testade jokers webversion en sväng och det var nog det minst smidiga jag någonsin använt...
För tre veckor sedan höll jag absolut med dig angående Pcversionen.
Sedan satte jag mig ned och gick igenom instruktionerna från filmerna.
App versionen är minst lika bra och snabbare än Pcversionen.
Jag har kört Joker sedan tre fyra år tillbaka och har inte råd med något annat ...
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-12, 17:42   #83
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av affe56 Visa inlägg
För tre veckor sedan höll jag absolut med dig angående Pcversionen.
Sedan satte jag mig ned och gick igenom instruktionerna från filmerna.
App versionen är minst lika bra och snabbare än Pcversionen.
Jag har kört Joker sedan tre fyra år tillbaka och har inte råd med något annat ...
Köra webbjoker med en platta har jag hört ska vara rätt ok, men har inte testat själv! Det kanske kan vara räddningen i misären!

Ligger man på supporten kan man få pcversionen ett tag till, men är bara konstgjord andning!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-12, 18:03   #84
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av affe56 Visa inlägg
För tre veckor sedan höll jag absolut med dig angående Pcversionen.
Sedan satte jag mig ned och gick igenom instruktionerna från filmerna.
App versionen är minst lika bra och snabbare än Pcversionen.
Jag har kört Joker sedan tre fyra år tillbaka och har inte råd med något annat ...
Utan att ha djupdykt i webversionen så tvivlar jag starkt att den har alla funktioner som pc versionen har och att den skulle vara snabbare kan jag ABSOLUT inte hålla med om.

Hmm, är inte joker bland de dyraste alternativen på marknaden så att det bara är det du har råd med låter lite knepigt
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-13, 07:04   #85
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 222
Sharp$: 1510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Hmm, jag håller med dig om mycket men kan du nämna ett program som har bättre översiktsvy än pc modellen av joker?
Nej, mitt påstående faller väl där.
Solo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-13, 08:57   #86
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 222
Sharp$: 1510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jokersystemet har näppeligen varit någon större föregångare de senaste 3-4 åren. Den funktionalitet som har tillkommit har snarare kopierats från andra aktörer.

Att få till en översikt ( för man behöver en översikt över sitt system! ) på så många andra sätt är inte helt lätt.

Att man inte tänker om beror nog snarare på att lösningen ( just för översikten! ) är nära den optimala.
Att man inte tänker om kan också bero på marknadsposition och nuvarande kundgrupper. Man har ett koncept som man präntat in i travets väggar och har för mycket att förlora. Men visst, 1 miljard kineser (eller närmare 10000 jokerspelare) kan inte ha fel. De gillar det.
Solo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-13, 23:35   #87
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 72
Sharp$: 1273
Standard

Normalt sett betalar man för att SLIPPA REKLAM i program man köper. Väljer man gratisversionen får man ofta hålla tillgodo med enerverande reklam.
Med Joker kan du inte ens köpa dig fri från denna jävla smörja. Bedrövligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+10)
addictedtoraw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 17:42   #88
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 4
Sharp$: 1270
Standard

Känns blytungt att höra att Jokers pc versionen ska läggas ned.

Gillar inte att man ska tvingas över till ett online baserat system.

Det verkar som många Joker användare känner sig vilsna och kan tänka sig att prova på

nytt, det behövs alternativ och marknaden är öppen...

Drömmer om att få höra rykten om att ett nytt innovativt program på gång som är PC

BASERAT och lika överskådligt som Joker.
VictoryForce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 19:57   #89
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av VictoryForce Visa inlägg
Känns blytungt att höra att Jokers pc versionen ska läggas ned.

Gillar inte att man ska tvingas över till ett online baserat system.

Det verkar som många Joker användare känner sig vilsna och kan tänka sig att prova på

nytt, det behövs alternativ och marknaden är öppen...

Drömmer om att få höra rykten om att ett nytt innovativt program på gång som är PC

BASERAT och lika överskådligt som Joker.
Det har jag väntat på i många år och lär nog få vänta många år till...
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-20, 07:40   #90
HPT
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av VictoryForce Visa inlägg
Känns blytungt att höra att Jokers pc versionen ska läggas ned.

Gillar inte att man ska tvingas över till ett online baserat system.

Det verkar som många Joker användare känner sig vilsna och kan tänka sig att prova på

nytt, det behövs alternativ och marknaden är öppen...

Drömmer om att få höra rykten om att ett nytt innovativt program på gång som är PC

BASERAT och lika överskådligt som Joker.
Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Det har jag väntat på i många år och lär nog få vänta många år till...
Det talas ganska ofta, här och på andra ställen, om innovation i de här sammanhangen, men jag ser sällan eller aldrig några konkreta förslag på funktioner man saknar och skulle vilja ha.

Ett publikt forum som detta är väl perfekt för att föra fram och diskutera sådana ideer, är säkert fler än jag som är nyfiken på dessa.
__________________
Jag ligger bakom programmet 'Hjälp på traven', vilket säkerligen påverkar det jag skriver här, så tänk alltid på det när du läser mina inlägg...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bjarnea (+10)
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td