Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-17, 18:03   #151
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Jag sjöar obegr.... det är värde..... du är för underbar! AVGUDAR DIG!
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 18:04   #152
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ImHappyAgain Visa inlägg
Jag ser ju vilka belopp du spelar på ibland! Med tanke på att du hade minst 10 000 på DD i går på 11-9 så lär du ha haft en jäkla massa deg på den där raketen som du snackar om och att spela raketer är ju inget att rekommendera. Bättre att dela upp det som två olika vinnarspel - det borde alla seriösa förstå!
Kul att du nämner det, men man kan oxå justera summan om man nu följer slavisk BRM.

Tycker inte den typen av dubblar är fel alls ur ett annat perspektiv, de dagar man har flyt gäller det att sjöa rejält, andra dagar kan det kvitta

Det borde alla förstå


Nä nu tar vi kväll va grabbar, nya tag en annan dag !?
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 18:06   #153
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Ni som tyckte mercedes var stenklar på förhand.... den hade gjort två bra lopp på 1600 m....vissa av er uppmärksammade väl inte ens att det var spår 12 och medel..... vi som gjorde det tyckte kanske att det fanns några moln på himlen
Både från stallet och betaltjänst gjordes bedömning att 12 Food Money ej var renodlad sprinter.

"...han bl.a. mötte Guldhästar som Rakas, B.W.L.Champion. Han avgjorde dock på snyggt sätt
efter att ha bidat sin tid i kön i stenhårt tempo. Han står återigen tufft inne men ändå lite
billigare än senast. Vi har ingen feeling att han är någon renodlad sprinter och blir det inte
ett rent taktiklopp så god chans att han spurtar ner dom igen"

Tyckte själv då att det var fördel med dagens distans - dvs lite mer tid på
sig att gå runt fältet...

Men inget mer att käbbla om detta -- bara göra bokslut och gå vidare.
NHL i kväll/natt och nya lopp i morn
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 18:07   #154
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Ett exempel... de som tyckte PREY var så klar igår inser nog om de rannsakar sig själv att den inte var speciellt bra igår... och inte alls lika klar som vissa trodde på förhand.... den vann.... visst... men inte fan var den bra..

Alla här som vet en del om mig vet att jag uppskattar er... och det är många jag uppskattar både som personer och spelare
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 18:14   #155
Banned
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 179
Sharp$: 363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Ett exempel... de som tyckte PREY var så klar igår inser nog om de rannsakar sig själv att den inte var speciellt bra igår... och inte alls lika klar som vissa trodde på förhand.... den vann.... visst... men inte fan var den bra..

Alla här som vet en del om mig vet att jag uppskattar er... och det är många jag uppskattar både som personer och spelare
Det enda jag visste i just det loppet var att A-häst var Prey Frontline samt att jag inte ens trodde något alls på Laurier Dag! Dock valde jag att heltäcka loppet med samma procentuella fördelning - vilket visade sig vara fel i just det loppet med facit i hand.

Jag jagade pengar men det kom inga skrällar i slutet dessvärre!
ImHappyAgain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 18:15   #156
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Ett exempel... de som tyckte PREY var så klar igår inser nog om de rannsakar sig själv att den inte var speciellt bra igår... och inte alls lika klar som vissa trodde på förhand.... den vann.... visst... men inte fan var den bra..

Alla här som vet en del om mig vet att jag uppskattar er... och det är många jag uppskattar både som personer och spelare
Precis vad jag menar med fokus, finns mycket bra folk här så bara att hoppas vi kan hålla det så så blir det bra !!!

Och Happy, ber om ursäkt om jag trampat över, hade din mindre bra dag för några veckor sedan i minne och det påverkar.

Samtidigt som det alltid sker lite underbältetslag emellanåt på forumen men det får man förstås ta när man sticker ut ballen !?

__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 18:18   #157
Banned
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 179
Sharp$: 363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Precis vad jag menar med fokus, finns mycket bra folk här så bara att hoppas vi kan hålla det så så blir det bra !!!

Och Happy, ber om ursäkt om jag trampat över, hade din mindre bra dag för några veckor sedan i minne och det påverkar.

Samtidigt som det alltid sker lite underbältetslag emellanåt på forumen men det får man förstås ta när man sticker ut ballen !?

Jo, vi har väl alla haft våra mindre bra dagar. Speciellt när man hamnat helt på fyllan men kör en vit jul Så ni andra får stå för skandalerna i framtiden. jag kommer mest leverera vinnare!

Dock skriver jag inte så mycket då jag hellre lägger fokus på bra spel än att skriva om de bra spelen här.
ImHappyAgain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 18:19   #158
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ImHappyAgain Visa inlägg
Det enda jag visste i just det loppet var att A-häst var Prey Frontline samt att jag inte ens trodde något alls på Laurier Dag! Dock valde jag att heltäcka loppet med samma procentuella fördelning - vilket visade sig vara fel i just det loppet med facit i hand.

Jag jagade pengar men det kom inga skrällar i slutet dessvärre!
Man måste våga ha fel om man någon gång ska vinna, själv kravade jag bort rader under 30k så tveksamt om jag haft raden även om jag gått på Prey och petat med rätt skräll igår.

Vi kämpar på en annan dag, ha det allihopa !
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 18:29   #159
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Ha en bra kväll! mvh Ärthjärnan
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+11)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 23:33   #160
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ImHappyAgain Visa inlägg
Du har uppenbarligen inte sett hur snabbt hästen kan förflytta sig!

Det är ju just det som är så korkat! Inte att du orkar besvara mig. En seg häst som inte kan förflytta sig spelar det ju mindre roll vilken distansen är. Men en tvärspeedig häst som legat sist i samtliga starter har ju en fördel i att få 500 meter längre på sig att runda fältet. Eller tror du den hade vunnit lika enkelt över 500 meter och legat sist?

Någon kunskap förväntar man sig ju när folk nu ändå ska orka bemöda sig att svara!

Har du ens hört talas om kort- och långspeed...? Vissa hästar kan inte speeda mer än ca 200 meter, medans andra kan göra det snabbt i över ett halvvarv och mer, utan problem... Amerikaner brukar vara just kortspeediga då de är framavlade så - fransmännen är av en annan sort och mer starka och kan gå en lång, malande speed...

En kortspeedig häst har varken fördel av kort eller långt eller medeldistans - det är oftast löpningsförloppet som är det viktigaste för en sådan lagd häst...

Kom tillbaks när du har ett uns av den samlade kunskapen av dasen, doob, lillis, clarund, Helge, Pilkast (oooppsaa) etc. etc. De jag inte nämnt behöver inte tro att jag inte tycker dessa är duktiga - kommer bara inte på fler så här sent på "aftonen"...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lillis (+25)

Senast redigerad av Pilkast den 2013-11-18 klockan 00:00.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 23:51   #161
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

haha.. ni ÄR roliga..

Inte sett loppet, inte spelat..

Men än mer överlägsen innan detta- leta?!

Travfonden bjöd på den sist.. och nu mot åsnor?

Kan bara säga
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-18, 05:29   #162
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
haha.. ni ÄR roliga..

Inte sett loppet, inte spelat..

Men än mer överlägsen innan detta- leta?!

Travfonden bjöd på den sist.. och nu mot åsnor?

Kan bara säga

Morning Helge!

Där sammanfattade du riktigt bra! Slog spiken på huvet kan man säga

(går bra här men ej på det "andra" forat


"Travfonden bjöd på den sist.. och nu mot åsnor?"


Det + bedömning att medeldistans också går bra för denna - gav spik

för min del. Måste säga att jag hade goda förhoppningar - god känsla - att

sätta DD:n till 56 ggr när väl den norska tipsettan vunnit DD1 till 14 ggr...


Väldigt skoj - men inget att förhäva sig över... IBland går de in ibland missar man.

Men skönt att kunna köpa lite vinterkläder nu så man slipper frysa...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-18, 05:47   #163
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Fast ibland kan det vara skönt att veta en del - men inte alltför mycket... I vart fall

fall inte så att det cementerar en bestämd förutfattad mening. Minns en gång när jag

hittade en finsk häst spår 4 auto i dd2 - tränare/ägare berättade att hästen gått riktigt bra

på gården - att de hade rätt goda förhoppningar om spets och hålla hem (minns ej om

det var 1640 eller 2140). Hästen stod i 22 ggr. Var på humör då och spelade 500 vinnare +

spik på dd:n. Skrev om liret på Travcafet och fick världens sågning av någon "kunnig" -

som aldrig i livet skulle sätta en spänn på sådan kusk. Vinst för denna fanns inte på kartan

och han lovade äta hatt eller skor vad det nu var --- om hästen vann....


Mina funderingar gick mer ytligt kring att nog skulle kusken klara att följa bilen och sedan

köra rakt fram. Det var ju inte första loppet han körde. Alla goda sagor har ett gott slut.

Hästen vann förståss från spets och både vinnarspel + dd satt som en smock med mellan

20-30k tillbaks. Det vart knäpptyst på forat från den "kunnige experten". Hoppas han inte

dog av chocken.....
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td